Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By nikos
#856647 Επειδή λες για μέχρι 125.....
Με βάση αξιοπιστία, ποιότητα, οικονομία σε καύσιμο-σερβις, 16 τροχούς μπρος πίσω,μεταπώληση την άλλη μερα, φρένα με abs, δίσκους μπρος πίσω, λεντ παντού, επίπεδο πατωμα....τότε κάνεις υπέρβαση για sh 125 abs.
Συμπληρώνει όλα τα κουτάκια εκτός της τιμής.
Σέρβις μεγάλο με ιμάντα έχει κάθε 24.000 ενώ είναι και φτηνός.
Με ψάξιμο σε μαγαζιά θα βρεις χαμηλότερη τιμή από την επισημη
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#856657
citastak έγραψε:Να πω;
Αγοράστε το 1ο μάθημα του Χούντρα στο safe riding school. Το είχα κάνει με σκούτερ το 2013. Νόμιζα ότι ήξερα να οδηγάω πιο πριν (ότι ότι τώρα ξέρω). Αλλά σε μαθαίνει πώς να αντιδράς, πώς να φρενάρεις. Πχ .εμαθα εκεί να τσιμπάω πρώτα το πίσω και μιλισεκοντ αμέσως μετά το μπροστινό, που σταθεροποιεί το δίκυκλο,. Τα καλύτερα λεφτά που έχω δώσει. ότι μηχανάκι και να πάρουν τα παιδιά, από 50άρι ώς 1200, οπωσδήποτε να τους το κάνετε δώρο.

Για τα σκούτερ, εγώ θα έπαιρνα όποιο έχει μεγαλύτερους τροχούς και ABS. Χωρίς εκπτώσεις στα παραπάνω.
Πάντα όρθια τα παιδιά! Και χρήμα πολύ σε εξοπλισμό - δείτε και το γιλέκο αερόσακο και ας είναι ακριβό.


Πάντοτε είναι χρήσιμα αυτά τα μαθήματα, ήμουν για πέρυσι, δυστυχώς τελευταία στιγμή είχα απρόοπτο.
Έχουμε μιλήσει και απο κοντά καναδυο φορές με τον Θανάση, ωραίος τύπος , άνετος , είδα και μερικά online tips που έχει δώσει μέσω video , αλλάζουν αρκετά στο πως σκέφτεσαι την οδήγηση με μηχανή.

Το αποτελεσματικότερο φρενάρισμα περιγράφεις. Δυστυχώς , το 90% των δασκάλων οδήγησης παπαγαλίζει ασυναρτησίες δεκαετιών πίσω.
Άβαταρ μέλους
By bebes
#856682 Είχα κλείσει πέρυσι για μενα και τον γιο στο riding shool οταν ειχε ερθει Λάρισα.
Η εκπαίδευση ακυρώθηκε λόγω καποιου λόγου που δε θυμαμαι, μετα δεν μπορούσα και κατεληξα να το σκέφτομαι για Θεσσαλονικη μερικές εβδομαδες μετα.
Δεν εβρισκα ομως μηχανακι για το γιο, οπότε το ακύρωσα. Στη Λάρισα θα έπαιρνε απο εναν φίλο του.

Αν παρει, ενοείται οτι θα τον στεόλω στο πρωτο που θα γίνει στη Θεσσαλονίκη
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#857038
Anonymous Founder έγραψε:
bebes έγραψε:To Liberty 125 το ειχα επιλεξει την προηγουμενη φορα που ψαχναμε, εκαν πισω γιατι ενω εβλεπα τιμη καταλόγου <2000€, τελικα ειχε φτασει 2500€
Τοτε που ειχα κοιταξει και τα σερβις, όντως το piaggio συνέφερε αρκετα σε σχεση με τα SYM, στις αλλαγές λαδιων και σε ιμαντες κλπ.
Βλεπω επίσης οτι ο κινητηρας του ειναι αρκετα αποδοτικός, αν και αερόψυκτος εχει σχεδον ιδια ισχυ με τα υδρόψυκτα μοτερ που φορανε τα φτηνα μοντελα.
+ οτι ειναι πολυ πιο ελαφρυ απο Jet X, PCX κλπ παρόμοια.

Αν λοιπόν η οικονομια και η απλότητα ειναι ψηλα στα ζητούμενα, το liberty, ή το Honda sh mode το οποίο ειναι ακόμα πιο οικονομικο στη χρήση, αλλά 600€ ακριβότερο. Και εχουν και τα δυο το πλεονέκτημα του 16'' τροχου μπροστά

NickTG έγραψε:
bebes έγραψε:Τα δεδομένα ειναι οτι θέλω να πάρω ενα σκούτερ για τον υιό.


Γιατί συγκεκριμένα σκούτερ?

Δεν θελει παπί ούτε "μοτοσυκλετάκι" τύπου CBF 125 που του πρότεινα

Μια χαρά κάνει και προτιμάει σκούτερ από παπί ή μοτοσυκλετάκι, σαφώς καλύτερο για την πόλη και πιο ασφαλές για αρχάριο.



Πιο βολικό λόγω ταχυτήτων ναι. Πιο ασφαλές δεν βλέπω γιατί.

Έχουμε και νέα είσοδο από έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές της Κίνας.

https://qjmotor.gr/model/mtx-125-abs-tcs/
Άβαταρ μέλους
By bebes
#857976 Δεν εχω καταλήξει ακόμα, σκέφτομαι μήπως δεν παρω 125 αλλά κάποιο πιο μεγάλο σκούτερ.
Η σκέψη γι'αυτο είναι, οτι αφού ετσι κι αλλιως θα τραβιέται στις θάλασσες το καλοκαιρι (Χαλκιδική απο Θεσσαλονίκη, ή Πλαταμώνα απο Λάρισα), να παρουμε κατι πιο δυνατό.
Σκέφτομαι τα Xmax 250 και kymco gti 300 (δεκαετιας με ABS). Εβλεπα και τα Beverly 300 αλλά βγαίνουν ακριβα αυτα που εχουν ABS, ενω βγαζουν και καποια προβλήματα.
Tα συγκεκριμενα βγαινουν λιγο πιο φτηνα απο ενα καινουριο 125, θέλουν βεβαια επεκταση του διπλωματος σε Α2.
Ειναι "κινούμενα" μηχανάκια, οπότε θα υπαρχουν ανταλλακτικα και τεχνογνωσία.


*Μηπως θα επρεπε να βαλουμε και ενα θέμα για τα σκούτερ;
Να μη μαγαρίζουμε το θεμα με τις μηχανες εδω :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#857979
bebes έγραψε:Δεν εχω καταλήξει ακόμα, σκέφτομαι μήπως δεν παρω 125 αλλά κάποιο πιο μεγάλο σκούτερ.
Η σκέψη γι'αυτο είναι, οτι αφού ετσι κι αλλιως θα τραβιέται στις θάλασσες το καλοκαιρι (Χαλκιδική απο Θεσσαλονίκη, ή Πλαταμώνα απο Λάρισα), να παρουμε κατι πιο δυνατό.
Σκέφτομαι τα Xmax 250 και kymco gti 300 (δεκαετιας με ABS). Εβλεπα και τα Beverly 300 αλλά βγαίνουν ακριβα αυτα που εχουν ABS, ενω βγαζουν και καποια προβλήματα.
Tα συγκεκριμενα βγαινουν λιγο πιο φτηνα απο ενα καινουριο 125, θέλουν βεβαια επεκταση του διπλωματος σε Α2.
Ειναι "κινούμενα" μηχανάκια, οπότε θα υπαρχουν ανταλλακτικα και τεχνογνωσία.


*Μηπως θα επρεπε να βαλουμε και ενα θέμα για τα σκούτερ;
Να μη μαγαρίζουμε το θεμα με τις μηχανες εδω :whistlink:

Απο την στιγμη που μπορει να γινει επεκταση στο Α2 προφανως τα μεγαλυτερα ειναι καλυτερα. Αλλα οχι δεκαετιας αν δεν ειναι Honda - Yamaha.

Το Κυμκο αστο να παει στο καλο
Άβαταρ μέλους
By bebes
#857981 Γιατι;
Ειδα ενα τυχαια και μου φανηκε πολυ καλο, δεν το ειχα καθ΄όλου στα υπόψη.
Δυνατος κινητήρας, 16" τροχοι με ABS μπροστα πίσω, πολύ καλή οδική συμπεριφορα (απο τα τεστ που βρηκα), άνετη σελα. Το μόνο ορατό πρόβλημα οτι δεν εχει καθόλου χωρο κάτω απο τη σέλα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#857986
bebes έγραψε:Γιατι;
Ειδα ενα τυχαια και μου φανηκε πολυ καλο, δεν το ειχα καθ΄όλου στα υπόψη.
Δυνατος κινητήρας, 16" τροχοι με ABS μπροστα πίσω, πολύ καλή οδική συμπεριφορα (απο τα τεστ που βρηκα), άνετη σελα. Το μόνο ορατό πρόβλημα οτι δεν εχει καθόλου χωρο κάτω απο τη σέλα

Καποτε διαβαζα στο scooterclub θεματακια με μια βαλβιδα λαδιου; δεν θυμαμαι ακριβως, οπως και αλλα προβληματακια. Συν οτι δεν πουλησε και πολλα κομματια, αρα απο μεταπωληση δεν παει καλα.

Τωρα αν βρεις κανενα πρωτο χερι απο ιδιωτη που εχει πληρες ιστορικο σερβις, οκ.

Προσωπικα παντως θα προτιμουσα καινουργιο 125ρι που αν θες πουλιεται ευκολοτερα αν και οταν ή μενει για χαμαλης αν ο γιος αυριο παει σε μοτοσυκλετα, παρα σε δεκαετιας σκουτερ
Άβαταρ μέλους
By bebes
#859418 Aκόμα δεν αποφασίσαμε :oops:
Δοκίμασα (στατικά) το liberty και εναι πολύ μικρό. Περίπου σαν το Sh mode. Σαν ψευτικα είναι και τα δυο (μικρά για τον γιο που ειναι στο 1.87).
Για κάποιο λόγο εχω απορρίψει ολα αυτα τα "χαμηλα" που μοιάζουν με το Pcx, κυρίως λόγω των μικρών τροχών (13" και 14" max).

Αυτα που προκρίνονται τη δεδομένη στιγμή είναι το SYM symphony ST 125 υγρόψυκτο με ΑBS μπροστα πίσω και 16" 14" τροχούς και το Piaggio Medley 125 το οποίο επιπλέον εχει σύστημα start stop και keyless και -κυρίως- πάρα πολύ μεγαλο χωρο κατω απο τη σέλα μιας και ειναι γνωστο οτι η πιτσιρικάδα δεν θελει βαλιτσούλα πισω (το start stop δεν με ενδιαφερει, αλλά το οτι δεν εχει μιζα και παιρνει μπρος με πιο ευκολο τρόπο δεν ξερω αν ειναι πλεονέκτημα ή μειονέκτημα, εμενα μου φαίνεται καλύτερο.).
Αν παραμείνω αναμεσα σ'αυτα τα δυο, η τελικη αποφαση θα εξαρτηθει απο την διαθεσιμότητα και ισως αν υπάρξει καποια καλή προσφορα (ατοκο χρηματοδοτικό ή προσφορα σέρβις). Η διαφορα τους είναι περίπου 650€.
Τα Χοντα εκτος απο το mode δεν εχουν ετοιμοπαραδοτα και εχουν και καλόυτσικες αναμονές, οπότε ειναι κι αυτο σοβαρός ανασταλτικός παραγοντας.

Σχετικα με τα σέρβις, η piaggio λεει στο βιβλιαρακι πχ αλλαγη λαδιων κάθε 10000 χιλιομετρα για το medley και 6000 για το Liberty. Oi αντιπρόσωποι κανουν τις αλλαγες στα μισα.
Το Sym εχει πιο συχνες αλλαγες και σέρβις, αλλά ειναι πιο φτηνα σε τιμές.
Με 900ml χωρητικότητα λαδιου στα 125, ολοι οι κατασκευαστές προτείνουν έλεγχο κάθε 1000 χιλιομετρα!

Αν δεν φλασαρω να παρω κατι μεσα στον μήνα, θα προσπαθήσω να κατεβω στην εκθεση μοτοσυκλέτας που γίνεται στις 10 Απριλίου. Θα τα δούμε ολα εκει μαζεμενα, ισως να υπάρχει και κάποια προσφορά* να το πάρουμε κατευθείαν.
*(πχ πρίν 1,5 χρόνο οταν βγηκε το symphony ST L/C, η αντιπροσωπία εδινε 24 μηνες ατοκο διακανονισμο και 2 χρόνια δωρεαν σέρβις!!!)

Παντως κλίνω προς το καινούριο, το να παρω μεταχειρισμένο ενος ή δυο ετων για να γλυτωσω 500€ δεν το βρίσκω ελκυστική ιδέα, εστω κι αν εχουν πολύ λίγα χιλιομετρα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#859421 Για το SYM, πολυ φιλος πηρε το 200 ερχομενος απο Nexxus 500.

Δεν ειναι ευχαριστημενος, πολλους παρα πολλους κραδασμους στο ρελαντι και δεν υπαρχει γιατρεια απο οσο του ειπαν, αλλαξε κατι σινεμπλοκ αλλα τζιφος.
Θα πρεπει να ζησει με αυτο... Δεν τον βλεπω να το πολυκραταει.

Αν δεν πας για το Medley μηπως να δεις το aprilia sr gt 200?

Το πηγα βολτα και ειναι τρομερο στο δρομο, επισης θα επαιρνα ορκο οτι φοραει 15/14 τροχους αντι για 14/13

Ειναι και κουκλι

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#859484 Εάν οδηγήσεις το sym και το medley, θα πας καρφί στο medley. Όντως πολύ τραχειά λειτουργια στο sym, ενώ τα πιο συχνά σέρβις μακροπρόθεσμα του δίνουν πιο ακριβή συντήρηση. Τα λάδια βέβαια θα τα άλλαζα και στο medley ανά 5k