Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#439944 Μπορώ να συμφωνήσω στο γυμνό και στο ABS, το γρήγορο δεν το ξέρω και μου είναι αδιάφορο. Το σύγχρονο δεν το καταλαβαίνω ακριβώς, αντίστοιχη τεχνολογία με όλα τα υπόλοιπα βλέπω.
Ο λόγος που το χειρότερο σε αξιοπιστία Monster θεωρείται καλύτερο μηχανάκι και μάλλον πουλάει και καλύτερα, κάτι λέει όμως τελικά τόσο για τα κριτήρια, όσο και το αποτέλεσμα.
Υποθέτω, όταν αγόρασες το αυτοκίνητό σου είχες διαφορετικά κριτήρια, γιατί εν τέλει εκεί πήρες το ρίσκο της αναξιοπιστίας, για να έχεις καλύτερο αμάξι (και αποδεδειγμένα η Ε90 είναι γαμάτο αμάξι).
Αποδεδειγμένα επίσης, τα Ducati είναι καλύτερα μηχανάκια από τα περισσότερα του ανταγωνισμού, γι' αυτό και ο κόσμος τα αγοράζει, παρόλη την αναξιοπιστία τους.
Νομίζω πως συζητάμε τα αυτονόητα τώρα, αλλά ΟΚ για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις... :roll:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#439945 Έτοιμος για SUV είσαι .! :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By dimik
#439974
Anonymous Founder έγραψε:Μπορώ να συμφωνήσω στο γυμνό και στο ABS, το γρήγορο δεν το ξέρω και μου είναι αδιάφορο. Το σύγχρονο δεν το καταλαβαίνω ακριβώς, αντίστοιχη τεχνολογία με όλα τα υπόλοιπα βλέπω.
Ο λόγος που το χειρότερο σε αξιοπιστία Monster θεωρείται καλύτερο μηχανάκι και μάλλον πουλάει και καλύτερα, κάτι λέει όμως τελικά τόσο για τα κριτήρια, όσο και το αποτέλεσμα.
Υποθέτω, όταν αγόρασες το αυτοκίνητό σου είχες διαφορετικά κριτήρια, γιατί εν τέλει εκεί πήρες το ρίσκο της αναξιοπιστίας, για να έχεις καλύτερο αμάξι (και αποδεδειγμένα η Ε90 είναι γαμάτο αμάξι).
Αποδεδειγμένα επίσης, τα Ducati είναι καλύτερα μηχανάκια από τα περισσότερα του ανταγωνισμού, γι' αυτό και ο κόσμος τα αγοράζει, παρόλη την αναξιοπιστία τους.
Νομίζω πως συζητάμε τα αυτονόητα τώρα, αλλά ΟΚ για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις... :roll:


Όταν βγήκε και σχεδιαστικά ήταν σύγχρονο και USD είχε και C-ABS, αυτό εννοώ.

Το καλύτερο μηχανάκι είναι και πάλι πολύ υποκειμενικό, το Monster ναι είναι πιο fun to drive αλλά πιο αργό, δηλαδή στρίβει καλύτερα, είναι ελαφρύτερο και έχει ροπή στις χαμηλές, δεν σκυλιάζει στις 11000 στροφές όμως όταν βγαίνεις από την στροφή :s_devil
Το Χορνετάκι από την άλλη είναι πιο άνετο στην θέση οδήγησης κι ευκολοδήγητο παρόλο τον 4κύλινδρο.
Για το αν πουλάει περισσότερο το Monster αμφιβάλλω αλλά δεν έχει σχέση με την κουβέντα ούτε το ότι είναι "καλύτερο" μηχανάκι, τα Ducati δεν είναι "τίμια" μηχανάκια στην πλειοψηφία τους κ@υλες είναι και πληρώνονται ανάλογα, τίποτα μεπτό με αυτό.

Τα κριτήρια μου είναι σχεδόν πάντα τα ίδια, πρώτα εμφάνιση και μετά όλα τα άλλα με την αξιοπιστία να είναι σχετικά χαμηλά :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#439986 Σίγουρα έχουμε διαφορετικά γούστα, αλλά για κανένα λόγο δεν μπορώ να θεωρήσω το Hornet όμορφο (όπως και εσύ την δική μου DS).
Βάση αυτών που λες πάντως, Monster ήθελες, αλλά δεν σου έφταναν τα λεφτά για αυτό με ABS.
Παρομοίως, εγώ θα έπαιρναν R1200 GS Adventure, αν αποφάσιζα να δώσω τα λεφτά (κάπου 8Κ, τα διπλά από όσα έδωσα) και δεν φοβόμουν τις πανάκριβες βλάβες τους.

Ξαναλέω πάντως, αν και δεν θα πρότεινα την DS σε όλους, υπό όρους είναι μια πολύ καλή αγορά, κυρίως γιατί είναι φθηνή, έχει διαχρονικό -αν και περίεργο- στυλ (ακόμη και σήμερα ακούω τα "ωραία μηχανή", κάτι που δεν θα το ακούσεις εύκολα ούτε για V-strom, ούτε για TDM, ούτε μάλλον για Hornet), έχει γκάζι και μπορεί να κάνει πολλά πράγματα καλά: από track day μέχρι να την φορτώσεις σαν γαϊδούρι και να πας διακοπές (το κάνω κάθε χρόνο).

Η όλη κουβέντα είναι και γίνεται για τον απλό λόγο: πρέπει ν' αγοράζουμε αυτό που γουστάρουμε, ειδικά όταν μιλάμε για μηχανές. Γιατί αλλιώς τι νόημα έχει; Ακόμη και να μου εγγυόταν κάποιος πως αν αγόραζα V-strom δεν θα πάθαινε τίποτε, ούτε μια λάμπα, ενώ η DS θα έβγαζε ακόμη περισσότερα, δεν υπήρχε περίπτωση ΠΟΤΕ να αγοράσω την V-strom. Γιατί; Γιατί παρόλο που παραδέχομαι πως κάνει πολλά πράγματα καλά, εν τούτοις δεν αντέχω ούτε να την βλέπω. :ninja:
Και αυτό ισχύει για τα περισσότερα μηχανάκια εκεί έξω, πρέπει να είναι λιγότερα από 10 αυτά που μου αρέσουν και θα ήθελα να τα αγοράσω. Σήμερα για παράδειγμα, αν είχα λεφτά θα ήμουν μεταξύ 3 μόλις:
R1200 GS Adv, Multistrada 1200S και Honda 1200 Crosstourer DCT.
Και μάλλον θα αγόραζα την τελευταία. :lipsealed:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#439989
Anonymous Founder έγραψε:Η όλη κουβέντα είναι και γίνεται για τον απλό λόγο: πρέπει ν' αγοράζουμε αυτό που γουστάρουμε, ειδικά όταν μιλάμε για μηχανές. Γιατί αλλιώς τι νόημα έχει;

Αν κανεις πολλα χιλιομετρα τον χρονο εχει νοημα να παρεις κατι που τικαρει περισσοτερα κουτακια χρησης. Αν οχι συμφωνω μαζι σου.
Στην τελικη περι κ@υλας προκειται!

R1200 GS Adv, Multistrada 1200S και Honda 1200 Crosstourer DCT.
Και μάλλον θα αγόραζα την τελευταία. :lipsealed:

Εγω παλι κανενα απο αυτα.
Θα προτιμούσα την μυγα :tomato: :tomato: :vava:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#439990 Extra hardcore σε βρίσκω Νίκο! :metalo: :lol:
Η Honda είναι η μόνη ιαπωνική που μ' αρέσει και μ' αρέσει ακόμη περισσότερο και το μηχανολογικό πακέτο, φυσικά και το αυτόματο.
Μετά από αρκετά χιλιόμετρα με ξηρό συμπλέκτη, είπα να ξεκουραστώ λιγάκι... :lol:

Νομίζω έχει και πραγματικά καλό value for money η Crosstourer, βρίσκεις με λιγότερα από 15Κ με το αυτόματο, με 0 χιλιόμετρα.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#439997
Anonymous Founder έγραψε:Σίγουρα έχουμε διαφορετικά γούστα, αλλά για κανένα λόγο δεν μπορώ να θεωρήσω το Hornet όμορφο (όπως και εσύ την δική μου DS).
Βάση αυτών που λες πάντως, Monster ήθελες, αλλά δεν σου έφταναν τα λεφτά για αυτό με ABS.
Παρομοίως, εγώ θα έπαιρναν R1200 GS Adventure, αν αποφάσιζα να δώσω τα λεφτά (κάπου 8Κ, τα διπλά από όσα έδωσα) και δεν φοβόμουν τις πανάκριβες βλάβες τους.


Aπό τα γυμνά της εποχής νομίζω ήταν το ομορφότερο, σχεδιασμένο στην Ιταλία αν θυμάμαι καλά.
Monster με ABS χρονιάς 2008-2009 δεν υπήρχε γιατί δεν έβγαινε με ABS. Ducati καινούριο ούτε με σφαίρες οπότε πήρα Honda ενος έτους.


Anonymous Founder έγραψε:Ξαναλέω πάντως, αν και δεν θα πρότεινα την DS σε όλους, υπό όρους είναι μια πολύ καλή αγορά, κυρίως γιατί είναι φθηνή, έχει διαχρονικό -αν και περίεργο- στυλ (ακόμη και σήμερα ακούω τα "ωραία μηχανή", κάτι που δεν θα το ακούσεις εύκολα ούτε για V-strom, ούτε για TDM, ούτε μάλλον για Hornet), έχει γκάζι και μπορεί να κάνει πολλά πράγματα καλά: από track day μέχρι να την φορτώσεις σαν γαϊδούρι και να πας διακοπές (το κάνω κάθε χρόνο).


Εξαρτάται από ποιον θα το ακούσεις, αν είναι από γυναίκα σαφώς και δεν μετράει η γνώμη της :lol:


Anonymous Founder έγραψε:Η όλη κουβέντα είναι και γίνεται για τον απλό λόγο: πρέπει ν' αγοράζουμε αυτό που γουστάρουμε, ειδικά όταν μιλάμε για μηχανές. Γιατί αλλιώς τι νόημα έχει; Ακόμη και να μου εγγυόταν κάποιος πως αν αγόραζα V-strom δεν θα πάθαινε τίποτε, ούτε μια λάμπα, ενώ η DS θα έβγαζε ακόμη περισσότερα, δεν υπήρχε περίπτωση ΠΟΤΕ να αγοράσω την V-strom. Γιατί; Γιατί παρόλο που παραδέχομαι πως κάνει πολλά πράγματα καλά, εν τούτοις δεν αντέχω ούτε να την βλέπω. :ninja:
Και αυτό ισχύει για τα περισσότερα μηχανάκια εκεί έξω, πρέπει να είναι λιγότερα από 10 αυτά που μου αρέσουν και θα ήθελα να τα αγοράσω. Σήμερα για παράδειγμα, αν είχα λεφτά θα ήμουν μεταξύ 3 μόλις:
R1200 GS Adv, Multistrada 1200S και Honda 1200 Crosstourer DCT.
Και μάλλον θα αγόραζα την τελευταία. :lipsealed:
Εικόνα


Η όλη κουβέντα γίνεται γιατί τα Ducati είναι μπ@ρδελάκια αλλά πουλάνε γιατί έχουν επι το πλειστον look, καλά περιφερειακά και καλό handling. Οι τιμές τους δε καινούρια είναι αδικαιολόγητες.
Τα KTM για μένα είναι πολύ πιο VFM και δεν τους λείπει ούτε γκάζι, ούτε εμφάνιση, ούτε αναξιοπιστία :lol:

Συμφωνώ όμως κι εγώ ότι σημασία είναι να πηγαίνεις στο γκαραζ σου και να νιώθεις :inlove: :inlove: :inlove: με ότι έχει μέσα.

κι επειδή είμαι ανώμαλος στο γούστο θα αγόραζα αυτό το μπ@ρδελακι στα μισά λεφτά από τα δικά σας :s_crazy

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#440005
Anonymous Founder έγραψε:Extra hardcore σε βρίσκω Νίκο! :metalo: :lol:
Η Honda είναι η μόνη ιαπωνική που μ' αρέσει και μ' αρέσει ακόμη περισσότερο και το μηχανολογικό πακέτο, φυσικά και το αυτόματο.
Μετά από αρκετά χιλιόμετρα με ξηρό συμπλέκτη, είπα να ξεκουραστώ λιγάκι... :lol:

Νομίζω έχει και πραγματικά καλό value for money η Crosstourer, βρίσκεις με λιγότερα από 15Κ με το αυτόματο, με 0 χιλιόμετρα.

Ειπαμε. Εγκρινει η γυναικα! Αρα τα σκυλια δεμενα! :lol:
Το χρημα μενει να βρω :vava:

HONDA εγω παντως δεν θα αγοραζα, ειμαι και Χοντακιας. Εκτος απο το cbr 1000rr, ολα τα αλλα μπορει να ειναι καλα, αλλα δεν εχουν αυτο το κατι.

Εδιτ, καλαμια ειναι. Βαρια, αδυναμα, βαρια, χωρις εμπνευση στο σχεδιο, βαρια το ειπα; Αυτα.


Γκουχ γκουχ! :iconcool:



Σε λιγο θα ξυνει βαλιτσες :vava: :vava:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#440028 H δική μου γυναίκα εγκρίνει μόνον Multistrada 1200S και ΤΙΠΟΤΕ άλλο! :inlove:
:lipsealed:
Τo Crosstourer της φαίνεται πολύ απλό, ενώ το Multistrada 950 της φάνηκε μικρό και λίγο! :s_hang
Καλά, κάτι μικρότερο από 1000άρι δεν με άφηνε στην έκθεση ούτε καν να κοιτάξω...
:s_hang
"Βρε μωρό μου, και το 950άρι κάλο είναι"
"Αν είναι να πας εκεί, να πάρεις το 1200 το S κιόλας, δεν θα παίζουμε με δεύτερα"
:s_drinks

Με κάτι τέτοια (και άλλα...) πώς να μην την αγαπάς; :inlove:

@dimik
Το ωραία μηχανή, μόνον από γυναίκα έχει σημασία... Το να το ακούσω από εσένα ή οποιονδήποτε άλλον, δεν έχει καμία.
Επίσης, το ότι σχεδιάστηκε στην Ιταλία κάτι, δεν το κάνει όμορφο.
:s_crazy
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#440032
Anonymous Founder έγραψε:H δική μου γυναίκα εγκρίνει μόνον Multistrada 1200S και ΤΙΠΟΤΕ άλλο! :inlove:
:lipsealed:
Τo Crosstourer της φαίνεται πολύ απλό, ενώ το Multistrada 950 της φάνηκε μικρό και λίγο! :s_hang
Καλά, κάτι μικρότερο από 1000άρι δεν με άφηνε στην έκθεση ούτε καν να κοιτάξω...
:s_hang
"Βρε μωρό μου, και το 950άρι κάλο είναι"
"Αν είναι να πας εκεί, να πάρεις το 1200 το S κιόλας, δεν θα παίζουμε με δεύτερα"
:s_drinks

Με κάτι τέτοια (και άλλα...) πώς να μην την αγαπάς; :inlove:



Ειπα να σκασω αλλα δεν παλευεσαι :lol: :s_tongue

Πες στην τσουπρα σου οτι ταξιδι με την μηχανη δεν ειναι μεχρι Πειραια και σε καποιο νησι κατεβαινουμε.
Αντε να σας δω Τοσκανη και Stelvio pass το καλοκαιρι.
Η΄ αν θετε θαλασσα και Ελληνικο καλοκαιρι, γυρος Πινδου με καταληξη Χαλκιδικη δευτερο ποδι. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#440034 H τσούπρα έχει φτάσει βόρεια Ευρώπη με μηχανή (και ο πρώην ήτο μηχανόβιος :lipsealed: :iconcool: ).
Και δεν τίθεται θέμα κιόλας, εγώ θα υποχωρήσω πρώτος, αυτή ούτε κουράζεται, ούτε φοβάται.
Πολύ καλά κάνει και μου λέει πάντως να μην συμβιβάζομαι, γιατί όντως αν αλλάξω το DS1000, θα πρέπει να πάρω κάτι που μου αρέσει, όχι κάνα CB500 ξέρω γω!
:lol:

Αλλά επειδή τα λεφτά είναι πολλά, δεν αγοράζω τίποτε και κρατάω αυτό που έχω προς το παρόν. Δυστυχώς, κάποια στιγμή θα χρειαστεί να βάλω το χέρι στην τσέπη και για αμάξι, και για μηχανή και δεν μου αρέσει καθόλου! :lipsealed:

Ευτυχώς που τουλάχιστον μπορείς να αγοράσεις μια μηχανή που γουστάρεις, ενώ για να πάρεις κάτι καλό σε αμάξι θέλεις μίνιμουμ 30 χιλιάρικα (και δεν φτάνουν...).
:s_hang
Άβαταρ μέλους
By dimik
#440052
Anonymous Founder έγραψε:H δική μου γυναίκα εγκρίνει μόνον Multistrada 1200S και ΤΙΠΟΤΕ άλλο! :inlove:
:lipsealed:
Τo Crosstourer της φαίνεται πολύ απλό, ενώ το Multistrada 950 της φάνηκε μικρό και λίγο! :s_hang
Καλά, κάτι μικρότερο από 1000άρι δεν με άφηνε στην έκθεση ούτε καν να κοιτάξω...
:s_hang
"Βρε μωρό μου, και το 950άρι κάλο είναι"
"Αν είναι να πας εκεί, να πάρεις το 1200 το S κιόλας, δεν θα παίζουμε με δεύτερα"
:s_drinks

Με κάτι τέτοια (και άλλα...) πώς να μην την αγαπάς; :inlove:

@dimik
Το ωραία μηχανή, μόνον από γυναίκα έχει σημασία... Το να το ακούσω από εσένα ή οποιονδήποτε άλλον, δεν έχει καμία.
Επίσης, το ότι σχεδιάστηκε στην Ιταλία κάτι, δεν το κάνει όμορφο.
:s_crazy



Παντρέψου την άμεσα :lol:

Νταξ στις μοτοβόλτες μου άντρες γεμίζουμε τα καφενεία στα χωριά, να μου πει γυναίκα ωραία μηχανή χέστηκα κιολας παντρεμένος άνθρωπος :oops:
Μην μου συγκρίνεις τώρα ιταλικό με ιαπωνικό design που το ποιό όμορφο πράγμα που έχουν φτιάξει οι σχιστομάτιδες ήταν το Yamato :rtfm:
Άσε που δεν τα λέω εγώ, ο τύπος της εποχής τα έγραφε
Japanese bikes don't come much more Italian than the revamped Hornet 600. Despite the name on its tank, the Hornet was shaped by Honda's European design studio in Italy, and built at the factory in Atessa.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#440055
Anonymous Founder έγραψε:Αλλά επειδή τα λεφτά είναι πολλά, δεν αγοράζω τίποτε και κρατάω αυτό που έχω προς το παρόν. Δυστυχώς, κάποια στιγμή θα χρειαστεί να βάλω το χέρι στην τσέπη και για αμάξι, και για μηχανή και δεν μου αρέσει καθόλου! :lipsealed:


Χαλαρά , θα καθαρίσει ο popolaros . Εξάλλου όλο και κάτι τέτοιο θα βρεθεί:
https://tsogias.car.gr/cars/view/10846764/
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#440064 Aν το τελευταίο το έβαλες για να με παρηγορήσεις, δεν το πέτυχες! :lol:
Πολλά λεφτά, πολλά χιλιόμετρα, λίγα εξτρά, για ΚΑΝΕΝΑ λόγο! :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#440066 Το ωραία μηχανή το ακούω και εγώ με το Ninja.
Σιγά το πράγμα! :s_tongue