MIXOStsi έγραψε:Να το δώσω να πάρω ενα tracer να λύσω το πρόβλημα με τη ζελατίνα?
Oχι οχι! Το τρέισερ ειναι σαν απλωστρα ρουχων σε ροδες... μεινε με το κουκλακι
MIXOStsi έγραψε:Να το δώσω να πάρω ενα tracer να λύσω το πρόβλημα με τη ζελατίνα?
Morx έγραψε:Τα χερια χαλαρα στο τιμονι με 180 και γυμνο, ειναι αδυνατον... εκτος και αν γινεις ενα με το καντραν.Μιλάω για αγκώνες χαλαρούς όχι χέρια, εκεί είναι η διαφορά. Με χαλαρούς αγκώνες σκύβεις, σηκώνεσαι γενικά κάνεις ότι θέλεις αμεσοτερα και πιο εύκολα. Οκ στα 180 δεν μπορείς να τους έχεις τέρμα χαλαρούς αλλά με προσπάθεια και εξάσκηση γίνεται, φυσικά όμως δεν πας καμαρωτος με τέτοιες ταχύτητες σε γυμνό.
Σε οποιαδηποτε αλλη πιο ορθια σταση, απλα κανεις μονοζυγο στο τιμονι!
Με το μασκακι που λεω, βοηθαει να παραμεινεις σε πιο ορθια θεση εχοντας μια μεγαλυτερη ανεση.
Οι στροβιλισμοι ειναι ενα αλλο θεμα, αλλα εξαρταται απο το υψος του καθενος αλλα και το κρανος.
Περιμενουμε τον Κορσε να ποσταρει φωτο με το εργαλειο τελικα ή οχι??
Anonymous Founder έγραψε:Καλοτάξιδο, και πάντα όρθιος! Γράψε και εντυπώσεις πιο αναλυτικά όταν μπορέσεις. Πολύ συμπαθητικό μηχανάκι το συγκεκριμένο και εξαιρετικά σημαντικό για την Kymco ώστε να την ανεβάσει επίπεδο. Άδραξε την ευκαιρία που της δόθηκε όταν η BMW ξεκίνησε να φτιάχνει σε αυτούς πράγματα (μοτέρ αν θυμάμαι) για τα δικά της scooter.
Αν άδειασε, θα αρχίσει να καθαρίζει ακόμα περισσότ[…]
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
https://twitter.com/there_is_no_if/status/1772679[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]