Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596757 Η Βenelli αγοραστηκε απο κινεζους. Δεν εχουν καμια σχεση τα προιοντα της με την παλια Ιταλικη εταιρια ( η οποια δεν ηταν κατι το τρομερο αλλιως δεν θα εφτανε να κλεισει ) περα απο το ονομα.
Ειναι Ιταλικου ντιζαιν μεν κινεζικης τεχνολογιας δε.

Φυσικα 1000 φορες προτιμοτερη απο Zondes, αλλα πρεπει να φαει πολλα ψωμια πριν συγκριθει με Ιαπωνες, εστω και κατασκευασμενους στην Ιταλια η την Ταιλανδη.

Η αγορα που εκανες ειναι η καλυτερη δυνατη για τα λεφτα που εδωσες. Μολις δε μιλαγα με πελατη που την εχει εναμιση χρονο και επιβεβαιωσε και αυτος οτι η σελα που θελει μαλακωμα και η μεταδοση που θελει μακρυμα ειναι τα βασικα ελαττωματα της. Προβληματα 0. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#596766
Νίκος Παππάς έγραψε:Φυσικα 1000 φορες προτιμοτερη απο Zondes, αλλα πρεπει να φαει πολλα ψωμια πριν συγκριθει με Ιαπωνες, εστω και κατασκευασμενους στην Ιταλια η την Ταιλανδη.


Χμμ, πάντως προσωπικά στα 4000€ το zontes θα το επέλεγα πιο εύκολα σε σχέση με το trk 251. Μεγαλύτερες διαστάσεις, ισχυροτερος κινητήρας, ναι μεν κάτι νέο εντελώς, αλλά δε βλέπω το λόγο να υπερτερεί κάπου σε αξιοπιστία το benelli σε σχέση με το zontes.

Για το versys συμφωνώ ότι overall είναι πολύ καλή επιλογή στα 5600€ ειδικά, και λόγω διαστάσεων και λόγω κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596768 Αν τα δεις δίπλα δίπλα το benelli δείχνει κλάση ανώτερο του zondes.
Tο οποίο το λένε Daytona και καλά, δεν έχει σχέση όμως με την εταιρεία.
Είναι άλλη κινεζική μάρκα που επειδή ο αντιπρόσωπος είναι ο ίδιος επέλεξε να το λανσάρει έτσι.

Σε ένα, τρία, έξι χρόνια ποιος μπορεί να ξέρει αν θα υπάρχει η zondes, ή αν θα βρίσκεις ανταλλακτικά.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#596771 Α, μάλιστα. Δε το ήξερα ότι δεν είναι η daytona που γνωρίζουμε. Δεν το έχω δει από κοντά, δεν το έχει φέρει κάνεις εδώ Γιάννενα, τα benelli τα έχω δει και είδα αυτό που λέει ο κορσερ, δηλαδή το 251 με μικρές διαστάσεις (εμένα βέβαια δε με χαλάει, στα μέτρα μου είναι ενώ το 502 το βρίσκω αναίτια ογκώδες γι αυτό που είναι. Στα χρήματα του 502 κι εγώ θα πήγαινα στο CB 500x.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#596820 Η Daytona είναι η εταιρία,η κατασκευή κ το assembly γίνεται Κίνα κ είναι καθε φορά διαφορετικό.

Δεδομένου οτι η Daytona άντεξε κ πλέον εμφανίζεται με σοβαρές πωλήσεις, διοργανώνει τα δικα της press events κλπα, μάλλον θα βρεθούν ανταλλακτικά, απο Κινέζο σε Κινέζο. Αμα δειτε κάτι Brixton, Orcal, Mash κ Daytona, πολλά parts είναι ίδια.

Τα Benelli χαίρουν πολύ μεγάλης διάδοσης παγκοσμίως, ιδιαίτερα τα TRK κ Leoncino.
Δεν εχει τύχει να ακούσω κ κάποιο χοντρό πρόβλημα στα μοτερ των 250,300 κ 500.
Στο 300, με κόπτοραπτική, η Harley θα ενώσει διαφορετικα κομματια μοτερ Qianjiang (Benelli, ακριβώς σαν να λεμε Daytona :lol: ) για να προκύψει το νεο Harley 338cc, σε κανα χρόνο απο τωρα.

Αν ψωνιζα στη κατηγορία, θα περίμενα λίγο κ για το KTM 390 Adventure, που προσπαθούν όσο γίνεται να κρατηθεί σε λογικά επίπεδα το κόστος.
Είναι ήδη επιλεγμένη η Ελλάδα ως αγορά για αυτό κ λογικα μέχρι καλοκαίρι 2020 θα ειναι εδώ.
Το μοτερ του είναι καλό, παιδικές ασθένειες λογικά έχουν λυθεί, βάρος λογικό, φρένα αναρτήσεις, τι αλλο θέλει κανείς :metalo:

Το μοτέρ κ το στήσιμο είναι κ ο λόγος που το 390 παίρνει κ κανα συγκριτικό απο το Ζ400, ενα πολύ ολοκληρωμένο μηχανάκιον

Παντα όρθιοι παιδες :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596828 https://www.zontes.com/EN/AboutUs/AboutUs.aspx

https://www.zontes.co.uk/new/models/561 ... odels.aspx

Aν δεις στο πρωτο λινκ, απο το εργοστασιο, δεν υπαρχει πουθενα το ονομα Daytona. Οπως και στο δευτερο , του εισαγωγεα στην Μεγ Βρετανια.

Το Daytona ειναι του Γκοργκολη που σαν αντιπροσωπος επελεξε αυτο το ονομα για να λανσαρει τα νεα μοντελα. Αλλωστε λεγονται παντου Zontes V310, X310, T310, R310, μονο στην Ελλαδα υπαρχει το Daytona μπροστα μετα το μοντελο και by Zontes στο τελος :s_biggrin

https://www.daytonamotors.gr/


Οσο για τα ΚΤΜ 390, καλο μηχανακι μεν, αλλα γενναει ρε παιδι το μοτερ του, ειδικα στα RC390. λογικο απο μια πλευρα αφου 44 αλογα απο 390 κεκ μονοκυλινδρου κινητηρα ειναι πολλα. Ασε που οταν ερθει θα κοστιζει κοντα στα 7 χιλιαρικα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#596855 To ίδιο λέμε , δεν έχει κ πολύ σημασία ο κατασκευαστής αφού δε μιλάς με αυτόν σε περίπτωση που χαλάσει κάτι.
Η εταιρία εκπροσώπησης εδώ Ελλάδα παραμένει η Daytona κ όχι η Zontes, Lifan, Zongshen, Qiangjiang, 5 δράκοι κλπα :lol:
Κ επειδή αυτή η εταιρία έχει χρόνια εδώ , δεν φαίνεται πιθανό να φύγει ή να έχεις προβλήματα εντός εγγύησης.
Άμα κλείσει η Zontes , θα παίξει κάποια άλλη, αυτό φαίνεται απο την ποικιλία εξαρτημάτων που κυκλοφορούν αλλά
παραμένουν κοινά σε πολλά "διαφορετικά" μηχανάκια.
π.χ αυτή η μπροστινή δαγκάνα , αντιγραφή απο παλαιότερο Honda , CBS τριέμβολη πόσες διαφορετικές εταιρίες την έχουν χρησιμοποιήσει , είναι εκπληκτικό :s_laughat

Περι KTM (πολύ ψήνω ένα μικρό δουκάκι )
γιαυτό είπα για τα παιδικά προβλήματα του 390 , οδήγησα τις προάλλες το Duke 390 , απολαυστικό τέρμα κ
φαίνεται να δουλεύει πιο σωστά το ρελαντί, δεν είχαμε δράματα παρά οτι για 20λεπτά πίναμε αίμα/λάδια/βενζίνες κλπα

7Κ δεν είναι καθόλου άσχημη τιμή για ένα Adv, με ακτινικές, WP, 44hp κ σοβαρή offroad κίνηση.
Το βασικό Duke κ πλησιάζει πλέον τα 6, το Tenere που ήρθε :inlove:
η τιμή του είναι επίσης ανεβασμένη , σαν τις αναρτήσεις του ένα πράμα :shifty:

Εικόνα

To οδήγησε κανείς στα event της Yamaha ? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#596857 Εκανε τεστ η Yamaha; Ποτε; Γιατι δεν το εμαθα; Γιατι το λες τωρα; Ειχε και χωμα μεσα; ΜΙΛΑ! :x

:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#597014 Κορσε πηγα Ερμιδη σημερα απο απορια για το versys 300 με ενα φιλο.
Εκεινος πηρε το Ζ400

Ηρωας με τετοια σελα, ειναι απλα κουτσουρο!
Εξεπλαγην, δεν ηξερα οτι εχει συμπλεκτη ολισθησης... για τον οποιο τρεφω αναμεικτα συναισθηματα....

Ανηφορα στη Βουλγαρη για Μουδανιων, αναβει πρασινο και το σπαω στο φαναρι εκκινηση.
Κατω απο τη γεφυρα, ειχα 120.
Τερμα ψηλα στην ανηφορα 140-150.
Ειδα 165 με το στροφομετρο στα κοκκινα.
Δεν το πιεσα παραπανω, αλλα πιστευω το γραναζωμα του σε 5η 6η ειναι οκ.
Οι αλλες σχεσεις ειναι πολυ κοντες.
Η 1η ειναι για περπατημα.
Δοκιμασαμε με Ζ400 εκκινηση, εγω με 2α. Βγηκα αρκετα μπροστα και χωρις ιδιαιτερο πατιναρισμα.
Πολυ κερδισμενος χωρις την αλλαγη απο 1η-2α.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#597042
Morx έγραψε:
Δεν το πιεσα παραπανω


:lol: :lol: :lol: :lol: :svivhaha: :svivhaha: :svivhaha: :svivhaha:

Αμα το πιεζες δλδ, τι αλλο θα το ειχες κανει? :lol: :lol: :lol:

Τεσπα, κοιταξε... καμια σχεση δεν ειναι ενταξει κατ' εμε. Θελουν λιγο να μακρυνουν. Με 7000rpm και 6η εχω 95χλμ. Θα μπορουσα ανετα να εχω 103-105χλμ. Δεν υπαρχει λογος να μουγκριζει ο κινητηρας χωρις λογο. Θα ταξιδευει πιο ηρεμα σαφως.

Οσον αφορά τον ολισθησης.... me like, αλλα εγω ειμαι και γιωτας.... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#597050 Να το παρω απο κατω προς τα πανω.

Ο ολισθησης, ειναι ξεγνοιασια, για καθημερινη οδηγηση. Κατεβαζεις και τελος.... ουτε revmatch αν βαριεσαι, ουτε κλωτσημα, ουτε ταλαιπωρια για αλυσιδα και γλιστρα.
Βοηθαει και στο σωστοτερο πατιναρισμα, οταν τον κρατας "σταθερο" και απλα χειριζεσαι το γκαζι.

Δεν προσεξα rpm/kmh ... αλλα πανω απο τις 10000rpm ο κινητηρας αποδιδει και ροπη και μεγιστη ιπποδυναμη.
Το οτι μουγκριζει δεν παει να πει οτι ζοριζεται, το οτι στροφαρει δεν παει να πει οτι καιει εφοσον το γκαζι δεν ειναι στο τερμα. Ψεκαστο ειναι...

Εγω θα το μακραινα σιγουρα, γιατι το γαμημενο θελει 2α απο εκκινηση σε φαναρι στα 5 μετρα... Η-ΜΑ-ΡΤΟΝ!!!
Η 2α ακομα και για σλαλομ αναμεσα σε σταματημενα ειναι και αυτη καπως "κοντη"....


Μην σκας παντως για τις rpm και ταξιδι ... με μονοκυλινδρο που ο κοφτης του ειναι στις 9400 περιπου... ταξιδευω με 7600 στα 120km/h :P
Και τα 60000 ... κατα κυριο λογο ετσι εχουν γινει, με μπολικες 8000 και 8500 μεσα στο προγραμμα! :lol:

Βεβαια εχω την εντυπωση πως το μοτερ ειναι "νεο" και οχι φορεμενο απο παλιοτερα μοντελα επομενως δεν μπορω να σου πω με 100% σιγουρια οτι δεν θα παθει και τιποτα! :oops:

Υ.Γ. Ερμιδης - Μουδανιων Ρυσιο - Πανοραμα Ανατολια, Φοινικας, περιφερειακος μεχρι Αγ. Παυλο... καταβαση μεχρι Δραγουμη, Νικης παραλιακα μεχρι Αγγελακη προς Εγνατια - Ερμιδης.
Μεσημερακι σημερα, ολο αυτο σε 40 λεπτα.
Του ηπια το αιμα και αν κρινω απο τη βενζινη που ειχε και τη βενζινη που "εχασε" μαλλον δεν επεσε κανενα κουτακι στο καντραν! :dizzy: Πρεπει να ηταν με πολυ ξυλο γυρω στα 4λ/100.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#597063
corsair έγραψε:
Morx έγραψε:
Δεν το πιεσα παραπανω


:lol: :lol: :lol: :lol: :svivhaha: :svivhaha: :svivhaha: :svivhaha:

Αμα το πιεζες δλδ, τι αλλο θα το ειχες κανει? :lol: :lol: :lol:

Τεσπα, κοιταξε... καμια σχεση δεν ειναι ενταξει κατ' εμε. Θελουν λιγο να μακρυνουν. Με 7000rpm και 6η εχω 95χλμ. Θα μπορουσα ανετα να εχω 103-105χλμ. Δεν υπαρχει λογος να μουγκριζει ο κινητηρας χωρις λογο. Θα ταξιδευει πιο ηρεμα σαφως.

Οσον αφορά τον ολισθησης.... me like, αλλα εγω ειμαι και γιωτας.... :lol:


Έχω την εντύπωση πως τόσα χιλιόμετρα έχω στο Ninja 250 με 1000 στροφές λιγότερες.
Μάλλον έβαλαν πιο κοντό για εκτός δρόμου! :s_tongue

Morx έγραψε:Του ηπια το αιμα και αν κρινω απο τη βενζινη που ειχε και τη βενζινη που "εχασε" μαλλον δεν επεσε κανενα κουτακι στο καντραν! :dizzy: Πρεπει να ηταν με πολυ ξυλο γυρω στα 4λ/100.



Ίσως δεν το έδειρες αρκετά! :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By soch
#599526 Είχα χθες χρόνο και έπλυνα/γυάλισα το ΑΚ.
Τα προϊόντα ειδικά για ματ χρώματα.
Σαπούνι: ValetPRO Concentrated Car Wash
Περιποίηση βαμμένων: Meticulous Matte Detailer Spray Sealant
Περιποίηση άβαφων: Carpro Perl Coat

Στη μηχανή, έχουν μπει τα ακόλουθα:
1. Συναγερμός Pandora
2. Τελικό Akrapovic
3. Ανάρτηση Ohlins (ρυθμίστηκε για το βάρος μου)
4. Αναβάθμιση καθίσματος οδηγού (προσθήκη gel + memory foam)
5. Τοποθέτηση μεγαλύτερης ζελατίνας, καθρεπτών στο τιμόνι και βαλίτσας.

Συναγερμός πανάκριβος αλλά πολύ ποιοτικός και απόλυτα πραγματοποιήσιμος από κινητό ή ΗΥ. Όπλιση/αφόπλιση ασύρματα από tag ενώ υπάρχει η δυνατότητα και από bluetooth.
Το τελικό στα μάτια μου πανέμορφο (για άλλους μεγάλο) με πολύ ωραίο ήχο. Στα σχέδια να μπει και πιο ελεύθερο φίλτρο στο επόμενο σέρβις.
Η μαμά ανάρτηση είναι συμβατικά καλή, η Ohlins είναι άλλο πράγμα. Σε συνδυασμό δε με τα νέα υλικά στη σέλα, η κίνηση στην πόλη έχει γίνει πρωτόγνωρη εμπειρία. Πραγματικά δεν έχει μείνει κάτι να καταλαβαίνω από μικρές ή μεγαλύτερες λακκούβες και ανωμαλίες του δρόμου. Φυσικά η αναβάθμιση της ανάρτησης παίζει το σπουδαιότερο ρόλο, αλλά έρχεται το gel + foam και απορροφά τα πάντα καθώς το gel απομονώνει το κάθισμα από τις όποιες ανωμαλίες και το foam αγκαλιάζει και παίρνει το σχήμα των μαλακών μορίων ώστε να νιώθω αναπαυτικά, τόσο όσο.

Το μηχανάκι είναι απόλαυση να το οδηγώ, δεν λέει όχι πουθενά (χώροι, γκάζι, στρίψιμο, άνεση) και πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από soch και 13 Αύγ 2019, 11:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά