Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#403740 Το VFR δεν το λες και μηχανάκι πόλης, αλλά επειδή ακριβώς θέλω να το χρησιμοποιώ συνέχεια η μπαγκαζιέρα ειναι μόνιμα πάνω.
Αλλιώς θα με δυσκόλευε στην καθημερινότητα μου αρκετά.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#411156 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Morx
#423846 2 στους 5 κρανος κατακαλοκαιρο με θερμοκρασια σκοτωμα.
Θα 'λεγα καλο ποσοστο αν σκεφτεις οτι ο ενας με το μπομπο ειναι καμμενο χαρτι και οι συνεπιβατες, δεν γινεται να το 'χουν ανα πασα ωρα και στιγμη αγκαζε.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#423976 Καλα αυτος με το παιδικο ειναι γελοιο θεαμα αλλα τεσπα.
Αυτο που δεν καταλαβαινουν ειναι οτι σε τετοιες θερμοκρασιες ειναι καλυτερο να φορας κρανος παρα οχι. Αλλα ουτε που θα εχουν.

Καλαματα δεν πρεπει να πετυχα ουτε εναν με κρανος. Και μιλαμε για κατι fjr, gs κλπ.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#425015 Όμορφες και οι δύο, άλλωστε μοιάζουν πολύ, αλλά η μαύρη είναι πολύ παλιά πλέον

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By xenos
#425339
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#425440 +2
Ίσως να είμαι προκατειλημμένος (κατι που μάλλον δεν ισχύει μιας και ουδέποτε είχα πρόβλημα να κράξω κάτι που οδηγώ αν δεν ανταποκρινόταν στις προσδοκίες μου) άλλα το 821 είναι spot-on παντού.
Design wise είναι πολύ πιο κοντά στο αρχικό σχέδιο απ'οτι η προηγούμενη γενιά και ταυτόχρονα αρκούντως σύγχρονο και ιδιαίτερο (στα μάτια μου το ομορφότερο Monster ever και ήμουν μεγάλος φαν των παλαιών στρογγυλοφάναρων)...
Δύναμη περισσότερη απο οποιοδήποτε προηγούμενο Monster εως 900cc (σχεδόν διπλάσια απο το 1ο Μ900 του '93) και τράβηγμα που δεν σε αφήνει πουθενά ξεκρέμαστο...
Ήχος καταπληκτικός για σημερινή ΟΕΜ μηχανή... :inlove:
Handling που κάνει πολλά μικρότερα και ελαφρύτερα γυμνά να μοιάζουν με τσιμεντόλιθους...
Όλη η τεχνολογία που μπορεί να ζητήσει κάποιος απο μία σύγχρονη μοτό και η οποία -το σημαντικότερο- δουλεύει υποδειγματικά...
Με κερασάκι στην τούρτα οτι έχει αφήσει πίσω τις (περισσότερες) |λογοκρισία| του παρελθόντος...
Whats not to like...
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#425501 Οι βασικές διάφορες είναι η κατανάλωση, το abs, τα πολύ πιο πυκνά διαστήματα σέρβις και η ιταλική εργονομία της ορίτζιναλ. Οι καινούργιες είναι πολύ πιο πολιτισμένες σε βαθμό που κοιτάνε τις γιαπωνεζες.

Όπως ακούγονται τα καρμπιρατερισια μονστερ όταν τραβάνε αέρα σε συνδυασμό με τον παλιακο κινητήρα :inlove:
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#425647 Ωραίος ο ήχος απο τα καρμπυρατεράτα, άλλα εντελώς άλλη φάση...
Για πιο nostalgic και easy riding καταστάσεις...
Κατα τα άλλα, κανένα σημείο επαφής με τα σημερινά...