xenos έγραψε:Miatakias έγραψε:...
Κάνεις δουλίτσα εσύ βλέπω.
Το monster 696;
Το triumph δεν σου άρεσε;
(για το τελευταίο ουδέν σχόλιο)
Το monster 696, ενώ το 796 που είχα για κάποιες μέρες δε με έψησε για αλλαγή μια και ήταν ακριβώς ίδιο. Το πιο ευχάριστο μηχανάκι που πέρασε από τα χέρια μου (λαμβάνοντας υπόψη πως είμαι κουλός και δε νιώθω άνετα όπως με τα αυτοκίνητα - ξεκίνησα μεγάλος κιόλας στα 25 μου σχεδόν). Η φωτό είναι από roatrip Τοσκάνη για παρακολούθηση MotoGP στο Mugello.
Το tiger νομίζω πως είναι ένα street fighter σε συσκευασία touring. Παράλογη κατανάλωση κι ένας κινητήρας που από μόνος του είναι λόγος να το αγοράσεις για να τον νοιώσεις. Εαν τον αγόραζα σε συσκευασία speed triple νομίζω θα μου άρεσε πολύ, αλλά το tiger mου φάνηκε ένα μηχανάκι παντού καλό αλλά χωρίς να ξεχωρίζει κάπου (είπαμε εκτός κινητήρα- είναι κόλλημα).
Για το Busa μη το λές, είναι φανταστικό μηχανάκι αλλά όχι για Ελλάδα.
Εθιστικό γκάζι που όταν καταλάβεις τι κάνεις κόβεις αυτόματα. Από τα 180 στα 280 νομιζεις πως έχει χαλάσει το κοντέρ γτ επιπλέον λόγω κλιμάκωσης, αεροδυναμικής και μεταξονίου φορτηγούς απλά δε το καταλαβαίνεις. Τελειώνει το κοντέρ του σε οποιαδήποτε μικρή ευθεία (κι εννοώ πραγματικά μικρή) και μετά συνειδητοποιείς πως δε φρενάρει ανάλογα. Στην εθνική στις καμπές είναι βράχος ενώ σε επαρχιακό δρόμο περιμένεις απλά να τελειώσει να ξεμπερδεύεις. Μηχανάκι μόνο για άουτομπαν το οποίο σου βγάζει μια αίσθηση πως αυτοί που το σχεδίαζαν έλιωσαν να το κάνουν να δουλεύει σωστά εκεί που πρέπει.
Στην Ελλάδα στους δρόμους που έχουμε είναι απλά επικίνδυνο γιατί οι υπόλοιποι οδηγοί δε συνειδητοποιούν τη ταχύτητά σου ενώ κι εσύ πρέπει να καρφώσεις στο μυαλό σου πως σε όλες τισ στροφές ή εμπόδια θα φθάνεις παντα με πιο πολλά από όσα πιστεύεις (και τα φρένα του δεν ειναι στα δυνατά του σημεία). Δεν θα έπρεπε να πωλείται ελέυθερα
-Δε σπάει, δε χαλάει
-Δε καίει
-Φθηνή σχετικά συντήρηση
Κάτι άλλες βλακείες που είχα πάρει τύπου gsx-r750 K9 και Kawa ER6n δε τις βάζω σε φωτό