Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#515168
xenos έγραψε:
dimik έγραψε:+Hornet σε αυτά τα λεφτά
https://www.car.gr/classifieds/bikes/?s ... model=1538


Ρε ντιμικ για πες 5 λόγια για το χόρνετ.
(Ιδανικά ψήνομαι για tracer 900 ή fz1000, αλλά δεν παίζουν στο μπατζετ κοντά)


Κι εγώ για αυτά τα 2 που λες ψήνομαι πλέον αλλα δεν υπάρχει πάτζετ :lol:

5 λόγια:

-υπερτίμιο σε ότι αφορά το VFM

-ευκολοσυντήρητο, δεν έχει ζητήσει οτιδήποτε πέρα από κλασική συντήρηση η οποία είναι αρκετά φτηνή, το μόνο έξτρα που έχω πληρώσει ήταν τσιμούχες για τα μπροστινά καλάμια αλλά το θεωρώ λογικό με τις θερμοκρασίες και την κακομεταχείριση (βλ. παρακάτω)

-και π@#$τάνα και κυρία ανάλογα τις στροφές που το δουλεύεις, παπάκι στα χαμηλά, διαολίζεται στα ψηλά

-εύκολο, δηλαδή γελοιωδώς εύκολο στην οδήγηση, ακόμα και στα πολλά-πάρα πολλά είτε σε επαρχιακό είτε σε εθνική δεν σε προβληματίζει

-ασφαλές με το C-ABS, το έχω τεστάρει σε διάφορες καταστάσεις on και off balance, μέχρι και endo έμαθα να κάνω :lol:


τι θα ήθελα να έχει:

-λίγο πιο όρθια θέση οδήγησης
-μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα
-θέση για μπαγκαζιέρες χωρίς να φαίνεται χάλια

κοινώς παππούδιασα κι εγώ και θέλω On-off ή touring
Άβαταρ μέλους
By xenos
#515169 Εκεί που το πας καλά....

dimik έγραψε:τι θα ήθελα να έχει:

-λίγο πιο όρθια θέση οδήγησης
-μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα
-θέση για μπαγκαζιέρες χωρίς να φαίνεται χάλια


...μας πηδάς! :lol: Θέλω κ εγώ μπαγαζιερίτσα, λίγο πιο όρθια θέση και να κόβει το τιμόνι... Τι διάολο.... :x
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#515171 Τα FZ 1000 δεν εκοβαν πλαισιο; Κατοχοι καποτε ελεγαν οτι επρεπε να κανει ανακληση η YAMAHΑ αλλα δεν εκανε ποτε
Άβαταρ μέλους
By dimik
#515173
xenos έγραψε:Εκεί που το πας καλά....

dimik έγραψε:τι θα ήθελα να έχει:

-λίγο πιο όρθια θέση οδήγησης
-μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα
-θέση για μπαγκαζιέρες χωρίς να φαίνεται χάλια


...μας πηδάς! :lol: Θέλω κ εγώ μπαγαζιερίτσα, λίγο πιο όρθια θέση και να κόβει το τιμόνι... Τι διάολο.... :x


Καλά σε σχέση με το δικό σου είναι η μέρα με την νύχτα. Κόβει μια χαρά το τιμόνι και η θέση οδήγησης είναι αρκετά όρθια, απλά δεν είναι σαν του Tracer π.χ ή του ΒΜW X1000r που κάθεσαι σαν πολυθρόνα.

Νίκος Παππάς έγραψε:Τα FZ 1000 δεν εκοβαν πλαισιο; Κατοχοι καποτε ελεγαν οτι επρεπε να κανει ανακληση η YAMAHΑ αλλα δεν εκανε ποτε


Είχα διαβάσει κι εγώ κάτι τρομακτικές ιστορίες στο moto.gr αλλά νομίζω ότι έκοβαν σε ατύχημα και όχι στα καλά καθούμενα. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#515175 Πόσο πιο όρθια πια?
Ακόμα και από το δικό μου πιο όρθιο είναι!
Άβαταρ μέλους
By xenos
#515183
Νίκος Παππάς έγραψε:Τα FZ 1000 δεν εκοβαν πλαισιο; Κατοχοι καποτε ελεγαν οτι επρεπε να κανει ανακληση η YAMAHΑ αλλα δεν εκανε ποτε


Μέχρι και του 07 λένε, ναι. Του ξαδέρφου έκοψε και παρότι μετά από τόσα χρόνια, η yamaha του έβαλε καινούριο πλαίσιο χωρίς ούτε 1ε (για να λέμε τα σωστά). :metalo:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#515235
NiTse έγραψε:Το βαρέθηκες το monster;;; Ούτε τώρα ψάχνεις για 990;;


Άσε με και είδα ένα σήμερα... :inlove:
Ρε δεν θα μπορώ να το κουμαντάρω πιστεύω. :oops: (πόσο κάνει δεν έχω δει καν :lol: )
Άβαταρ μέλους
By Morx
#517044 Μιας και ειδα οτι αναφερθηκα σχετικα με 4κυλινδρο ιξακουσαρ.

Το GSR600 ειναι απο τα πιο απληστα ως προς την καταναλωση στην κατηγορια του.
Πρωτον, ειναι γυμνο με αεροδυναμικη περιπτερου, δευτερον, καιει ετσι κι αλλιως παραπανω απο τα αντιστοιχα της κατηγοριας του, αλλα παει ΚΑΙ καλυτερα (#Natalemeafta).

Θεωρω την αγορα ενος 600 με γνωμονα την καταναλωση εναντι ενος 1000, λιγο ατοπη.
Το 1000άρι μπορει να καψει και παραπανω απο το 600άρι, ομως στις συνθηκες οπου το 1000άρι παει ΧΑ-ΛΑ-ΡΑ ... το 600αρι βρισκεται στο φασμα οπου ρουφαει χωρις καποιο ουσιωδες αποτελεσμα.
Αμετρητες οι εκδρομες με 1000άρι που "ταξιδευε" σβελτα ... 600άρια SS και γυμνα, εβλεπαν τα ιδια και χειροτερα νουμερα σε καταναλωση, χωρις οι οδηγοι τους να ειναι αμπαλοι ή να οδηγουν με το στροφομετρο κρεμασμενο και 6η.

Αυτο, για να μην νομιζουμε οτι ο κυβισμος μετραει παντου και παντα.

Οσον αφορα τωρα την αλλαγη κατηγοριας. Για καθημερινο ή 3 ημερων την εβδομαδα μετακινηση, δεν νοειται κατι παραπανω απο 2κυλινδρο.
Απλα και ξεκαθαρα.
Πρωτον, οσο περισσοτερο γκαζι εχεις, μεχρι να το βαρεθεις, θα καις, βενζινη, λαστιχα, τακακια κλπ.
Οταν το βαρεθεις θα το πουλησεις ετσι απλα, εκτος και αν εχεις δευτερο μικρο. Εαν δεν εχεις, μπαινεις σε βαθια νερα νεε μου.

Για μενα, εαν ψαχνεις το εργαλειο δουλειας, παρε ενα σκουτερακι 125cc και κρατα φραγκα στην ακρη για να κατασταλαξεις σε ενα εργαλειο που θα το καβαλας και θα κανεις Ο,ΤΙ |λογοκρισία| σου κατεβει χωρις τυψεις για το χρονο/χρημα που θα σπαταλησεις.... Διοτι με αυτον τον τροπο θα μπορεις να κοντρολαρεις για το fun factor, μερικα παγια εξοδα.
(λαστιχα στο χρονο ή 2ετια, σερβις λαδια μπουζι κλπ)
Σε διαφορετικη περιπτωση τα παγια εξοδα, καταληγουν πολυ πολυ ευκολα, σε 200άρια κατα μεσο ορο το μηνα εαν γραφεις χιλιομετρα.
(βαλβιδες, ελαστικα, αλυσογραναζα, βενζινες, τακακια, λαδια, φιλτρα κλπ).

Εαν καιγεσαι τοσο πολυ για κατι μεγαλυτερο, το πιο VFM ειναι ενα SV1000 που μπορει να γινει και καθημερινο για μικρες αποστασεις χωρις να πληρωνεις παραλογα ποσα.
Αλλη εναλλακτικη, ειναι το CBF1000 ... που τιμιο για οσα πουλιεται μεταχειρισμενο.
Το δε Honda, μπορει να γινει και καθημερινης μετακινησης, στα ταξιδια με φορτωμα, δεν θα σε ξενερωσει, εχει πολυ καλη καλυψη απο καρικα φαινομενα για την κατηγορια του και φυσικα σαν 4κυλινδρο, δε θα μεινεις ξεκρεμαστος ουτε απο ηχο, ουτε απο γκαζι, ουτε απο αισθηση αυτου. Στιβει και φρεναρει ωραια.

Σε αυτο καταληγω τον τελευταιο χρονο αλλα ακομα το σκεφτομαι...
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#517125 @Morx

Η χρήση θα είναι καθημερινή αλλά τα χιλιόμετρα πλέον είναι λίγα. Γύρω στα 600 το μήνα βγαίνουν ενώ μπορεί να μειωθούν και περισσότερο αν αποφασίσω να πηγαίνω στη δουλειά με το ποδήλατο.
Αυτός είναι και ο λόγος που σκέφτομαι την αλλαγή σε κάτι μεγαλύτερο αφού πριν ήμουν στα 250 με 300 χιλιόμετρα την εβδομάδα.

Γενικά θα ήμουν καλυμμένος ακόμα και με το CBF 500 που αναφέρθηκε αλλά σκέφτομαι μιας και δεν υπάρχουν ακόμα πολλές υποχρεώσεις μήπως είναι ευκαιρία για κάτι λίγο πιο ειδικό τώρα που μπορώ.
Με αυτή τη λογική σκέφτομαι και τα άλλα που έχουν μπει στο θέμα.

Η κατανάλωση με νοιάζει μόνο από μια άποψη. Αν δύο μηχανές είναι πολύ κοντά στα υπόλοιπα αλλά το ένα καίει 2 λίτρα παραπάνω στα 100 για παράδειγμα προφανώς θα προτιμήσω αυτό που καίει λιγότερο. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση προφανώς και δεν περιμένω να έχω κατανάλωση κοντά στο Ninja 250 που έχω τώρα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#517145 Το CBF 1000 που ειπε ο Morx ειναι πολυ καλη φαση παντως. Ευκολο, ηπιο, με χωρους για δυο ανετους και αν θες παει σφαιρα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#517158 βαζετε και καμια φωτο να καταλαβαινουμε και εμεις οι ασχετοι για ποιο μηχανακι μιλατε.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#517160 Κοίταξε να δεις dimvii

Αυτό είναι που προτάθηκε τελευταία , Honda CBF 1000

Εικόνα

και αυτά είναι που ακούστηκαν τελευταία (GSR 600, CBF500, SV650, Monster 620 κλπα) όταν συγκρίνονται με ένα CBF1000

Εικόνα

:rtfm: