- 07 Ιουν 2018, 00:12
#514740
koubeast έγραψε:Για δώσε λίγες ίνφο σχετικά με την αξιοπιστία των 390. Τι ξέρουμε γι' αυτά;
Όπως ξέρεις , ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος του 390 (370 φεύγα πραγματικά εκατοστά) είναι υψηλής απόδοσης
δεμένος σε ένα πολύ ελαφρύ πλαίσιο.
Ξέρουμε απο εδώ
(ο Ari Henning τρέχει με μονοκύλινδρα ενώ τα φτιάχνει κιόλας)
ότι κάτι φλάτζες τα παίζουνε ενώ οι βαλβίδες θέλουν (πολύ) τακτικά ρύθμιση.
Εαν επισκεφτείς moto.gr, mybike.gr , θα δεις κατόχους να μιλούν για βελτιωμένο
(ακριβό) παραφλού-άλλο βεντιλατέρ τα οποία
απ'ότι φαίνεται λύνουν σημαντικό μέρος του προβλήματος της υπερθέρμανσης.
Σε κουβέντα με ντοπιο αντιπρόσωπο που ήθελε να μου σπρώξει KTM Duke 390 '16 , και του είπα τα παραπάνω,
μου λεει οτι γνωρίζουν τα συνεργεία και έχουν λύσεις.
Απο το 2018 , στο ανανεωμένο Duke (το οποίο έχω οδηγήσει, είναι σαφώς βελτιωμένο) , η KTM λεει ότι έχουν λυθεί.
Γενικά , το Κάθε Τρίτη Μάστορα έχει ελαττωθεί σε σχέση με τις κλασικές ραγισμένες κεφαλές των παλιών Duke 3 , που αγαπήσαμε και λατρέψαμε
koubeast έγραψε:{Για το Brixton, ακούω γκρίνια για το 125 σε ποιότητα κατασκευής και χαζοβλάβες, ελπίζω να βελτιωθεί στο 250. Μακάρι να έβγαινε και το Astor orcal σε 250/300 γμτ.
Το έχει μια φίλη( Scambler X) , δε βλέπω κάτι μείον ως τώρα ενώ και να βγάλει κάτι
- 2ετής εγγύηση
- τι είναι τόσο ακριβό πάνω του ? Το Suzuki DR125 μοτέρ με ψεκασμό ? Η τρόμπα φρένου που μιλά Ni Hao ?
Άσε που θα βγει ανταλλακτικό με το τσουβάλι για τέτοια.
To Orcal είναι σαφώς ανώτερο σε ποιότητα αλλά όπως είπες δεν βγαίνει ακόμη 250cc.
Για παραπάνω κυβικά , έχεις το Oldtown 250 (που δε ξέρω τι λεει) στα 2900Ε
και το Daytona Rockstar 400(ότι περίπου και το Mash 500) στα 3890.