Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#716493 Η σεμνη αναζητηση ελαβε τελος.. Πηγα για λαδια το σκουτερ, μιλησαμε με τον μαστορα, μου εβγαλε κοστολογιο και αποφασισα να το επισκευασω. Θα μου κοστισει λιγοτερο, ασε που Voge υπαρχει μονο ΕΝΑ (1) 300ρι , αυτο που κανουν test ride και οσα αναμενουν μεχρι τον Σεπτεμβριο ειναι πουλημενα ολα.

Ειχα και την γυναικα....που θα παμε με 300 κυβικα, ασε να μεγαλωσει ο μικρος λιγο ακομα και περνουμε μεγαλη για ταξιδια :inlove:, οχι παπι ειναι καταντια :lol: :lol:
Ειπε κι αλλα για το ΜΤ-07 που δεν χωραει πισω κανεις, να παρω σαν του ξαδερφου ( Crosstourer 1200 dct ), αν και μεχρι τοτε μαλλον για GS 1200LC με βλεπω :ninja:


ΑΛΛΑ, στεναχωρηθηκα με την υπογραφη του HF. Γιατι ρε φιλε; Κριμα :(
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#716494 E, δρυος πεσούσης, πας ανήρ ξυλεύεται. Κοινώς, επιθυμία της γυναίκας, που βλέπει τα πράγματα με ψυχρή ματιά. Της είπα πως όταν πάρω σύνταξη, θα πάρω ένα classic Moto Guzzi, αν μπορώ να βρω βενζίνη στην μαύρη αγορά μέχρι τότε!
:lol:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#716495 Νικο, το sportcity πινει λαδι απο τα τσιμουχακια ή απο ελατηρια εμβολου;;

Πιθανολογω το 1ο ... καθως το δικο μου μοτερ στα 73000 αυτη τη στιγμη και με πολυυυυυυυ ξυλο, σε καθε αλλαγη (7 με 8000) βλεπω να λειπουν καμια 100mL... καθως τα χρησιμοποιημενα, τα ριχνω σε μονολιτρα δοχεια.

Εαν λοιπον ο κυλινδρος και το εμβολο ειναι ΟΚ, με ενα σετ ελατηρια, τριψιμο βαλβιδων, τσιμουχακια και παρελκομενα, εισαι αρχοντας!

Το δικο μου αρκουδι το ειχα για πουλημα, το μετανιωσα και θα το κρατησω, καθως αν και τα 'χει τα χιλιομετρακια του, το μοτερ ειναι μια χαρα και στην τελικη, σκεπτομενος για επισκευή αν ποτε συμβει το μοιραιο, με προσωπικη εργασια, μου βγαινει παμφθηνα να το κανω καινουριο! Εξωτερικα, ειναι ετσι κι αλλιως σε αριστη κατασταση, η αγορα φουσκωσε προς τα πανω τις τιμες και δεν βρισκω το λογο για upgrade...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#716497 Another one bites the dust.


Το περασμένο Σάββατο έβαλα κι εγώ αγγελία την δική μου.
Την λυπόμουν να κάθεται τα τελευταία χρόνια και με τον χρόνο για οποιαδήποτε χρήση της περιορισμένο η καλύτερη λύση ήταν να πουληθεί.

Καλά να είμαστε να κερδίσουμε την Multristrada από τον διαγωνισμό της ΕΚΟΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#716500
Morx έγραψε:Νικο, το sportcity πινει λαδι απο τα τσιμουχακια ή απο ελατηρια εμβολου;;

Πιθανολογω το 1ο ... καθως το δικο μου μοτερ στα 73000 αυτη τη στιγμη και με πολυυυυυυυ ξυλο, σε καθε αλλαγη (7 με 8000) βλεπω να λειπουν καμια 100mL... καθως τα χρησιμοποιημενα, τα ριχνω σε μονολιτρα δοχεια.

Εαν λοιπον ο κυλινδρος και το εμβολο ειναι ΟΚ, με ενα σετ ελατηρια, τριψιμο βαλβιδων, τσιμουχακια και παρελκομενα, εισαι αρχοντας!

Το δικο μου αρκουδι το ειχα για πουλημα, το μετανιωσα και θα το κρατησω, καθως αν και τα 'χει τα χιλιομετρακια του, το μοτερ ειναι μια χαρα και στην τελικη, σκεπτομενος για επισκευή αν ποτε συμβει το μοιραιο, με προσωπικη εργασια, μου βγαινει παμφθηνα να το κανω καινουριο! Εξωτερικα, ειναι ετσι κι αλλιως σε αριστη κατασταση, η αγορα φουσκωσε προς τα πανω τις τιμες και δεν βρισκω το λογο για upgrade...

Oχι δυστυχως. Πινει απο ελατηρια και πιθανα θελει κυλινδροπιστονο. Ο μηχανικος ειπε βεβαια οτι οταν στειλει την κεφαλη για πλανισμα στο ρεκτιφιε, θα στειλει και τον κυλινδρο για μετρημα. Αν οι ανοχες ειναι εντος και με δεδομενο τα 58Κ χλμ μονο που εχει, ισως βαλουμε μονο πιστονι - ελατηρια και γλυτωσουμε χρηματα.
Αν γινει και αυτο που λες, ακομα καλυτερα.

Εμενα το "εφτιαξε" δηθεν "μηχανικος" ο οποιος καποια στιγμη εβαλε και νερο στο κυκλωμα ψυξης ( ηταν ακριβο το παραφλου μαλλον ). Το μηχανακι μεχρι τα 30Κ δεν εκαιγε σταγονα. Μετα ξεκινησε αποτομα ( μυριζομαι κινεζολαδο ) και δυστυχως οταν το πηρα χαμπαρι ειχε καψει αρκετο λαδι, ημουν λιγο αμελης σε αυτο πρωην κατοχος Honda βλεπεις, και μαλλον κατι εγινε. Απο τοτε ελεγχα συχνα αλλα πλεον εφτασε να θελει πανω απο 1 λιτρο στα 4Κ χλμ.


Μου ειπε επισης οτι θα αλλαξει τις ταπες νερου στην κεφαλη, ολα τα τσιμουχοφλατζακια κλπ.
Θα χρειαστει μαλλον και ανορθωτη γιατι με τις ζεστες τωρα η ταση φορτισης πεφτει, αυτο μπορει να ειναι και πηνια βεβαια, θα δοκιμασουμε και θα δουμε.

Μου ειπε ακομα οτι ολο το μηχανακι μαζευεται, ειναι σε πολυ καλη κατασταση, οποτε σκεφτομαι ενα σερβακι στο πιρουνι και ενα ζευγος νεα αμορτισερ πισω για να γινει τζετ.

Ετσι κι αλλιως 15 χλμ κθε μερα κανει και μια φορα την βδομαδα τα διπλα που παω σε δουλειες.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#716501 Έχουν δίκιο οι κυρίες σας, παλιό-τεντιμπόιδες :shifty:

Έχει δίκιο πάντως η κυρία για τη σέλα του ΜΤ, για εσάς τις πιο ...έμπειρες ηλικίες (αλλά και γενικότερα) είναι ξεκάθαρα κουραστικό ψυχολογικά το ανέβασμα σε μια σπορ σέλα.
Μπορεί να αρέσει σε μια βόλτα αλλά έστω και ένα κλικ πιο συχνό , θα παίξει γκρίνια μπόλικη*
Εδώ δεν ειναι βολική για τον αναβάτη... :lol:

*Αυτό βέβαια με τη προυπόθεση οτι η σέλα θα περνούσε απο ταπετσέρη για "φούσκωμα" και δερματάκι απο πάνω :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#716517
georgetz έγραψε:πόσο ζυγίζει αυτό ? το γυμνό ήταν πολύ πόρκυ

Μολις 218 κιλα :lol:

Δεν ειναι ασχημα. Το ΤRK 502 ζυγιζει 240
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#716561 Σίγουρα κάνεις παραχωρήσεις για την καλή τιμή που παίρνεις τη μοτοσυκλέτα αλλά θέλει δίαιτα , μη πω τρίαιτα !
(λέμε κα κάνα χωρατο να πέσει η ζέστη) :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#716575
georgetz έγραψε:Σίγουρα κάνεις παραχωρήσεις για την καλή τιμή που παίρνεις τη μοτοσυκλέτα αλλά θέλει δίαιτα , μη πω τρίαιτα !
(λέμε κα κάνα χωρατο να πέσει η ζέστη) :lol:

Καλη τιμη; Με 6.800 το απλο και 7.200 το Χ, το TRK 502 μονο φτηνο δεν ειναι. Οταν υπαρχει το cb 500x στα 7.500.

Επισης ταξιδιαρικο μηχανακι απο χωρους, ογκος, βαρος και μονο με 47 αλογα. ΟΚ και το Africa Twin 60 αλογα ειχε στα ιδια κιλα και ταξιδευε αξιοπρεπως, αρκει να μην ησουν τριβαλιτσος και δικαβαλος σε ανηφορικες διαδρομες, αυτο θα ειναι ταφος.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#716597 Για τα CF Moto αναφερόμουν κυρίως στο θέμα της τιμής αλλά δεν πειράζει :lol:

Αν θυμάμαι καλά βέβαια , τα Benelli έχουν πάει πολύ καλά Ιταλία :lol:
Το μόνο σίγουρο, είναι οτι φεύγουν και στην αγορά μεταχειρισμένου στη χώρα μας, σε καλές τιμές κιόλας :hmmm:

ΥΓ αυτά τα "60" άλογα του Άφρικα 750 , ήταν τα γνωστά ή βάζουν και κάνα μονόκερο μέσα ? :lol:
Δεν έχει και πολύ σημασία, αν μιλάμε για τέτοιες κατασκευές τύπου Άφρικα, Τρανσάλπ , έχουν αποδείξει γιατί πούλησαν
τόσο και γιατί τα εμπιστεύτηκε τόσος κόσμος. Ακόμα και εγώ που δεν γουστάρω την κατηγορία, το εκτίμησα πολύ.
Το αν τα νέας κοπής κινεζο-κινεζοιταλικά θα προτάξουν παρόμοιες αρετές , μένει να αποδειχθεί.

Τόση πόρωση πάντως για το CB500X , είναι φοβερό :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#716599 Α, παρεξηγησις :lol:

Τα Benelli πανε καλα λογω ονοματος και αγορας ( εκει πολλα μηχανακια εχουν πολυ διαφορετικο εξοπλισμο απο τα δικα μας και εγγυηση , οπως και παροχες του στυλ δωρεαν σερβις για Χ χρονια )

Οταν πηρα το Africa το '96 για 62 αλογα ελεγαν και 220 κιλα γεματη. Στην πραξη ηταν σβελτο για τοτε και για την κατηγορια και με γυρισε σε Ελλαδα και Ευρωπη ανετα, με εξαιρεση τις Αλπεις, ευτυχχως που τα ορια ηταν χαμηλα :lol: . Σταση για ξεμουδιασμα στο γυρισμα της ρεζερβας καθε 250-280 χλμ δηλαδη.
Οταν του αλλαξα και αναρτησεις με WΡ πηγαινε και χωμα αξιοπρεπως.

Το CB ειναι HONDA :iconcool: