Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#567014 Μαζί πηγαίνουν HiFi, δε διαφωνούμε για την αξία κ την ανάπτυξη της ΑΚΡΑΠΑ ελληνιστί

Δοκίμασα ενα MT-09 με μια τέτοια, είναι
που ειναι φοβερός ηχητικά ο κινητήρας, με την εξτρα εξάτμιση μετατρεπεται σε σκέτη φωνακλαδικη τρικυλινδρη απόλαυση
Άβαταρ μέλους
By edmond
#567018 Η ακράπα έγινε γνωστή στην ημεδαπή(νταξ, εν πολλοίς) με τα TDM 900 που για χρόνια ήταν must να τις φοράνε και να κάνουν την ανάλογη φασαρία. Δεν λέω...μελωδία καθότι στ' αυτιά μου δεν ακούγονται έτσι. Ωστόσο είχε βάλει ένας τυπάς μια τέτοια υλοποίηση σε ενα Varadero 1000. Το-ακουστικό- αποτέλεσμα με εξέπληξε ευχάριστα. Καθ' ότι V2 μοτέρ(όχι wannabe σαν του TDM), έδινε φοβερές ακουστικές, σαν ν' ακούς Huey σε απογείωση :superman:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#567020 H ελληνικη Homologated εκδοση της ειναι πολυ καλυτερη παντως...

Εικόνα

ΚΤΕΟ approved! :lol:




edmond έγραψε:Η ακράπα έγινε γνωστή στην ημεδαπή(νταξ, εν πολλοίς) με τα TDM 900 που για χρόνια ήταν must να τις φοράνε και να κάνουν την ανάλογη φασαρία. Δεν λέω...μελωδία καθότι στ' αυτιά μου δεν ακούγονται έτσι. Ωστόσο είχε βάλει ένας τυπάς μια τέτοια υλοποίηση σε ενα Varadero 1000. Το-ακουστικό- αποτέλεσμα με εξέπληξε ευχάριστα. Καθ' ότι V2 μοτέρ(όχι wannabe σαν του TDM), έδινε φοβερές ακουστικές, σαν ν' ακούς Huey σε απογείωση :superman:


Το TDM ειναι δικυλινδρο εν σειρα με στροφαλο 270 μοιρων, το Varadero, δικυλινδρο V με στροφαλο 180 μοιρων.
Τελειως διαφορετικο το ενα απο το αλλο!
Τελευταία επεξεργασία από Morx και 18 Φεβ 2019, 22:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By edmond
#567028 Morx το γνωρίζω για τον στρόφαλο. Θυμάμαι όμως την γιαμάχα, να λέει πως ήθελε να προσομοιάσει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του εν σειρά μοτέρ της, ωσαν V2. Γι' αυτό λέω wannabe.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#567031 Μαλακιες, το μεγαλο οφελος του L2 στα TDM ειναι το χαμηλο κεντρο βαρους με τον κινητηρα τοποθετημενο σε πολυ βολικη θεση, επιπλεον χωρος για το δοχειο λαδιου αφου εχει ξηρο καρτερ και το σασι ενισχυμενο εκει που πρεπει.

Μην ξεχνας πως σε συγκριση ηχου, εαν θα μπορουσες να τα φερεις κοντα το ενα με το αλλο με καποιο τροπο, εχεις ενα ακομα εμποδιο! Τις βαλβιδες. Τo TDM εχει 5 βαλβιδες ανα κυλινδρο
(3in - 2ex)
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#569080 Εικόνα

ΘΕΛΩ :inlove:



ΘΕΛΩ :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#569093 Είναι πολύ όμορφη η πτάνα, αλλά αν την δεις δίπλα στην μεγάλη αδελφή, δεν πιάνει μία. :lipsealed:
Αν δεν το έβλεπα με τα μάτια μου, δεν θα το πίστευα! :lipsealed:

Φυσικά, προσωπικά και η "μικρή" μου περισσεύει σαν επιδόσεις... :oops:

Επίσης δεν ξέρω αν αξίζει σε αυτά τα λεφτά αν δεις και προς Αυστρία μεριά...

Α, και έχουμε και new kid on the block:
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Είναι λίγο χοντρούλα και ρετρό, αλλά έχει αυτό το κατιτίς της... :s_blush :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#569095 ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΑ!

Eκει στο Mandollato del Lario προσπαθουν να κουμπωσουν πραγματα απο αλλα μηχανακια η περισσευματα απο αλλους κατασκευαστες για να φτιαξουν κατι? :s_omg

Ασε που απο μπρος μου θυμιζει τον Κυρ...........edit, mod :lipsealed: :lol: :lol: :lol:


Η μικρη multistrada ειναι αυτο ακριβως που λεει το ονομα της, για ολους τους δρομους και φυσικα κοστιζει λεφτα που τα μαζευεις καποια στιγμη, δεν πρεπει να εισια CEO για να την παρεις.

Α, που εισαι, το παλιο μοντελο ειναι σε προσφορα 1700€ κατω. :shifty:

Εγω που ισα και μετα βιας εχω την εκπτωση ομως ονειρευομαι το καινουριο :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#575306 https://www.zougla.gr/automoto/moto/art ... gisete-ola
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#575383 Τα Husky να φέρουν, τα υπόλοιπα είναι γνωστά κ απο πέρυσι :oops:

σε κάτι τέτοια events είναι βέβαια που έρχονται κ μερικά διαμαντάκια ιδιωτών

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By citastak
#580666 Τον τελευταίο δίμηνο με έχει ξαναπιάσει πυρετός να ξαναπάρω δίκυκλο.
Το 2013 αγόρασα ένα F700GS, το οποίο το πούλησα το 2016 με καμιά 25αριά χιλ χλμ. Το είχα για daily και για μινι εξορμήσεις (Χαλκίδα κτλ).
Τώρα πλέον κινούμαι με μέσα, και δεν το θέλω για καθημερινές. Μόνο για βόλτες.
Και σχεδιάζω να πάω και σε 2 συνέδρια (Μασσαλία και Πίζα) καβάλα, του χρόνου.
Το μοναδικό που μου αρέσει είναι το R1200GS LC. όΧι το adventure.
Επειδή θα κάνει λίγα χλμ (υπολογίζω κάτω από 5 χιλ το χρόνο) και επειδή το καινούριο είναι πανάκριβο, πάμε σε μεταχειρισμένο.
Θεωρώ ψιλομονόδρομο να ψωνίσω μεταχειρισμένο από Παναγιωτόπουλο λόγω γνωριμίας και καλής φήμης.
Ωστόσο κοιτάω και αλλού. Οι τιμές τους είναι κουκουρούκου και δεν μπορώ να καταλάβω ποιά είναι μια καλή τιμή για ένα LC' 2014 με όλα τα πακέτα εξοπλισμού και λογικά χλμ.
Πχ. υπάρχει αυτό: https://www.car.gr/14704991-bmw-r-1200-gs-lc
Έχει το μειονέκτημα ότι είναι από τα πρώτα 2013άρια (χωρίς stabilisater, με λίγο πιο ελαφρύ flywheel).
Έχει λίγα χλμ, μου λέει από το τηλέφωνο ότι είναι άριστο και το πάμε στη BMW Πάτρας ότι ώρα θέλω να το δω. Στα συν ότι έχει το τριβάλιτσο, το BMW Navi, tankbag και κάγκελα. Αυτό μπορεί και να μου βγεί στα 13,500.

Από την άλλη υπάρχει αυτό: https://www.car.gr/18463677-bmw-r-1200-gs το οποίο είναι πολύ πιο φρέσκο (2015 αντί για 2013 που είναι το από πάνω), το δίνει 14,500 με μια βαλίτσα πίσω. Ίσως πέσω κανένα 500αρικο. Και αυτός λέει ότι είναι ένα χέρι και είναι άριστο κτλ.

Είδα από κοντά στον Βαγιανέλη αυτό: https://www.car.gr/21948043-bmw-r-1200-gs-lc Είναι 2014, με αρκετά παραπάνω χιλιόμετρα, με μια βαλίτσα, κάγκελα και προβολάκια Wunderlich (τα οποία δεν πολυθέλω) και ζελατίνα από Adventure. Θέλει το μεγάλο σέρβις σε 6 χιλ χλμ. Τα λάστιχα είναι 1,5 έτους αλλά χωρίς χιλιόμετρα και χωρίς να τα έχει φάει ήλιος. Φρέσκα. Αυτός μου το αφήνει 13,900 και γενικά νομίζω ότι με παίρνει αν το αποφασίσω να το ρίξω λίγο ακόμα.

Υπάρχει ένα στα Χανιά: https://www.car.gr/22060179-bmw-r-1200-gs
Το οποίο έχει ΟΚ χιλιόμετρα, η αντιπροσωπεία μου λέει ότι θέλει μάλλον λάστιχα και μου το αφήνει χωρίς την Akrapovich στα 12,000. Το μείον είναι ότι μάλλον είναι ήδη 2ο χέρι (λέει ότι το μεταβίβασε σε ένα φίλο του για φορολογικούς λόγους) αλλά αυτό από μόνο του δεν μπορώ να το τσεκάρω, άρα θεωρώ ότι είναι 2ο χέρι, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Ο Παναγιωτόπουλος έχει ένα με 35 χιλ χλμ, 2014 στα 14,000 και ένα με 102,000χλμ (!!!) στα 12,000. Προφανώς το δεύτερο δεν το κοιτάω καν, ειδικά σε αυτή την τιμή. Το πρώτο ίσως με κερδίσει αν τελικά πάω και χρησιμοποιήσω ένα άτοκο πρόγραμμα που έχει με 30% προκαταβολή και εξόφληση σε 24 δόσεις.

Τι με έπιασε πάλι φέτος. Αφού είχα πει ότι δεν θα ξανακαβάλαγα- κράνη, μπότες, γάντια, μπουφάν (όλα διπλά, χειμερινά κ θερινά) μπήκαν σε βαλίτζες και ανέβηκαν στην αποθήκη. Και τα έβαλα και πίσω πίσω. Άντε τώρα μάζευε.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#580801 Βλέπω και κάτι τέτοιες αγγελίες και πραγματικά λέω ότι δεν την παλεύουμε
https://www.car.gr/14344534-bmw-r-1200-gs-adventure

(Το σχόλιο αφορά το ότι οι μηχανές στους άλλους πέφτουν, στο να μην καλέσω αν έχω όρεξη για παζάρι και ότι το παν είναι η υγεία).