- 15 Ιουν 2018, 23:29
#517044
Μιας και ειδα οτι αναφερθηκα σχετικα με 4κυλινδρο ιξακουσαρ.
Το GSR600 ειναι απο τα πιο απληστα ως προς την καταναλωση στην κατηγορια του.
Πρωτον, ειναι γυμνο με αεροδυναμικη περιπτερου, δευτερον, καιει ετσι κι αλλιως παραπανω απο τα αντιστοιχα της κατηγοριας του, αλλα παει ΚΑΙ καλυτερα (#Natalemeafta).
Θεωρω την αγορα ενος 600 με γνωμονα την καταναλωση εναντι ενος 1000, λιγο ατοπη.
Το 1000άρι μπορει να καψει και παραπανω απο το 600άρι, ομως στις συνθηκες οπου το 1000άρι παει ΧΑ-ΛΑ-ΡΑ ... το 600αρι βρισκεται στο φασμα οπου ρουφαει χωρις καποιο ουσιωδες αποτελεσμα.
Αμετρητες οι εκδρομες με 1000άρι που "ταξιδευε" σβελτα ... 600άρια SS και γυμνα, εβλεπαν τα ιδια και χειροτερα νουμερα σε καταναλωση, χωρις οι οδηγοι τους να ειναι αμπαλοι ή να οδηγουν με το στροφομετρο κρεμασμενο και 6η.
Αυτο, για να μην νομιζουμε οτι ο κυβισμος μετραει παντου και παντα.
Οσον αφορα τωρα την αλλαγη κατηγοριας. Για καθημερινο ή 3 ημερων την εβδομαδα μετακινηση, δεν νοειται κατι παραπανω απο 2κυλινδρο.
Απλα και ξεκαθαρα.
Πρωτον, οσο περισσοτερο γκαζι εχεις, μεχρι να το βαρεθεις, θα καις, βενζινη, λαστιχα, τακακια κλπ.
Οταν το βαρεθεις θα το πουλησεις ετσι απλα, εκτος και αν εχεις δευτερο μικρο. Εαν δεν εχεις, μπαινεις σε βαθια νερα νεε μου.
Για μενα, εαν ψαχνεις το εργαλειο δουλειας, παρε ενα σκουτερακι 125cc και κρατα φραγκα στην ακρη για να κατασταλαξεις σε ενα εργαλειο που θα το καβαλας και θα κανεις Ο,ΤΙ |λογοκρισία| σου κατεβει χωρις τυψεις για το χρονο/χρημα που θα σπαταλησεις.... Διοτι με αυτον τον τροπο θα μπορεις να κοντρολαρεις για το fun factor, μερικα παγια εξοδα.
(λαστιχα στο χρονο ή 2ετια, σερβις λαδια μπουζι κλπ)
Σε διαφορετικη περιπτωση τα παγια εξοδα, καταληγουν πολυ πολυ ευκολα, σε 200άρια κατα μεσο ορο το μηνα εαν γραφεις χιλιομετρα.
(βαλβιδες, ελαστικα, αλυσογραναζα, βενζινες, τακακια, λαδια, φιλτρα κλπ).
Εαν καιγεσαι τοσο πολυ για κατι μεγαλυτερο, το πιο VFM ειναι ενα SV1000 που μπορει να γινει και καθημερινο για μικρες αποστασεις χωρις να πληρωνεις παραλογα ποσα.
Αλλη εναλλακτικη, ειναι το CBF1000 ... που τιμιο για οσα πουλιεται μεταχειρισμενο.
Το δε Honda, μπορει να γινει και καθημερινης μετακινησης, στα ταξιδια με φορτωμα, δεν θα σε ξενερωσει, εχει πολυ καλη καλυψη απο καρικα φαινομενα για την κατηγορια του και φυσικα σαν 4κυλινδρο, δε θα μεινεις ξεκρεμαστος ουτε απο ηχο, ουτε απο γκαζι, ουτε απο αισθηση αυτου. Στιβει και φρεναρει ωραια.
Σε αυτο καταληγω τον τελευταιο χρονο αλλα ακομα το σκεφτομαι...