Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By Morx
#575023
MIXOStsi έγραψε:Να το δώσω να πάρω ενα tracer να λύσω το πρόβλημα με τη ζελατίνα? :s_tongue

Oχι οχι! Το τρέισερ ειναι σαν απλωστρα ρουχων σε ροδες... μεινε με το κουκλακι :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#575024
Morx έγραψε:Τα χερια χαλαρα στο τιμονι με 180 και γυμνο, ειναι αδυνατον... εκτος και αν γινεις ενα με το καντραν.
Σε οποιαδηποτε αλλη πιο ορθια σταση, απλα κανεις μονοζυγο στο τιμονι!
Με το μασκακι που λεω, βοηθαει να παραμεινεις σε πιο ορθια θεση εχοντας μια μεγαλυτερη ανεση.

Οι στροβιλισμοι ειναι ενα αλλο θεμα, αλλα εξαρταται απο το υψος του καθενος αλλα και το κρανος.


Περιμενουμε τον Κορσε να ποσταρει φωτο με το εργαλειο τελικα ή οχι??
Μιλάω για αγκώνες χαλαρούς όχι χέρια, εκεί είναι η διαφορά. Με χαλαρούς αγκώνες σκύβεις, σηκώνεσαι γενικά κάνεις ότι θέλεις αμεσοτερα και πιο εύκολα. Οκ στα 180 δεν μπορείς να τους έχεις τέρμα χαλαρούς αλλά με προσπάθεια και εξάσκηση γίνεται, φυσικά όμως δεν πας καμαρωτος με τέτοιες ταχύτητες σε γυμνό.

Σαν σημεία επαφής με την μοτοσυκλέτα έχω τα χέρια και τα γόνατα, οι αγκώνες και οι αστραγαλοι είναι χαλαροί για να αλλάζουν θέση γρήγορα.

Αλλά μάλλον το συγκεκριμένο μασκακι σε συνδυασμό με το ύψος και την στάση μου ήταν το πρόβλημα.



< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#576935 Ωπ!! Μεγεια!! Καλοταξιδο και απεφτο!!

Μετα το Integra πηγες σε ΑΚ 550?

Για πες εντυπωσεις;
Άβαταρ μέλους
By soch
#576938 Μιλ μερσί.
Ναι, είναι αρκετά πιο μανιτζέβελο στην πόλη. Θα το πληρώσω παραπάνω στην κατανάλωση αλλά με 6κ χλμ το χρόνο δεν θα φανεί και πολύ.
Πολύ καλά φρένα και αναρτήσεις, χώρος κάτω από τη σέλλα, στριψίματα.
Άβαταρ μέλους
By soch
#576943 Σε ευχαριστώ.
Καινούριο το πήρα. Η ακράμπα ήταν μεταχειρισμένη 2 εβδομάδων σε πάρα πολύ καλή τιμή.
Το t-max δεν με βόλεψε καθόλου στα φανάρια, πατούσα στις μύτες και αν. Πολύ πλατύ το κάθισμα, τρομερά άβολο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#576949 Καλοτάξιδο, και πάντα όρθιος! Γράψε και εντυπώσεις πιο αναλυτικά όταν μπορέσεις. Πολύ συμπαθητικό μηχανάκι το συγκεκριμένο και εξαιρετικά σημαντικό για την Kymco ώστε να την ανεβάσει επίπεδο. Άδραξε την ευκαιρία που της δόθηκε όταν η BMW ξεκίνησε να φτιάχνει σε αυτούς πράγματα (μοτέρ αν θυμάμαι) για τα δικά της scooter.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#578525
Anonymous Founder έγραψε:Καλοτάξιδο, και πάντα όρθιος! Γράψε και εντυπώσεις πιο αναλυτικά όταν μπορέσεις. Πολύ συμπαθητικό μηχανάκι το συγκεκριμένο και εξαιρετικά σημαντικό για την Kymco ώστε να την ανεβάσει επίπεδο. Άδραξε την ευκαιρία που της δόθηκε όταν η BMW ξεκίνησε να φτιάχνει σε αυτούς πράγματα (μοτέρ αν θυμάμαι) για τα δικά της scooter.

Το οδηγησα το καλοκαιρι του 2017

Στα συν του:
1) Πολυ καλη γραμμικοτητα του CVT. Αφηνει αρκετο πατιναρισμα στα χαμηλα, εμπλεκει πληρως σε αρκετες στροφες απο σταση, αφηνοντας ωραια αισθηση και δινοντας πολυ καλες εκκινησεις και ρεπριζ. Imho, δεν χρειαζεται πειραγμα για να το φερεις στα μετρα του. Εργοστασιακα, ειναι πολυ καλα σεταρισμενο.
2) Ηχος... και παλι, νορμαλ, μαμα ηχος, ποιοτικοτατος! Μια μικρη τραχυτητα την εχει τοση ωστε να μην ξεφευγει απο τον χαρακτηρα ενος σκουτερ
3) Πολυ πολυ πολυ μανιτζεβελο και καλοζυγισμενο! Ακομα και σε πηγμενη Λεοφ. Νικης ... επιτοπου μανουβρες αναμεσα απο σταματημενα γινοταν για πλακα!
4) Ανεμοκαλυψη
5) Σελα-σελαρα! 1,77 υψος και ηταν στα μετρα μου!

Στα πλην:
1) Φρενα αποδοτικα, χωρις καθολου αισθηση ομως. Μονο σε δυνατα φρενα με πολλα, κααααπως εδειξαν τα δοντια τους, αλλα μεχρι να αποκτησω σαφες συμπερασμα του ποτε θα μπει το ABS, ζοριστηκα. Μανετες απο Κορεα, δαγκανες απο brembo με σωληνακια μετρια...
2) Καντραν. 3 ταχυμετρα? Αληθεια τωρα?
Για LCD οθονη, ακομα και χωρις smartphone συνδεδεμενο θα επρεπε να αξιοποιειται αλλιως.... το καντραν ειναι αηδια, ειχε και το κλασσικο θεματακι με εντονη ηλιοφανεια που δεν εβλεπες τιποτα.
3) Ποιοτητα πλαστικων, διακοπτων, φινιρισματος μεταλλου... μετρια, δυστυχως... ανωτερη απο τα υπολοιπα Kymco ωστοσο.