Τι να πρωτοπώ, έχω πάθει έρωτα . Νομίζω ότι σε σχέση με το CBR εχω ανέβει 10 επίπεδα . Κινητήρας απόλαυση, ειδικά όταν βιτεκιάζει. Το καλύτερο είναι να το κάνεις με 6 για να προλάβεις να το νοιώσεις Απίστευτα άνετη και σταθερή, καμία σχέση με το CBR. Η μεγάλη διαφορά που μου έκανε εντύπωση είναι σε στροφές με ανωμαλο οδώστρωμα που η μπροστά ανάρτηση σιδερώνει και δεν νοιώθεις ανασφάλεια, σε αντίθεση με το CBR. Θέση οδήγησης υπεράνετη χωρίς να είναι καναπες, νομίζω ότι κάθεσαι άνετα όλη την μέρα πάνω. Το μόνο μου ψιλοπαράπονο είναι τα φρένα, το CBR ήταν πολύ πιο άμεσο και εχω την εντύπωση πιο αποτελεσμάτικο, αλλά πιθανόν να μην φρενάρω ακόμα σωστά
ΥΓ1. Είχα διαβάσει για καταναλώσεις τρόμου, και την πρώτη μέρα στο πήγαινε ο αλεντελόν δείχτης με έκανε να πω, ψωνίσαμε απο σβέρκο. Πρώτη μέτρηση με νευρικό οδήγημα 7.5/100 (συνεχείς επιταχύνσεις για το έγκαυλο της υπόθεσης, κανα δυο ανοιγματάκια μέχρι τα 220 και κίνηση στο γυρισμό.
Δεύτερη μέτρηση με πιο στρωτό οδήγημα 6.2/100
Τρίτη πρέπει να είμαι κάτω απο 6, είμαι με ρεζέρβα θα δώ αύριο.
Πιστεύω ότι ένεκα του μεγάλου ντεπόζιτου (22 λίτρα) με ολλανδική οδήγηση βγάζεις 400χλμ αυτονομίας άνετα
ΥΓ2, ναι για σένα είναι g
ΘΑ ΣΕΒΕΣΑΙ