Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#181910 Παίδες τα φώτα σας γιατί μάλλον έχω θεματάκια :s_no

Τον τελευταίο καιρό ένιωθα το μηχανάκι κάπως περίεργα στις στροφές, το μπροστά να κάνει κάτι χαζέματα, που σε ολλανδική ασφαλτο απλά δεν παίζουν. Τσεκαρα πιέσεις και ήμουν άκυρος, το πράγμα βελτιώθηκε αλλα είμαι σίγουρος ότι θέλει άνοιγμα η ανάρτηση (όπως και με συμβουλέψατε ήδη).

Το πρόβλημά μου όμως είναι άλλο. Νοίωθω πολλούς κραδασμούς στο τιμόνι απ την μηχανή που δεν ένοιωθα παλιά. Η αλυσίδα δεν είναι σφιχτή. Υπάρχει περίπτωση να θέλει σφιξίματα?

Επιπλέον νοιώθω έναν βόμβο κοντά στα 100-110, ο οποίος παραμένει αν πατήσω συμπλέκτη, υπάρχει περίπτωση να θέλω ρουλεμάν και αν ναι πως να το τσεκάρω?
Άβαταρ μέλους
By dimik
#181923
rx8_drifter έγραψε:Παίδες τα φώτα σας γιατί μάλλον έχω θεματάκια :s_no

Τον τελευταίο καιρό ένιωθα το μηχανάκι κάπως περίεργα στις στροφές, το μπροστά να κάνει κάτι χαζέματα, που σε ολλανδική ασφαλτο απλά δεν παίζουν. Τσεκαρα πιέσεις και ήμουν άκυρος, το πράγμα βελτιώθηκε αλλα είμαι σίγουρος ότι θέλει άνοιγμα η ανάρτηση (όπως και με συμβουλέψατε ήδη).

Το πρόβλημά μου όμως είναι άλλο. Νοίωθω πολλούς κραδασμούς στο τιμόνι απ την μηχανή που δεν ένοιωθα παλιά. Η αλυσίδα δεν είναι σφιχτή. Υπάρχει περίπτωση να θέλει σφιξίματα?

Επιπλέον νοιώθω έναν βόμβο κοντά στα 100-110, ο οποίος παραμένει αν πατήσω συμπλέκτη, υπάρχει περίπτωση να θέλω ρουλεμάν και αν ναι πως να το τσεκάρω?



HONDA κλασσικό θέμα... μήπως τσιμούχες εμπρός ανάρτησης? :hmmm:

Να θέλει σφίξιμο το τιμόνι θα το καταλάβεις αν σταματημένος με πατημένο εμπρός φρένο σπρώχνεις προς τα εμπρός και νιώθεις ένα μικρό κλακ-κλακ από το τιμόνι. Αν είναι μικρό είσαι τυχερός και πιθανότατα λύνεται με ένα σφίξιμο, αλλιώς αλλαγή ρουλεμάν τιμονιού.

Κραδασμοί στο τιμόνι μπορεί να οφείλονται και σε ανοοιμοιόμορφη φθορά ελαστικού.

Η αλυσίδα αν είναι πολύ χαλαρή θέλει σίγουρα σφίξιμο αλλά δεν νομίζω να σου έδινε τρέμουλο στο τιμόνι και θα ψιλοακουγόταν κιόλας.
Τελευταία επεξεργασία από dimik και 04 Νοέμ 2015, 22:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#181924 1, σέρβις στην ανάρτηση asap !
2, πιθανά ρουλεμάν τιμονιού, σήκωσε το στο κεντρικό κάτσε στο πίσω μέρος, να ελευθερωθεί ο τροχός μπροστά και γύρισε το τιμόνι απο άκρη σε άκρη. Αν δεις ότι δεν γυρνάει ελεύθερα χωρίς σκαλωματα, βρήκες την αιτία.
3, Για ποιό ρουλεμάν ; Τον κάνει τον βομβο σταματημένο στις στροφές που τον ακούς εν κινήσει ;
Ρύθμισε πρώτα την αλυσίδα όμως.
Ρουλεμάν τροχών έχεις αλλάξει ποτέ ;

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#181931 Μάλλον με βλέπω το Σάββατο για βόλτα σε αναρτησάδικο να την τσεκάρουν (σίγουρα θα θέλει σέρβις, απλά για να μάθω τιμες κλπ)

Λέω για ρουλεμάν τροχού, το τιμόνι μια φορά το είχα σφίξει στην κεντρική βίδα.

Διμικ, αυτό το κλακ που λες το νοιώθω αλλά μου είπαν ότι είναι απ τα φρένα (πλευστοί) κι όχι απ το ρουλεμάν, να μου παν πίπες?
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#181938 Καλά ετοιμάσου για ρουλεμάν τιμονιού. ΔΕΝ παίρνει σφίξιμο, όσοι το κάνουν είναι για λίγο καιρό μέχρι να αλλαχτεί και με αυτόν τον τρόπο επιταχύνεται η φθορά του.

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By dimik
#181958
rx8_drifter έγραψε:Μάλλον με βλέπω το Σάββατο για βόλτα σε αναρτησάδικο να την τσεκάρουν (σίγουρα θα θέλει σέρβις, απλά για να μάθω τιμες κλπ)

Λέω για ρουλεμάν τροχού, το τιμόνι μια φορά το είχα σφίξει στην κεντρική βίδα.

Διμικ, αυτό το κλακ που λες το νοιώθω αλλά μου είπαν ότι είναι απ τα φρένα (πλευστοί) κι όχι απ το ρουλεμάν, να μου παν πίπες?



Λαδάκι και τσιμούχες (τουλάχιστον) ποτέ δεν έκαναν κακό σε αναρτήσεις της Honda :lol:

Κι εγώ το είχα αυτό το κλακ, πολύ μικρό και πήγα στον μηχανικό μου πριν πάω πίστα, η πρώτη του κουβέντα ήταν ότι είναι τα φρένα και η ιδέα μου όταν ανέβηκε όμως και το δοκίμασε είπε ρουλεμάν μάλλον, στο σφίγγω λίγο τώρα κι αν εμφανιστεί ξανά αλλάζεις ρουλεμάν.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#182032 Αυτό με τα ρουλεμάν, είναι πρόβλημα της Honda; Μου κάνει εντύπωση που το ακούω μόνον από Hondάκηδες... Δεν μου φαίνεται και λογικό κάτι τέτοιο πάντως.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#182073
Anonymous Founder έγραψε:Αυτό με τα ρουλεμάν, είναι πρόβλημα της Honda; Μου κάνει εντύπωση που το ακούω μόνον από Hondάκηδες... Δεν μου φαίνεται και λογικό κάτι τέτοιο πάντως.



Γιατί μόνο εμείς τα στρίβουμε :rtfm:



:lol: :lol: :lol: :lol:

Φυσιολογικό νομίζω είναι για όλα τα μηχανάκια να φθείρονται μετά από κάποια χλμ, ειδικά αν το χρησιμοποιείς όπως του αρμόζει και δεν το έχεις μόνο για πηγαινέλα στην δουλειά και στον καφέ.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#182155 Και στο fz, κλασσικό θέμα τα ρουλεμάν του λαιμού, τα οποία βέβαια τα άλλαζες με κωνικά και τα ξεχνούσες μετά.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#182327 Όχι, αυτό είναι ρουλεμάν λαιμού γενικώς, από εκεί και πέρα ψάχνεις για τύπο tapered roller bearings.

BTW, φαντάζομαι ότι το ξέρεις αυτό:
http://www.cmsnl.com/
είναι και στα μέρη σου (ψάξε για parts list + schematics) :iconcool: