Αν δεις ότι δεν είναι για σένα οι μοτοσυκλέτες το ξεφορτωνεσαι σχετικά άνετα και δεν έχεις μεγάλη χασούρα.
Η ερώτηση είναι ποιος ο σκοπός της μοτοσυκλέτας? Commuting, εκδρομές, ξεκ@βλωμα σε στροφιλικια?
Ανάλογα του τι θέλεις πρέπει να κινηθείς.
Στην τιμή διπλώματος και μοτοσυκλέτας υπολογίζεις και 1000-1500 για σχολεία και εξοπλισμό. Δυστυχώς το δίπλωμα μόνο δεν φτάνει για να μάθεις όσα πρέπει.
< >
InFiNiTy έγραψε:Μετά από 15 χρόνια οδήγησης αυτοκινήτου και 0 μηχανής σκέφτομαι να βγάλω δίπλωμα Α για όλες τις μηχανές.
Έψαξα να βρω κάποιες πληροφορίες και μπερδεύτηκα λιγάκι. Μετά από δίπλωμα αυτοκινήτου μπορώ να πάω απευθείας στην Α ή πρέπει να ξεκινήσω από κάτι πιο μικρό;
Επίσης είναι καλή ιδέα να ασχοληθώ σε αυτή την ηλικία (33) ή να κάτσω στα αυγά μου;
Έβγαλα δίπλωμα φέτος έχοντας κλείσει τα 30, αν και φαίνομαι σαν φρέσκος 20αρης!
Βγάζεις απεριόριστο όπως λέει και ο Νίκος.
Πέρα από τα γνωστά δεν υπάρχει κάτι άλλο αποτρεπτικό.
Η ηλικία μια χαρά είναι, ίσα ίσα υποτίθεται πως δεν θα κάνεις και τις βλακείες που θα έκανες πριν 15 χρόνια.
Προσωπικά πήρα ένα Ninja 250R. Αλλά μέσα στα υπόλοιπα ήθελα να είναι και κάτι οικονομικό σε συντήρηση και κατανάλωση.
Αν εχεις μυαλο ξεκινας να οδηγεις και στα 30 και στα 60. Απλα ο οδηγος της μηχανης μεσα απο την εμπειρια, διαβαζει αλλιως το δρομο.
Είναι νωρίς ακόμη για να καταλήξω σε μηχανή, αλλά έχω κάτι στο μυαλο μου. Σίγουρα δεν θα είναι πριν την άνοιξη.
(οκ δεν ήμουν εντελώς άσχετος απο μηχανές, άλλα και πάλι δική μου δεν είχα ποτέ, ούτε παπάκι)
Δεν έχεις κάτι να "αναπληρώσεις", ολοι απο κάπου ξεκινάνε... Απλά πάρτο σιγά σιγά και θεώρησε δεδομένο οτι θα πέσεις (και όχι μόνο μια φορά)...
Η εμπειρία που έχεις απο τους δρόμους (και προφανώς δεν εννοώ οδηγικά μιας και δεν έχουν καμια σχέση, άλλα απο θέμα αντίληψης και πρόληψης) και το μυαλό που (συνήθως) είναι λίγο πιο μέσα στο κεφάλι σε αυτή την ηλικία θα είναι υπερ σου...
Η αλήθεια είναι οτι θα βοηθούσε να κατέχεις τις βασικές αρχές ενός δίτροχου, άλλα όλα μαθαίνονται...
Απλά πάρτο σωστά και μην πας να πάρεις την πόλη μιας και το γκάζι της μηχανής είναι πολύ γλυκό...
Ξεκίνα με τη διαδικασία διπλώματος... μπορεί και μόνο αυτό να σου αρκεί σαν εμπειρία... μπορεί μετά απο αυτό να σου ανοίξει η όρεξη... πάρε ότι γουστάρεις αρκεί να έχει abs (ιδανικά και esp σε κάτι δυνατότερο).
Καλες βόλτες και ξεκίνα να αναπτύσεις την αραχνοαίσθση του σπάιντερμαν, θα χρειαστεί...
morpheus έγραψε: Απλά πάρτο σιγά σιγά και θεώρησε δεδομένο οτι θα πέσεις (και όχι μόνο μια φορά)...
Αυτο ειναι και το μεγαλυτερο θεμα ομως ΙΜΟ. Στα 18-20 δεν σε νοιαζει καθολου, θεωρεις πως εισαι ατρωτος.
Στα 35 σε απασχολει αρκετα, ειδικα αν περιλαμβανει καταγμα-τα.
Στα 50 μπορει να ειναι ανασταλτικος παραγοντας να καβαλησεις ακομα και η πιο απλη πτωση.
Δεν λεω φυσικα για το "θα", λεω για την πτωση!
Το εχω ξαναπει, οι μοτοσυκλετιστες ειναι δυο ειδων, αυτοι που εχουν πεσει και αυτοι που θα πεσουν.
Ο καλυτερος τροπος να ξεπερασεις το κενο εμπειριας ειναι να πας σε σχολειο μετα το διπλωμα.
Eιτε στο riding school ειτε στο css.
Θα μαθεις να οδηγεις, θα μαθεις τι συμβαινει στην μοτοσυκλετα καθως κινειται και τι πρεπει να κανεις εσυ.
Το πρωτο μαλιστα ειναι και πιο οικονομικο και πιο ευκολο γιατι εχει πιο πολλες ημερες μαθηματων.
Fiat Panda 7,6l/100km
Ακόμα και τώρα στα 35 συνεχίζω να πηγαίνω σε σχολεία αν και τα έχω κάνει όλα μια φορά και Riding και CSS, η γνώση εκεί δεν συγκρίνεται με οτιδήποτε και μέχρι τώρα δεν έχω καταφέρει να πέσω. Όχι ότι δεν μπορεί να συμβεί απλά φροντίζω να μειώνω τις πιθανότητες.
Μετά το δίπλωμα και την αγορά μοτοσυκλέτας τα σχολεία είναι must.
< >
(όχι της δικής μου )
Μην πάρεις όμως αρχικά κάτι μεγάλο/βαρύ/δύστροπο κλπ.
Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
AVIN
Fiat Panda 7,6l/100km
Fiat Panda 7,6l/100km