Τα ελασματα στα τακακια πρεπει να κατσουν σωστα.
Το o-ring του εμβολου πρεπει να μπορει να το επαναφερει πισω καθως και το 1ο o-ring να ειναι καθαρο απο βρωμιες.
Οι γλιστρες παιζουν το ρολο τους αλλα οχι τοσο μεγαλο στην περιπτωση που φαγωθει το τακακι απο τη μερια του εμβολου.
Ενα rebuild θα το 'κανα παντως. Μονοπιστονη ειναι, No big deal...
rx8_drifter έγραψε:Δε φαντάζεσαι τί κυνηγητό έριξα για να βρώ ένα σποτ να το πιάσω
ΕΕΕ είναι ?
Μου φαίνεται απίθανο να μπορεί να μπει ΕΕΕ σε αυτό το σημείο, λογικά αυτά θα πρέπει να αράζουν στο Maasvlakte II
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
μου το έκανε πολύ αραιά παλιά και παλιότερα αλλά σήμερα ήταν πολύ έντονο.
καρμπυρατέρ?
Και είναι αυτά ίδια χάλια, αύριο την στέλνω συνεργείο.
Παίρνει εμπρός δύσκολα, δεν κρατάει ρελαντί, και ακούγεται σαν μονοκύλινδρο!
Εννοείται υποπτεύομαι την βενζίνη, αλλά σε εταιρικό πρατήριο και V-power τέτοια φόλα;
rx8_drifter έγραψε:Πήρα το CBR για βόλτα σήμερα και μου έκανε πολύ έντονα βηξίματα με χαμηλε΄ς στροφές σαν διακοπή όταν επιτάχυνε.
μου το έκανε πολύ αραιά παλιά και παλιότερα αλλά σήμερα ήταν πολύ έντονο.
καρμπυρατέρ?
Πολυ πιθανο. Ισως κ λιγο βενζινη αλλα τα καρμπς αυτα εχουν. Και εχεις κ πολλα.
<
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ έπαθα κάτι ακόμη χειρότερο: με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ, έβαλα V-power σε εταιρικό πρατήριο και με το που βγαίνω η μηχανή πνίγηκε και μου έβγαλε check-engine!
Και είναι αυτά ίδια χάλια, αύριο την στέλνω συνεργείο.
Παίρνει εμπρός δύσκολα, δεν κρατάει ρελαντί, και ακούγεται σαν μονοκύλινδρο!
Εννοείται υποπτεύομαι την βενζίνη, αλλά σε εταιρικό πρατήριο και V-power τέτοια φόλα;
Περιεργο οντως. Θα μπορουσες να αδειασεις το ρεζ. Σε ενα μπετονι, να βάλεις λιγη καινουρια κ να δεις.
<
Το πρόβλημα με το κόμπιασμα συνεχίζει, δεν είναι βενζίνη, μετά το καλοκαίρι θα πρέπει να την πάω για κοίταγμα
< Note 2 >