Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#403740 Το VFR δεν το λες και μηχανάκι πόλης, αλλά επειδή ακριβώς θέλω να το χρησιμοποιώ συνέχεια η μπαγκαζιέρα ειναι μόνιμα πάνω.
Αλλιώς θα με δυσκόλευε στην καθημερινότητα μου αρκετά.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#411156 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#423743 Εικόνα

Παντα ζαχαρωνα ενα τετοιο αλλα θα ημουν ακομη χειροτερη εικονα απο αυτον επανω :lol: :lol:

Μπαμπαδες για τους μπομπιρες σας :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#423846 2 στους 5 κρανος κατακαλοκαιρο με θερμοκρασια σκοτωμα.
Θα 'λεγα καλο ποσοστο αν σκεφτεις οτι ο ενας με το μπομπο ειναι καμμενο χαρτι και οι συνεπιβατες, δεν γινεται να το 'χουν ανα πασα ωρα και στιγμη αγκαζε.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#423976 Καλα αυτος με το παιδικο ειναι γελοιο θεαμα αλλα τεσπα.
Αυτο που δεν καταλαβαινουν ειναι οτι σε τετοιες θερμοκρασιες ειναι καλυτερο να φορας κρανος παρα οχι. Αλλα ουτε που θα εχουν.

Καλαματα δεν πρεπει να πετυχα ουτε εναν με κρανος. Και μιλαμε για κατι fjr, gs κλπ.
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#424016
xenos έγραψε:Καλα αυτος με το παιδικο ειναι γελοιο θεαμα αλλα τεσπα.
Αυτο που δεν καταλαβαινουν ειναι οτι σε τετοιες θερμοκρασιες ειναι καλυτερο να φορας κρανος παρα οχι. Αλλα ουτε που θα εχουν.

Καλαματα δεν πρεπει να πετυχα ουτε εναν με κρανος. Και μιλαμε για κατι fjr, gs κλπ.


Κάπου το πήγαινε, από συνεργείο πρέπει να ήταν. Απλά είχε πολύ γέλιο, ιδίως όταν σταμάτησε ανάμεσα στα αλλά.

Εννοείται πως με κράνος, είναι καλύτερα, από το να σε χτυπάει ο ήλιος κατακέφαλα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#425015 Όμορφες και οι δύο, άλλωστε μοιάζουν πολύ, αλλά η μαύρη είναι πολύ παλιά πλέον

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By xenos
#425339
red_monster έγραψε:
xenos έγραψε:[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170626/bf493b3ac7cc6fde4f21c48cbe6e0ed2.jpg[/]


no offence, αλλά δεν συγκρίνονται σε ομορφιά τα 2 τέρατα. Η ορίτζιναλ είναι 2 σκάλες πάνω :inlove:


Κοίτα και εμένα μου αρέσει περισσότερο το στρογγυλοφάναρο, αλλά:

*παρέμεναν ακριβά και παλιά, φορτωμένα με χλμ
*τα έχουν περάσει 10 κάγκουρες και 17 μαστόροι και τα κάνουν σαν τα μούτρα τους
*είναι πιο αργά και πιο "παλιά" όπως και να το κάνουμε

Εγώ ένα 821 το έπαιρνα. Αλλά τόσα $ νο. S4R κλπ που να τα ψάχνεις να τα βρεις και να τα χρυσοπληρώσεις. Άσε που εμένα το ξηροκάμπανο το χαρχάλεμα δεν μου λέει κάτι.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#425365
xenos έγραψε:
red_monster έγραψε:
xenos έγραψε:[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170626/bf493b3ac7cc6fde4f21c48cbe6e0ed2.jpg[/]


no offence, αλλά δεν συγκρίνονται σε ομορφιά τα 2 τέρατα. Η ορίτζιναλ είναι 2 σκάλες πάνω :inlove:


Κοίτα και εμένα μου αρέσει περισσότερο το στρογγυλοφάναρο, αλλά:

*παρέμεναν ακριβά και παλιά, φορτωμένα με χλμ
*τα έχουν περάσει 10 κάγκουρες και 17 μαστόροι και τα κάνουν σαν τα μούτρα τους
*είναι πιο αργά και πιο "παλιά" όπως και να το κάνουμε

Εγώ ένα 821 το έπαιρνα. Αλλά τόσα $ νο. S4R κλπ που να τα ψάχνεις να τα βρεις και να τα χρυσοπληρώσεις. Άσε που εμένα το ξηροκάμπανο το χαρχάλεμα δεν μου λέει κάτι.



Συμφωνώ, όμορφα τα παλαιότερα monster αλλά πλέον η παλαιότητα τους φαίνεται...Μετά το 696 που είχα παλιότερα κι εγώ σε 821 θα πήγαινα όσο κι αν κρυφοκοιτάω ένα 1110s. Επίσης μηχανάκι χωρίς ABS απλά δεν ξαναψωνίζω
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#425440 +2
Ίσως να είμαι προκατειλημμένος (κατι που μάλλον δεν ισχύει μιας και ουδέποτε είχα πρόβλημα να κράξω κάτι που οδηγώ αν δεν ανταποκρινόταν στις προσδοκίες μου) άλλα το 821 είναι spot-on παντού.
Design wise είναι πολύ πιο κοντά στο αρχικό σχέδιο απ'οτι η προηγούμενη γενιά και ταυτόχρονα αρκούντως σύγχρονο και ιδιαίτερο (στα μάτια μου το ομορφότερο Monster ever και ήμουν μεγάλος φαν των παλαιών στρογγυλοφάναρων)...
Δύναμη περισσότερη απο οποιοδήποτε προηγούμενο Monster εως 900cc (σχεδόν διπλάσια απο το 1ο Μ900 του '93) και τράβηγμα που δεν σε αφήνει πουθενά ξεκρέμαστο...
Ήχος καταπληκτικός για σημερινή ΟΕΜ μηχανή... :inlove:
Handling που κάνει πολλά μικρότερα και ελαφρύτερα γυμνά να μοιάζουν με τσιμεντόλιθους...
Όλη η τεχνολογία που μπορεί να ζητήσει κάποιος απο μία σύγχρονη μοτό και η οποία -το σημαντικότερο- δουλεύει υποδειγματικά...
Με κερασάκι στην τούρτα οτι έχει αφήσει πίσω τις (περισσότερες) |λογοκρισία| του παρελθόντος...
Whats not to like...
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#425501 Οι βασικές διάφορες είναι η κατανάλωση, το abs, τα πολύ πιο πυκνά διαστήματα σέρβις και η ιταλική εργονομία της ορίτζιναλ. Οι καινούργιες είναι πολύ πιο πολιτισμένες σε βαθμό που κοιτάνε τις γιαπωνεζες.

Όπως ακούγονται τα καρμπιρατερισια μονστερ όταν τραβάνε αέρα σε συνδυασμό με τον παλιακο κινητήρα :inlove:
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#425647 Ωραίος ο ήχος απο τα καρμπυρατεράτα, άλλα εντελώς άλλη φάση...
Για πιο nostalgic και easy riding καταστάσεις...
Κατα τα άλλα, κανένα σημείο επαφής με τα σημερινά...
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#425683
morpheus έγραψε:Ωραίος ο ήχος απο τα καρμπυρατεράτα, άλλα εντελώς άλλη φάση...
Για πιο nostalgic και easy riding καταστάσεις...
Κατα τα άλλα, κανένα σημείο επαφής με τα σημερινά...


Easy riding τα πρώτα monster, ειδικά και μη ; :lipsealed:
Ινδιάνοι από τους λίγους