Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#397971 Για αυτό οι μπότες έχουν ξύστρες στην μύτη, για να ακουμπάνε κάτω. :lol:

Πέρα από την πλάκα τσέκαρε το πάτημα σου, πρέπει να πατάς στις βάσεις/μαξιλαράκια των δακτύλων και όχι με το τακούνι γαντζωμένο.

Επίσης μεγάλη προσοχή στις διαχωριστικές, είναι κίνδυνος θάνατος με την μπογιά να γλιστράει αρκετά.
Άβαταρ μέλους
ByF&G
#398193 Γυρίζοντας από Μεσολόγγι και τον νέο παράδρομο της Ιόνιας Οδού βλέπω skoda Octavia 5 να μπαίνει από είσοδο στον δρόμο. Ενώ είδε το kawasaki μου που ερχόταν με έγραψε κανονικά και βγήκε να με προλάβει πριν περάσω. Περνάω και επιταχυνω και στα με 4 χλμ κόβω ταχύτητα στα 180 190χλμ. Πριν το πρώτο s με προσπερνά με 230 240χλμ δίπλα από τον αριστερό πατητηρα και μπαίνει εντελώς ευθεία στο s . Πλακωνεται στα φρένα και σταματά δίπλα από το τοιχίο που χωρίζει από τον αυτοκινητόδρομο αριστερά.
Ήταν τρείς νεολαίοι που ήθελαν να περάσουν μια μηχανή πάσει θυσία. Στο 750 που είχα εβαλα αριστερό καθρέφτη. Μάλλον θα πρέπει να βάλω και στη 1000ρα. Θα είχα κόψει από πριν να περάσουν.
Τα παιδιά ευτυχώς δεν έπαθαν τίποτε το σοβαρό εκτός από το σοκ.
Φυσικά το skoda ήταν turbo βελτιωμένο. Τι άλλο.....?
Άβαταρ μέλους
By xenos
#398479
dimik έγραψε:Για αυτό οι μπότες έχουν ξύστρες στην μύτη, για να ακουμπάνε κάτω. :lol:
Πέρα από την πλάκα τσέκαρε το πάτημα σου, πρέπει να πατάς στις βάσεις/μαξιλαράκια των δακτύλων και όχι με το τακούνι γαντζωμένο.


Ισχύει, πατάω όπως λες. :oops:

dimik έγραψε:Επίσης μεγάλη προσοχή στις διαχωριστικές, είναι κίνδυνος θάνατος με την μπογιά να γλιστράει αρκετά.


Εκεί παίχτηκε μλκία. Άνοιξα για να μην πατήσω το παπούτσι. :x
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#439688 Ξεκινήσαμε χθες για βόλτα με τις μοτό, δύο ζευγάρια, εγώ, η :inlove: και η Multi και δύο φίλοι, με R1150 GS. Το είχαμε προγραμματίσει από καιρό, γιατί το άλλο ζευγάρι έχει και δυο παιδάκια, και έπρεπε να βρεθεί και άνθρωπος να τα κρατήσει...
Η διαδρομή θα ήταν προς Βίλια, Ψάθα, και μετά πίσω λίγο πριν το Λουτράκι. Δεν θέλαμε κάτι κουραστικό, μεγάλοι άνθρωποι όλοι! :lol:
Με τον φίλο (αυτός 43+ εγώ 41+) γελάγαμε όταν έλεγε πως με τα χιλιόμετρα που κάνουμε πια, θεωρούμαστε παλαίμαχοι και επιπλέον ταλαίπωροι μοτοσυκλετιστές!
:lol:
Αυτός πιο δυνατός από εμένα, καλύτερος οδηγός, αλλά και με περισσότερα χιλιόμετρα. Πλέον, λόγω οικογένειας, με πολύ λίγα βέβαια...
Πίνουμε εσπρεσσάκι γύρω στις 10:30 στα ΣΕΑ στον Ασπρόπυργο που είχαμε δώσει ραντεβού και ξεκινάμε. Με το που μπήκαμε στην επαρχιακή οδό προς Θήβα και πήραμε την ανηφόρα, ξαφνικά... πρόβλημα: έκοψε η μηχανή, ρετάριζε και έσβησε!
:tomato: :s_hang






Ιταλικά μπουρδέλα θα πείτε... :s_blush






Αλλά ήταν η BMW που έμεινε! Πρώτη φορά απ' ότι μου είπε, δεν τον είχε αφήσει ποτέ. Και τον άφησε χθες! :s_hang
Αν έχεις τύχει διάβαινε, μια μηχανή που τα τελευταία 12 χρόνια που την έχει δεν έχει βγάλει τίποτε, μας άφησε στα κρύα του λουτρού, σε μια χαλαρή βόλτα, λίγο έξω από την Αθήνα... Περίπου 45Κ χλμ έχει.
Φορτώθηκε στην οδική και γύρισε πίσω. Εγώ πήρα το κορίτσι και πήγαμε για βόλτα μέχρι την Πάχη Μεγάρων και φάγαμε στον Λουτρόπυργο, στην Τράτα (προτείνεται), όστρακα (έχουν μπόλικα και πάντα φρέσκα εκεί) και ψάρι, για να πνίξουμε τον καημό μας!
:s_sad

Είπαμε πως θα ξαναπροσπαθήσουμε πάλι το ερχόμενο ΣΚ, άντε να δούμε.

ΥΓ: Περιμένατε να χαλάσει η Ducati εεεε; :svivhaha: Αμ, δε! :s_biggrin
ΥΓ2: Το χειρότερο μηχανάκι σε αξιοπιστία που είχε ο Δημήτρης και αυτό που τον είχε ταλαιπωρήσει, ήταν η Africa Twin με τα ηλεκτρικά της και όχι μόνον. Τον είχε αφήσει αρκετές φορές.
ΥΓ3: Υποπτεύομαι το πρόβλημα στην BMW του έχει να κάνει με την βενζίνη, δοκιμάσαμε να βάλουμε εμπρός κατόπιν και με καλώδια γιατί η μπαταρία του ήταν αδύναμη, αλλά μάταια. Αυτό το κόψιμο που έκανε, όπως το έκανε, δεν μου κάνει να έχει σχέση με ηλεκτρονικά. Είναι σαν να μην έχει βενζίνη. Υποψιαζόμαστε και το πρατήριο. Θα ενημερώσω μόλις βγει το πόρισμα του Παναγιωτόπουλου που το πάει.
:iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#439701 Ε καλά κανένα από τα 2 δεν θεωρείται τέρας αξιοπιστίας ούτως η άλλως :lol:


























που σαι dimvii ; μας την λέει ο γερμανοιταλικός άξονας :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#439758 Ευρωπαϊκά σαπακια!


Πες του φίλου σου ότι η Αφρικα τον έστειλε.
Δεν τον ήθελε ρε παιδάκι μου!
Φαινόταν Φριτσης ο άνθρωπος.

Δηλαδή πόσο αμπαλος πρέπει να είσαι για να συγκρίνεις σε αξιοπιστία την Αφρικανα με το GS.
Ειδικά το 1200.

Μπουρδελο από τα λίγα το δεύτερο. Ακόμα και τόσα χρόνια μετά βλάβες πανάκριβες και ανάκληση γιατί σπάει το πιρούνι στο adventure επειδή το βάζουν στο χώμα!!!!

Ω, θεοί!!

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By Morx
#439761 Νικο εισαι φαουλ.

Τα αφρικα δεν ειναι απλα μπουρδελα... ειναι ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΑ.
Να ανοιξεις συνεργειο και να κανεις δουλειες μ'αυτα που εμειναν, θα το κλεισεις το μαγαζι ετσι απλα.
Οτι πιο καρκινιαρικο στη συγχρονη εποχη που ζουμε.

Και μιας και μιλαμε για εποχες, ενα αντιστοιχως παλιο R1100/1150 ...ειναι κλασεις ανωτερο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#439765 Αυτά που του έβγαλε η Africa ήταν τα γνωστά ηλεκτρολογικά κυρίως (είναι διάσημες οι εν λόγω για το κάψιμο του ανορθωτή και της ηλεκτρονικής αν θυμάμαι...).
Μην είστε σπαζοκλαμπάνιες, μια χαρά κακή φήμη είχαν οι Africa γι' αυτά τα πράγματα. Όπως και τα ρουλεμάν τιμονιού επίσης.
Οι BMW μπορεί να βγουν σκυλιά, αλλά μπορεί να βγουν και λεμόνια, είναι μην σου κάτσει. Η Ducati μου πάντως είναι πολύ καλύτερη απ' όσο περίμενα, και μιλάμε για ένα μοτέρ που είναι εξαιρετικά απαιτητικό σε συντήρηση. Εγώ πέρα από τα λάδια κάθε 5Κ χλμ ή κάθε χρόνο, βαλβίδες ρυθμίζω κάθε 10Κ χλμ, και ιμάντες κάθε 20Κ χλμ, για τακτική συντήρηση είχα επιπλέον ένα φίλτρο αέρος (είναι πανάκριβο, νομίζω 90€ κάνει! :lipsealed: ) και μια φορά τα μπουζί (επίσης ακριβά και έχει 2 σε κάθε κύλινδρο).
Το ακριβότερο είναι πάντως να... λύσεις την μηχανή, για να φτάσεις στον επάνω κύλινδρο. Κάτι που δεν ισχύει στα Monster. Στην δική μου, θέλεις καμια ώρα για ξήλωμα και μοντάρισμα...
:tomato:
Στα υπόλοιπα, έχουμε:
-Άλλαξα μια φορά καμπάνα συμπλέκτη, απλώς γιατί έκανε θόρυβο. Αυτό είναι ακριβό μεν, όχι απαραίτητο δεν αν γουστάρεις κουδούνισμα. Νομίζω αυτό έκανε κάνα 150άρι όμως... :lipsealed:
-Σπασμένο ελατήριο επαναφοράς συμπλέκτη. 50€ μαζί με εργασία.
-Μίζα. Καρβουνάκια αλλαγή, 100€ μαζί με εργασία.
-Φαγωμένα στοπ πίσω τροχού. Μηχανουργείο για νέα, γιατί είχε τζόγο. 80€.
-Η ακριβότερη βλάβη (και πολύ σπάνια σε Multistrada, αλλά ας όψεται η τύχη μου...): Εγκέφαλος, γιατί κάηκε η μία έξοδος και δούλευε μονοκύλινδρο! :vava: 320€ μεταχειρισμένος, αλλά Ducati Performance (μαμάει, αλλά καίει! :ninja: :help: ).

Στο δρόμο λοιπόν δεν με άφησε ποτέ. Φορτώθηκε σε οδική για να πάει από την Αστυπάλαια στο Π. Φάληρο για να φτιαχτεί η μίζα (και γύρισε σε 2 μέρες, έτοιμη! :metalo: ).
Αν την θεωρώ αξιόπιστη. Όχι ακριβώς. Ούτε όμως είναι μπουρδέλο προφανώς και οι βλάβες τις αθροιστικά δεν έχουν κοστίσει πολλά. Αν σκεφτούμε πως την αγόρασα αρκετά φθηνά και πως είναι πλέον 13 ετών μηχανάκι.

Αν θα την αγόραζα πάλι; Όχι, θα αγόραζα την 1100, αλλά και τότε, αλλά και τώρα, είναι σημαντικά ακριβότερη. Απλώς έχει λύσει όλα τα παιδικά προβλήματα της πρώτης γενιάς. Απλώς, η δική μου αν και πρώτη γενιά, ήταν σε τόσο καλή κατάσταση, που για 4 χιλιάρικα μου φάνηκε σχεδόν κλεψιά...
Αν δεν αγόραζα Ducati; Τι να σας πω ρε παιδιά, ο καθένας με τα γούστα του, νομίζω μόνον με κάτι ιταλικό πάλι, ή με BMW. BMW γιατί είναι γαμάτες σε ταξίδι, έχουν όλα τα καλούδια και κατεβαίνεις ατσαλάκωτος. Αλλά είναι πανάκριβες και αν χαλάσουν, σε πήδηξαν. Πάντως υπάρχει κόσμος που δεν έχει κανένα παράπονο και έχει κάνει άπειρα χιλιόμετρα: συνάδελφος για λίγο, είχε μια R1200 GS με πάνω από 200Κ χλμ και δεν είχε αλλάξει ούτε συμπλέκτη!
:help:
Και μιλάμε για μηχανάκι που πας στην άλλη άκρη της Ευρώπης χωρίς να πιαστείς (ενώ με το δικό μου πιάνεσαι και μέχρι το Λαύριο που λέει ο λόγος...), ενώ είχε ABS στάνταρντ, ενώ το δικό μου ούτε έξτρα...
:s_whiteflag

Καλά, το να συγκρίνουμε με κάτι ταλαίπωρα V-strom, είναι αρκετά αστείο πάντως. Όποιος οδήγησε 1000άρι, δεν ξαναγύρισε σε τέτοια κυβικά ή τέτοιες υλοποιήσεις. Ναι, είναι σκυλιά, αλλά μέχρις εκεί. Δεν έχουν τίποτε παραπάνω. Είναι εξαιρετικές μοτοσυκλέτες αν θέλεις κάτι αξιόπιστο για κάθε μέρα που δεν ζητάει πολλά σε συντήρηση, μπορείς να κάνεις και ταξίδι αρκετά άνετα, αλλά μέχρις εκεί.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#439886 Βασικα κριμα για την βολτα που εχασε ο φιλος σου, και εσεις την παρεα. Ειναι ασχημο πραγμα να κανονιζεις βολτα καιρο και να στην χαλαει μια πιθανα χαζοβλαβη.

Απο αυτα που ξερω.

Οι Africa εβγαζαν ανορθωτη, αντλια βενζινης και σπανια ηλεκτρονικη.
Η δικη μου μονο ανορθωτες 2 εβγαλε σε 11 χρονια και σχεδον 120Κ χλμ. Την πρωτη φορα πηρε και την μπαταρια μαζι.
O δευτερος που εβαλα θα ζουσε ακομα γιατι ηταν after market με πολλες ψυκτρες και καλυτερος, αλλα ας οψεται η τρακα.
Σε αλλη μια που ξερω στα 160Κ χλμ αλλαξε εναν ανορθωτη μονο.

Διαβαζω πολλα παρα πολλα προβληματα σε GS1200 σε αλλα φορα. Απο σερβο, απο ABS, απο ηλεκτρονικα, απο καταναλωση λαδιου, μεχρι προσφατη ανάκληση λογω θραυσης πιρουνιου!
Προφανως σε μοντελα που πουλανε πολλα κομματια θα βγουν βλαβες αλλα δεν φταιει μονο αυτο.
Φταιει και εμμονη των Γερμανων με συγκεκριμενες εφαρμογες και λυσεις.

Οσο για την DS του Γρηγορη, με τα χιλιομετρα που της κανεις πολλα σου εβγαλε. Δεν θα ελεγα οτι ειναι ιδιαιτερα αξιοπιστη αλλα, ειναι θεμα ετησιων χιλιομετρων. Αν κανεις 4-5Κ παλευεται αν κανεις 15Κ οχι!
Επισης και θεμα του ποσο την γουσταρεις το και καθε βλαβη την βλεπεις σαν παραξενια, σαν ναζι, σαν ιδιατεροτητα του χαρακτηρα της.
Τα καινουρια παντως εχουν βελτιωθει πολυ και σαν ποιοτητα κατασκευης και σαν αξιοπιστια.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#439920 Το δικό μου Honda πάντως στα σχεδόν 9 χρόνια δεν έχει βγάλει πραγματικά τίποτα, ούτε λάμπα.
Από συντήρηση μια φορά αλυσογράναζα, μια ρυθμιση βαλβίδων στις 24000χλμ και λάστιχα κάθε χρόνο, τακάκια, λαδόξυδα.
35.000 γρήγορα χλμ καθώς χρησιμοποιείται κυρίως για (πολύ) γρήγορες βόλτες στο βουνό και για πίστα, μόνιμα δηλαδή στο άνω εύρος στροφών.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#439924 Η κουβέντα δεν οδηγεί πουθενά. Υπάρχουν Honda με ιστορικό προβλημάτων (οι VFR είναι μεταξύ αυτών, οι Africa επίσης), ενώ το ίδιο ισχύει και για τις ευρωπαϊκές εταιρείες.
Το σίγουρο είναι πως υπάρχουν συγκεκριμένα μηχανάκια που είναι πολύ πολύ αξιόπιστα (πχ V-strom) και αυτό πάντα μετράει στην επιλογή τους.
Η αξιοπιστία βέβαια είναι ένας μόνον παράγοντας, γιατί αν ήταν ο καθοριστικός, όλοι θα κυκλοφορούσαμε με παπιά.
Σε ό,τι με αφορά, αν άλλαζα την DS θα το έκανα για άλλους λόγους και όχι την αξιοπιστία, δεν την θεωρώ προβληματική δηλαδή για να θέλω να την αλλάξω γι' αυτόν τον λόγο. Λόγοι θα ήταν ο βαρύς συμπλέκτης (η 1100 έχει υδραυλικό και όχι ξηρό συμπλεκτη για παράδειγμα) και κυρίως το ABS.
Βέβαια, καμία όρεξη δεν έχω να δώσω 10Κ+ για νέο μηχανάκι (είτε πας σε καινούριο Tracer πχ είτε σε μεταχειρισμένο Multistrada 1200S ή R1200 GS Adv) και με τα χιλιόμετρα που κάνω, δεν βλέπω και το λόγο...
Αν άλλαζα, γνώμονας θα ήταν η ασφάλεια και η άνεση, γι' αυτό και θεωρώ πως και οι R1200GS είναι μέσα στις επιλογές, επειδή είναι top σ' αυτά τα δύο. Βέβαια, έχουν ιστορικό προβλημάτων, με χειρότερο το ηλεκτρικό σέρβο στις πρώτης γενιάς και τα σπασμένα πηρούνια στις τελευταίες υδρόψυκτες (που είναι και πανάκριβες...).
Εννοείται επίσης η επιλογή θα ήταν πάλι κάτι στην ίδια κατηγορία των mega on-off sport-touring , οτιδήποτε άλλο το θεωρώ εντελώς λάθος στις ελληνικές συνθήκες.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#439932 Απλά Ducati αγοράζεις και τα περιμένεις όλα, δεν είναι φήμη η έλλειψη αξιοπιστίας είναι δεδομένο.

Σε ότι αφορά τα υπολοιπα BMW μόνο HP4 ή XR1000s θα αγόραζα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#439935 Ο καθένας σ' αυτό τον κόσμο κάνει τις επιλογές του.
Παραδείγματος χάριν, ποια δεδομένα σε ώθησαν να αγοράσεις το δικό σου; Πως ήταν ένα καλό all arounder ξέρω γω;
Γιατί κάτι άλλο θετικό δεν μπορώ να σκεφτώ.
Μην κρίνουμε μόνον εκ του αποτελέσματος, να δούμε και την απόφαση την αρχική.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#439942 Δεν κατηγορώ καμια επιλογή, κι εγώ Monster κοίταζα πριν το Hornet αλλά δεν έβρισκα με ABS που ήταν απαραίτητη συνθήκη για μένα.
Φυσικά γνώριζα ότι πιθανότατα θα με ταλαιπωρούσε με βλάβες και αυτό λέω, όπως αγοράζεις DSG και παίρνεις το ρίσκο γιατί είναι γαμάτο αλλά αναξιόπιστο το ίδιο κάνεις και με ένα Ducati, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να έχουμε 2 μέτρα και 2 σταθμά. Καταπληκτικά μηχανάκια αλλά αναξιόπιστα.-

Τέλος το δικό μου το διάλεξα γιατί ήταν σύγρονο, όμορφο, γυμνό, με ABS, ευκολοδήγητο και από τα γρηγορότερα στην κατηγορία του, μόνο το GSR είναι λίγο πιο γρήγορο αλλά δεν βλέπεται.
Αν είχα λιγότερη παντόφλα θα αγόραζα το Χr1000s και ας έσπαγε το πηρούνι όπως θα αγόραζα και την νέα Multistrada πριν βγει αυτό.