Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#547807 Mε την ευκαιρία ενος αρκετά εκτενους test drive το Σάββατο, είπα να ανοίξω αυτο το τοπικό μιας και το μέλλον και στα δίτροχα ειναι εδώ :lol:

Κουβεντιάζοντας με ένα φίλο που δουλεύει στο ηλεκτρικό κομμάτι της Porsche του λεγα για την zero που είναι γενικά γνωνστή στην Ολλανδία

https://www.zeromotorcycles.com/

H απάντηση ήταν, ρε |λογοκρισία| τσέκαρε τις Energica, έχει και παράρτημα Ολλανδία :adminpower:

Μπαίνω λοιπόν στο website και τί να δώ

Εικόνα

Πανέμορφη Ιταλική και την λένε και Εύα
:s_inlove :s_inlove :s_inlove :s_inlove :s_inlove :s_inlove

Παρασκευή τηλεφωνάω στην αντιπροσωπία που ευτυχώς εχει επεκταθεί κι έχει ανοίξει και ενας τυπας καμια ώρα δρόμο προς τα νότια του ΜΠΕΡΓΚΕΝ. Του λέω ενδιαφέρομαι για ένα test drive, για την Εύα, αλλά αν μπορούσα να βάλω χέρι και στην Ego

Εικόνα

:s_omg :s_omg :s_inlove :s_inlove :s_inlove :s_inlove

θα σου ήμουν υπόχρεος. Μου λέει ελα απο δώ και θα τις οδηγήσεις και τις δύό :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Σαββατο πρωί εγερτήριο, ανοιγω πόρτα, ψ@#$λοκρυο, φουλ ισοθερμικά, στολή και βουρ για Zeeland. Ολα καλά, αλλά ο μλκας είχα ξεχάσει να βάλω ισοθερμικές κάλτσες :vava: Με 2 βαθμούς φτάνω λίγο κόκαλο. Η αντιπροσωπία είναι το γκαράζ ενος κάβλακα δίπλα απ το σπίτι του. Τα μωρά με περίμεναν

Εικόνα

Καφεδάκι για να συνέλθω (εχω ξεσυνιθήσει τα κρυα ρε πστ δυο χειμώνες μακρυά, να δώ πως θα την παλέψω φέτο :vava: ) και γνωριμία με τα παιχνιδάκια. Η electric motorcycles είναι μια σχετικά καινούργια εταιρία στην Ολλανδία που ειδικεύεται στην αντιπροσώπευση διαφορων εταιριών παραγωγής ηλεκτρικών μοτο.

https://electricmotorcycles.nl/

Ειναι πολύ customer oriented, μιας και ειναι εντελώς niche market η όλη φάση και μάλιστα επειδή προφανώς τα προϊόντα ειναι ακομα απάτητα, προσπαθούν να εκπροσωπούν μόνο ό,τι είναι αξιοπιστο. Στο παρελθόν είχαν και μια Ισπανική (μου διαφεύγει το όνομα, αλλά μετα απο προβλήματα που παρουσιάστηκαν με οδήγηση στην βροχή τις στείλανε πίσω και όλοι οι πελάτες πηραν μια energica Eva στη θέση της τσαμπε.

Η Έβα λοιπόν, έχει μια αυτονομία στα 120-140 χλμ, αρκετή για Ολλανδία. Η ποιότητα κατασκευής ειναι πραγματικά αψεγάδιαστη. Η εμπειρία είναι ξεχωριστη. Ουσιαστικά έχεις ενα χειρόγκαζο και ενα computer το οποίο χρησιμοποιείς για να ρυθμίσεις τα mode λειτουργιας και το ποσοστό regeneration κατα το άφημα του γκαζιού. Ξεκίνησα με urban και low regeneration και τελείωσα με racing και full regeneration. Eπίσης εχει mode παρκαρίσματος, με ταχύτητα μπρος-πισω 2-3km.

Πρώτη εντύπωση πόσο ευκολοδήγητη είναι. Το χειρόγκαζο δεν προβληματίζει καθόλου με την ευαισθησία του στο ξεκίνημα το οποιο με απασχολούσε. Στην πορεία η αίσθηση της ροπής ειναι φοβερη, ειδικά στο racing και με το regeneration σχεδόν ξεχνάς το φρενάρισμα. Απο άποψη στησίματος να έχετε στο μυαλό σας μια πολύ καλα στημένη μοτοσυκλέτα με απόλυτα δεδομένα. Αυτό που ειναι εντελώς παράτερο είναι ο μή ήχος, ή μαλλον καλύτερα ο ηψίσυχνος ήχος του PMAC (permanent magnet asynchronous ) oil cooled moteur. Aυτό δεν συνιθήζεται εύκολα :oops:

Η βόλτα μας ηταν γύρω στα 40 χλμ στα οποια "κάψαμε" περίπου 40% του ντεπόζιτου :lol:

Στο γυρισμό πήρα το Εgo και έπαθα λίγο σοκ με το γκάζι. Απ του χρόνου μάλιστα θα το δουμε και σε κάποιο πρωτάθλημα.

Όσον αφορά τη φόρτιση, έχεις διάφορες επιλογές. Η μια ειναι το converter που ερχεται με τη μηχανή και μπορεί να συνδεθεί σε οποιαδήποτε μπρίζα. Ρυθμίζεται σε διάφορες σκάλες απο 2-25 amber (μια κοινή μπριζα θα πάει μεχρι 10, αλλά προφανώς αν την βάλεις στο σπιτι, θα τραβήξεις ξεχωρηστή παροχή με βιομηχανικό plug). H άλλη ειναι το κλασσικό καλώδιο που κουμπώνει σε όλους τους σταθμούς, και η τρίτη το δίκτυο της FastNed που σου κάνει ταχυφόρτιση.

Παιδες, αν είχα λεφτά για κάψιμο, θα το έκανα το βημα. Όχι τπτ άλλο, αλλά την λένε και Εύα :oops:
Τελευταία επεξεργασία από rx8_drifter και 04 Νοέμ 2018, 20:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#547808 Ενδιαφέρον μεν, η αυτονομία όμως είναι πολύ μικρή. Μόνον για πόλη κάνει, άντε και κάνα νησί ελληνικό.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#547810 Μια χαρά ειναι και για Ολλανδία. Με το δίκτυο φορτιστών που υπάρχει με ένα γεμισμα πας παντου. Μωρέ αν τα ειχα για κάψιμο θα την έκανα :tomato:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#547813 Άμα θες αδιάβροχη μότο μακριά από τις Zero.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#547814 Moυ είπαν οτι η εμπειρία τους απ τις zero δεν ειναι κακή, αλλά ενω ειναι φτηνότερη, αν αρχίσεις και βάζεις τα αξεσουαρ (τί αξεσουαρ δλδ, τους φορτιστες, και υπόψιν δεν ειναι συμβατή με FastNed) είναι κοντά στην Ευα που είναι κλάσεις ανώτερη
Άβαταρ μέλους
By mirage
#547816 Εχω πρώην συνάδελφο τρελο φαν τους. Είναι στην 2η τωρα αλλα γενικα πάσχουν σε πολλά. Εχει κανει διαφορα mods και DIY. Αυτος κοιτα KTM τωρα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#547989 H αγωνιστική εκδοχή της , Energica Ego Corsa , θα τρέξει στη Moto - e (παράλληλα των MotoGP) του χρόνου για μερικούς αγώνες.

Ακόμη βέβαια η οποιαδήποτε σύγκριση με τα protorype του MotoGP είναι αστεία αλλά πιστεύω δύσκολα σε 5-10 χρόνια απο τώρα να μην δεν έχουμε πλήρως ηλεκτρικά στο Moto GP.

Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#547993 Αυτό που σε χαλάει λίγο στην ego είναι το βάρος. Το νοιωθεις, αλλά κι αυτό σιγά σιγά θα μειωθεί όσο βελτιώνονται οι συσσωρευτές
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#548001 Ή μπορείς απλά να κόψεις το γυμναστήριο και να βγαίνεις πιο συχνά για βόλτες μαζί της :ninja: :lol:

Παθών απο Transalp 650 και Shadow 400, 230+ κιλά ...

Το καλό βέβαια είναι οτι ναι μεν έχει αρκετά κιλά, είναι χαμηλά τοποθετημένα όμως και έχει όπισθεν.
Όποιος έχει παρκάρει βαριά μηχανή με το λάθος τρόπο σε ανηφόρα/κατηφόρα , με νιώθει τα μάλα :superman:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#548013 Φαντάσου ότι μου φάνηκε βαριά ακόμα και σε σχέση με την VFR που είναι και λίγο ατσουμπαλη λόγω του βάρους του κινητήρα.

Η όπισθεν βεβαια μεγάλη καβλα :twisted:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#548080 Ναι αλλα προς το παρον το V4 βγάζει καταπληκτικό ήχο :inlove:
το concept sport touring ηλεκτρική μοτοσυκλετα ακούγεται λίγο αγουρο ε? :hmmm:

ΥΓ ή μήπως να πουμε απο τωρα ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕ :shifty:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#548148 Είναι λιγο κάπως να λες ζμπορ τουρισμ ελεκτρικ και να θες να ψάχνεις πριζα καθε 100 χλμ :lol: Όπως έλεγε κι ενας συνάδελφος σήμερα, μ αυτή τη μοτοσυκλέτα επιβάλλεται να ξεκινήσεις το κάπνισμα :lol: :lol:

Αν ειχε ενα 10χίλιαρο μεταχείρω θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρα, μιας και θα την είχα για το καθημερινό commuting ( το οποίο ειναι ενα 70αρι χλμ και θα μου βγαινε τσάμπα με φορτίσματα στο κοινόχρηστο και δουλειά0 + ο,τι ταξιδάκι μέσα στην Ολλανδία. Για τα υπόλοιπα το V4 :inlove:

Αυτή τη στιγμή όμως υπάρχει μόνο μία μεταχείρω και καμια 20αριά συνολικά σε όλη την Ολλανδία, οποτε μάλλον θα περιμένει κάποια χρόνια. Ας απολαύσουμε αυτά που εχουμε για όσο μπορούμε γιατί οι μέρες τους είναι μετρημένες :oops:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#548152 Θα πρέπει πάντως να βελτιώσουν αρκετά την αυτονομία για να έχει νόημα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#548163
rx8_drifter έγραψε:Είναι λιγο κάπως να λες ζμπορ τουρισμ ελεκτρικ και να θες να ψάχνεις πριζα καθε 100 χλμ Όπως έλεγε κι ενας συνάδελφος σήμερα, μ αυτή τη μοτοσυκλέτα επιβάλλεται να ξεκινήσεις το κάπνισμα

Αν ειχε ενα 10χίλιαρο μεταχείρω θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρα, μιας και θα την είχα για το καθημερινό commuting ( το οποίο ειναι ενα 70αρι χλμ και θα μου βγαινε τσάμπα με φορτίσματα στο κοινόχρηστο και δουλειά0 + ο,τι ταξιδάκι μέσα στην Ολλανδία. Για τα υπόλοιπα το V4 :inlove:

Αυτή τη στιγμή όμως υπάρχει μόνο μία μεταχείρω και καμια 20αριά συνολικά σε όλη την Ολλανδία, οποτε μάλλον θα περιμένει κάποια χρόνια. Ας απολαύσουμε αυτά που εχουμε για όσο μπορούμε γιατί οι μέρες τους είναι μετρημένες :oops:
Πάρε ένα Kona και βάλε και μια γεννήτρια που να καίει ΦΑ για τις μεγαλύτερες διαδρομές.