Fiat Panda 7,6l/100km
Είναι μήπως αυτό που λέγαμε στο δημοτικό προς το δάσκαλο όταν σηκώναμε το χέρι να απαντήσουμε κάτι που ξέραμε
και ζαλίζαμε φρύδια μεγατόνων ? (αχα καλό ε)
διαχρονικά απο αυτά που θυμάμαι , απο 6 σε παραπάνω απο μία καταλήγουν , κάπως πα να μας τα μπερδέψει η Horex
BMW K1600GT
Honda RC166 (250cc racing)
αδιανόητος ήχος
Κοιτα γλυπτο!
Fiat Panda 7,6l/100km
georgetz έγραψε:Ωρ τι είναι το KERKER ?
οι kerker την δεκαετια του 70 και του 80 ηταν κορυφαιες εξατμισεις.
Βλέπαμε boldor με kerker και μας ετρεχαν τα σαλια.
dimviii έγραψε:georgetz έγραψε:Ωρ τι είναι το KERKER ?
οι kerker την δεκαετια του 70 και του 80 ηταν κορυφαιες εξατμισεις.
Βλέπαμε boldor με kerker και μας ετρεχαν τα σαλια.
Ε, ναι! Πρέπει να ήταν οι κορυφαίες την εποχή εκείνη μαζί με τις Sebring για τα παπιά.
Από το Moto G
Fiat Panda 7,6l/100km
dimviii έγραψε:georgetz έγραψε:Ωρ τι είναι το KERKER ?
οι kerker την δεκαετια του 70 και του 80 ηταν κορυφαιες εξατμισεις.
Βλέπαμε boldor με kerker και μας ετρεχαν τα σαλια.
Άλλες εποχές φαντάζομαι
οι βρετανοί, αναγέννησαν κι άλλον έναν θρύλο, πάνω στο ίδιο concept...
Κρατάω το πλαίσιο από μαγνήσιο, μπροστινό σύστημα και τα κεραμικά φρένα! Από ιπποδύναμη, λίγο ψόφια τα πράγματα, αλλά δεν νομίζω πως στόχος τους ήταν ν' ανταγωνιστούν τις Panigale αυτού του κόσμου...
Brough Superior SS100 (new)
Να θυμίσω, η Brough Superior ήταν ένας πραγματικός θρύλος κάποτε και με μια τέτοια σκοτώθηκε και ο (πραγματικός) Lawrence of Arabia (Λώρενς της Αραβίας)
http://www.telegraph.co.uk/motoring/mot ... -ride.html
H τιμή της καινούριας θα είναι λογικά στο θεό, αλλά από design σκίζει νομίζω.
EDIT: 50K λίρες λέει...
Fiat Panda 7,6l/100km
500 κ.εκ δικύλινδρο με ABS.
Επικεφαλής στην σχεδίασή της ήταν ο γνωστός Alejandro de Tomaso.
https://en.wikipedia.org/wiki/Benelli_Sei
Δυσκολα παντως καποιος τα επιλεξει το ΤRK απο το CB500X με 500€ λιγοτερα που κανει.
Το Leoncino στο σαιτ της εταιριας εχει 8190€ ποσο υπερβολικο σε σχεση με τα 6500 του TRK που φορα το ιδιο μοτερ
Fiat Panda 7,6l/100km
Αν το TRK είναι μόλις 500€ φθηνότερο από το CB500X , προφανώς δεν έχει ελπίδα (αν και το δεύτερο δεν μ' αρέσει καθόλου! ).
για μένα , τυλίξτε μου ένα "ταπεινό" 1130 , η υπεροχή της άγριας απλότητας