- 04 Μάιος 2017, 13:12
#391538
NickTG έγραψε:Ωραία η Triumph αλλά δεν θα ήταν πιο λογική επιλογή τα αντίστοιχα πιο εμπορικά γιαπωνέζικα?
Αυτή τη στιγμή είναι μόνο μια στο car.
Είχα κοιτάξει από BMW το F800R αλλά κάπου διάβασα για κινητήρες που σου μένουν στο χέρι. Ξέρουμε κάτι για αυτό?
Το Ninja το έχει φίλος. Από αυτά που έχω δει πιστεύω θα με καλύψει. Απλά σκέφτομαι ότι στα λεφτά που τα δίνουν πάω στην επόμενη κατηγορία.
-- H Daytona 650 είναι πιο all-round μοτό σε σχέση με τις πιο πισταδόρικες japan της εποχής. Απο τις japan, η πιο κοντινή παραδοσιακά για all-round απόδοση στο δρόμο, ήταν η GSX-R ή και ηπιότερη naked εκδοχή της, GSR.
Δοκίμασε το βέβαια στο δρόμο πρώτα, μπορεί να μη σου αρέσει το σκυφτό της υπόθεσης και τελικά να επιλέξεις τα πιο ήπια γυμνά ή ακόμα περισσότερο, τα όρθια on-off.
--Τα ίδια έχουν πει και για το BMW S1000RR , οπότε εαν έχει αντέξει στο προηγούμενο ιδιοκτήτη, δύσκολο να στο βγάλει μετέπειτα. Να θυμίσω, εαν και εφόσον υπάρχει τέτοια περίπτωση στα 800άρια - προσωπικά δεν έχω δει κάτι - αν είναι όπως στα 1000άρια, οι κινητήρες είχαν πρόβλημα στην αρχή.
Περι Kawi 250, φίλος το είχε για σενάριο όπως το δικό σου, με 40+ χλμ ημερησίως. Μετά απο 4 χρόνια, τσίμπησε SV.
Αν δεν είσαι σίγουρος ακόμα για μεγάλη μηχανή, δεν χάνεις να το δοκιμάσεις για μια βόλτα.