Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#121219 Kι εγώ ξενερώνω αν δεν ακούγεται όπως πρέπει :lol:
Σκέφτομαι μάλιστα ότι αν γίνει τώρα αυτό το σενιάρισμα, δεδομένου ότι αυτές οι μηχανές είναι αθάνατες, για 2-3 χρόνια το μόνο που θα κάνω είναι λάδια-φίλτρα-αλυσίδα.

Με βλέπω μόλις γυρίζω από διακοπές να γίνει η δουλειά.

εκτός αν αποφασίσω να κατέβω με μηχανή κάτω :ninja: :ninja:
Άβαταρ μέλους
By apav
#121288 Με τόσα χιλιόμετρα, θα θέλει τουλάχιστον και λάδια στο μπροστινό, συν ότι άλλο βγει στην πορεία μόλις το ανοίξει. :lipsealed:

http://www.promecha.com.au/suspension_maintenance.htm
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#121327 Δεν θα έδινε κάποιο σημάδι?
Μην ξεχνάς οτι κυκλοφορεί σε δρόμους χαλί, δεν παιζει να το κάνω αυτό, τουλάχιστον όχι φετος
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#121362
rx8_drifter έγραψε:
Επισήμως το κοντέρ λέει 30.000 χλμ, και προφανώς παίζει να είναι γυρισμένο, αν και η μηχανή είναι σε άψογη κατάσταση. Το Σάββατο βγήκα για τσάρκα με έναν φίλο και επισκευφθήκαμε έναν συνεργειατζή σε ένα χωριό εδώ κοντά, για τον οποίον διαβάσαμε σε τοπικά φορουμζ πολύ καλές κριτικές. Ο φίλος του είχε στείλει κι ένα μέηλ εδώ και καιρό με ερωτήσεις και ήταν μάλιστα ο μοναδικός που μπήκε στον κόπο να απαντήσει αναλυτικά.

Ο τυπάς την καβάλησε και μου είπε ότι είναι σε άψογη κατάσταση αλλά σκέφτομαι μετά το καλοκαίρι να της κάνω ένα μεγάλο σέρβις για να ξέρω τί γίνεται.

Η προσφορά λοιπόν είναι η εξής:
-Λάδια, φίλτρα (αερα λαδιου), υγρά φρένων, παραφλού.
-Καθαρισμα φρένων.
-Ρυθμιση καρμπυρατερ
-ρυθμιση βαλβίδων.
-Αλλαγή τεντωτήρα καδένας (λέω να βάλω μηχανικό τεντωτήρα)
-Ζυγοστάθμιση

Σύνολο ~400€.

Η τιμή μου φαίνεται υπερκομπλέ ακόμα και για δεδομένα Ελλάδας, το θέμα είναι αν αξίζει να τα σμπρώξω.

Το σερβις που θα κανεις ειναι ενα τυπικο μεγαλο σερβις εκτος του τεντωτηρα.
Θα ελεγα να κανεις αλλαγη στα λαδια του μπροστινου, ειδικα αν λες οτι μπορει να εχει γυρισει κοντερ ο προηγουμενος. Δεν εχει μεγαλο κοστοςκαι η διαφορα θα ειναι τεραστια!
Επισης να κοιταξεις τα ρουλεμαν τροχων, λαιμου, ισως και του μοχλικου.
Φυσικα και αξιζει να τα χωσεις, ειδικα αν εχεις σκοπο να το κρατησεις το μηχανακι .
Άβαταρ μέλους
By apav
#121453 Ναι αξίζει να γίνει συντήρηση της ανάρτησης. Είναι τεράστια η διαφορά που θα έχει μετά. Ειδικα εάν λύσεις και το μοχλικό. Το αλάτι και το λασπόνερο που έχει φάει είναι πολύ χειρότερο από την ποιότητα του οδοστρώματος.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#122659 Λοιπόν, θα ξαναπεράσω μια βόλτα το Σαββατο μάλλον και θα ρωτήσω πόσο κοστίζει αυτό που λέτε. Αλάτι δεν τρώει η μηχανή πάντως, είναι η μόνη περίοδος που παίρνω το αμάξι :lol:

Όταν λές να λύσω το μοχλικό--->??
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#122664
rx8_drifter έγραψε:Λοιπόν, θα ξαναπεράσω μια βόλτα το Σαββατο μάλλον και θα ρωτήσω πόσο κοστίζει αυτό που λέτε. Αλάτι δεν τρώει η μηχανή πάντως, είναι η μόνη περίοδος που παίρνω το αμάξι :lol:

Όταν λές να λύσω το μοχλικό--->??


το πισω ψαλιδι με το μοχλικο του,συνεμπλοκ φαγωμενα,που δεν αφηνουν να δουλεψει ελευθερα-σωστα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#122738 Όχι μόνο, έχει και βελονοειδή ρουλεμάν που χρειάζονται έλεγχο.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#122918 Πάντως όταν το οδήγησε ο τυπάς, δεν ανέφερε τπτ, μάλιστα τον ρώτησα αν βλέπει κάτι στις αναρτήσεις και μου λέει όλα οκ.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#122921
rx8_drifter έγραψε:Πάντως όταν το οδήγησε ο τυπάς, δεν ανέφερε τπτ, μάλιστα τον ρώτησα αν βλέπει κάτι στις αναρτήσεις και μου λέει όλα οκ.

Ναι και όταν κάνεις αλλαγή λαδιών στο μπροστινό, έλεγχο λίπανση ρουλεμάν και το καβαλήσεις θα νομίζεις ότι οδηγείς άλλο μηχανάκι. Μακάρι να μπορούσες να κάνεις σέρβις και στο πίσω αμορτισέρ.
Σε μοτοσυκλέτα 12; ετών, αυτά θεωρούνται βασικά για να συνεχίσει να μας συντροφεύει απροβλημάτιστη για καιρό.
Άβαταρ μέλους
By apav
#122942 Rx8 κρατώντας το μηχανάκι χωρίς να είσαι πάνω, φρέναρε με το μπροστινό και συμπίεσε την μπροστά ανάρτηση. Ακούγετε/χτυπάει κάτι; Εάν όχι, είσαι σε καλό δρόμο. Τα ρουλεμάν στο μπροστινό παίρνουν σφίξιμο αλλά πολύ πιθανόν να το έχει κάνει ήδη ο προηγούμενος.

Ρώτα τον μάστορα πόσο θα στοιχίσει να σου αλλάξει τα λάδια στο μπροστινό και να σου αλλάξει ότι άλλο δει ότι θέλει αλλαγή, συν να σου λύσει το μοχλικό και να το γρασάρει. Ψάξε το μοχλικό γύρω γύρω μπας και έχει γρασαδόρους. Εάν τα κάνεις αυτά, το μηχανάκι θα αποκτήσει μια αίσθηση «αφρού» (επιστημονική ορολογία) και θα σε ενθουσιάσει τόσο που μετά θα χτυπάς το κεφάλι σου στο τοίχο που δεν άλλαξες και τα ελατήρια και το αμορτισέρ.

Με 20Κ+ χλμ τον χρόνο, θα χρειάστει πάλι του χρόνου λάδια και λύσιμο. Τότε αποφασίζεις εάν θα του αλλάζεις ελατήρια μπροστά-πίσω και να αλλάξεις το αμορτισέρ ή να το ανοίξεις για συντήρηση. Ειδικά εάν δεν θες να πάρεις κάτι μεγαλύτερο, αξίζει να τα κάνεις όλα αυτά. Άρχισε φέτος με μία απλή συντήρηση και του χρόνου αποφασίζεις εάν αξίζει να επενδύσεις σε καινούργιο σκάφος να γράψεις χλμ σε ταξίδια.

Γιατί δεν κάνεις τα βασικά μόνος σου (υγρά και φίλτρα) και να το πας στον μάστορα για τις αναρτήσεις, καρμπυρατέρ, βαλβίδες, καδένα; Τα ίδια θα σου στοιχίσει στο σύνολο και θα έχεις κάνει περισσότερα πράγματα στο μηχανάκι.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#124013
apav έγραψε:Rx8 κρατώντας το μηχανάκι χωρίς να είσαι πάνω, φρέναρε με το μπροστινό και συμπίεσε την μπροστά ανάρτηση. Ακούγετε/χτυπάει κάτι; Εάν όχι, είσαι σε καλό δρόμο. Τα ρουλεμάν στο μπροστινό παίρνουν σφίξιμο αλλά πολύ πιθανόν να το έχει κάνει ήδη ο προηγούμενος.

Ρώτα τον μάστορα πόσο θα στοιχίσει να σου αλλάξει τα λάδια στο μπροστινό και να σου αλλάξει ότι άλλο δει ότι θέλει αλλαγή, συν να σου λύσει το μοχλικό και να το γρασάρει. Ψάξε το μοχλικό γύρω γύρω μπας και έχει γρασαδόρους. Εάν τα κάνεις αυτά, το μηχανάκι θα αποκτήσει μια αίσθηση «αφρού» (επιστημονική ορολογία) και θα σε ενθουσιάσει τόσο που μετά θα χτυπάς το κεφάλι σου στο τοίχο που δεν άλλαξες και τα ελατήρια και το αμορτισέρ.

Με 20Κ+ χλμ τον χρόνο, θα χρειάστει πάλι του χρόνου λάδια και λύσιμο. Τότε αποφασίζεις εάν θα του αλλάζεις ελατήρια μπροστά-πίσω και να αλλάξεις το αμορτισέρ ή να το ανοίξεις για συντήρηση. Ειδικά εάν δεν θες να πάρεις κάτι μεγαλύτερο, αξίζει να τα κάνεις όλα αυτά. Άρχισε φέτος με μία απλή συντήρηση και του χρόνου αποφασίζεις εάν αξίζει να επενδύσεις σε καινούργιο σκάφος να γράψεις χλμ σε ταξίδια.

Γιατί δεν κάνεις τα βασικά μόνος σου (υγρά και φίλτρα) και να το πας στον μάστορα για τις αναρτήσεις, καρμπυρατέρ, βαλβίδες, καδένα; Τα ίδια θα σου στοιχίσει στο σύνολο και θα έχεις κάνει περισσότερα πράγματα στο μηχανάκι.


Moυ είχε κολήσει οτι το μπροστινό έχει τζόγους, αλλά τα κάναμε τα τσεκ που λες και με το μάστορα και μου λέει είναι εντάξει. Κάτι παίζει με τα τακάκια (σαν να τρέμουν όταν φρενάρω, και δεν ειναι δισκόπ΄λακα, είναι αλλαγμένες) οποτε θα βγουν να καθαριστούν και να μπει πάστα.

Λάδια αλλάζω πάντα μόνος, απλά οι τιμές που έδωσε είναι χώμα με την λογική προφανώς ότι θα βγάλει λίγο απ όλα. Αντε να κερδίσω κανα 50αρι, αλλά απ την άλλη δίνοντας του το πακέτο, έχεις πάτημα να του ζητήσεις διάφορα και να σε προσέξει. :s_wink

Νίκος Παππάς έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Πάντως όταν το οδήγησε ο τυπάς, δεν ανέφερε τπτ, μάλιστα τον ρώτησα αν βλέπει κάτι στις αναρτήσεις και μου λέει όλα οκ.

Ναι και όταν κάνεις αλλαγή λαδιών στο μπροστινό, έλεγχο λίπανση ρουλεμάν και το καβαλήσεις θα νομίζεις ότι οδηγείς άλλο μηχανάκι. Μακάρι να μπορούσες να κάνεις σέρβις και στο πίσω αμορτισέρ.
Σε μοτοσυκλέτα 12; ετών, αυτά θεωρούνται βασικά για να συνεχίσει να μας συντροφεύει απροβλημάτιστη για καιρό.


Δεν πρόλαβα αυτό το σκ να πάω, αλλά θα γίνει κι αυτό για να δούμε πόσο θα ζητήσει απο περιέργεια :superman:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#148631 Aνακοινώ το θέμα, γιατί ψάχνω να βρώ άκρη για πλαϊνές βαλίτσες για το CBR.

Eκανα μια έρευνα στο ίντερνετ και δε μπορώ να βρώ κάτι για τη δικιά μου μηχανή, μήπως μπορεί κάποιος να δώσει τα φώτα του?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#148657 Δεν υπάρχουν ειδικά για την μηχανή σου, γι'αυτό δεν βρίσκεις.
Μπορείς με πατέντα να βάλεις πλαστικές, αλλά θα κοστίσει κάμποσο.
Καλύτερα να πάρεις ένα σετ αδιάβροχα, που είναι και φθηνά και χωράνε και περισσότερα.
Απλά καλό είναι να φτιάξεις και στηρίγματα στα πλαϊνά για να μην παίζουν.
Κάτι τέτοιο πάλι είναι πατέντα, αλλά παίζει να βρεις στο eBay κάτι.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#148850 Λοιπόν, κάηκα στο ιντερνετ χτες το βράδυ και βρήκα τα ακόλουθα:

Πλαινές βαλίτσες:
Πρώτη επιλογή που γουστάρω περισσότερο:

https://www.motorplaza.net/zadeltassen-buse

Η φάση με το παλούκι και τα ροδάκια μου φαίνεται πολύ πρακτική

Δεύτερη επιλογη, που δε με τρελαίνει

http://www.motorkledingcenter.nl/oxford-x50.html

Τρίτη που φαίνεται πιο τίμια

http://www.motorkledingcenter.nl/richa-twin-bags.html

Τέταρτη επιλογή επίσης τίμια
https://www.motorplaza.net/zadeltas-ixs-lenz

Για tankbag:
https://www.motorplaza.net/tanktas-held ... it-systeem

πείτε γνώμες :eat: