Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#196733
dimik έγραψε:
dimviii έγραψε:
JBT έγραψε:Άσε τα χοντα και ξεκίνα να κοιτάζεις ΒΜΣ.


τι ειναι αυτο?



αυτό που τινάζει τα μέταλλα και κάνει τους εκκεντροφόρους κολιέδες ντε :rtfm:




:lol: :lol: :lol:


σε ΟΛΑ? :twisted:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#196767
rx8_drifter έγραψε:To CBR εχει πιο "πολεμική" θέση οδήγησης πάντως. Βασικά η όλη κουβέντα γίνεται εφόσον μου πάρει το δικό μου σε καλή τιμή και τσιμπήσω ανταλλαγή ενα που έχει εκεί το οποίο είναι τζιτζι.

Απλά σκέφτομαι ότι αν δώσω αυτά τα λεφτα για το CBR σίγουρα θα το κρατήσω για χρόνια, ενώ σε αυτή τη φάση θα μου άρεσε να οδηγήσω κανα δυο μηχανάκια ακόμα πριν καταλήξω κάπου

Ποσο σιγουρος εισαι οτι αυτος που ειχε το vfr δεν το εδωσε ανταλλαγη στον εμπορα επειδη ηθελε χιλιαρικο για να το κανει αψογο;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#196911
rx8_drifter έγραψε:Εως και καθόλου είναι η αλήθεια :lol:

Ακριβως! :lol:

Η καλυτερη λυση ΙΜΟ, βρες τα ανταλλακτικα, λαδια, φιλτρα που χρειαζεσαι απο εξω και πηγαινε τα να σου τα αλλαξουν και να πληρωσεις μονο εργασια.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#196949 Tην περίπτωση να τα δώσεις απλά, την έχεις σκεφτεί; :lol:
Γιατί η σκέψη 'στην Ελλάδα τα κάνεις με τα μισά' δεν πολυστέκει. Να ήσουν κοντά οκ. Αλλά μήπως οι μισθοί γενικότερα εκεί επιτρέπουν τα 'διπλά'; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#197022 Γενικά η όλη φάση είναι πιασοκολιά, ασχέτως μισθών. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιορίσω το συνεργείο μόνο στις βαλβίδες-καρμπυρατέρ, αυτό δεν το γλιτώνω.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#197026 Κοίτα, έδωσες λίγα χρήματα και απέκτησες μηχανή. Κάποια στιγμή θα σου ζητούσε κάποια για συντήρηση. Γενικώς, μέχρι στιγμής δεν έχεις δώσει και τίποτε τρελά λεφτά, άσε που σε μηχανάκια σαν το δικό σου και το δικό μου που έχουν και μια δεκαετία (++) στην πλάτη τους όλο και κάτι θα βγει.
Γνώμη μου είναι πως πρέπει να πάρεις μια απόφαση: σου αρέσει το μηχανάκι και θέλεις να το κρατήσεις; Τότε τα δίνεις τα λεφτά και τελειώνεις. Θα σου πάει από 500 έως 1000€ αλλά έτσι πάει το πράγμα, τι να κάνουμε;
Αν πάλι το βαρέθηκες ή θέλεις κάτι άλλο, τότε το πουλάς όπως είναι για όσα μπορέσεις και παίρνεις κάτι άλλο. Αν επιμένεις σε φθηνή και εύκολη συντήρηση όμως, δεν παίρνεις καρμπυρατεράτο 4-κύλινδρο 10+ ετών, αλλά κάτι άλλο. Σίγουρα όχι Ducati πάντως!
:lol:
Εγώ θα έλεγα πως μια Guzzi ίσως θα ήταν ωραία περίπτωση, αλλά νομίζω πως θα πήγαινες σε Ιάπωνα... Υπάρχουν και οι BMW βέβαια, αλλά θα πρέπει να κοιτάξεις σε δικύλινδρο, μπόξερ και παλιό, με ό,τι κι αν συνεπάγεται αυτό, αφού τα καινούρια είναι ακριβά.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#197030 Για να κανω ενα ρεζουμε και να παρουμε τα πραγματα με τη σειρα.

Ποσα σου ζητανε και ΠΟΙΑ ακριβως θα ειναι η δουλεια που θα γινει στις αναρτησεις;
(ελατηρια, τσιμουχες, λαδακια, λυσε-δεσε-εργατικα ... μονο εμπρος ή και πισω;)
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#199283 Χαθηκαμε με τα τρεχαματα
600-700€ για λαδοξιδοφιλτρα, μπουζια καρμπυρατέρ και βαλβίδες.
Μετά μας μένει η ανάρτηση και μετά το καλοκαίρι λάστιχα αλυσίδα.
Ανάρτηση πρέπει σίγουρα λαδια τσιμουχες στην μπροστά και υποθέτω αέριο λάδι στην πίσω.
Προσφορά pending, δεν έχω πάει ακομα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#238395 Λοιπόν, αποφάσισα να κάνω ενα μικρό σέρβις, μιας και το τελευταίο διάστημα είχε αρχίσει να χαρχαλάει ο τεντωτήρας της καδένας. Μιας και δεν υπάρχει χρόνος-χώρος προς το παρόν για μικροεπισκευές, του είπα να μου αλλάξει τα λάδια να ξεμπερδεύω

Αναλυτικά:
Λάδια 10-40 4 λίτρα 48€
Τεντωτήρας 95€
Ψιλολόγια 8€
Εργατικά 1,5ώρα X 71.5€/ώρα=107€

Σούμα 270€

Αν βρώ χώρο θέλω οπωσδήποτε να αλλάξω φίλτρο αέρα, μπουζί, αντιψυκτικό και μετά μου μένουν βαλβίδες που μάλλον πρέπει να γίνει :s_no Καρμπυρατeur λέω να το αφήσω
Άβαταρ μέλους
By dimik
#238413
rx8_drifter έγραψε:Λοιπόν, αποφάσισα να κάνω ενα μικρό σέρβις, μιας και το τελευταίο διάστημα είχε αρχίσει να χαρχαλάει ο τεντωτήρας της καδένας. Μιας και δεν υπάρχει χρόνος-χώρος προς το παρόν για μικροεπισκευές, του είπα να μου αλλάξει τα λάδια να ξεμπερδεύω

Αναλυτικά:
Λάδια 10-40 4 λίτρα 48€
Τεντωτήρας 95€
Ψιλολόγια 8€
Εργατικά 1,5ώρα X 71.5€/ώρα=107€

Σούμα 270€

Αν βρώ χώρο θέλω οπωσδήποτε να αλλάξω φίλτρο αέρα, μπουζί, αντιψυκτικό και μετά μου μένουν βαλβίδες που μάλλον πρέπει να γίνει :s_no Καρμπυρατeur λέω να το αφήσω



Τα λάδια full συνθετικά? γιατί η τιμή μου φαίνεται πολύ υψηλή, εγώ τα αλλάζω με τα μισά σχεδόν λεφτά.

71,5€ την ώρα εργατικά :lipsealed: premium και η Honda δηλαδής :lol:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#238419 Όχι, αυστηρά ημι.

Η τιμή είναι σε συνοικιακό συνεργείο, ποια Honda μου λες :lol:

Welcome to NL :tomato: Eλπίζω να βρεθεί συντόμως χώρος να γίνονται τα μερεμέτια :ninja: