Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#13839
nass έγραψε:Η NR είχε 2 μπιέλες και 2 μπουζί ανά πιστόνι, 8 βαλβίδες στον κύλινδρο και σημαντικά προβλήματα στεγανοποίησης του κυλίνδρου (πηγή: περιοδικό "MOTO" της εποχής, είχαν αγοράσει μία!). Δηλαδή κανένα πρακτικό πλεονέκτημα σε σχέση με μια ισοδύναμη και σημαντικά φτηνότερη διάταξη πχ. V8.

Αλλά όνειρο παρ΄όλα αυτά.


Την NR του Χατζάρα ( του ΜΟΤΟ ) την αγόρασε ο Νίκολας Κέϊτζ πριν λίγα χρόνια για αρκετά χρήματα, όντας συλλέκτης.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#13841 Είχε η συγκεκριμένη NR750 προβλήματα στεγανοποίησης? Έχω την αίσθηση πως είναι καραμπινάτη περίπτωση χαλασμένου τηλεφώνου από άτομα που δε ξέρουν καν αγγλικά.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#13844 Έμβολα / κύλινδροι / ελατήρια, όλα έχουν πίσω τους 125 παγκόσμιες κατατεθειμένες πατέντες, έτσι διαβάζαμε στον τύπο της εποχής.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#13850
IKE έγραψε:Είχε η συγκεκριμένη NR750 προβλήματα στεγανοποίησης? Έχω την αίσθηση πως είναι καραμπινάτη περίπτωση χαλασμένου τηλεφώνου από άτομα που δε ξέρουν καν αγγλικά.

Όχι δεν είχε, το 500 είχε που ήταν η απάντηση στα διχρονα αλλά πρόλαβε η FIM και άλλαξε τον κανονισμό για το σχήμα των κυλίνδρων.
Το 750 η Χοντα το έφτιαξε από την ανάγκη να μην πάνε χαμένα τα σχέδια και οι πατέντες που είχε δημιουργήσει.
Μια τεχνολογική άσκηση πολύ μπροστά από την εποχή της.
Άβαταρ μέλους
By nass
#13855 Ισως τότε θυμάμαι λάθος τα προ 20-ετίας άρθρα του ΜΟΤΟ και μπέρδεψα το αγωνιστικό με το δρόμου :s_sad
Η πολυπλοκότητα ήταν εκεί βέβαια.
Αλλά ποθητή για την εποχή.

Ας ξαναγυρίσουμε στις βέσπες :yahoo: :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#13970
nass έγραψε:Ας ξαναγυρίσουμε στις βέσπες :yahoo: :s_tongue

Αν δεν έχει γκάζια δεν το γουστάρουμε, ε; :rtfm:

πάρε να'χεις...
NSR250SE mc28
Image
http://www.dreamgate.ne.jp/NSR/general/quickref.html

και 3xv TZR250
Image
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/ ... 2476_1.jpg

Τα υπόλοιπα είχαν μείνει πολύ πίσω τότε, εξακολουθούν να είναι dreambikes ωστόσο (KR1S, RGV250 vj22).
Μετά ήρθε το απρίλια... :s_no
Άβαταρ μέλους
By vasilis 1200101
#14367 Επανέρχομαι με "όρεξη"!!! :s_devil
Λοιπόν:
1. MV Agusta 750S America
Χωρίς λόγια. Αν οι Ιταλοί έπρεπε να βάλουν ένα μηχανάκι σε χρονοκάψουλα για τις γενιές του μέλλοντος, αυτό θα ήταν η τετρακύλινδρη Αγκούστα, ένα κτήνος της εποχής του, χειροποίητη, κομψοτέχνημα, μια πριμαντόνα της εποχής της που μπορεί να μην ήταν τέλεια πουθενά αλλά όλοι ήθελαν να την πάρουν... Μοναδική, απρόσιτη, ατίθαση.
Εικόνα

2. Aprilia RST Futura
Η αλλιώς, πως ο |λογοκρισία| Ιταλοπίθηκος φτιάχνει διαμάντια όταν σοβαρεύεται. Η επιτομή της Σπορτ Τουρινγκ μοτοσυκλέτας... Αψεγαδιάστη, ζυγισμένη, ταχύτατη. Έβαλε τα γυαλιά στους σχιστομάτηδες της εποχής, οι οποίοι διαρρήγνυαν τα ιμάτιά τους ποιός την έχει πιο γρήγορη, δυστυχώς το ίδιο έκανε και η αγορά.
Εικόνα


3. Moto Guzzi V7 Ambassador
Ο τρίτος κορυφαίος κατασκευαστής της Ιταλίας, μας χάρισε την μία και μοναδική μοτοσυκλέτα. Συνοδοιπόρος, σε κάθε βήμα, σε κάθε χιλιόμετρο, σε κάθε σκέψη. Η Ambassador, εν αντιθέσει με την υπερβολικά κακόγουστα μπλαζέ αδερφή της (V7 sport), αποδεικνύεται ένας ακούραστος χιλιομετροφάγος, ασφαλής, προβλέψιμη και φιλική. Πρόγονος τον GT και δικαίως το βαρύ χαρτί στην ιστορία της Moto Guzzi.
Εικόνα

4. Vincent Black Lightning
Σοβαρά τώρα; Η ταχύτερη μοτοσυκλέτα παραγώγης; Αρχές της δεκαετίας του ΄50 και τελική ταχύτητα 150 μιλίων ανά ώρα. Κάποιοι στο νησί το διασκεδάζουν το "άθλημα", ευτυχώς.
Εικόνα

5. Norton Commando 961
Ο μπαμπούλας, τον γυμνών. Σε κάτι παιδάκια που το έδειξα το έφαγαν όλα το φαί τους!! Well done Norton!
Εικόνα

6. BMW K1
Όταν μιλάει η αεροδυναμική σήραγγα... Με αεροδυναμικό συντελεστή που κάνει το Σουζούκι Άλτο να κοκκινίζει, οι Γερμανοί μας έδειξαν πως γίνεται να ταξιδεύσει κανείς, στεγνός υπό βροχή. Το abs δεν χρήζει σχολιασμού, αυτά είναι για τις αδερφές (συγγνώμη κορίτσια). Μπήκε στο πάνθεον της ιστορίας για την αμφιλεγόμενη αισθητική της. Τυπική Γερμανική κατασκευή. Εύγε.
Εικόνα

7. Honda CBR 1100 XX Blackbird
Ότι λέει ο τίτλος... Το πρώτο μηχανάκι παραγωγής που έσπασε το φράγμα των 186 μιλίων /ώρα σε τελική ταχύτητα. Dr. Jekyll και Mr. Hyde το ίδιο μηχανάκι μπορούσε να το πάρει και η γιαγιά σου και να πάει στο σούπερ. Τέτοιο επίπεδο φιλικότητας και πρακτικότητας. Η γιαγιά μου η Σταυρούλα πάντως, χρειάστηκε να κάνει αρθροπλαστική ισχίου όταν την έπεισα να το πάρει μια βόλτα. Δεν είχε δίπλωμα...
Εικόνα

Kawasaki KR1S
Γιατί όλοι κρύβουμε έναν Γαρδέλη μέσα μας, παλιοκουφάλες. Μεταξύ μας, αν πρέπει να φύγεις από κάπου, αφήνοντας ένα σύννεφο καπνού, μετά από ένα τσαμπουκαλεμένο "Με θυμάσαι ρε πούστη?", τουλάχιστον ας είναι με δίχρονο Kawasaki!!!
Εικόνα

Για την Χάρλευ δεν γράφω τίποτα (μία είναι η Χάρλευ -Road King Classic-), αφ' ενός γιατί δεν έχω πέτσινο, άσε που δεν μου πάει, αφ΄ετέρου γιατί η μάνα μου έβαλε την μπαντάνα στο πλυντήριο με τα χρωματιστά... Έλεος μωρέ μάνα, πως θα πάω στο Hard Rock Cafe. Κάπως έτσι ξέμεινα και έγραψα τα ανωτέρω.

Άντε κλειδώστε το τώρα, να πάμε και για ύπνο.

EDIT, σόρυ για τις φώτο 5 και 7, κάτι έκανα λάθος. Δεν είμαι ΙΤ μην βαράτε.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#14380
vasilis 1200101 έγραψε: τουλάχιστον ας είναι με δίχρονο Kawasaki!!!

Ναι αλλά να είναι από τα παλιά...

ΥΑΜΑΗΑ 3ΜΑ TZR250
Image
http://img.webike.net/mm/newbike/841tzr ... 198902.jpg
To "δίκαννο" των νιάτων μας, με τη μοναδική ανάποδη διάταξη στο μοτέρ (καρμπυρατέρ μπροστά) που δυστυχώς έφαγε πολύ κόσμο τότε...
Παραμένει (για τα δικά μου γούστα) στο top5 των μηχανών που θα ήθελα κάποτε να έχω (έστω και αν αμφιβάλλω ότι μπορώ να την οδηγήσω πλέον).
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#14392 Ας πάμε και ένα όνειρο-όνειρο (που να τη βρούμε δλδ για να την κάνουμε βόλτα)

Cagiva C593 1993, του Κοσίνσκι...
Image
Άβαταρ μέλους
By dimik
#14723 επιμένων Βρετανικά και 3κύλινδρα

Εικόνα

για τα γεράματα ένα πακέτο σαν το παρακάτω :s_crazy

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#40125 Εικόνα
Εικόνα

Πολύ πρόστυχο πράμα...

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :eat:


Μπορούμε να μεταφέρουμε το τοπικό του kon5 τιμής ένεκεν;
Άβαταρ μέλους
By IKE
#69195 perfexion:

Εικόνα