Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#801975 Σε ευχαριστώ πολύ. Είμαι και εγώ λίγο αρνητικός με τα κινέζικα.
Τρίκυκλα για μένα όχι, δεν το συζητώ.
Και συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες για τα σερβις. Ποτέ δεν θα ακούσω "αντιπρόσωπο" που θέλει να μας πει, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι ο κατασκευαστής γράφει αρλούμπες στο manual.

Για τον χώρο κάτω από τη σελα συμφωνα απόλυτα.

Φίλος με Xmax μου λέει ότι, όσο επρόκειτο να κολλήσω στην κίνηση με τη Βέσπα, τόσο θα κολλούσα και με το Xmax. Εγώ, βλέποντας από μακρυά τα δύο μηχανάκια, δεν μπορώ να πω το ίδιο.
Πάντως το έχει 12 χρόνια, 90000χλμ κ δεν εχει κάνει κιχ. Το πήρε τότε κούτα 5200...(250αρι βέβαια έβγαινε τότε).

Οσα εχουν πατωμα, ειναι για μικροκαμωμενους και νοιωθεις πως καθεσαι "αιωρουμενος".

Με ύψος 1.75 μήπως είναι καλύτερα;
Άβαταρ μέλους
By Morx
#801976 Ολα εξαρτωνται απο το ποσο θες να το παιδεψεις. Προσωπικα, με το SR Max 300 που εχω, το οποιο ειναι το ιδιο ισως και πιο ογκωδες μπροστα απο το Xmax περναω απο εκει που περνανε και τα παπακια. Αν κατι με εμποδιζει ειναι οι καθρεπτες μου που βρισκονται στο υψος απο τα μικρα φορτηγακια ή τα σποιλερ εμπρος στο φερινγκ που δεν μου επιτρεπουν να κανω την τιμονια οταν βρεθω αναμεσα απο καθρεπτες 2 οχηματων. Εαν παταω με τα 2 ποδια κατω και το ανοιγμα των ποδιων μου ειναι οσο και το περασμα εμπρος, τοτε απλα περναω.
Το ιδιο θα αντιμετωπισεις και με το Xmax περιπου. Για να μην κολλησεις στην κινηση πρεπει να κοιτας μακρια και να μαθεις τις συνηθειες των οδηγων στους δρομους που κυκλοφορεις.

Για παραδειγμα στην Καραμανλη δεν στοιχιζονται ποτε ομορφα. Οποτε περναω απο τα δεξια (πρωην ποδηλατολωριδα, πλεον διπλο-τριπλοπαρκαρισμα) και εχω το νου μου οσο πιο μακρια για τυχον διεξοδους. Οταν το μαθεις το μηχανακι, οταν δεν φοβασαι να το "ξαπλωσεις" με γκαζι για τους ελιγμους ή να κοψεις τερμα το τιμονι με λιγο μπροστινο φρενο θα δεις πως ειναι πανευκολο!
Ενα διαστημα εκανα πολλα χιλιομετρα μεσα στο κεντρο γιατι η :inlove: δεν ειχε μεταφορικο μεσο... εκανα με τοση ξεγνοιασια τις μανουβρες που χωρις να το καταλαβω, ταλαιπωρησα δεξι καρπο και επαθα τενοντιτιδα! Περναγα ομως αεροπορια απο παντου και το μηχανακι το ξερω σαν συμπεριφορα απ'εξω!

Ολα ειναι θεμα χρονου... Ποια ειναι η 6+6 διαδρομη που ακολουθεις περιπου;

ArrowsFA1 έγραψε:
Οσα εχουν πατωμα, ειναι για μικροκαμωμενους και νοιωθεις πως καθεσαι "αιωρουμενος".

Με ύψος 1.75 μήπως είναι καλύτερα;

1,75 ειμαι και εγω, σε SH νοιωθω οτι καθομαι πολυ ορθιος και για τα ποδια ναι μεν εχω χωρο, αλλα ειναι πολυ κοντα, θα τα ηθελα πιο απλωμενα εμπρος. Το τιμονι πολυ κοντα και ψηλα, καθομαι αρκετα καθετα και το μηχανακι νοιωθω οτι ναι μεν το εχω κατω απο τα ποδια μου, αλλα χωρις με αυτα να μπορω να στηριχτω καπως. Αν συνηθισεις σε μακρυ μηχανακι τυπου Forza / Xmax / Beverly / Nexus / Downtown ... θα καταλαβεις.

To Sh ειναι πολυ ακριβο γι'αυτα που μπορει να προσφερει. Μιλαμε για ΜΗΔΕΝ χωρους. Μην παρεις μηχανακι για καθημερινη χρηση οταν εστω και για λιγο σκεφτεσαι το χωρο! Καλυτερα μεινε με το πατινι & Backpack.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#801977 Η βασική διαδρομή είναι από Μέγαρο Μουσικής έως Πολυτεχνείου-Δωδεκανήσου, και κατά καιρούς στο ΑΠΘ.
Οπότε η βασική διαδρομή είναι Β. Όλγας-Γεωργίου-Μ. Ανδρονίκου-Τσιμισκή-Πολυτεχνείου. Με εναλλακτική την άνοδο από Αγγελάκη-Σβώλου-Ερμού.
Νωρίτερα, εναλλακτική η Χαλκιδικής και οι νοητές προεκτάσεις της και στη συνέχεια Β. Όλγας.
Και μια άλλη λύση είναι ευθεία πάνω τη Σόλωνος (από Δελφών) μέχρι να βγεις στην Κων/πόλεως κάτω από το Ιπποκράτειο, και μετά όλο ευθεία (Λ. Στρατού-Τσιμισκή/Αγγελάκη κλπ).

Υ.Γ.:
https://www.honda-motorcycles.gr/range/ADV-350/
:inlove:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#801981
ArrowsFA1 έγραψε:Η βασική διαδρομή είναι από Μέγαρο Μουσικής έως Πολυτεχνείου-Δωδεκανήσου, και κατά καιρούς στο ΑΠΘ.
Οπότε η βασική διαδρομή είναι Β. Όλγας-Γεωργίου-Μ. Ανδρονίκου-Τσιμισκή-Πολυτεχνείου. Με εναλλακτική την άνοδο από Αγγελάκη-Σβώλου-Ερμού.
Νωρίτερα, εναλλακτική η Χαλκιδικής και οι νοητές προεκτάσεις της και στη συνέχεια Β. Όλγας.
Και μια άλλη λύση είναι ευθεία πάνω τη Σόλωνος (από Δελφών) μέχρι να βγεις στην Κων/πόλεως κάτω από το Ιπποκράτειο, και μετά όλο ευθεία (Λ. Στρατού-Τσιμισκή/Αγγελάκη κλπ).

Μη σε απασχολει καθολου το μποτιλιαρισμα ουτε να εχεις αγχος για το σβελτα και γκαζάτα!
Με 60 σταθερα με το που βρεθεις εν κινησει... εισαι αρχοντας! Μακρια να κοιτας για τυχον "περασματα" ωστε να μην βρισκεσαι αδικα μπλεγμενος πισω απο αλλους!

Το Xmax300 το σκεφτομαι και εγω για αντικατασταση του SR Max ... μου χρειαζεται πλεον η ξεγνοιασια του ABS και φυσικα ενα πιο συγχρονο μοτερ. Το "ταμπλω" ειναι πανεμορφο και αυτοκινηταδικου στυλ, τα ντουλαπακια μπροστα πολυ χρησιμα.
Το οδηγησα και μου αρεσε πολυ σαν συμπεριφορα. Δεν εχω συμβιωσει παρα μονο με 2 σκουτερ και το τωρινο μου θεωρειται απο τα πολυ "στριφτερα". Η καταναλωση του ειναι γυρω στα 4λ/100. Σε επαρχιακο με 80-90 και με πολυ ηπια χρηση γκαζιου, πεφτει και στα 3,3λ/100. Πανω απο 4μισι δε νομιζω να δεις ποτε!!
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#801982 Γενικα φαρδιοι δρομοι ειναι αυτοι. Σπανια μπλοκαρεις τοσο πολυ με το μηχανακι που να μη μπορεις να περασεις αναμεσα στα αμαξια...
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#801983 Το Xmax έχει πολύ καλή κατανάλωση, μου το βεβαιώνει ο φίλος. Το έχω δει από κοντά. Δεν το έχω καβαλήσει (ούτε ως συνεπιβάτης).
Τιμή αρχική 6790 για βασική έκδοση, 7390 για την πλούσια..και παράδοση ΙΟΥΛΙΟ αν παραγγείλεις τώρα (!).
Έχω κ εναν φιλο που ψαχνεται και αυτός για Χμαξ, μήπως να παμε τρεις μαζί να κλείσουμε ένα deal; :lol:
Πάντως πολύ ωραία τα Honda SH350/Forza 350/ADV350...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#801988
Morx έγραψε:...Μακρια να κοιτας για τυχον "περασματα" ωστε να μην βρισκεσαι αδικα μπλεγμενος πισω απο αλλους...


Αυτο ειναι ΤΟ ΜΟΝΟ που με σωζει καπως στη μηχανη και στεκομαι αξιοπρεπως στο δρομο. Βλεπω πολυ μακρια, εχω και καλη αντιληψη και γρηγορες αντιδρασεις. Οποτε οταν ρεει η κινηση ειμαι σβελτος κι αισθανομαι και σχετικα ασφαλης.

Αλλα μη μου βαλεις οριακα στριψιματα, οριακα φρεναρισματα και καταστασεις πανικου με το μηχανακι. Δεν το εχω ΚΑΘΟΛΟΥ και οσο πηγαινω σβελτα ειμαι ΧΕΣΜΕΝΟΣ :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#801991
Anonymous Founder έγραψε:H τιμή του ADV350 είναι παρόμοια με του Xmax300 πάντως. Κι εγώ αισθητικά το πρώτο θα προτιμούσα. Το έχει οδηγήσει κανείς;

Moteur το Honda οπως φρενα και πισω αμορτισερ. Μπροστινο το ΧΜΑΧ. Οπως και προστασια απο τον αερα

Αλλα επειδη Χοντακιας ειμαι θα επαιρνα το adv350, ιδανικα το X-ADV :inlove:
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#802027 Το X-ADV θέλει πολύ σάλιο...
και για την περίπτωσή μου δεν απαιτείται ούτε το ADV κατά πώς φαίνεται...
οπότε υπάρχει η Vespa, το Xmax, το SH350i και το Forza 350. Το SH350i είναι καλή περίπτωση αλλά πολύ "παπί" στην όψη.....και μεταξύ Forza 350 και Xmax προτιμώ το τελευταίο (αν κ μου αρέσει πολύ το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο παρπρίζ του Forza και η χαμηλότερη τιμή του).
οπότε μάλλον επιστρέφω στο δίλημμα Xmax-Vespa.......
ρε γμτ αυτός ο αποθηκευτικός χώρος που έχει το XMAX είναι άλλο πράγμα.
Θα δούμε, σίγουρα πρέπει να τα δοκιμάσω και τα δυο, να δω πώς νιώθω πάνω, πώς είναι εργονομικά, από άποψη ύψους κλπ.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#802029 Αν ενα απο τα δυο το ΧΜΑΧ. Για τον αποθηκευτικο χωρο, τις καλυτερες επιδοσεις, τους μεγαλυτερους τροχους, την καλυτερη αναρτηση, την καλυτερη μεταπωληση, την φθηνοτερη συντηρηση.

Παντως δωσε μια ευκαιρια και στο Forza, δοκιμασε το, μπορει να σου αρεσει εξισου.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#802050 Εγώ θα προτείνω βέσπα. Θεωρώ ότι ως νεοεισερχόμενος ένα μπάτζετ της τάξης των 4000€ είναι οκ. Θα έχεις και λιγότερο άγχος και θα το ευχαριστηθεις περισσότερο. Τώρα στα τύπου xmax κλπ επειδή έχουμε και παρόμοιο ύψος πρέπει οπωσδήποτε να τα δοκιμάσεις ακόμα και στατικά γιατί μπορεί να έχουν χαμηλό ύψος σέλας αλλά μπορεί λόγω πλάτους να μην πατάς κάτω άνετα. Σε συνδυασμό με τον όγκο και το βάρος μπορεί να σε αγχωσει αρκετά. Βέβαια κάποιος που είναι κάτοχος μπορεί να σου πει ότι αυτό είναι για τον πρώτο καιρό και μετά συνηθίζεται.
Τέλος βέσπα+ κουστούμι= ο καλύτερος συνδυασμός :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#802051 To Xmax τελευταιας γενιας το εχω οδηγησει αρκετα εγω, ιδιο υψος.
Δεν ειναι ψηλο! Εχει σφιχτη αλλα ανετη σελα.
Ειμαι ελαφρυς (72kg) οποτε δεν καθεται αρκετα, ενας βαρυτερος ισως παταει ακομα καλυτερα κατω.

Το βεσπακι, δεν ειναι μηχανακι με το οποιο θα βγεις περιφερειακο ή Μουδανιων ή θα πας και ενα 1ο ποδι ΧΑ-ΛΑ-ΡΑ.
Ειναι για μεσα στην πολη με ναι μεν καπως μαλακά αμορτισερ, αλλα οχι ανετα λογω λειτουργιας τους, πολυ χοροπηδημα πισω τροχου και χαλια σταθεροτητα.

Το xmax ειναι τραινο!
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#802071
NiTse έγραψε:Τέλος βέσπα+ κουστούμι= ο καλύτερος συνδυασμός :metalo:

γκομενομαγνήτης ε; :lol: Πάντως αισθητικά είναι τόσο όμορφες οι άτιμες....

Κοιτάξτε, δεν είναι ακριβώς το ονειρό μου να βγαίνω με το scooter περιφερειακό, ή να πάω πρώτο πόδι χαλκιδική (εκεί δεν πάω ούτε με το αμάξι, και γενικά δεν βρίσκω ιδιαίτερο λόγο να πάει κανείς, έτσι όπως έχει γίνει, αλλά...)

ΟΜΩΣ η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να αποκλείσω να μπω στον πειρασμό να πάω για μια δουλειά μέχρι π.χ. την Περαία ή το Ν. Ρύσιο με το scooter, γνωρίζοντας πώς α) θα κάψω τα μισά απ' ό,τι με το αμάξι και κυριως ότι β) όταν γυρίσω δεν θα χάσω ούτε 30 δευτερόλεπτα από τη ζωή μου για να παρκάρω.

Ίσως, λοιπόν, και μόνο για αυτό, πρέπει να δω και πέρα από τη Βέσπα.
Η άλλη λύση είναι την παίρνω, βγάζω και το άχτι μου από αισθητική άποψη, βλέπω πώς πάει, και έχουμε χρόνια μπροστά μας για κάτι άλλο....

Πάντως η σέλα της Vespa είναι λίγο φαρδιά και τα πόδια σου πηγαίνουν λίγο προς το "πλάι" πριν φύγουν προς τα κάτω, οπότε ακόμη και σε αυτήν, το ακούμπημα του εδάφους δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα, μπορεί να πρέπει να συρθείς λίγο πιο χαμηλά από εκεί που κάθεσαι κανονικά, προκειμένου να φτάσεις το έδαφος.