Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#371010
georgetz έγραψε:The Katana's design started when Suzuki hired Hans Muth, ex-chief of styling for BMW, to update the company's image. The three-man Target Design team consisted of Muth, Jan Fellstrom and Hans-Georg Kasten

In late 1980 when the GSX1100S Katana hit the street, it was claimed by Suzuki to be the fastest mass-production motorcycle in the world

The design also incorporated favorable aerodynamics, with a special emphasis placed on high-speed stability, and was repeatedly wind-tunnel tested in Italy.

it was a sales success, and the motorcycle had a lasting impact on motorcycle design.


και σήμερα είναι βασικά :shifty: :lol:

Ενδιαφέρουσα κουβέντα, μπορεί κάλλιστα να συνεχιστεί στο Μοτο θρέντ[/quote]

αυτην την εχει φιλος στο Dubai... και με εχει παει μικρη βολτα....


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#371026 ^
τι μηχανάκι θυμήθηκες, στα παραδοσιακά χρώματα της Suzuki και ένα απο τα πιο διαχρονικά μηχανάκια ever.
Ο κινητήρας του ακόμη περισσότερο :lol:

Tι έγραφε κάποτε το MCN για το πρώτο GSX-R 1100 που βασίστηκε στο επαναστατικό τότε GSX-R 750.
Μιλάμε πάντα για mid 80's , με το GSX-R 1100 G του 1986 στο σχολιασμό

But it wasn’t just the 750 that we remember. The biggest, baddest, some say perfect builders bike of them all was the GSX-R1100 launched a year later.

Using similar technology it was shown with a larger capacity 1052cc motor putting out 128bhp.

The bike was built to give a bigger spread of torque and massive mid-range unlike the screaming 750 with more top-end. It was heavier at 197kg (433lb) and hit 155 mph top-speed.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#371029 https://en.wikipedia.org/wiki/Massimo_Tamburini

To "ΤΑ" της BIMOTA που ιδρυσαν οι Bianchi- Morri- Tamburini
Οι μοτοσυκλετες που σχεδιασε,

Bimota Tesi 1D
Bimota KB2
Bimota DB1
Ducati Paso
Ducati 916
Ducati 748
Ducati 996
Ducati 998
Cagiva Aletta Oro[17]
Cagiva Freccia[17]
Cagiva Mito
Moto Morini Dart[18]
F4 750 Serie Oro
F4 750 S
F4 750 Senna
F4 750
F4 750
F4 750 750 SPR and SR
F4 1000
F4 AGO
F4 Tamburini
F4 Senna
F4 Veltro
F4 750 R 312
F4 750 CC
MV Agusta Brutale
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#371030
georgetz έγραψε:^
τι μηχανάκι θυμήθηκες, στα παραδοσιακά χρώματα της Suzuki και ένα απο τα πιο διαχρονικά μηχανάκια ever.
Ο κινητήρας του ακόμη περισσότερο :lol:

Tι έγραφε κάποτε το MCN για το πρώτο GSX-R 1100 που βασίστηκε στο επαναστατικό τότε GSX-R 750.
Μιλάμε πάντα για mid 80's , με το GSX-R 1100 G του 1986 στο σχολιασμό

But it wasn’t just the 750 that we remember. The biggest, baddest, some say perfect builders bike of them all was the GSX-R1100 launched a year later.

Using similar technology it was shown with a larger capacity 1052cc motor putting out 128bhp.

The bike was built to give a bigger spread of torque and massive mid-range unlike the screaming 750 with more top-end. It was heavier at 197kg (433lb) and hit 155 mph top-speed.

Αυτό το σχέδιο, με αυτό το πλαίσιο, είναι ό,τι πιο classic έχει βγάλει ποτέ η Suzuki. Κάποτε, ακόμη και αυτά είχαν προσωπικότητα. Σήμερα, τα Suzuki είναι τα πιο αδιάφορα μηχανάκια, δυστυχώς.
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#371032
Νίκος Παππάς έγραψε:https://en.wikipedia.org/wiki/Massimo_Tamburini

To "ΤΑ" της BIMOTA που ιδρυσαν οι Bianchi- Morri- Tamburini
Οι μοτοσυκλετες που σχεδιασε,

Bimota Tesi 1D
Bimota KB2
Bimota DB1
Ducati Paso
Ducati 916
Ducati 748
Ducati 996
Ducati 998
Cagiva Aletta Oro[17]
Cagiva Freccia[17]
Cagiva Mito
Moto Morini Dart[18]
F4 750 Serie Oro
F4 750 S
F4 750 Senna
F4 750
F4 750
F4 750 750 SPR and SR
F4 1000
F4 AGO
F4 Tamburini
F4 Senna
F4 Veltro
F4 750 R 312
F4 750 CC
MV Agusta Brutale

Ξέχασαν την τελευταία:
Εικόνα
Tamburini Massimo T12 με κινητήρα BMW
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#371036
Anonymous Founder έγραψε:Ξέχασαν την τελευταία:
Εικόνα
Tamburini Massimo T12 με κινητήρα BMW

Δεν την ξεχασαν, αυτη λενε την υλοποιησε ο γιος του Αντρεα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#371038
Anonymous Founder έγραψε:
georgetz έγραψε:^
τι μηχανάκι θυμήθηκες, στα παραδοσιακά χρώματα της Suzuki και ένα απο τα πιο διαχρονικά μηχανάκια ever.
Ο κινητήρας του ακόμη περισσότερο :lol:

Tι έγραφε κάποτε το MCN για το πρώτο GSX-R 1100 που βασίστηκε στο επαναστατικό τότε GSX-R 750.
Μιλάμε πάντα για mid 80's , με το GSX-R 1100 G του 1986 στο σχολιασμό

But it wasn’t just the 750 that we remember. The biggest, baddest, some say perfect builders bike of them all was the GSX-R1100 launched a year later.

Using similar technology it was shown with a larger capacity 1052cc motor putting out 128bhp.

The bike was built to give a bigger spread of torque and massive mid-range unlike the screaming 750 with more top-end. It was heavier at 197kg (433lb) and hit 155 mph top-speed.

Αυτό το σχέδιο, με αυτό το πλαίσιο, είναι ό,τι πιο classic έχει βγάλει ποτέ η Suzuki. Κάποτε, ακόμη και αυτά είχαν προσωπικότητα. Σήμερα, τα Suzuki είναι τα πιο αδιάφορα μηχανάκια, δυστυχώς.
:ninja:


Καμία σχέση όμως :lol:

SV1000S, SV650, Bandit 1250S , GSX1400 ( :inlove: ) , GSX-R 750, V-Strom, Hayabusa σε πρώτη φάση που θυμάμαι είναι ξεχωριστά μηχανάκια με το δικό του λόγο, είτε εξαιρετικού μοτέρ, είτε ισορροπημένου πακέτου, ευχρηστίας, design κλπα

Α ναι, και να μην ξεχνιόμαστε , τα πρώτα review μιλάνε για επιστροφή ουσιαστικά του θρυλικού Κ5 , ένα απο τα καλύτερα superbike που έχουν παραχθεί ever...
GSX-R 1000 R
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από georgetz και 03 Μαρ 2017, 13:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#371040
georgetz έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:
georgetz έγραψε:^
τι μηχανάκι θυμήθηκες, στα παραδοσιακά χρώματα της Suzuki και ένα απο τα πιο διαχρονικά μηχανάκια ever.
Ο κινητήρας του ακόμη περισσότερο :lol:

Tι έγραφε κάποτε το MCN για το πρώτο GSX-R 1100 που βασίστηκε στο επαναστατικό τότε GSX-R 750.
Μιλάμε πάντα για mid 80's , με το GSX-R 1100 G του 1986 στο σχολιασμό

But it wasn’t just the 750 that we remember. The biggest, baddest, some say perfect builders bike of them all was the GSX-R1100 launched a year later.

Using similar technology it was shown with a larger capacity 1052cc motor putting out 128bhp.

The bike was built to give a bigger spread of torque and massive mid-range unlike the screaming 750 with more top-end. It was heavier at 197kg (433lb) and hit 155 mph top-speed.

Αυτό το σχέδιο, με αυτό το πλαίσιο, είναι ό,τι πιο classic έχει βγάλει ποτέ η Suzuki. Κάποτε, ακόμη και αυτά είχαν προσωπικότητα. Σήμερα, τα Suzuki είναι τα πιο αδιάφορα μηχανάκια, δυστυχώς.
:ninja:


Καμία σχέση όμως :lol:

SV1000S, SV650, Bandit 1250S , GSX1400 ( :inlove: ) , GSX-R 750, V-Strom, Hayabusa σε πρώτη φάση που θυμάμαι είναι ξεχωριστά μηχανάκια με το δικό του λόγο, είτε εξαιρετικού μοτέρ, είτε ισορροπημένου πακέτου, ευχρηστίας, design κλπα

Από όλα αυτά, μόνον το Hayabusa ξεχωρίζω, όλα τα άλλα οι περισσότεροι δεν τα ξέρουν καν, ενώ και το GSX-R 750 μπροστά στον ανταγωνισμό δείχνει φτωχός συγγενής.
Το V-Strom, είναι ένα καλό μηχανάκι, αυτό δεν το κάνει λιγότερο αδιάφορο όμως... Και η εμφάνισή του, είναι βαρετή μέχρι υπνηλίας.
Δεν λέω πως δεν είναι καλά τα Suzuki, λέω πως είναι ανέμπνευστα και βαρετά.

Και για να επιστρέψουμε στο θέμα, ένας παιδικός έρωτας που δυστυχώς ποτέ δεν το έκανα καν βόλτα!
Εικόνα
Πόσο μπροστά από την εποχή του; :metalo:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#371044
Anonymous Founder έγραψε:Από όλα αυτά, μόνον το Hayabusa ξεχωρίζω, όλα τα άλλα οι περισσότεροι δεν τα ξέρουν καν, ενώ και το GSX-R 750 μπροστά στον ανταγωνισμό δείχνει φτωχός συγγενής.
Το V-Strom, είναι ένα καλό μηχανάκι, αυτό δεν το κάνει λιγότερο αδιάφορο όμως... Και η εμφάνισή του, είναι βαρετή μέχρι υπνηλίας.
Δεν λέω πως δεν είναι καλά τα Suzuki, λέω πως είναι ανέμπνευστα και βαρετά.



Επειδή δε τα ξέρεις ρε Hi-Fi ή δε σ'αρέσει, δεν σημαίνει οτι απαραίτητα είναι έτσι τα πράγματα :lol:

Το GSX-R 750 θεωρήθηκε για πολλά χρόνια ως η πιο ισορροπημένη πρόταση για superbike μεικτής χρήσης, συνδυάζοντας τα καλά δυο διαφορετικών κατηγοριών με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, αυτα των 600 και 1000 κυβικών εκ σε 4cyl.

Η σχεδίαση είναι όντως κάτι υποκειμενικό αλλά βλεπεις και στην έκθεση που αναφέρθηκε πρωτύτερα , επίσης αρκετά μοντέλα της Suzuki που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον άρα έχει και μια αντικειμενική υπόσταση ο σχεδιασμός.

Μιλώντας για αντικειμενική υπόσταση με προσωπική ματιά

Εικόνα

Εικόνα

και 2 απο τις αγαπημένες μου κυρίες , η μία για το design (γυρνά βλέμματα με εκπληκτική ευκολία εν έτει 2017) και η άλλη για το μηχανολογικό πακέτο της
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#371047 E καλά, την άποψή μας λέμε εδώ μέσα, ουσιαστικά δεν αμφισβήτησα αυτό που έγραψες, απλώς σε ό,τι με αφορά, στο σχεδιασμό η Suzuki πάσχει και σοβαρά μάλιστα.
Δες πχ τα Yamaha που έβαλες, είναι πολύ ωραία και τα δύο! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#371054 Επειδη υπαρχουν κακοι ανθρωποι που δεν με αφηνουν να ξεχασω, τωρα που τα θυμηθηκα,

Εικόνα

Εικόνα

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

ποιος θα μου βρει ενα ετσι ακριβως να το βαλω στο σαλονι να το βλεπω;

Ε, georgetz; :x
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#371058 Να μην ξεχάσουμε και την παρακάτω. Το design έκρυβε λίγο το μοναδικό και επαναστατικό μοτέρ που έκρυβε πίσω από το φέρινγκ. Το χειροπιαστό παράδειγμα του τι μπορεί να κάνει μια εταιρεία σαν την Honda.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#371063 To μάτι κόλλαγε στο μοτέρ και δεν ξεκόλαγε με τίποτα, όταν δε έπερνε εμπρός και απομακρυνόταν έμενες λαλάκας από τον ήχο του.

Εικόναfree screenshot software
Τελευταία επεξεργασία από 21 quadra και 03 Μαρ 2017, 14:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά