Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#514355
NiTse έγραψε:Ρε συ Νικο Παππα αφού φαίνεται ότι το κατέχεις μπορείς να μου λύσεις και μια άλλη απορία γιατί τα vstrom 1000 είναι φθηνότερα από τα 650 στο car; Θέμα παγίων και συντήρησης και τα σκοτώνουν ή έχουν και αυτά κάποιο κουσούρι;; :lol:

Ολα τα 1000 ειναι φθηνοτερα πλεον. ΤΚ, ασφαλιση, πινουν τον αμπακο, ακριβοτερη συντηρηση αν πας σε συνεργειο κλπ.

Δες και τα CBF 1000 vs CBF 600. Ιδιας χρονολογιας , παρομοιας καταστασης εχουν σχεδον ιδια τιμη
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#514558 Για τα ninja 636 ξέρουμε κάτι?
Στο συνεργείο μου είπε αν πάω για εκεί να προτιμήσω από το 2008 και μετά αλλά υποθέτω κυρίως για τα ανταλλακτικά εννοούσε.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#514561
NickTG έγραψε:Για τα ninja 636 ξέρουμε κάτι?
Στο συνεργείο μου είπε αν πάω για εκεί να προτιμήσω από το 2008 και μετά αλλά υποθέτω κυρίως για τα ανταλλακτικά εννοούσε.


Δεν νομίζω ότι θες να πας εκεί για all purpose μοτοσυκλέτα, το είχε φίλος, πολύ σκληροπυρηνικό, πολύ ωραίο γκάζι όμως και μανιτζέβελο.
Επίσης είναι για ανθρώπους με μικρό "σασί" μπορεί να δυσκολευτείς να βολευτείς.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#514564
Anonymous Founder έγραψε:Απορώ πόσο ακόμη θα χρειαστεί για ν'αναφερθεί το Στρώμα σαν uber λύση και επιλογή...
:omg:

Οχι σε αυτο το φορουμ :protest: :protest: :adminpower:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#514566
NickTG έγραψε:Σκεφτόμουν μιας και μειώθηκε στο ελάχιστο η απόσταση για τη δουλειά και αντίστοιχα προφανώς και τα χιλιόμετρα να κάνω το βήμα σε κάτι μεγαλύτερο.

Αυτή τη στιγμή έχω ένα Ninja 250R όπως ίσως θυμάστε μερικοί! :s_tongue

Εδώ κάπου άρχισε ο προβληματισμός μου.
Στην αρχή σκέφτηκα να πάω σε 636, R6 κλπ.
Μετά είπα για κάτι πιο χαλαρό σε σχέση με αυτά όπως το CBR 600f.
Τέλος σκέφτηκα πως και με ένα ER6N ή ER6F μια χαρά θα είμαι και θα έχω το πλεονέκτημα της χαμηλότερης συντήρησης και κατανάλωσης καθώς και της μικρότερης ηλικίας της μηχανής.

Στο τέλος σκέφτομαι να μείνω και με το δικό μου και να χαίρομαι με την οικονομία του! :s_tongue

Για πείτε καμία γνώμη, άποψη, δικαιολογία να ψωνίσω! :s_cool


Στα 3000 Ε παίρνεις πολύ και καλό μηχανάκι.

Συμφωνώ με το σύντροφο Μπίχλα,
Suzuki SV650-SV1000 πρέπει οπωσδήποτε να δεις. :inlove:
-Honda CBF 500 ABS για κάτι αξιόπιστο, απλό και ...περιέργως ωραίο ηχητικά :lol:
-Υamaha MT-03 (με τον 660) , σχεδίαση που αντέχει , μπροστά απο την εποχή του.
-Suzuki GSR 600 ABS

Απο την οικογένεια της Kawasaki, βρίσκεις κ Z750S.

Λίγο outsider, KTM Duke 390 , είχε χρόνο ο κάτοχος να λύσει τα όποια θέματα και είναι πιστολάκι.

Supersport πιστεύω οτι κουράζει.Αν πάραυτα επιθυμείς, δες όντως κάτι χαλαρό π.χ Triumph Daytona 650

ΥΓ εννοείται οτι η κατανάλωση ανεβαίνει. Ακόμα και στο Duke, θα είσαι γύρω στο 4άρι μέση.

ΥΓ2: γύρω στα 3500 θα έρθει το καινούργιο Brixton 250. Θα χάσεις σε επιδόσεις αλλά είναι άλλη εμπειρία
το ελαφρύ scrambler είδος, θα αρχίσεις να παίζεις με χωμάτινο κλπα.


Πάντα όρθιος
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#514580
georgetz έγραψε:
Λίγο outsider, KTM Duke 390 , είχε χρόνο ο κάτοχος να λύσει τα όποια θέματα και είναι πιστολάκι.


Για δώσε λίγες ίνφο σχετικά με την αξιοπιστία των 390. Τι ξέρουμε γι' αυτά;
georgetz έγραψε:Γύρω στα 3500 θα έρθει το καινούργιο Brixton 250. Θα χάσεις σε επιδόσεις αλλά είναι άλλη εμπειρία
το ελαφρύ scrambler είδος, θα αρχίσεις να παίζεις με χωμάτινο κλπα.


Πάντα όρθιος


Για το Brixton, ακούω γκρίνια για το 125 σε ποιότητα κατασκευής και χαζοβλάβες, ελπίζω να βελτιωθεί στο 250. Μακάρι να έβγαινε και το Astor orcal σε 250/300 γμτ.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#514606
red_monster έγραψε:https://www.car.gr/13550111-ducati-monster-620


:inlove:

Έτσι.
Πάντως σε βλέπω ψημένο για 636. Αν όμως σκέφτεσαι έτσι λόγω του ότι έχω Kawasaki ss στα 250 τώρα θα πάω σε kawasaki ss στα 600 πρέπει να σκεφθείς αυτό που σου είπε στην αρχή ο ΝΙΚΟς Παππας. Δηλαδή καμία σχέση τα κλιπ ον πάνω με κάτω από την τιμονόπλακα.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#514732 Ότι δεν έχουν σχέση φυσικά το γνωρίζω. Άλλωστε πριν γίνει αγορά θα δοκιμαστούν όλα αυτά.
Η αλήθεια είναι πως θα βόλευε να μείνω στη μάρκα και από άποψη συνεργείου! :s_tongue


red_monster έγραψε:https://www.car.gr/13550111-ducati-monster-620


:inlove:



To Monster είναι από τα αγαπημένα μου αλλά στην περίπτωση αυτή θα πήγαινα για 696 ή νεότερο.


georgetz έγραψε:Στα 3000 Ε παίρνεις πολύ και καλό μηχανάκι.

Συμφωνώ με το σύντροφο Μπίχλα,
Suzuki SV650-SV1000 πρέπει οπωσδήποτε να δεις. :inlove:
-Honda CBF 500 ABS για κάτι αξιόπιστο, απλό και ...περιέργως ωραίο ηχητικά :lol:
-Υamaha MT-03 (με τον 660) , σχεδίαση που αντέχει , μπροστά απο την εποχή του.
-Suzuki GSR 600 ABS

Απο την οικογένεια της Kawasaki, βρίσκεις κ Z750S.

Λίγο outsider, KTM Duke 390 , είχε χρόνο ο κάτοχος να λύσει τα όποια θέματα και είναι πιστολάκι.

Supersport πιστεύω οτι κουράζει.Αν πάραυτα επιθυμείς, δες όντως κάτι χαλαρό π.χ Triumph Daytona 650

ΥΓ εννοείται οτι η κατανάλωση ανεβαίνει. Ακόμα και στο Duke, θα είσαι γύρω στο 4άρι μέση.

ΥΓ2: γύρω στα 3500 θα έρθει το καινούργιο Brixton 250. Θα χάσεις σε επιδόσεις αλλά είναι άλλη εμπειρία
το ελαφρύ scrambler είδος, θα αρχίσεις να παίζεις με χωμάτινο κλπα.


Πάντα όρθιος



SV 650 είναι σε αυτά που κοιτάω. Δεν ξέρω αν θα έκανα την κίνηση για το 1000 αν και μου αρέσει και αυτό. Πιθανώς βέβαια να βγαίνει συνολικά φθηνότερο από 600αρι SS.

CBF 500 καθώς και MT03 είναι από αυτά που κοιτούσα από την αρχή ακόμα για πρώτη. Ενώ μου αρέσουν θεωρώ ότι ειδικά τα δεύτερα τα δίνουν λίγο ακριβά. Πάντως αν πετύχω καλή περίπτωση είναι μέσα ώστε να δω και μια άλλη κατηγορία.

GSR600 φαίνεται καλό πακέτο αλλά έχω ακούσει διάφορα για την κατανάλωση. Θα μου πεις κοιτάς μέχρι και 600 SS και αναφέρεις κατανάλωση. Δεν διαφωνώ αλλά αν μπορώ να πάρω κάτι αντίστοιχο με μεγάλη διαφορά προς τα κάτω γιατί όχι. Μπορεί βέβαια να είχα διαβάσει και βλακείες και να καίει όσο τα άλλα.

Για το Duke δεν ξέρω αν αξίζει τόσο η αλλαγή. Με προβληματίζει.

Το Daytona μου αρέσει. Θα ήταν καλή επιλογή αλλά δεν ξέρω από συνεργεία τι παίζει.

Brixton 250 ή κάτι αντίστοιχο πάει για δεύτερο πιο μετά! :s_cool

Γενικά είσαι μέσα πάντως! :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#514740
koubeast έγραψε:Για δώσε λίγες ίνφο σχετικά με την αξιοπιστία των 390. Τι ξέρουμε γι' αυτά;

Όπως ξέρεις , ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος του 390 (370 φεύγα πραγματικά εκατοστά) είναι υψηλής απόδοσης
δεμένος σε ένα πολύ ελαφρύ πλαίσιο.
Ξέρουμε απο εδώ

(ο Ari Henning τρέχει με μονοκύλινδρα ενώ τα φτιάχνει κιόλας)
ότι κάτι φλάτζες τα παίζουνε ενώ οι βαλβίδες θέλουν (πολύ) τακτικά ρύθμιση.
Εαν επισκεφτείς moto.gr, mybike.gr , θα δεις κατόχους να μιλούν για βελτιωμένο
(ακριβό) παραφλού-άλλο βεντιλατέρ τα οποία
απ'ότι φαίνεται λύνουν σημαντικό μέρος του προβλήματος της υπερθέρμανσης.
Σε κουβέντα με ντοπιο αντιπρόσωπο που ήθελε να μου σπρώξει KTM Duke 390 '16 , και του είπα τα παραπάνω,
μου λεει οτι γνωρίζουν τα συνεργεία και έχουν λύσεις.
Απο το 2018 , στο ανανεωμένο Duke (το οποίο έχω οδηγήσει, είναι σαφώς βελτιωμένο) , η KTM λεει ότι έχουν λυθεί.

Γενικά , το Κάθε Τρίτη Μάστορα έχει ελαττωθεί σε σχέση με τις κλασικές ραγισμένες κεφαλές των παλιών Duke 3 , που αγαπήσαμε και λατρέψαμε :inlove: :lol:
koubeast έγραψε:{Για το Brixton, ακούω γκρίνια για το 125 σε ποιότητα κατασκευής και χαζοβλάβες, ελπίζω να βελτιωθεί στο 250. Μακάρι να έβγαινε και το Astor orcal σε 250/300 γμτ.


Το έχει μια φίλη( Scambler X) , δε βλέπω κάτι μείον ως τώρα ενώ και να βγάλει κάτι
- 2ετής εγγύηση
- τι είναι τόσο ακριβό πάνω του ? Το Suzuki DR125 μοτέρ με ψεκασμό ? Η τρόμπα φρένου που μιλά Ni Hao ?
Άσε που θα βγει ανταλλακτικό με το τσουβάλι για τέτοια.
To Orcal είναι σαφώς ανώτερο σε ποιότητα αλλά όπως είπες δεν βγαίνει ακόμη 250cc.
Για παραπάνω κυβικά , έχεις το Oldtown 250 (που δε ξέρω τι λεει) στα 2900Ε
και το Daytona Rockstar 400(ότι περίπου και το Mash 500) στα 3890.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#514792 Γιατί να πας για νεότερο monster?

Tα 600/900/620 είναι πολύ εύκολα να τους βάλεις χέρι και να κάνεις εσύ τα προγραμματισμένα σέρβις τους. Το ντεπόζιτο σηκώνεται σε 5''. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#514847
NickTG έγραψε:




GSR600 φαίνεται καλό πακέτο αλλά έχω ακούσει διάφορα για την κατανάλωση. Θα μου πεις κοιτάς μέχρι και 600 SS και αναφέρεις κατανάλωση. Δεν διαφωνώ αλλά αν μπορώ να πάρω κάτι αντίστοιχο με μεγάλη διαφορά προς τα κάτω γιατί όχι. Μπορεί βέβαια να είχα διαβάσει και βλακείες και να καίει όσο τα άλλα.


Ολα τα τετρακυλινδρα 600 καινε με διαφορα 1,5 λιτρο στα 100. Το GSR δεν ειναι το πιο ενεργοβορο.

Κοινως μεγαλη διαφορα προς τα κατω δεν θα δεις.

Υποψιν οτι μιλαμε για νορμαλ χρηση. Σε φαση ολο το γκαζι ανοιχτο ΟΛΑ πινουν τον αμπακο.

Ρωτα και τον morx που ειχε/εχει GSR
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#514937 Νίκο εννοείται πως δεν με νοιάζει σε γρήγορη οδήγηση τι καίει το καθένα.
Στην χαλαρή βόλτα και στα καθημερινά είναι το θέμα. Αν είναι στα ίδια φυσικά είναι στα υποψήφια.
Νομίζω τα βλέπω και σε καλύτερες τιμές οπότε με βολεύει. :s_cool


red_monster έγραψε:Γιατί να πας για νεότερο monster?

Tα 600/900/620 είναι πολύ εύκολα να τους βάλεις χέρι και να κάνεις εσύ τα προγραμματισμένα σέρβις τους. Το ντεπόζιτο σηκώνεται σε 5''. :inlove:



Κάτι λίγο ότι μου αρέσει περισσότερο, κάτι ο καλύτερος κινητήρας κάτι που πιστεύω ότι θα ζητάει λιγότερα στη συντήρηση.
Δεν αποκλείω βέβαια ένα 620 αλλά μου φαίνεται πιο δύσκολο.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#515159
dimik έγραψε:+Hornet σε αυτά τα λεφτά
https://www.car.gr/classifieds/bikes/?s ... model=1538


Ρε ντιμικ για πες 5 λόγια για το χόρνετ.
(Ιδανικά ψήνομαι για tracer 900 ή fz1000, αλλά δεν παίζουν στο μπατζετ κοντά)