Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#376153
rx8_drifter έγραψε:Εν τω μεταξύ προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να τσαρουχώσει τα φρένα (έχει ABS) αλλά δεν το έχω καταφέρει ακόμα :lol:


Χάνεις όλη την μαγεία του ABS, εγώ τα τσαρουχώνω που και που έτσι γιατί μπορώ, μέχρι και έντο έχω καταφέρει έτσι :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#376160
rx8_drifter έγραψε:Στη μηχανή το ABS δουλεύει ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες?
Να ξεκινήσω αν είναι σιγά σιγά :lol:


Πρέπει να έχει ένα λαμπάκι στο καντραν το οποίο αναβοσβήνει μέχρι τα 20χλμ/ω και όταν σβήσει είναι ενεργά τα ABS αν θυμάμαι καλά. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#376162 Tο λαμπάκι του ΑBS μενει αναμένο οταν την βάλεις μπροστά μεχρι να ολοκληρώσει μια περιστροφη ο τροχός, μετά σβήνει (self check υποθέτω)
Άβαταρ μέλους
By dimik
#376163
rx8_drifter έγραψε:Tο λαμπάκι του ΑBS μενει αναμένο οταν την βάλεις μπροστά μεχρι να ολοκληρώσει μια περιστροφη ο τροχός, μετά σβήνει (self check υποθέτω)


To δικό μου μένει αναμένο μέχρι να βγώ από την πυλωτή στον δρόμο :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#376167 Ειναι σημαντικο να μαθεις ποτε μπαινει το ABS και πως. Σε μερικες μοτο το παιξιμο στην μανετα ειναι εντονο και μπορει να τρομαξεις, πραγμα οχι καλο αν ειναι φρεναρισμα πανικου.
Σε αλλες, BMW, θα τρομαξεις σιγουρα απο τον θορυβο που κανει :lol: , σε παλια μοντελα.
Επισης καλο ειναι να ξερεις το σημειο στο περιπου που μπαινει. Αλλαγη αυτου σημαινει λαστιχα για πεταμα, αναρτησεις ουζα, φρενα τελειωμενα η και ολα αυτα μαζι! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#376169 Πρεπει οπωσδήποτε να το τεστάρω, δεν το συζητάμε. Δεν έχω νοιώσει αυτοπεποίθηση στο φρενάρισμα ακόμα.
Ακολουθώ ρήση Ετόρε Μπουγκάτι :s_tongue :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#391052 Μετά τα εορταστικά στην Ισπανία,
viewtopic.php?f=17&t=1793

μάχιμος και πάλι :s_airkiss

Εικόνα

Εχω πάθει σοκ με την διαφορά που κάνει καινουργιο αλυσογράναζο και μιλάω σε σχέση με το όταν την πρωτοπήρα :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#391059 Εντελώς άμεση απόκριση και καθόλου κραδασμοί. Καλά για τους κραδασμούς, το καταλαβαίνω, αλλά δεν περίμενα να έχει τόσο διαφορά στο πως ανταποκρίνεται στο γκάζι.
Σε χαμηλές στροφές μου έκανε μικρο-σκορτσαρίσματα παλιά που τα απέδιδα στο V4, αλλά με την καινουργια αλυσίδα σχεδόν εξαφανίστηκαν. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#391060
rx8_drifter έγραψε:Σε χαμηλές στροφές μου έκανε μικρο-σκορτσαρίσματα παλιά που τα απέδιδα στο V4, αλλά με την καινουργια αλυσίδα σχεδόν εξαφανίστηκαν. :hmmm:

Παντα η μεταδοση φταιει! Οδηγα με μια κατω. Τα σκορτσαρισματα ειναι ο θανατος των κινητηρων μοτο! 1000 φορες λιγο πριν τα κοκκινα παρα να σκορτσαρει!