- 02 Οκτ 2017, 19:13
#439765
Αυτά που του έβγαλε η Africa ήταν τα γνωστά ηλεκτρολογικά κυρίως (είναι διάσημες οι εν λόγω για το κάψιμο του ανορθωτή και της ηλεκτρονικής αν θυμάμαι...).
Μην είστε σπαζοκλαμπάνιες, μια χαρά κακή φήμη είχαν οι Africa γι' αυτά τα πράγματα. Όπως και τα ρουλεμάν τιμονιού επίσης.
Οι BMW μπορεί να βγουν σκυλιά, αλλά μπορεί να βγουν και λεμόνια, είναι μην σου κάτσει. Η Ducati μου πάντως είναι πολύ καλύτερη απ' όσο περίμενα, και μιλάμε για ένα μοτέρ που είναι εξαιρετικά απαιτητικό σε συντήρηση. Εγώ πέρα από τα λάδια κάθε 5Κ χλμ ή κάθε χρόνο, βαλβίδες ρυθμίζω κάθε 10Κ χλμ, και ιμάντες κάθε 20Κ χλμ, για τακτική συντήρηση είχα επιπλέον ένα φίλτρο αέρος (είναι πανάκριβο, νομίζω 90€ κάνει!
) και μια φορά τα μπουζί (επίσης ακριβά και έχει 2 σε κάθε κύλινδρο).
Το ακριβότερο είναι πάντως να... λύσεις την μηχανή, για να φτάσεις στον επάνω κύλινδρο. Κάτι που δεν ισχύει στα Monster. Στην δική μου, θέλεις καμια ώρα για ξήλωμα και μοντάρισμα...
Στα υπόλοιπα, έχουμε:
-Άλλαξα μια φορά καμπάνα συμπλέκτη, απλώς γιατί έκανε θόρυβο. Αυτό είναι ακριβό μεν, όχι απαραίτητο δεν αν γουστάρεις κουδούνισμα. Νομίζω αυτό έκανε κάνα 150άρι όμως...
-Σπασμένο ελατήριο επαναφοράς συμπλέκτη. 50€ μαζί με εργασία.
-Μίζα. Καρβουνάκια αλλαγή, 100€ μαζί με εργασία.
-Φαγωμένα στοπ πίσω τροχού. Μηχανουργείο για νέα, γιατί είχε τζόγο. 80€.
-Η ακριβότερη βλάβη (και πολύ σπάνια σε Multistrada, αλλά ας όψεται η τύχη μου...): Εγκέφαλος, γιατί κάηκε η μία έξοδος και δούλευε μονοκύλινδρο!
320€ μεταχειρισμένος, αλλά Ducati Performance (μαμάει, αλλά καίει!
).
Στο δρόμο λοιπόν δεν με άφησε ποτέ. Φορτώθηκε σε οδική για να πάει από την Αστυπάλαια στο Π. Φάληρο για να φτιαχτεί η μίζα (και γύρισε σε 2 μέρες, έτοιμη!
).
Αν την θεωρώ αξιόπιστη. Όχι ακριβώς. Ούτε όμως είναι μπουρδέλο προφανώς και οι βλάβες τις αθροιστικά δεν έχουν κοστίσει πολλά. Αν σκεφτούμε πως την αγόρασα αρκετά φθηνά και πως είναι πλέον 13 ετών μηχανάκι.
Αν θα την αγόραζα πάλι; Όχι, θα αγόραζα την 1100, αλλά και τότε, αλλά και τώρα, είναι σημαντικά ακριβότερη. Απλώς έχει λύσει όλα τα παιδικά προβλήματα της πρώτης γενιάς. Απλώς, η δική μου αν και πρώτη γενιά, ήταν σε τόσο καλή κατάσταση, που για 4 χιλιάρικα μου φάνηκε σχεδόν κλεψιά...
Αν δεν αγόραζα Ducati; Τι να σας πω ρε παιδιά, ο καθένας με τα γούστα του, νομίζω μόνον με κάτι ιταλικό πάλι, ή με BMW. BMW γιατί είναι γαμάτες σε ταξίδι, έχουν όλα τα καλούδια και κατεβαίνεις ατσαλάκωτος. Αλλά είναι πανάκριβες και αν χαλάσουν, σε πήδηξαν. Πάντως υπάρχει κόσμος που δεν έχει κανένα παράπονο και έχει κάνει άπειρα χιλιόμετρα: συνάδελφος για λίγο, είχε μια R1200 GS με πάνω από 200Κ χλμ και δεν είχε αλλάξει ούτε συμπλέκτη!
Και μιλάμε για μηχανάκι που πας στην άλλη άκρη της Ευρώπης χωρίς να πιαστείς (ενώ με το δικό μου πιάνεσαι και μέχρι το Λαύριο που λέει ο λόγος...), ενώ είχε ABS στάνταρντ, ενώ το δικό μου ούτε έξτρα...
Καλά, το να συγκρίνουμε με κάτι ταλαίπωρα V-strom, είναι αρκετά αστείο πάντως. Όποιος οδήγησε 1000άρι, δεν ξαναγύρισε σε τέτοια κυβικά ή τέτοιες υλοποιήσεις. Ναι, είναι σκυλιά, αλλά μέχρις εκεί. Δεν έχουν τίποτε παραπάνω. Είναι εξαιρετικές μοτοσυκλέτες αν θέλεις κάτι αξιόπιστο για κάθε μέρα που δεν ζητάει πολλά σε συντήρηση, μπορείς να κάνεις και ταξίδι αρκετά άνετα, αλλά μέχρις εκεί.