Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#699575 Για τι μηχανάκι μιλάμε? Ρυθμίσεις αποσβέσεων έχουν οι αναρτήσεις ή μόνο προφόρτιση ελατηρίου? Πόσα χλμ έχει και "κλάσανε" τα ελατήρια?
Άβαταρ μέλους
By bebes
#699577
BARHonda έγραψε:Για τι μηχανάκι μιλάμε? Ρυθμίσεις αποσβέσεων έχουν οι αναρτήσεις ή μόνο προφόρτιση ελατηρίου? Πόσα χλμ έχει και "κλάσανε" τα ελατήρια?

V-strom 650 2007 με 128000 χιλιομετρα
Εχει ρεγουλατορο για προφορτηση πισω ελατηρίου, μπροστα εχει καποιες εγκοπες στο πανω μερος της μπουκάλας, αλλά απ'οτι διαβάζω δεν κανουν και πολλά
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#699580
bebes έγραψε:
BARHonda έγραψε:Για τι μηχανάκι μιλάμε? Ρυθμίσεις αποσβέσεων έχουν οι αναρτήσεις ή μόνο προφόρτιση ελατηρίου? Πόσα χλμ έχει και "κλάσανε" τα ελατήρια?

V-strom 650 2007 με 128000 χιλιομετρα
Εχει ρεγουλατορο για προφορτηση πισω ελατηρίου, μπροστα εχει καποιες εγκοπες στο πανω μερος της μπουκάλας, αλλά απ'οτι διαβάζω δεν κανουν και πολλά
Με τόσα χιλιόμετρα λογικό να ουζαραν οι αναρτήσεις.
Φαντάζομαι οτι θα κάνει σέρβις στην πισω αν ανοίγει

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By bebes
#699585 Αρχικά ξεκινήσαμε με τη σκέψη να στείλουμε την ανάρτηση για σέρβις ή επισκευή.
Τελικά το αμορτισέρ δούλευε, όποτε θα αλλαχθεί μόνο το ελατήριο.
Ο μαστορας υποστηρίζει ότι θα «έχω άλλο μηχανάκι»


< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#699587
bebes έγραψε:Αρχικά ξεκινήσαμε με τη σκέψη να στείλουμε την ανάρτηση για σέρβις ή επισκευή.
Τελικά το αμορτισέρ δούλευε, όποτε θα αλλαχθεί μόνο το ελατήριο.
Ο μαστορας υποστηρίζει ότι θα «έχω άλλο μηχανάκι»


< >
Γνώμη μου, μετά από τόσα χιλιόμετρα στείλε το για σέρβις.
Καινούργια ανάρτηση μπροστά, ελατήριο πισω, κρίμα αφού το λυσατε να μην σερβαριστει κι αυτό..


Συν ότι ανάρτηση είναι το αμορτισερ, οχι το ελατήριο.



Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#699588
bebes έγραψε:
BARHonda έγραψε:Για τι μηχανάκι μιλάμε? Ρυθμίσεις αποσβέσεων έχουν οι αναρτήσεις ή μόνο προφόρτιση ελατηρίου? Πόσα χλμ έχει και "κλάσανε" τα ελατήρια?

V-strom 650 2007 με 128000 χιλιομετρα
Εχει ρεγουλατορο για προφορτηση πισω ελατηρίου, μπροστα εχει καποιες εγκοπες στο πανω μερος της μπουκάλας, αλλά απ'οτι διαβάζω δεν κανουν και πολλά


Οπότε ουσιαστικά προφόρτιση ελατηρίου μπρος-πίσω οι μόνες διαθέσιμες ρυθμίσεις

Από τα χρόνια που ασχολήθηκα που με τα μηχανάκια, σε ότι low cost ανάρτηση έμπαινε από το εργοστάσιο, πάντα έπασχε σε απόσβεση συμπίεσης - επαναφοράς, ακόμα και εάν είχες ρυθμίσεις. Θα τις τερμάτιζες και θα σου λείπανε ακόμα 3-4 κλικ για να πεις ότι είναι κοντά σε αυτό που πρέπει

Δεν ξέρω σε ποιον θα τις πας για σέρβις, αλλά σε μηχανάκι που καταλαβαίνω ότι κάνει χιλιόμετρα με 2 άτομα (που σημαίνει ότι πρέπει να προφορτίσεις ελατήριο, που σημαίνει ότι οι βαλβίδες συμπίεσης - επαναφοράς δουλεύουν πιο σκληρά), καλό θα ήταν να του έλεγες, εάν έχει ο ίδιος τη δυνατότητα να το κάνει, να σου κάνει το valving για συμπίεση - επαναφορά πιο αργό. Σίγουρα δεν θα το πετύχει ακριβώς, αλλά από το εργοστασιακό θα είναι στάνταρ καλύτερο

Επίσης ένα παχύτερο λαδάκι μπρος-πίσω δεν θα έβλαπτε (το επόμενο ιξώδες από αυτό που λέει το εργοστάσιο)
Άβαταρ μέλους
By bebes
#699593 του εξήγησα οτι θελω το μηχανακι να στηθει για να ταξιδεύει με 2 ατομα και ενδεχομένως λιγα μπαγαζια.
Για μεσα στην πολη που θα κυκλοφορώ μονος, ας ειναι λιγο πιο σκληρό.

Μου είπε οτι τα ελατήρια τα παραγγείλαμε βάσει του βαρους μου και μετα θα κανουμε καποιες ρυθμισεις για αυτα που θελω.

Οταν μονταριστουν ολα, θα δουμε...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#699602
Νίκος Παππάς έγραψε:
bebes έγραψε:Αρχικά ξεκινήσαμε με τη σκέψη να στείλουμε την ανάρτηση για σέρβις ή επισκευή.
Τελικά το αμορτισέρ δούλευε, όποτε θα αλλαχθεί μόνο το ελατήριο.
Ο μαστορας υποστηρίζει ότι θα «έχω άλλο μηχανάκι»
Γνώμη μου, μετά από τόσα χιλιόμετρα στείλε το για σέρβις.
Καινούργια ανάρτηση μπροστά, ελατήριο πισω, κρίμα αφού το λυσατε να μην σερβαριστει κι αυτό..

Συν ότι ανάρτηση είναι το αμορτισερ, οχι το ελατήριο.

Το τελευταίο είναι λάθος. Ανάρτηση είναι το ελατήριο όχι το αμορτισέρ. Το αμορτισέρ απλώς έχει πιο δύσκολη δουλειά, μιας και είναι υπεύθυνο για την επαναφορά της ανάρτησης στην θέση ηρεμίας.
Προφανώς και εξ αυτού όλες σχεδόν οι ρυθμίσεις είναι πάνω στο αμορτισέρ (εκτός από την προφόρτιση).
Άβαταρ μέλους
By bebes
#701389
bebes έγραψε:Αρχικά ξεκινήσαμε με τη σκέψη να στείλουμε την ανάρτηση για σέρβις ή επισκευή.
Τελικά το αμορτισέρ δούλευε, όποτε θα αλλαχθεί μόνο το ελατήριο.
Ο μαστορας υποστηρίζει ότι θα «έχω άλλο μηχανάκι»


< >

:offtopic: αλλά δεν πρόλαβα να βγαλω φωτος, οπότε συνεχίζω την κουβέντα "χωρίς" με τη δέσμευση να βάλω απο τις βόλτες του ΣΚ :oops:
Πηρα το μηχανάκι μετα απο 3 (νομίζω) εβδομάδες.
Αρχικά μπηκε για να κοιτάξουμε την πισω ανάρτηση, να ελεγθεί και να γρασαριστεί το μοχλικό και η έδραση του ψαλιδιου στομ πλαίσιο.
Τελικα: Αλλάχθηκε το ελατηριο πίσω επισκευάστηκε η προφόρτηση που δεν λειτουργουσε + τα απαραίτητα γρασαρίσματα, αλλάχθηκαν τα μπροστινα ελατήρια, εγινε ενα πλύσιμο στις μπουκάλες και αλλάχθηκαν τσιμουχες, ξύστρες κλπ.
Καθαρίστηκε η αντλία βενζίνης και τα φίλτρα της (μπίχλα), τσεκαριστηκε η λειτουργία των ιτζέκσιον, o αισθητήρας TPS, αλλάχθηκαν τα μπουζί, υγρό ψύξης και φρένων. Ελέχθηκαν οι βαλβίδες (δεν χρειάστηκαν ρυθμιση), αλλάχτηκαν οι φλάντζες στα ψευτοκάπακα, φίλτρο αναθυμιάσεων και κατι μπιχλιμπιδακια που δε θυμαμαι.
Διόρθωσε και κάτι "ατασθαλίες" του προηγούμενου στις φίσσες και τα καλώδια του ρεύματος...

Επίσης μιας που το μηχανακι ηταν διαλυμένο αλλάχθηκαν ρουλεμαν μπροστινου τροχού και τιμονιού (τα πισω τα άλλαξα μαζι με τα λάστιχα).

Η αλήθεια είναι οτι στη βόλτα που έκανα μετά το μηχανάκι ήταν η μέρα με τη νύχτα, άλλαξε και ο ήχος, αλλά κυρίως το πάτημα του και ακόμα "πιο κυρίως" το πως περνα απο ανωμαλίες και λακούβες.

Με "ξύρισε" ο μάστορας, αλλά άξιζε τον κόπο. Αλλαξα-τσέκαρα όλα τα αναλώσιμα. Ισως μερικά δεν χρειαζόταν άμεσα, αλλά το έκανα για να παρω σειρά και να το παρακολουθω εγω τώρα

Το Σκ θα έχω πιο ολοκληρωμένη οδηγική άποψη
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#701410 Με τόσες δουλειές δεν είναι πολλα τα 500.

Ξυρισμα θα ήταν από 700 και πάνω νομίζω.

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By bebes
#701416 Σχεδόν «ακούμπησα» επτά πρασινωπά χαρτονομίσματα του €

Αρχικά μου φάνηκαν πολλά (και είναι σαν ποσό), αλλά όταν μου διάβασε τον κατάλογο, δεν βρήκα κάτι ακριβό, ήταν παρά πολλά τα μικροπράγματα (μου χρέωσε και 10€ βενζίνη, την οποία την είδα και στον δείκτη)

Ο μαστορας παρά πολύ προσεκτικός και λεπτό λόγος, το συνεργείο σαν ιατρείο και πολύ καλά εξοπλισμένο.

200€ εργασία, 490€ υλικά


< >