Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#713687 Δεν ξερω ποσα βγαζει, αλλα με την καταναλωση που ειχε το ΤΑ 650, μαλλον μεσα μπαινει :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Govus
#716608 Εικόνα

Για λόγους που δεν μπορώ να κατανοήσω ακόμα, βρίσκω το σχέδιο του συγκεκριμένου εκπληκτικό :inlove: !
(εντάξει, θα το κοιτάξω με τον γιατρό μου :oops: )

https://www.press.bmwgroup.com/global/a ... anguage=en

Υ.Γ. : κάτι για 12 χιλιάρικα και 100-130 χλμ. αυτονομία διαβάζω. Από χρηστικής άποψης, μάλλον θα αποτελέσει μιας πρώτης τάξης αποτυχία :s_empathy ...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#716609 To έβαλα και στο θέμα με τα ηλεκτρικά. Εννοείται, άνετα το αγόραζα κι εγώ. Δεν βλέπω κανένα λόγο αποτυχίας πάντως, το αντίθετο. Σε ίδια τιμή είναι και τα scooter της BMW, ενώ το δημοφιλέστατο T-max είναι ακριβότερο. Η αυτονομία δεν είναι θέμα, όλα αυτά εντός πόλης είναι, φτάνουν τα 100 χλμ μια χαρά.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#716611 Κοστιζει 30% περισσοτερο απο τα σκουτερ της εταιριας με παρομοια αποδοση, ειναι φθηνοτερο απο τα μεγαλυτερα αλλα δεν εχει σερβις, αναλωσιμα, κλπ
Επισης στα 120 παει οπως και στα 80, δεν βαρυγκομει, δεν εχει κραδασμους ουτε θορυβους και επειδη ειναι BMW θα πουλησει σιγουρα.

Αν φορτιζει και σε 2-3 ωρες θα τα κανει ολα εκτος απο ταξιδι
Άβαταρ μέλους
By Govus
#716612 230 κιλά, με τουριστικό μεταξόνιο, μικρούς τροχούς και μικρή απόσταση απ' το έδαφος δεν είναι και τόσο ελκυστικά χαρακτηριστικά για όχημα πόλης τέτοιου κόστους (κατά τη γνώμη μου πάντα).
Άβαταρ μέλους
By g8777
#716622
Govus έγραψε:Εικόνα

Για λόγους που δεν μπορώ να κατανοήσω ακόμα, βρίσκω το σχέδιο του συγκεκριμένου εκπληκτικό :inlove: !
(εντάξει, θα το κοιτάξω με τον γιατρό μου :oops: )

https://www.press.bmwgroup.com/global/a ... anguage=en

Υ.Γ. : κάτι για 12 χιλιάρικα και 100-130 χλμ. αυτονομία διαβάζω. Από χρηστικής άποψης, μάλλον θα αποτελέσει μιας πρώτης τάξης αποτυχία :s_empathy ...



Γιαυτο ειμαι εδω Gove. Για να κατανοησετε. :shifty:

Εικόνα

Καταλαβες Gove τι εγινε τωρα; Δημιουργουμε υποσυνειδητα συνειρμους με κατι πραγματικα groundbreaking και cool as fuck , για να πουλησουμε τις ηλεκτρικες φρυγανιερες μας στους σημερινους αφυλους καταναλωτες.


Δοξα τω θεω , ο Δικαστης ηταν τοσο μπροστα που ειχε προβλεφθει και αυτη η περιπτωση:

Εικόνα

Ετυμηγορια: Ενοχοι.

Ποινη: Κλιβανος.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Chris
#716682 Ασυναισθητα μου ερχεται στο μυαλο εκεινο το συνθημα που λεει στα σκαλοπατια και στα τσιμεντα. Μαλλον γιατι η σελα μου θυμιζει τα φελιζολ που πουλαγαν εξω απο τα γηπεδα
Άβαταρ μέλους
By citastak
#717365 Μετράω την τάση της μπαταρίας την ώρα που κάνει μίζα και βυθίζει ως τα 9.9V από 14.1V που έχει standby.
Δεν έχω εικόνα για την ηλικία της μπαταρίας - όταν δεν τη χρησιμοποιώ είναι στο tender.
Πότε την πετάω;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#717367 Δεν θα σου πει κάτι αυτή η μέτρηση, πρέπει να της κάνεις load test αν θες να κρίνεις αν είναι για αλλαγή ή όχι.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#717372 Όχι, το απλό πολύμετρο δεν θα σου δείξει κάτι παρά μόνο όταν είναι πολύ αργά. Υπάρχουν εργαλεία για το σπίτι ή αν έχεις αμφιβολίες και δεν θες να αγοράσεις μπορείς να πας σε έναν ηλεκτρολόγο ή μαγαζί που πουλάνε μπαταρίες.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#717375
citastak έγραψε:Thanks, κοιτάζω για εργαλεία σε Ελλάδα και Ebay.
Πάντως δεν την ακούω να ζορίζεται στη μίζα, αν αυτό λέει κάτι...

Αν την εχεις παντα σε συντηρητη ειναι λογικο. Δοκιμασε να την βγαλεις 3-4 μερες και μετα βαλτην μπροστα να δεις τι δειχνει.

Αλλα αν δεν ξερεις ποσα χρονια ειναι επανω και εσυ την εχεις 2-3 χρονια πλησιαζει ο καιρος της
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#717377 Εγώ πάλι έβαλα καινούρια μπαταρία την προηγούμενη βδομάδα και σήμερα είναι εντελώς νεκρό.
Ούτε τα λαμπάκια δεν ανάβουν. Άντε τώρα να ψάχνω πάλι τι φταίει!