- 12 Ιουν 2015, 16:51
#122942
Rx8 κρατώντας το μηχανάκι χωρίς να είσαι πάνω, φρέναρε με το μπροστινό και συμπίεσε την μπροστά ανάρτηση. Ακούγετε/χτυπάει κάτι; Εάν όχι, είσαι σε καλό δρόμο. Τα ρουλεμάν στο μπροστινό παίρνουν σφίξιμο αλλά πολύ πιθανόν να το έχει κάνει ήδη ο προηγούμενος.
Ρώτα τον μάστορα πόσο θα στοιχίσει να σου αλλάξει τα λάδια στο μπροστινό και να σου αλλάξει ότι άλλο δει ότι θέλει αλλαγή, συν να σου λύσει το μοχλικό και να το γρασάρει. Ψάξε το μοχλικό γύρω γύρω μπας και έχει γρασαδόρους. Εάν τα κάνεις αυτά, το μηχανάκι θα αποκτήσει μια αίσθηση «αφρού» (επιστημονική ορολογία) και θα σε ενθουσιάσει τόσο που μετά θα χτυπάς το κεφάλι σου στο τοίχο που δεν άλλαξες και τα ελατήρια και το αμορτισέρ.
Με 20Κ+ χλμ τον χρόνο, θα χρειάστει πάλι του χρόνου λάδια και λύσιμο. Τότε αποφασίζεις εάν θα του αλλάζεις ελατήρια μπροστά-πίσω και να αλλάξεις το αμορτισέρ ή να το ανοίξεις για συντήρηση. Ειδικά εάν δεν θες να πάρεις κάτι μεγαλύτερο, αξίζει να τα κάνεις όλα αυτά. Άρχισε φέτος με μία απλή συντήρηση και του χρόνου αποφασίζεις εάν αξίζει να επενδύσεις σε καινούργιο σκάφος να γράψεις χλμ σε ταξίδια.
Γιατί δεν κάνεις τα βασικά μόνος σου (υγρά και φίλτρα) και να το πας στον μάστορα για τις αναρτήσεις, καρμπυρατέρ, βαλβίδες, καδένα; Τα ίδια θα σου στοιχίσει στο σύνολο και θα έχεις κάνει περισσότερα πράγματα στο μηχανάκι.