Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#711257
Νίκος Παππάς έγραψε:
NickTG έγραψε:Νίκο άνοιξε θέμα να μπορούμε να προτείνουμε Multistrada σαν άνθρωποι! :rtfm:

Επίσης θα ήταν βολικό να υπήρχαν μαζεμένες απόψεις για αυτά σε ένα θέμα μιας και κοιτούσα και εγώ με ενδιαφέρον την κατηγορία για καθημερινή μηχανή στο μέλλον.

Το εκανα. :oops:


Εσυ να παρεις το R-7 που ειπες. Αμα θες ερχομαι και τα αλλαζουμε ( αν τελικα αγορασω ) :s_cool


Λοιπόν, με κάτι λίγο παραπάνω προτείνω Multistrada 1200. :rtfm:

Καλό το R7 αλλά θα θέλουν και 8000€ τουλάχιστον.
Βέβαια σε λίγο ξεχρεωνω το μεταπτυχιακό οπότε κάτι γίνεται!
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#711258
NiTse έγραψε:Μήπως να βάλεις καμιά δόση παραπάνω για κανα τέτοιο;
https://www.car.gr/classifieds/bikes/vi ... -strom-250

Αυτο ειναι ακομα πιο αδυναμο και πιο βαρυ στα 188 κιλα γεματο!
Αλλα ναι το κοιταζα κι αυτο, δεν νομιζω να υπαρχουν πολλα πλεον.


@ΗΦ, στριψε το μαχαιρι στην πληγη Γρηγορη :(
Αμα παρω το δικο σου βολτα θα καψω το σκουτερ και το Voge μαζι :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#711260
NiTse έγραψε:Μήπως να βάλεις καμιά δόση παραπάνω για κανα τέτοιο;
https://www.car.gr/classifieds/bikes/vi ... -strom-250

Εμένα μου φαίνονται πολύ λίγα τα άλογα για όλο αυτό το βάρος. Είτε μιλάμε για Voge είτε για V-strom. Δεν βλέπω το νόημα δηλαδή να έχεις κάτι τόσο αδύναμο.
Είχα κάποτε ένα SRX 400. Εντός πόλης και γύρω γύρω ήταν ΟΚ, αλλά στην εθνική, μετά τα 130 δεν την πάλευε και για να πιάσει τα 150 περίπου της τελικής (με ευνοϊκό άνεμο ίσως και 160), ήθελε υπομονή.
Αυτά εδώ είναι πιο αδύναμα και πιο βαριά νομίζω.

@Νίκος Παππάς
Έλα χριστιανέ μου και πάρτο μια βόλτα, αλήθεια λέω. Η γυναίκα μου θα σου πει κι ευχαριστώ! :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#711268
Anonymous Founder έγραψε:
NiTse έγραψε:Μήπως να βάλεις καμιά δόση παραπάνω για κανα τέτοιο;
https://www.car.gr/classifieds/bikes/vi ... -strom-250

Εμένα μου φαίνονται πολύ λίγα τα άλογα για όλο αυτό το βάρος. Είτε μιλάμε για Voge είτε για V-strom. Δεν βλέπω το νόημα δηλαδή να έχεις κάτι τόσο αδύναμο.


Γρηγορη κρινεις με βαση αυτο που εχεις. Το σκουτερ βγαζει 22 αλογα και ζυγιζει λιγο κατω απο 150 κιλα. Αν παω στα 29 αλογα στα 155 κιλα θα μου φανει το ιδιο ψοφιο. Τι ειχαμε τι χασαμε δηλαδης :lol:

Βασικα αυτο που κανω μια χαρα το εξυπηρετει ενα σκουτερ, αλλα δεν μπορω αλλο το κοπανημα απο την δηθεν αναρτηση και το δουλεμα του cvt, το πως ακουει στο γκαζι, τους κραδασμους και την ποιοτητα λειτουργιας του.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#711269
Νίκος Παππάς έγραψε:
georgetz έγραψε:To μόνο ερώτημα για μένα είναι αν σε 2 χρόνια φερ'ειπειν θες να το πουλήσεις, θα έχει συνεχίσει η Voge τη καλή προσπάθεια ώστε να μην το σκοτώνεις σαν ένα επιΖόντες ή τζίφος και εδώ ? :hmmm:

Το δικο μου ερωτημα δεν ειναι αυτο αλλα αν χαλασει το καντραν των οργανων εκτος εγγυησης θα υπαρχει σε λογικη τιμη η περιμενε δυο μηνες και πληρωσε ενα νεφρο; Το ιδιο και με το φαναρι το led.

Γενικα δεν φοβαμαι το μοτερ, ουτε τα πλαστικα, δεν εχω ριξει μηχανακι εδω και πολλα χρονια, την τελευταια φορα το μηχανακι βγηκε ολικη βεβαια :lol:

Φοβαμαι ολα αυτα τα πραγματα που δεν ειναι αναλωσιμα αλλα μπορει να χαλασουν και να περιμενω να ερθουν.
Θα μου πεις οτι αυτο μπορει να γινει και με Yamaha, Honda κλπ αλλα εχω την αποψη πως οι καταξιωμενοι ειτε Ιαπωνες ειτε Ευρωπαιοι ψωνιζουν απο καλυτερο ραφι.

Αυριο θα δειξει η πρωτη διερευνηση


Δεν βλέπω κάτι πολύ εξωτικό για να χαλάσει εύκολα μα το κυριότερο , βλέπω ότι έχουν μπει δυναμικά.
Για να προσφέρονται μοτο και να γίνεται περιοδεία πανελλαδική για test ride , πρέπει να έχουν αγοραστεί αρκετά για αρχή , άρα και ανταλλακτικά.

Επίσης δεν βλέπω κάτι άλλο σε τέτοιο συνδυασμό κοντά σε αυτά τα λεφτά που να με έπειθε για ένα test ride.

Αλλά μάλλον καταλαβαίνω οτι προετοιμάζεσαι για γάμο έτσι κι αλλιώς :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#711270
Νίκος Παππάς έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:
NiTse έγραψε:Μήπως να βάλεις καμιά δόση παραπάνω για κανα τέτοιο;
https://www.car.gr/classifieds/bikes/vi ... -strom-250

Εμένα μου φαίνονται πολύ λίγα τα άλογα για όλο αυτό το βάρος. Είτε μιλάμε για Voge είτε για V-strom. Δεν βλέπω το νόημα δηλαδή να έχεις κάτι τόσο αδύναμο.


Γρηγορη κρινεις με βαση αυτο που εχεις. Το σκουτερ βγαζει 22 αλογα και ζυγιζει λιγο κατω απο 150 κιλα. Αν παω στα 29 αλογα στα 155 κιλα θα μου φανει το ιδιο ψοφιο. Τι ειχαμε τι χασαμε δηλαδης :lol:

Βασικα αυτο που κανω μια χαρα το εξυπηρετει ενα σκουτερ, αλλα δεν μπορω αλλο το κοπανημα απο την δηθεν αναρτηση και το δουλεμα του cvt, το πως ακουει στο γκαζι, τους κραδασμους και την ποιοτητα λειτουργιας του.

Αυτό που έχω, είναι εντελώς ακατάλληλο για σένα. Και καίει και τον κwλο του. :lol:
Αλλά θεωρώ πως μια μηχανή πρέπει να έχει λίγο γκάζι, γιατί είναι και ζήτημα ασφαλείας. Πρέπει να μπορείς να ξεφύγεις με το γκάζι από μια δύσκολη κατάσταση. Τα αδύναμα μηχανάκια είναι καλά για τους άπειρους. Οι πιο έμπειροι οδηγοί που μπορούν να διαχειριστούν την δύναμη, είναι πιο ασφαλείς με περισσότερο γκάζι.
Επιμένω λοιπόν πως ένα μονοκύλινδρο μέχρι 300 κ.εκ είναι καλό για πρώτο μηχανάκι, όχι για αντικατάσταση του scooter σου. Θέλεις κάτι πιο δυνατό, έστω το δικύλινδρο 500άρι που βγάζει η εταιρεία.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#712182 Περασαν οι μερες και βρηκα επιτελους χρονο να την δω απο κοντα. Οντως δειχνει ποιοτικη ως κατασκευη, με καλη βαφη, συναρμογη.
Η 500 ειναι ακομα καλυτερη με Showa αναρτησεις και Nissin φρενα, αλλα ανεβαινει στα 6.200 και εκει γυρω εχει πιο safe επιλογες.

Μετα πηγα απο ενα μαγαζι στην περιοχη μου που πουλαει ολες τις μαρκες και εμαθα οτι υπαρχει θεμα με τις παραδοσεις, αργουν πολυ λογω Κινας, κατι που μου ειπε και ο πωλητης στην αντιπροσωπεια μεσες ακρες.
Θα παω να την οδηγησω καποια στιγμη να δω πως ειναι, αλλα η αληθεια πως "κρυωσα" λιγο.

Παραλληλα γραφτηκα στις "Orange days" της ΚΤΜ για να οδηγησω τα duke 390 / adventure 390. Στατικα μου αρεσαν και τα δυο, ο μικρος δουκας περισσοτερο, βγαζει μια αλητεια :ninja:

Ο αδερφος με ψηνει για crf 300l να πηγαινουμε κανα βουνο με το επιχειρημα, "παρτο ρε και θα παρω tenere 700 να πηγαινουμε παρεα" :innocent: και σου αρεσει το ΚΤΜ; Το Svartpilen :inlove: ειναι πιο ωραιο ( αλλα δεν χωραω :lol: ).

Γενικα ειμαι μπερδεμενος σαν καρμποναρα :lol: :lol: αλλα θα ξεμπερδευτω.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#712371 Αν ανέβει τελικά το μπατζετ ίσως αξίζει να δεις και κάτι τέτοιο
https://www.car.gr/classifieds/bikes/vi ... moto-650mt
Από κοντά που το επεξεργάστηκα λίγο στατικά μου φάνηκε αρκετά ποιοτικό. Εiναι υποτίθεται αντιγραφή Versys και αρκετά πιο όμορφο από αυτό κατά την γνώμη μου αν και σχεδιασμένο από τον Kiska της ΚΤΜ
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#712384
NiTse έγραψε:Αν ανέβει τελικά το μπατζετ ίσως αξίζει να δεις και κάτι τέτοιο
https://www.car.gr/classifieds/bikes/vi ... moto-650mt
Από κοντά που το επεξεργάστηκα λίγο στατικά μου φάνηκε αρκετά ποιοτικό. Εiναι υποτίθεται αντιγραφή Versys και αρκετά πιο όμορφο από αυτό κατά την γνώμη μου αν και σχεδιασμένο από τον Kiska της ΚΤΜ

Ωραιο ειναι αυτο, το εχω δει απο κοντα.

Βασικα ειμαι στο ψαξιμο. Προσπαθω να δω, να οδηγησω διαφορα για να δω πως ειναι. Αλλα στην πραγματικοτητα δεν θα φτασω στα 6Κ, δεν παιζει και δεν μου χρειαζεται κατι με πανω απο 40 αλογα. Σημερα πετυχα στον δρομο ενα Benelli BN 302 και μ' αρεσε αρκετα. Με 4 χρονια εγγυηση λεει ( 2 επισημα + 2 απο αφαλιστικη ).

Ιδανικο απο καθε αποψη θα ηταν το ΜΤ-07. Αλλα οχι ρε φιλε 5,5Κ για 5-6 ετων μηχανακι που το αγορασες 6+, οταν το καινουργιο εχει 7,1Κ.

Φιλος μου ειπε να δω για κανενα ΧΤ, αθανατα λεει κι ετσι. Ειχα για 6 χρονια ΧΤ 600 πριν 29 χρονια. Παλι; Περσινα ξινα σταφυλια.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#712389 Δεν θ'αγόραζα μονοκύλινδρο πάντως, είναι πολύ πιο ωραίο ένα μηχανάκι με δύο κυλίνδρους (το παραπάνω δεν το ξέρω, είμαι old school μέχρι 2 φτάνω! :lol: ).
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#712396
Anonymous Founder έγραψε:Δεν θ'αγόραζα μονοκύλινδρο πάντως, είναι πολύ πιο ωραίο ένα μηχανάκι με δύο κυλίνδρους (το παραπάνω δεν το ξέρω, είμαι old school μέχρι 2 φτάνω! :lol: ).

Τα ΒΝ 302 και 650ΜΤ ειναι δικυλινδρα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#712895 Σε γυμνό πάντως που είδα πως κοιτάς υπάρχει και αυτό σε budget επιλογή:

https://www.car.gr/classifieds/bikes/vi ... moto-400nk

Αν και το 650 είναι ιδιαίτερα κοντά σε τιμή.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#712901
NickTG έγραψε:Σε γυμνό πάντως που είδα πως κοιτάς υπάρχει και αυτό σε budget επιλογή:

https://www.car.gr/classifieds/bikes/vi ... moto-400nk

Αν και το 650 είναι ιδιαίτερα κοντά σε τιμή.
Κοιτάζω γυμνά που παιρνουν βαλίτσα πισω για αδιάβροχα κλπ. Αυτό δεν ξέρω έτσι όπως είναι πίσω κοφτό και κοντό.
Θα περασω όμως να το δω από κοντά, κι αυτό και το 650 ΜΤ

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#712943 [url][/url]
Νίκος Παππάς έγραψε:
Ιδανικο απο καθε αποψη θα ηταν το ΜΤ-07. Αλλα οχι ρε φιλε 5,5Κ για 5-6 ετων μηχανακι που το αγορασες 6+, οταν το καινουργιο εχει 7,1Κ.



Δεν έχεις ιδέα πόσο εύκολα φεύγει και κρατάει τιμή ,το Yaris των 2 τροχών :lol:

5500 είχε τις προάλλες ένα με ολόσωμη Acra του χιλιάρικου ,2015 και 16Κ χλμ και πολλά καλουδια

Κ Ελλάδα είμαστε καλά :lipsealed:

Καινούργιο άμα πας πάντως θα χάσεις χρήμα , ειδικά σε ΚΤΜ / κινεζικο.
Εκτός αν είναι ΜΤ :lol: :rant: