Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#196165 Το τυπόνι που είχα βρει και δυστυχώς δεν πρόλαβα να κάνω το σέρβις μου ζήταγε ένα 400άρι.

Στην Ελλάδα δεν νομίζω να πήγαινε παραπάνω :hmmm:

Μου μπαίνουν ιδέες :ninja:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#196168
rx8_drifter έγραψε:Το τυπόνι που είχα βρει και δυστυχώς δεν πρόλαβα να κάνω το σέρβις μου ζήταγε ένα 400άρι.

Στην Ελλάδα δεν νομίζω να πήγαινε παραπάνω :hmmm:

Μου μπαίνουν ιδέες :ninja:



Ελλάδα παίζει να είναι και η μισή τιμή, σε καμιά γειτονική χώρα ψάχτηκες?
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#196184 Koιτάω, αλλά αν βάλεις πηγαινέλα δυο φορές θα πρέπει να είναι σημαντικά φτηνότερο για να πάω κάπου αλλού (δεν είναι και εύκολο με τη δουλειά)

Αυτό που σκέφτομαι είναι να το κάνω ανταλλαγή στον τυπά που το αγόρασα με ένα VFR :ninja:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#196189
rx8_drifter έγραψε:Koιτάω, αλλά αν βάλεις πηγαινέλα δυο φορές θα πρέπει να είναι σημαντικά φτηνότερο για να πάω κάπου αλλού (δεν είναι και εύκολο με τη δουλειά)

Αυτό που σκέφτομαι είναι να το κάνω ανταλλαγή στον τυπά που το αγόρασα με ένα VFR :ninja:


Ωραίο το VFR αλλά μην νομίζεις ότι θα είναι οικονομικότερο στην συντήρηση, μάλλον το αντίθετο.
Σε επιδόσεις δε θα είναι σχεδόν το ίδιο χωρίς να προσφέρει πολλά περισσότερα σε άνεση-ταξίδια κλπ.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#196552
rx8_drifter έγραψε:Όλοι μου λένε ότι είναι σαφώς πιο άνετο σε ταξίδι :hmmm:



Σε ταξίδι είναι πολύ συγκεκριμένα πράγματα που παίζουν ρόλο, ανεμοκάλυψη, σέλα-θέση οδήγησης, κλιμάκωση κιβωτίου και ικανότητα φόρτωσης.
Νομίζω ότι όλα είναι παρόμοια μεταξύ των 2 μοντέλων εκτός ίσως από το φόρτωμα γιατί αν θυμάμαι καλά το VFR παίρνει εργοστασιάκες θηριώδεις βαλίτσες. Στα υπόλοιπα θεωρώ ότι είναι το ίδιο πράγμα, κλιπ ον πάνω από την τιμονόπλακα και άνετη σέλα με ίσως ένα κλικ καλύτερη του VFR. Το μόνο που δεν έχω ιδέα είναι η κλιμάκωση του κιβωτίου αλλά θεωρώ ότι δεν θα κινείσαι μόνιμα με υπερηχητικές ταχύτητες οπότε δεν ξέρω πόσο μεγάλη σημασία έχει για σένα.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#196570 To CBR εχει πιο "πολεμική" θέση οδήγησης πάντως. Βασικά η όλη κουβέντα γίνεται εφόσον μου πάρει το δικό μου σε καλή τιμή και τσιμπήσω ανταλλαγή ενα που έχει εκεί το οποίο είναι τζιτζι.

Απλά σκέφτομαι ότι αν δώσω αυτά τα λεφτα για το CBR σίγουρα θα το κρατήσω για χρόνια, ενώ σε αυτή τη φάση θα μου άρεσε να οδηγήσω κανα δυο μηχανάκια ακόμα πριν καταλήξω κάπου
Άβαταρ μέλους
By JBT
#196581 Το vfr είναι φαρμακείο με ρόδες.

Έχεις ψαχτει καθόλου στα ιντερνετς;;
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#196587 TΣΑΜΠΑ ΣΤΕΝΤΟΝ ΔΛΔ :s_cool

Ξέρω ότι τα vtec έχουν ένα πανάκριβο σέρβις για βαλβίδες, αλλά αυτο΄που κοιτάω είναι άνευ. Μολόγα τί ξέρεις
Άβαταρ μέλους
By JBT
#196592 Άσε τα χοντα και ξεκίνα να κοιτάζεις ΒΜΣ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#196724
JBT έγραψε:Άσε τα χοντα και ξεκίνα να κοιτάζεις ΒΜΣ.


τι ειναι αυτο?
Άβαταρ μέλους
By dimik
#196728
dimviii έγραψε:
JBT έγραψε:Άσε τα χοντα και ξεκίνα να κοιτάζεις ΒΜΣ.


τι ειναι αυτο?



αυτό που τινάζει τα μέταλλα και κάνει τους εκκεντροφόρους κολιέδες ντε :rtfm:




:lol: :lol: :lol: