Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#373444 Ωρ τι είναι το KERKER ? :hmmm:

Είναι μήπως αυτό που λέγαμε στο δημοτικό προς το δάσκαλο όταν σηκώναμε το χέρι να απαντήσουμε κάτι που ξέραμε
και ζαλίζαμε φρύδια μεγατόνων ? (αχα καλό ε)

διαχρονικά απο αυτά που θυμάμαι , απο 6 σε παραπάνω απο μία καταλήγουν , κάπως πα να μας τα μπερδέψει η Horex

Εικόνα

BMW K1600GT

Εικόνα

Honda RC166 (250cc racing)

Εικόνα

αδιανόητος ήχος

Άβαταρ μέλους
By dimviii
#373485
georgetz έγραψε:Ωρ τι είναι το KERKER ? :hmmm:


οι kerker την δεκαετια του 70 και του 80 ηταν κορυφαιες εξατμισεις.
Βλέπαμε boldor με kerker και μας ετρεχαν τα σαλια.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#373527
dimviii έγραψε:
georgetz έγραψε:Ωρ τι είναι το KERKER ? :hmmm:


οι kerker την δεκαετια του 70 και του 80 ηταν κορυφαιες εξατμισεις.
Βλέπαμε boldor με kerker και μας ετρεχαν τα σαλια.

Ε, ναι! Πρέπει να ήταν οι κορυφαίες την εποχή εκείνη μαζί με τις Sebring για τα παπιά.

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#373531
dimviii έγραψε:
georgetz έγραψε:Ωρ τι είναι το KERKER ? :hmmm:


οι kerker την δεκαετια του 70 και του 80 ηταν κορυφαιες εξατμισεις.
Βλέπαμε boldor με kerker και μας ετρεχαν τα σαλια.


Άλλες εποχές φαντάζομαι :thumbsup: :)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#375570 Δεν ήξερα πως εκτός της Norton...
Εικόνα
οι βρετανοί, αναγέννησαν κι άλλον έναν θρύλο, πάνω στο ίδιο concept...
Κρατάω το πλαίσιο από μαγνήσιο, μπροστινό σύστημα και τα κεραμικά φρένα! Από ιπποδύναμη, λίγο ψόφια τα πράγματα, αλλά δεν νομίζω πως στόχος τους ήταν ν' ανταγωνιστούν τις Panigale αυτού του κόσμου...
Εικόνα
Brough Superior SS100 (new)

Να θυμίσω, η Brough Superior ήταν ένας πραγματικός θρύλος κάποτε και με μια τέτοια σκοτώθηκε και ο (πραγματικός) Lawrence of Arabia (Λώρενς της Αραβίας)
Εικόνα
http://www.telegraph.co.uk/motoring/mot ... -ride.html

H τιμή της καινούριας θα είναι λογικά στο θεό, αλλά από design σκίζει νομίζω. :inlove: :metalo:
EDIT: 50K λίρες λέει... :help:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#375772 Τώρα είδα πως χάρη στα κινέζικα κεφάλαια, έχει μια συμπαθητική γκάμα. Και ετούτο εδώ δεν φαίνεται καθόλου κακό:
Εικόνα
500 κ.εκ δικύλινδρο με ABS.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#375775 Μπορεί σήμερα η Benelli να μην είναι κάτι σημαντικό, αλλά κάποτε έζησε ένδοξες μέρες. Η πρώτη εξακύλινδρη σε σειρα εν έτι 1975.
Εικόνα
Επικεφαλής στην σχεδίασή της ήταν ο γνωστός Alejandro de Tomaso.
https://en.wikipedia.org/wiki/Benelli_Sei
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#375780 Βεβαια η σχεδιαση δεν πουλαει απο μονη της, πρεπει να υπαρχει σωστη προωθηση, τιμες, υποστηριξη, δικτυο εμπορων-επισκευαστων κ.α.

Δυσκολα παντως καποιος τα επιλεξει το ΤRK απο το CB500X με 500€ λιγοτερα που κανει.

Το Leoncino στο σαιτ της εταιριας εχει 8190€ ποσο υπερβολικο σε σχεση με τα 6500 του TRK που φορα το ιδιο μοτερ
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#375793 Καλά, 8000+ € δεν δίνεις για κανένα λόγο. Στα ίδια άντε λίγο παραπάνω υπάρχει κοτζάμ Ducati Scrambler.
Αν το TRK είναι μόλις 500€ φθηνότερο από το CB500X , προφανώς δεν έχει ελπίδα (αν και το δεύτερο δεν μ' αρέσει καθόλου! :lipsealed: ).
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#375818 Τα φθηνότερα της , BN (USA : TnT) αποσπούν καλές κριτικές και στα 4750 το 300άρι με 38 ίππους και καλό στήσιμο, ίσως τη βοηθήσουν να ξαναμπεί στο παιχνίδι.

Εικόνα

Εικόνα

για μένα , τυλίξτε μου ένα "ταπεινό" 1130 , η υπεροχή της άγριας απλότητας

Εικόνα