- 03 Μαρ 2017, 13:26
#371040
georgetz έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:georgetz έγραψε:^
τι μηχανάκι θυμήθηκες, στα παραδοσιακά χρώματα της Suzuki και ένα απο τα πιο διαχρονικά μηχανάκια ever.
Ο κινητήρας του ακόμη περισσότερο
Tι έγραφε κάποτε το MCN για το πρώτο GSX-R 1100 που βασίστηκε στο επαναστατικό τότε GSX-R 750.
Μιλάμε πάντα για mid 80's , με το GSX-R 1100 G του 1986 στο σχολιασμό
But it wasn’t just the 750 that we remember. The biggest, baddest, some say perfect builders bike of them all was the GSX-R1100 launched a year later.
Using similar technology it was shown with a larger capacity 1052cc motor putting out 128bhp.
The bike was built to give a bigger spread of torque and massive mid-range unlike the screaming 750 with more top-end. It was heavier at 197kg (433lb) and hit 155 mph top-speed.
Αυτό το σχέδιο, με αυτό το πλαίσιο, είναι ό,τι πιο classic έχει βγάλει ποτέ η Suzuki. Κάποτε, ακόμη και αυτά είχαν προσωπικότητα. Σήμερα, τα Suzuki είναι τα πιο αδιάφορα μηχανάκια, δυστυχώς.
Καμία σχέση όμως
SV1000S, SV650, Bandit 1250S , GSX1400 ( ) , GSX-R 750, V-Strom, Hayabusa σε πρώτη φάση που θυμάμαι είναι ξεχωριστά μηχανάκια με το δικό του λόγο, είτε εξαιρετικού μοτέρ, είτε ισορροπημένου πακέτου, ευχρηστίας, design κλπα
Από όλα αυτά, μόνον το Hayabusa ξεχωρίζω, όλα τα άλλα οι περισσότεροι δεν τα ξέρουν καν, ενώ και το GSX-R 750 μπροστά στον ανταγωνισμό δείχνει φτωχός συγγενής.
Το V-Strom, είναι ένα καλό μηχανάκι, αυτό δεν το κάνει λιγότερο αδιάφορο όμως... Και η εμφάνισή του, είναι βαρετή μέχρι υπνηλίας.
Δεν λέω πως δεν είναι καλά τα Suzuki, λέω πως είναι ανέμπνευστα και βαρετά.
Και για να επιστρέψουμε στο θέμα, ένας παιδικός έρωτας που δυστυχώς ποτέ δεν το έκανα καν βόλτα!
Πόσο μπροστά από την εποχή του;