Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#792161 Εικόνα


:s_bye :s_bye :s_bye :s_bye



Ηρθε τωρα ο καθε Τομπουλογλου να μας δειξει τ' αμπελια μας. :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#818558 https://youtu.be/SrefNvRA6gk

Πριν πάρω το Megane είχα μπει στην πρίζα για ένα τέτοιο 2022 MY

Τρελή πρίζα το μαμημένο, αυτός ο V4 σε προκαλεί

Καταραμένα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#818564 εγώ στο βίντεο είδα άλλον έναν άτρωτο. μακάρι να μη του τύχει κάτι στραβό αλλά έτσι όπως το πάει ....
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#818565
BARHonda έγραψε:https://youtu.be/SrefNvRA6gk

Πριν πάρω το Megane είχα μπει στην πρίζα για ένα τέτοιο 2022 MY

Τρελή πρίζα το μαμημένο, αυτός ο V4 σε προκαλεί

Καταραμένα δίτροχα
Καλύτερα. Έχουν ξεφύγει οι ιπποδυνάμεις στις μοτοσικλέτες και είναι επικίνδυνες σε δημόσιους δρόμους.
Ειδικά στην χώρα μας.
Και ο τύπος χωρίς καθρέφτες και γάντια.
Κατάντια, το παίζει δοκιμαστής

.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#818567
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#832517 Πφφφ κομπος μου εγινε το στομαχι βραδιατικα :s_sad

Τραγωδία στο MotoGP της Βραζιλίας: Δύο αναβάτες πέθαναν σε σοκαριστικό δυστύχημα

Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#832532

Ο τυπος ειναι τρελο χερι, παει απιστευτα γρηγορα. Μην κοιτατε το κοντερ, το εχει κοντυνει πολυ οποτε αυτο που γραφει δεν ισχυει.

Αλλα ο τροπος που περναει τα αυτοκινητα, ο τροπος που τα μαζευει ειναι τρομερος. Ειδικα σε κατι στροφες που αν το χασεις με μηχανη γινεσαι ηχος και φως :omg:



και αλλο ενα με δυο μηχανες αυτη τη φορα. Βλεπεις τις κλισεις κιολας :superman:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#832540
Νίκος Παππάς έγραψε:

Ο τυπος ειναι τρελο χερι, παει απιστευτα γρηγορα. Μην κοιτατε το κοντερ, το εχει κοντυνει πολυ οποτε αυτο που γραφει δεν ισχυει.


Το γραναζωμα του, ειναι το εργοστασιακο, δεν φαινεται να εχει αλλαξει κατι, ουτε το αναφερει.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#832541 Aν δεις και το αλλο βιντεο παλι με gsxr1000 δεν ταυτιζονται πουθενα οι ταχυτητες στις στροφες. Επισης ο τροπος που επιταχυνει απο τα 270 στα 300 ειναι "υποπτος". Στριβει στροφες που τα αυτοκινητα ειναι 30-40 χαω κατω. Αυτο δεν γινεται
Άβαταρ μέλους
By Morx
#832560
Νίκος Παππάς έγραψε:Aν δεις και το αλλο βιντεο παλι με gsxr1000 δεν ταυτιζονται πουθενα οι ταχυτητες στις στροφες. Επισης ο τροπος που επιταχυνει απο τα 270 στα 300 ειναι "υποπτος". Στριβει στροφες που τα αυτοκινητα ειναι 30-40 χαω κατω. Αυτο δεν γινεται

Ενα 190άρι ή 200αρι πισω ελαστικο εχει τετοια "κορωνα" που ευκολα οταν στριβεις ανεβαζεις +10+20+30 αναλογα την κλιση λογω μικροτερης διαμετρου στο χειλος του ελαστικου σε συγκριση με το κεντρο του πελματος.
Ο τροπος που ανεβαζει τα χιλιομετρα, ειναι σε καποια σημεια ενω σε αλλα δεν την παλευει, ειναι λογω υψομετρικων.
Τεραστιο ρολο στις μηχανες παιζει και ο αερας. Τα +10 κοντρα αερα κανουν μεγαλη διαφορα ακομα και σε δυνατα μηχανακια.
Η αεροδυναμικη αντισταση αυξανεται εκθετικα μην ξεχνας!

Δεν τσεκαρα το gearing commander, αλλα ριξε μια ματια και πες μου για ευρηματα σου, καθως την τελευταια φορα που οδηγησα ενα stock GSXR 1000 K8 το οποιο ιδιο γραναζωμα στο σαζμαν, πριν κουμπωσω 2α, ειδα ΣΙΓΟΥΡΑ 160!
Στο βιντεο βλεπω τσιμπησε 151 πριν αλλαξει σε 2α χωρις να τερματισει το στροφομετρο.
Τα K5-6 εχουν ιδιο ratio με τα Κ7-8, με τα δευτερα να ειναι κοντυτερα κατα ενα δοντι μεγαλυτερο γραναζι πισω!
Εχουν διαφορα μονο στην τελικη μεταδοση δηλαδη.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#832563 Γνωστό ότι τα συγκεκριμένα κοντέρ κλέβανε εκκλησίες οπότε δεν μπορεί να γίνει μία σωστή σύγκριση για ταχύτητα μέσα στις στροφές με αυτοκίνητα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#832576
Νίκος Παππάς έγραψε:Ειδικα σε κατι στροφες που αν το χασεις με μηχανη γινεσαι ηχος και φως :omg:



Αυτό λίγο προσοχή έξω, βλέπω ταλέντα σε δημόσιο δρόμο που πραγματικά σφίγγεται το είναι μου με τη χαζομάρα που τους δέρνει :vava:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#832592
BARHonda έγραψε:Γνωστό ότι τα συγκεκριμένα κοντέρ κλέβανε εκκλησίες οπότε δεν μπορεί να γίνει μία σωστή σύγκριση για ταχύτητα μέσα στις στροφές με αυτοκίνητα


Σε ολα τα οχηματα κλεβει το κοντερ.

Εριξα μια ματια στο GearingCommander και απ'οτι φαινεται το γραναζωμα στο βιντεο του 1000K5 ειναι εργοστασιακο.

https://www.gearingcommander.com/
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#832594
Morx έγραψε:
BARHonda έγραψε:Γνωστό ότι τα συγκεκριμένα κοντέρ κλέβανε εκκλησίες οπότε δεν μπορεί να γίνει μία σωστή σύγκριση για ταχύτητα μέσα στις στροφές με αυτοκίνητα


Σε ολα τα οχηματα κλεβει το κοντερ.

Εριξα μια ματια στο GearingCommander και απ'οτι φαινεται το γραναζωμα στο βιντεο του 1000K5 ειναι εργοστασιακο.

https://www.gearingcommander.com/
Όπως είπα, κλέβανε εκκλησίες, δεν είναι απόκλιση 5-10 χλμ στα 200.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#832597 Με λίγο γκουγκλάρισμα, διαβάζω για ένα 10%

Αυτά εν τω μεταξύ φτάνανε στα 299 (νομίζω ακόμα και με 5η, κοντέρ πάντα) και οι στροφές ακόμα ανεβάζανε

Δεν θυμάμαι ποια ήταν η θεωρητική τελική του αλλά ναι, 10% στα 299( όταν τα πρωτογράψει, διότι δεν τελικιάζει στα 269 προφανώς) είναι 29,9 η οποία είναι σημαντική

Το R6 2006 που είχα πήγαινε κοντέρ με μαμά γρανάζωμα νομίζω 295 (το είχα κάποτε καταγράψει με κάμερα). Κάποια στιγμή αγόρασα ένα μπιχλιμπίδι, το speedodrd το οποίο συνέδεες παράλληλα κάπου κάτω από το ντεπόζιτο, προγραμμάτιζες το τοις εκατό της απόκλισης και όντως το έφτιαχνε. Μετά μία μέρα από Σέρρες προς Θες/νίκη που βρήκα δρόμο να το τελικιάσω, πρέπει να πήγε κάπου 265 ( γρανάζωμα -1 Ε -1 Π από στοκ)