Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#744652
Chris έγραψε:Κατ'εξαιρεση μαλλον δεν εφταιγε αυτο αυτη τη φορα. Ειχαν χαλαρωσει οι επαφες της μπαταριας, λογικα φταινε οι δρομοι της αντις αμπεμπα που κυκλοφορω

Μετα λεω το δικο μου χρεπι. :lol: :lol: :lol: :lol:

Ρε μια χαρα ειναι και δεν με εχει αφησει παρα μια φορα μονο απο αντλια βενζινης. Αλλα ειναι γνησιο made in Italy οχι μαιμου :shifty:
Άβαταρ μέλους
By bebes
#744658 Για 125 σκούτερ (για τον γιο) τι προτείνετε;

Με τρόμο είδα οτι τα φτηνα Ταϊβάν και ΣΙΑ πήραν 3 με 4 κατοστάρικα € απο το καλοκαίρι :dizzy:

Αν παω σε καινούριο προσανατολίζομαι σε SYM SR ή piagio Liberty
Βεβαια πρέπει να περασω απο τα καταστήματα να δω πόσο βγαίνουν "στο δρόμο".

Με τις τιμές που ζητάνε για τα μεταχειρισμένα εως 5 ετών, νομίζω ειναι μονόδρομος το καινούριο
Άβαταρ μέλους
By dimik
#744681 Piaggio, κολλητός φίλος είναι μηχανικός σε αντιπροσωπεία η οποία ήταν SYM και το γύρισαν σε Piaggio γιατί απλά δεν συνέφερε με τα @ρδελα.

Σκέψου σε ολοκαίνουρια σκούτερ άλλαζε ρουλεμάν τροχών πριν τα παραδώσει γιατί τα έπαιρναν ντελιβερι και ερχόντουσαν πίσω στον μήνα με πρόβλημα.

Με τα Piaggio τώρα μου λέει ότι ησύχασε το κεφάλι του.

< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#744683
bebes έγραψε:Για 125 σκούτερ (για τον γιο) τι προτείνετε;

Με τρόμο είδα οτι τα φτηνα Ταϊβάν και ΣΙΑ πήραν 3 με 4 κατοστάρικα € απο το καλοκαίρι :dizzy:

Αν παω σε καινούριο προσανατολίζομαι σε SYM SR ή piagio Liberty
Βεβαια πρέπει να περασω απο τα καταστήματα να δω πόσο βγαίνουν "στο δρόμο".

Με τις τιμές που ζητάνε για τα μεταχειρισμένα εως 5 ετών, νομίζω ειναι μονόδρομος το καινούριο

Να πας σε piaggio. Τα SYM ειναι πιο φθηνα μεν αλλα εχουν συχνοτερη και ακριβοτερη συντηρηση. Επισης τα μικρα ειναι και φθηνιαρικα.
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#744685 Ανάμεσα στα 2, Liberty. Αν ανεβείτε budget, nmax, medley. Ως υγρόψυκτα τα 2 τελευταία έχουν +3 άλογα, καλύτερα φρένα/φώτα, καλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα, έχουν και πίσω δισκόφρενο και δικάναλο abs, καλύτερη ποιότητα κύλισης, αλλά θελουν σχεδόν 900€ επιπλέον, που δεν είναι και μικρό το ποσό. Για αστική χρήση μια χαρά θα κάνει τη δουλειά του με το liberty. Στα έξοδα, από την τιμή καταλόγου είναι συνήθως +70 έως 100€ για πινακίδες, μεταφορικά και τέλη.
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#744753 Η τιμή των μτχ είναι το πρόβλημα, ζητάνε ακόμα και τώρα 1500-1700€ για 12 ετών μηχανάκια με πάνω από 60κ χλμ όταν είχε καινούριο 2400€. Και το Λίμπερτυ καινούριο κάνει 2300€. Αν βρεθεί καλό pcx αξίζει, με σοβαρό μείον την έλλειψη abs.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#744826
koubeast έγραψε:Η τιμή των μτχ είναι το πρόβλημα, ζητάνε ακόμα και τώρα 1500-1700€ για 12 ετών μηχανάκια με πάνω από 60κ χλμ όταν είχε καινούριο 2400€. Και το Λίμπερτυ καινούριο κάνει 2300€. Αν βρεθεί καλό pcx αξίζει, με σοβαρό μείον την έλλειψη abs.


Γνωρίζω, αξίζει τα λεφτά του :)

Η έλλειψη abs δεν είναι θέμα καθώς έχει cbs που λειτουργεί άψογα. Δεν είναι το ίδιο σύστημα, για όσους τυχόν δεν γνωρίζουν αλλά στη πράξη με ένα καλό ζευγαρι λάστιχα δεν υπάρχουν επίφοβα μπλοκαρίσματα μπροστινού σε γυαλιστερούς δρόμους.

@hifi, όλα τα δημοφιλή μηχανάκια είναι στόχοι κλεφτών, δεν λέει κάτι αυτό :lol:
Άβαταρ μέλους
By bebes
#744865 Θα συμφωνήσω με τους περισσότερους σχετικά με τα επιχειρήματα σας.
Τα 125 ειναι σχετικα δυσεύρετα, αν υπάρξει καποιο καλο μτχ είναι και σχετικά ακριβό
Σ''αυτη την κατηγορία τιμής θεωρώ οτι δεν αξίζει να παω σε μεταχειρισμενο για να γλυτωσω 500-600€ (σε μηχανακια σχεδον 5ετίας) τα οποια μπορει να πληρωσω σε καποιο αναλώσιμο.

Απλα, εκει που μεχρι το καλοκαιρι έβρισκες μερικα μοντέλα κατω απο 2000ε "κλειδί", τωρα ακρίβυναν σημαντικά (πχ KYMCO Agility που ακουω και διαβαζω καλα σχόλια).
Απο την άλλη δε θελω να δωσω και πολλά γιατι ο μικρός ειναι ατζαμής.

Νομίζω η χρυση τομή ποιότητας οικονομίας μεταπώλησης (γιατι μολις αλλαξει διπλωμα θα θελει κατι λιγο μεγαλύτερο) είναι το liberty. Εχει και ABS, και αποσο διαβαζω σχετικά αραια σέρβις σε σχεση με τα SYM.


Ο γιος θελει PCX, εγω στην αρχη (πριν αρχισω να χαζοψαχνω) πρότεινα παπί, ή Daytona σαν πιο φτηνό, ή το CryptonS (YAMAHA :inlove: )
Άβαταρ μέλους
By nikos
#744891
bebes έγραψε:....Νομίζω η χρυση τομή ποιότητας οικονομίας μεταπώλησης (γιατι μολις αλλαξει διπλωμα θα θελει κατι λιγο μεγαλύτερο) είναι το liberty. Εχει και ABS, και αποσο διαβαζω σχετικά αραια σέρβις σε σχεση με τα SYM.


Ο γιος θελει PCX, εγω στην αρχη (πριν αρχισω να χαζοψαχνω) πρότεινα παπί, ή Daytona σαν πιο φτηνό, ή το CryptonS (YAMAHA :inlove: )

Με βάση οικονομία και ποιότητα θα σου προτείνω με σειρά:
1. Vision χοντα 110 το καινούριο (99 κιλά, εκκίνηση χωρίς κλειδί, σταρτ στοπ, δε καίει τίποτα, φτηνά σέρβις, ποιότητα, αξιοπιστία, μεταπώληση) και σε καλή τιμή.
2. Sh 125 mode και αυτό πολύ καλό,πιο δυνατό,οικονομικό,αξιοπιστο
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#744971 αν είναι το g155 , μιλάμε πλέον για 155cc (αν και νομίζω οτι το έχω δει και σαν 125)

Επίσης σαν Daytona , η ποιότητα του ίσως και να μην είναι κάτι το ιδιαίτερο :)

απο μικρές μοτό , μακάρι να ήταν φθηνότερο , το έψηνα για 3ο μηχανάκι

Εικόνα