Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By xenos
#390838
NickTG έγραψε:
xenos έγραψε:Σε τι είσαι κοντά; :hmmm:

Μετά από τόσα χρόνια που το παιδεύω αυτό παραμένει ακόμα ένα θέμα.
Έχω απλά αποκλείσει κατηγορίες.
On-off, enduro και παράγωγα, ότι υπάρχει σε 1000αρια και παραπάνω προφανώς, είναι εκτός.
Από εκεί και πέρα περνάνε τα πάντα στο μυαλό.
Από Ninja 250R για μέγιστη οικονομία μέχρι ότι άλλο υπάρχει γύρω στα 2500 με 3000€.


Είσαι πολύ φλου. :lol:
Θα κάνεις πολλά χλμ; Εντός; Εμπειρία; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#391097 Τα χιλιόμετρα θα είναι αρκετά αν μείνω εδώ που είμαι.
Υπολογίζω 10000+ το χρόνο με το 80+% σε εθνική χωρίς ιδιαίτερη κίνηση.
Πρακτικά και με ένα 300αρι scooter θα έκανα τη δουλειά μου αλλά έχουν το μειονέκτημα ότι δεν μου αρέσουν καθόλου.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#391104 @Νίκε TG

CBF 600 S (standard ABS )
Suzuki SV 650 S
Kawasaki ER-6F
Kawasaki Ζ750 S
Ducati Multistrada 620
BMW F800ST
BMW F650GS Twin (με τον detuned 800άρη 2cyl)

Καλά μηχανάκια όλα τους, με γνώμονα οικονομία, πόλη και χιλιόμετρο. Παίζουν άνετα απο 2500-4000

extra μερακλίδικη πρόταση : Triumph Daytona 650

ΥΓ το Kawi Ninja 250 έχει πολύ πλάκα γιατί μέχρι τις 5000-6000 στροφές νομίζεις οτι οδηγάς ένα παπί. Μετά αλλάζει, πολύ
:metalo:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#391151 Ωραία η Triumph αλλά δεν θα ήταν πιο λογική επιλογή τα αντίστοιχα πιο εμπορικά γιαπωνέζικα?
Αυτή τη στιγμή είναι μόνο μια στο car. :s_tongue

Είχα κοιτάξει από BMW το F800R αλλά κάπου διάβασα για κινητήρες που σου μένουν στο χέρι. Ξέρουμε κάτι για αυτό?

Το Ninja το έχει φίλος. Από αυτά που έχω δει πιστεύω θα με καλύψει. Απλά σκέφτομαι ότι στα λεφτά που τα δίνουν πάω στην επόμενη κατηγορία.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#391158 CBF 600F οικονομικο, δυνατο, αξιοπιστο, χωραει 2 ανετα, εχει φρεναρες με το ABS. Στα λεφτα που δινεις ειναι μαλλον το πιο VFM. Κλεβεται λιγοτερο απο ολα τα αλλα γιατι λογω συντηρητικης εμφανισης δεν το εχουν καγκουρες πιτσιρικαδες.
Οχι 250αρι για τοσα χιλιομετρα την ημερα
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#391180 Λίγο πάνω από 40 χιλιόμετρα τη μέρα είναι για τη δουλειά.
Γιατί όχι? Από άποψη αντοχής?
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#391185 Ναι. 40 την ημέρα είναι 200 την βδομάδα, 900 τον μήνα. Χωρίς να πας πουθενά αλλού. Που θα πας ειδικά το καλοκαίρι. Δεν λέει να φορτώνεις τόσα χιλιόμετρα μικρό μηχανάκι που μάλιστα θα είναι μεταχειρισμένο.
Καλύτερα μεγαλύτερο. Η διαφορά τους είναι στα εργατικά του σέρβις, στα τέλη και στην ασφάλεια. Τα υπόλοιπα είναι παρόμοια

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By xenos
#391187
NickTG έγραψε:Τα χιλιόμετρα θα είναι αρκετά αν μείνω εδώ που είμαι.
Υπολογίζω 10000+ το χρόνο με το 80+% σε εθνική χωρίς ιδιαίτερη κίνηση.
Πρακτικά και με ένα 300αρι scooter θα έκανα τη δουλειά μου αλλά έχουν το μειονέκτημα ότι δεν μου αρέσουν καθόλου.


Ένα σύγχρονο σκούτερ θα σε βόλευε, αλλά δεν έχει την σταθερότητα μιας μηχανής και επίσης έχει σχετικά ακριβή συντήρηση (ιμάντες, κλπ. :rant: ).
Ιδανικά ένα low expectations moto, όπως πχ er5 θα σε βόλευε πιστεύω. Σίγουρα κάτι σε japan πάντως.

georgetz έγραψε:Suzuki SV 650 S
Kawasaki ER-6F


:s_thumbsup

georgetz έγραψε:extra μερακλίδικη πρόταση : Triumph Daytona 650


:thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#391537
Νίκος Παππάς έγραψε:Ναι. 40 την ημέρα είναι 200 την βδομάδα, 900 τον μήνα. Χωρίς να πας πουθενά αλλού. Που θα πας ειδικά το καλοκαίρι. Δεν λέει να φορτώνεις τόσα χιλιόμετρα μικρό μηχανάκι που μάλιστα θα είναι μεταχειρισμένο.
Καλύτερα μεγαλύτερο. Η διαφορά τους είναι στα εργατικά του σέρβις, στα τέλη και στην ασφάλεια. Τα υπόλοιπα είναι παρόμοια

Από το Redmi Note 4


Το θέμα της αντοχής το σκέφτομαι και εγώ.
Βολεύει και η περίοδος για αγορά μεγαλύτερου τώρα που ψάχνουν όλοι μικρότερα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#391538
NickTG έγραψε:Ωραία η Triumph αλλά δεν θα ήταν πιο λογική επιλογή τα αντίστοιχα πιο εμπορικά γιαπωνέζικα?
Αυτή τη στιγμή είναι μόνο μια στο car. :s_tongue

Είχα κοιτάξει από BMW το F800R αλλά κάπου διάβασα για κινητήρες που σου μένουν στο χέρι. Ξέρουμε κάτι για αυτό?

Το Ninja το έχει φίλος. Από αυτά που έχω δει πιστεύω θα με καλύψει. Απλά σκέφτομαι ότι στα λεφτά που τα δίνουν πάω στην επόμενη κατηγορία.


-- H Daytona 650 είναι πιο all-round μοτό σε σχέση με τις πιο πισταδόρικες japan της εποχής. Απο τις japan, η πιο κοντινή παραδοσιακά για all-round απόδοση στο δρόμο, ήταν η GSX-R ή και ηπιότερη naked εκδοχή της, GSR.
Δοκίμασε το βέβαια στο δρόμο πρώτα, μπορεί να μη σου αρέσει το σκυφτό της υπόθεσης και τελικά να επιλέξεις τα πιο ήπια γυμνά ή ακόμα περισσότερο, τα όρθια on-off.

--Τα ίδια έχουν πει και για το BMW S1000RR , οπότε εαν έχει αντέξει στο προηγούμενο ιδιοκτήτη, δύσκολο να στο βγάλει μετέπειτα. Να θυμίσω, εαν και εφόσον υπάρχει τέτοια περίπτωση στα 800άρια - προσωπικά δεν έχω δει κάτι - αν είναι όπως στα 1000άρια, οι κινητήρες είχαν πρόβλημα στην αρχή.

Περι Kawi 250, φίλος το είχε για σενάριο όπως το δικό σου, με 40+ χλμ ημερησίως. Μετά απο 4 χρόνια, τσίμπησε SV.
Αν δεν είσαι σίγουρος ακόμα για μεγάλη μηχανή, δεν χάνεις να το δοκιμάσεις για μια βόλτα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#400119 Δεν αφορά έμπορο, αλλά ιδιώτη, αλλά με πολύ άθλια και γνωστή μπαγαποντιά... :rant:
https://www.car.gr/9949524-bmw-r-1200-gs-adventure
Να πουλάς "μαϊμού" Adventure χωρίς να το αναφέρεις πουθενά. Λίγα να ξέρεις γι' αυτά τα μηχανάκια, καταλαβαίνεις την λαθροχειρία, γκαρίζει από μακριά. Αλλά σου λέει, μπορεί να πιαστεί κάνα βλαμμένο στην φάκα και να του πουλήσω απλή GS για Adventure...
Εικόνα
Ζάντες χυτές χωρίς ακτίνες, πλαστικές προσθήκες στο ντεπόζιτο για να δείχνει φαρδύ, ψηλή ζελατίνα, κλπ κλπ.
Το έχω δει κάμποσες φορές το έργο και ήθελα κάπου να τα γράψω να ξεσκάσω! :s_mad :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#400124 Την μια ακυρωνεις την τηλεοραση, τωρα χαζευεις GS. :lipsealed: Τι σου συμβαινει παιδι μου; :s_dunno
:s_tongue :s_tongue


Εν τω μεταξυ σε ολα τα GS αν στριψεις το τιμονι δειχνει σαν τρακαρισμενο τοσο καθετα που ειναι το πιρουνι :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#400126
Anonymous Founder έγραψε:Δεν αφορά έμπορο, αλλά ιδιώτη, αλλά με πολύ άθλια και γνωστή μπαγαποντιά... :rant:
https://www.car.gr/9949524-bmw-r-1200-gs-adventure
Να πουλάς "μαϊμού" Adventure χωρίς να το αναφέρεις πουθενά. Λίγα να ξέρεις γι' αυτά τα μηχανάκια, καταλαβαίνεις την λαθροχειρία, γκαρίζει από μακριά. Αλλά σου λέει, μπορεί να πιαστεί κάνα βλαμμένο στην φάκα και να του πουλήσω απλή GS για Adventure...
Εικόνα
Ζάντες χυτές χωρίς ακτίνες, πλαστικές προσθήκες στο ντεπόζιτο για να δείχνει φαρδύ, ψηλή ζελατίνα, κλπ κλπ.
Το έχω δει κάμποσες φορές το έργο και ήθελα κάπου να τα γράψω να ξεσκάσω! :s_mad :s_biggrin

Quoted για όταν το σβήσεις, με το που πέσει η παντόφλα.