Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#596672 Καλοτάξιδος corsair!
Καλά, πολλά και απροβληματιστα χλμ...
Πως και αυτη η επιλογή?
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#596695 Να το χαρείς με ασφάλεια....
Για πες για κατανάλωση Βγάζει το τεπόζιτο 400 km? Πες κ τη χρήση περιαστικά πόλη ταξίδι κλπ.

Πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή κ κατηγορία...!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By corsair
#596718 Danke danke κύριοι...

Ξεκινω:
1) Κατανάλωση: Ειμαι ακόμα στα στρωσίματα. Η κατανάλωση είναι στα 3.3 - 3.5 σταθερά... δεν φαινεται να εχει διαφορά απο εντός πολής και εκτός πόλης. Το 150αρι σκουτερ μου τα πιανε τα 4 ανετα αν ανεβαιναν τα χιλιομετρα.

2) 17 λιτρα τεποζιτο. Ξεπερνα σαφέστατα τα 400χλμ.

3) Η επιλογή: Τα περισσοτερα χιλιομετρα (3/5) γράφονται σε επαρχιακους δρομους. Συνηθεις αποστάσεις 40χλμ πανε-ελα. Φυσικά και μέσα στην πολη γινονται τα υπολοιπα (τα οποια δεν υπηρχε περιπτωση να γινουν με αμάξι).
Λαμβάνουμε υποψιν οτι:
a) τα μουτρα μου δεν ειναι για πολλα κυβικα
b) δεν αξιζει να πληρωσω μια μηχανη οσο ενα αμαξι
c) θελω να κρατησω σε λογικα πλαίσια τα παράλογα κόστη των δικυκλων
d) ζητουμενο ηταν επαρκη ισχυς σε κάτω απο 300cc (εφοσον δημιουργηγηθηκε ξανα η κατηγορια)
e) Βάρος... με φοβιζε να παω απο τα 120 κιλα σε 200 και ψηλα τοποθετημενα
f) μηχανη που παει παντου με ορθια θεση οδηγησης για ανεση

Καπως ετσι κατεληξα στα ON/OFF, στην κατηγορια των 300... οπου εκει οι επιλογες ηταν λιγες σχετικα.

Υπηρχαν το μικρο suzuki vstrom 250 και το νεοφερτο Benelli TRK251. Συμπαθητικα, σε δελεαστικη τιμη το δευτερο.... αλλα ως οδηγος που του την σπαει να ανοιγει το γκάζι απο 90 στα 120 και να μην γινεται τιποτα, κοπηκαν. Στα πολλα χιλιομετρα θες να μπορεις να κανεις ενα λογικο ανοιγμα να προσπερασεις σε χρονο ευλογο.

Μετά υπηρχαν τα Zontes T310 και ΒΜW GS310. Το μεν πρωτο, αρκετα ελκυστικο πακέτο. Κινητηρας συμπαθητικος, εξοπλισμένο πολυ καλα... σε σημειο που γυρισε boomerang. Γιατι πολυ απλά δε με ενδιαφερει να εχω ηλεκτρονικη ταπα καυσιμων ή ανοιγμα σελας ή ζελατινα ή θερμαινομενο κάθισμα. Ζητουμενο σε μια μηχανη ειναι να δουλευει αξιοπιστα. Δεν ειναι αμαξι για να παιζω με μπλιμπλικια αδιάφορα. Απο εκει και περα ηταν και το θεμα... του κατασκευαστη. Δεν την ξέρω την Ζοντες και απο χτες. Τα reviews και τα 1 ετους long term, δεν μαρτυρουν κάτι ανησυχιτικο, αλλα σε 5 χρόνια δεν ξέρω αν θα εχει σκορπισει/σκουριάσει ολοκληρο. Κατ επεκταση ειναι και θέμα μεταπωλητικο. Οταν θα ρθει η ωρα θα μπορεσεις να το διωξεις η θα το παντρευτεις? Δεν το επερνα το ρίσκο, αν και μακαρι να βγουνε καλα.
Το δε δευτερο... αν και απο μια πολυαγαπημενη εταιρια στο φορουμ αυτο, δεν... Ζητουσε 6κ χωρις να εχει ανταγωνιστικο κινητηρα με το Versys, οι αναρτησεις του τερματιζουν με δευτερο ατομο, μικροτερη σελα/μεγεθος συνολικα... και δεν τολμω καν να ρωτησω για κοστη σερβις.

Οπερ φτάσαμε στο τακανωολακαιψιλοσυμφερο(?) Versys 300. Ο δυνατοτερος κινητηρας στην κατηγορια, full size μηχανη, απλή κατασκευη χωρις πολλα φρουφρου. 5600 με το κλειδι στο χερι. Ποιοτικη κατασκευη/βαφη σαν πρωτες εντυπωσεις. Αναρτησεις, ουτε σφιχτες, ουτε χαλαρες.... σαφεστατα πιο ανετες απο ενα σκουτερ. Κινητηρας λάστιχο. Σταθερο, φιλικο, πλασάρετε ευκολα στις στροφες... ανελπιστα καλά, βολικο και εντός πολης λογω συγκρατημενου βάρους (καπου 170-180 κιλα, υγρο).
Τα μειον του: Σκληρη σέλα (αν και αρχισει να την συνηθιζει ο κωλος μου) που χρήζει βελτιωσης σε ταπετσερη. Αναιτια κοντό κιβώτιο. Για το κιβώτιο εχω δρομολογήσει την αλλαγη στο μπροστα γρανάζι, να μακρυνει ενα βήμα. Ειναι η πρώτη και η τελευταια επεμβαση που κάνουν οι κάτοχοι του. Γενικά η ταχυτητα ταξιδιου του ειναι κάπου στα 110-120χλμ και η τελικη υπερβαινει τα 165km/h. Φυσικά ολα αυτά μου ηταν γνωστά εξαρχής.

Γενικά, ολα αυτά τα χρόνια αισθανθηκα οτι οδηγουσα λάθος μηχανάκι και ειχε δίκιο ο Blackpug που εκραζε και κοροιδευε τα σκουτερ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#596720 To Benelli TRK501 το σκέφτηκες καθόλου; Είναι ακριβότερο βέβαια κάνα 1000άρικο, αλλά δείχνει εντυπωσιακό για τα λεφτά του! Παραμένει βέβαια made in China, οπότε δεν ξέρω τι παίζει από ποιότητα κατασκευής. Σαν σχεδίαση είναι πολύ καλό πάντως!
https://www.car.gr/15388469-benelli-trk ... -x-0-18-48
Άβαταρ μέλους
By corsair
#596721
Anonymous Founder έγραψε:To Benelli TRK501 το σκέφτηκες καθόλου; Είναι ακριβότερο βέβαια κάνα 1000άρικο, αλλά δείχνει εντυπωσιακό για τα λεφτά του! Παραμένει βέβαια made in China, οπότε δεν ξέρω τι παίζει από ποιότητα κατασκευής. Σαν σχεδίαση είναι πολύ καλό πάντως!
https://www.car.gr/15388469-benelli-trk ... -x-0-18-48


60 κιλα βαρυτερο μηχανακι, ογκωδεστερο που μου κανει την ζωη δυσκολη μεσα στην πολη και σαφεστατα παραπανισια δυναμη. Ολα αυτα να τα κάνω τι? Στα 6κ το εβρισκα... μολις 400 ευρω παραπάνω, αλλα δεν εκανε για μένα κάτι καλυτερα. Αντιθετως θα με δυσκολευε κιολας.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596722
Anonymous Founder έγραψε:To Benelli TRK501 το σκέφτηκες καθόλου; Είναι ακριβότερο βέβαια κάνα 1000άρικο, αλλά δείχνει εντυπωσιακό για τα λεφτά του! Παραμένει βέβαια made in China, οπότε δεν ξέρω τι παίζει από ποιότητα κατασκευής. Σαν σχεδίαση είναι πολύ καλό πάντως!
https://www.car.gr/15388469-benelli-trk ... -x-0-18-48

Στο 1000ρικο παραπανω παιρνεις CB500X το μοντελο του 18 με τον 17αρι τροχο και εισαι αρχοντας, αντι να μπλεξεις με κινεζους. Αλλο τα αιρκοντισια και αλλο τα μηχανακια :s_wink
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#596723 @Corsair
Ναι, αν κινείσαι σε πόλη, είναι θέμα το βάρος και τα 60 κιλά είναι ποσότητα, όχι αστεία! Είχα οδηγήσει κάποτε τον πρόγονο του Versys το KLE250. Είχε γκάζι για τα κυβικά του, αλλά έπρεπε να το στροφάρεις ανελέητα, χαμηλά δεν συνέβαινε τίποτε. Το δικό σου πώς είναι; Λογικά για να μακρύνεις την μετάδοση, αρκετά καλύτερο από τον πρόγονο.

@Νίκος Παππάς
Δίκιο έχεις, αλλά το CB500X ενώ έχει πολλές χάρες, πάλι δεν βλέπεται. :ninja: :tomato:

Επίσης, από αυτά που είδα, το Versys είναι και δικύλινδρο, ενώ τα υπόλοιπα μονοκύλινδρα. Και μόνον γι' αυτό, είναι προφανής η επιλογή.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596724 Δεν βλεπεται αυτο;

Εικόνα

και βλεπεται αυτο; Η αποτυχημενη διασταυρωση GS1200 με multistrada 1200? :vava:

Εικόνα

Εικόνα
τα καγκελα κοιτα :svivhaha: :svivhaha:

Στον οφθαλμιατρο γρηγορα.........kostis20 ακουει; :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#596726 Η αλήθεια είναι πως ήμουν λίγο αυστηρός με το Honda, μια χαρά βλέπεται, αλλά είναι συνηθισμένο. Το άλλο είναι περίεργο, έχει λίγο απ' όλα, αλλά μ'αρέσουν διάφορα πάνω του. Το 500Χ θυμίζει λίγο Versys, λίγο V-strom, λίγο τα ακριβότερα Honda, γενικώς δεν μου έκανε κλικ.
Γενικώς, δεν μου κάνουν κλικ συνήθως τα σχέδια της Honda, εκτός από ετούτο που είναι μνάρα, αλλά δυστυχώς χοντρή και πανάκριβη:
Εικόνα
Εικόνα
Τέλος, μην με παρεξηγείτε, στα μηχανάκια έχω εμφανώς γούστο κλαρινογαμπρού, μιας και μου αρέσουν και όλες οι BMW της σειράς R (ω, ναι, και οι GS! ), άρα η γνώμη μου για το γούστο δεν πολυμετράει. Δεν είναι τυχαίο που διάλεξα και την Multistrada πρώτης γενιάς κυρίως γιατί μου άρεσε εμφανισιακά, όταν άλλοι δεν μπορούν να την βλέπουν!
:s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596727 Οχι και πανακριβο το VFR! Βαρυ ναι, χοντρο ναι, αλλα στα 17.000 ειναι κανα χιλιαρικο μπορει και δυο φθηνοτερο απο το gs1250 στην βασικη του εκδοση.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#596742
Anonymous Founder έγραψε:@Corsair
Ναι, αν κινείσαι σε πόλη, είναι θέμα το βάρος και τα 60 κιλά είναι ποσότητα, όχι αστεία! Είχα οδηγήσει κάποτε τον πρόγονο του Versys το KLE250. Είχε γκάζι για τα κυβικά του, αλλά έπρεπε να το στροφάρεις ανελέητα, χαμηλά δεν συνέβαινε τίποτε. Το δικό σου πώς είναι; Λογικά για να μακρύνεις την μετάδοση, αρκετά καλύτερο από τον πρόγονο.



και σε αυτο στροφαρεις ψηλα... ετσι δουλευεται αυτος ο (δικυλινδρος) κινητηρας... στς 12-13κ ξεκινουν τα κοκκινα. Αλλα ελλειψη ισχυος προφανως δεν εχει για να θελω να το μακρυνω λιγο.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#596751
Νίκος Παππάς έγραψε:Στο 1000ρικο παραπανω παιρνεις CB500X το μοντελο του 18 με τον 17αρι τροχο και εισαι αρχοντας, αντι να μπλεξεις με κινεζους. Αλλο τα αιρκοντισια και αλλο τα μηχανακια :s_wink


υποτιμας το Benelli, υπερτιμας το CB...

Η Benelli εχει δειξει οτι φτιάχνει καλα πράγματα και δεν εχουν προβληματισει ως τωρα. Συμφωνοι οτι δεν ειναι καποια κορυφη, αλλα δεν τα πληρωνεις και για κορυφη.