Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#520744 Συνεχίζω να βαριέμαι όταν το βλέπω πάντως! :s_tongue
Ίσως σε 20 χρόνια να το σκεφτώ σαν επιλογή. :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#520794
lemon3 έγραψε:
red_monster έγραψε:θα είναι ΓΤΠ :)


Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, οι αναρτήσεις όντως είναι budget, μην λέμε και αρλούμπες. Και εγώ ΓΤΠ το θεωρούσα, μέχρι που έδωσα 2 φράγκα για λαδάκια, ένα σετ ρουλεμάν τιμονιού κώνικα, και αποστάτες (μηδαμινό κόστος) για να δώσω λίγο προφόρτιση μπροστά, από μαμά δεν ρυθμίζεται.

Αποτέλεσμα: Άλλο μηχανάκι. Πλέον διακρίνω τα όρια του λάστιχου, πριν έλεγα "νταξ μωρέ, κι'αυτά καλά είναι" και απέδιδα τα κουνήματα και τα λυγίσματα στη φιλοσοφία της κατασκευής. Έχεις πλέον εμπιστοσύνη να το πιέσεις.

Οπότε μην βιάζεστε να κρίνετε από μηχανάκια που έχουν 50 χιλιάδες χιλιόμετρα και η μόνη συντήρηση ήταν λάδια-λάστιχα-φρένα.

Επιμένω στην άποψη μου ότι (και με έκραξαν σε αμιγώς μοτοσυκλετιστικό φόρουμ) αν τελειώνεις το μαμά πιρούνι-αμορτισέρ του cbf (ή αντίστοιχου) στο δρόμο, τότε ή είσαι δημόσιος κίνδυνος ή αυτοπαραμυθιάζεσαι ότι το τελείωσες.


Να μην βάλω το βιντεάκι του αυστραλού που παίρνει ένα μαμά dr650 160 κιλά και κάνει πλάκα σε ready to race κατέμια. Εκεί πώς δεν του φταίνε τα πιρούνια και τα κουτάλια;




Καθότι πήρε πολύ φόρα και φοβάμαι οτι εκτός από αναρτήσεις δεν θα έχεις και φρένα.

Μιλάμε πάντα για καινούργιες/καλοσυντηρημένες αναρτήσεις.

Ανάλογα με το βάρος και τον τρόπο οδήγησης οι ρυθμιζόμενες κάνουν παπάδες και είναι αυτές που σε φρενάρουν (και δεν πηδάει ο τροχός), στρίβουν κλπ κλπ κλπ.

Όταν το μοτοσακό φέρει χρυσά ανεστραμμένα ξέρεις οτι θα είναι απόλαυση, όταν φέρει συμβατική υπάρχει περίπτωση να σου ταιριάξει, υπάρχει και να μην. Γενικά, ότι πληρώνεις παίρνεις και στα πιρούνια :protest:

Η διαφορά λοιπόν φαίνεται στον άπειρο, μέτριο οδηγό. Ο έμπειρος πάει τάπα και 125αρη παπί στον ΑΙ Γιάννη τον Σοβιετικό
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#520799 Όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο , αυτό συζητείται εδώ, αυτό δεν παίζει, να είναι άψογες οι αναρτήσεις.
Εκτός αν είναι ενός έτους.

Αυτό που λέει ο lemmon είναι σωστό.
Αυτός που σε ελληνικό δρόμο τελειώνει λάστιχο και ανάρτηση είτε είναι παγκόσμιος είτε πουλάει φίδια.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#520814
georgetz έγραψε:Η φάση στα τελευταία ποστ είναι :

- Πάρε CBF1000 :rtfm:
- Δεν θέλω :s_no
- Ρε πάρε , σου αρέσει και δεν το ξέρεις :rtfm: :s_devil
- Μπα :s_no
- Ρε άμα το φτιάξεις έτσι , θα είναι φοβερό :rtfm: :s_thumbsup
- ....

To βασικό είναι να πάρει αυτό που θα του πούμε εμείς μιας και έχουμε καλύτερο γούστο. :rtfm:
Αυτός ΔΕΝ ξέρει τι θέλει, ΕΜΕΙΣ ξέρουμε καλύτερα.
:rtfm:
Τέλος, αν κάτι αρέσει σε ΕΜΑΣ, είναι ΟΜΟΡΦΟ. Και ΓΑΜΑΤΟ γενικώς. :rtfm:

Πίστευα πως αυτούς τους απλούς κανόνες θα έπρεπε να τους έχουμε μάθει επιτέλους εδώ μέσα... :s_sarcastic

ΥΓ: Πόσο αδιάφορο μηχανάκι αυτό το CBF 1000 όμως, πάλι καλά που δεν του αρέσει του ανθρώπου.
:vava:
Πάντως θεωρώ κάτι Hornet σαφώς πιο άσχημα. Εμφανισιακά πάντα. :tomato:
Αλλά ΟΚ, αυτά δεν έχουν σημασία, ούτε το δικό μου θεωρείται ακριβώς... πανέμορφο! :lol:

Αλλά η Honda μπορεί να κάνει πολύ ωραία μηχανάκια όταν θέλει πχ VFR αλλά όταν δεν θέλει, καταλήγει στην τρελή ασχήμια... Ευτυχώς που υπάρχει και η Suzuki δηλαδή, που πετυχαίνει να βγάλει όμορφο μηχανάκι μόνον από τύχη...
:help:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#520823 Ένα κακό έχει το συγκεκριμένο, θέλει λιιιγες παραπάνω στροφές για να κουνηθεί μέσα στην πόλη. Σαν να του λείπει ροπή στα χαμηλά.

< >
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#520830 Ρε καλά μου παιδάκια, τα πάντα είναι συμβιβασμός...

Money no object τυλίξτε μου ένα tuono rr ξέρω γω ζελατίνα, και σιγά μην ασχολούμαστε με κλασομπανιέρες τύπου cbf και τα συναφή.

Εγώ ήθελα ένα μηχανάκι αξιόπιστο, με αξιοπρεπές γκάζι, άνετο για εθνική και το κυριότερο, να του κάνω σέρβις στο χωριό μου, που βλέπουν παπί injection και το κοιτάνε σαν πυρηνικό αντιδραστήρα. Όλα αυτά με 4 χιλιάρικα μαξ.

Τα πήρα με τη σειρά, από SS δεκαετίας μέχρι μικρά ντουκάτια. Βρήκα ότι για τα δικά μου τα μέτρα, το συγκεκριμένο πληρούσε τις προϋποθέσεις, αυτό και το vfr800 που δεν τις πολυπληρούσε αλλά είναι μουν@ρα :lol: Έψαχνα κοντά 6 μήνες. Βρήκα ένα vfr το οποίο πουλήθηκε στη δεύτερη μέρα που ανέβηκε η αγγελία και μετά το cbf το δικό μου, που ήταν χαρτί και το καπάρωσα απευθείας.


Τώρα, ανάλογα το τι θέλει ο καθένας, άλλος θέλει να έχει μηχανάκι για την καφετερία, άλλος θέλει να παραμυθιάζεται ότι τα ράσα κάνουν τον παπά, άλλος πάλι θέλει να έχει γκουρμεδιάρικο μηχανάκι με πεντηγκρή . Εγώ επέλεξα το συγκεκριμένο :iconcool: που είναι ένα μάζεμα "φτηνιάρικων" εξαρτημάτων αλλά greater than the sum of its parts.


Ο λόγος που επέμεινα για το δικό μου δεν είναι ότι είναι το γαμιστερότερο αλλά είναι μια χρησή μετριότητα. Στην πόλη παπί, στις στροφές (με 2-3 φτηνές αλλαγές) θα σε πάει όσο πάνε τα χέρια σου και στο ταξίδι βάζεις μια ζελατίνα και πας ευρώπη άμα λάχει.

Περί ομορφιάς κολοκυθόπιτα, πήρα συνειδητά station subaru :lol: . Από κάτι εκτρώματα τύπου mt10 - τρανσφόρμερς και σια, το βλέπω πιο δεμένο σαν σχέδιο. Εξέλιξη του ujm.


Αντί να ζορίζεται ο καθένας για να πάρει ντουκάτι σώνει και ντε, ας βολεφτεί με κάτι "υποδεέστερο¨ κατά τα φόρουμζ, ας κάνει την διαφορά λάστιχα και βενζίνες και καλοφάγωτα. Σε 2-3 χρόνια, ας το δώσει να πάρει γκουρμέ. Το βασικό είναι να υπάρχει χρόνος και διάθεση.

Δώσε μου τη διάθεση που είχα στα 16 και ευχαρίστως ξανακαβαλάω παπί :s_wink
Άβαταρ μέλους
By Morx
#520834
Νίκος Παππάς έγραψε:Αυτός που σε ελληνικό δρόμο τελειώνει λάστιχο και ανάρτηση είτε είναι παγκόσμιος είτε πουλάει φίδια.


Μην εισαι απολυτος ... υπαρχουν καλοι ΕΛΛ δρομοι που μπορεις να στριψεις με τα οσα.
Οσο για τις αναρτησεις, ΝΑΙ εχεις ενα τεραστιο δικιο. ΣΠΑΝΙΑ να βρεις μεταχειρισμενο που να μην θελει σερβις μπροστινων.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#520836
lemon3 έγραψε:Αντί να ζορίζεται ο καθένας για να πάρει ντουκάτι σώνει και ντε, ας βολεφτεί με κάτι "υποδεέστερο¨ κατά τα φόρουμζ, ας κάνει την διαφορά λάστιχα και βενζίνες και καλοφάγωτα. Σε 2-3 χρόνια, ας το δώσει να πάρει γκουρμέ. Το βασικό είναι να υπάρχει χρόνος και διάθεση.

Πάνω σ' αυτό θα συμφωνήσω απολύτως! :metalo:
Επίσης θα πω πως αν γενικώς δεν παίζει άνεση, καλύτερα να κινηθεί ο αγοραστής σε κάτι όχι μόνον φθηνό σε αγορά, αλλά φθηνό και σε συντήρηση (άρα όχι ΚΤΜ ή Ducati! :lol: ). Και τα 4κύλινδρα επίσης θέλουν προσοχή, υπάρχουν τα σκυλιά, υπάρχουν και αυτά που θα σε... λυσσάξουν στα έξοδα!
:lol:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#520848 Εικόνα

ΚΑΡΑ οΦτοπικ αλλά ωραίο μηχανάκι, μου άρεσε
Κατα τη γνώμη μου και απο αυτά που είδα στη πράξη, η εμφάνιση σε τέτοια μηχανάκια
(Suzuki GSX-S1000 + Υoshi, Triumph Speed Triple S) είναι κάτι πολύ σχετικό
για τον μη πόζερ.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#520850
Anonymous Founder έγραψε:
red_monster έγραψε:Καυλακι το μτ10, άνετα το αγόραζα. Ψάχνω να το οδηγήσω

Παράνοια:
Εικόνα

:s_shout :metalo:
Αν είχα το μαρούλι αυτό το αγόραζα όπως είναι χτες!

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#520878 Το MT10 αν είχα λεφτά το αγόραζα άνετα!
Όταν είχα κάτσει πάνω στην έκθεση μου ήταν ακριβώς.
Μου λείπουν δυστυχώς 10 και κάτι χιλιάρικα! :s_tongue


Anonymous Founder έγραψε:Πάντως θεωρώ κάτι Hornet σαφώς πιο άσχημα. Εμφανισιακά πάντα. :tomato:



Το Hornet από την άλλη μου αρέσει και είναι από αυτά που κοιτάω από Honda.
Μαζί με CBR600F4i και CBR600RR!

@Νίκος
Το έχω δει και αυτό και το έχω στα υπόψιν.
Αν και σε γυμνό μου αρέσει πιο πολύ.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#520922 Αν σου αρέσει το Hornet βουρ, CBR F για αστικές μετακινήσεις δεν ξέρω αν θα διάλεγα όπως επίσης με φοβίζει και η ηλικία, εκτός αν βρεις το νέο μοντέλο που έχει ακριβώς τον ίδιο κινητήρα με το Hornet.

RR σίγουρα δεν θα έπαιρνα γιατί αυτό το έχω οδηγήσει και είναι ιδιαίτερα άβολο για καθημερινό.
Γενικά Supersport δεν νομίζω να υπάρχει λόγος να κοιτάζεις εκτός αν θες να πηγαίνεις περισσότερο Μέγαρα πάρα οπουδήποτε αλλού.

< >