Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#810370 Εν αναμονή του Bev που θα παραλάβω τις επόμενες μέρες, μου έτυχε να οδηγήσω:

Honda Vision 110 - πολύ διασκεδαστικό και μανιτζέβελο, τίμιο

Seat Mo 125 (ηλεκτρικό) - σοβαρή ροπή αλλά στο μυαλό ενός petrolhead, κάτι πάει σοβαρά λάθος αν δεν ακούς το μοτόρι. Πραγματική αυτονομία γύρω στα 70 km (διαφημιζόμενη 137km).
δυστυχώς με αυτά δεν έχουμε 'αυτοκίνηση' αλλά 'συνδρομητική κίνηση'...

Και ένα review από το εντελώς αποτυχημένο, από άποψη αυτονομίας, Yamaha NEO S (30 km)
https://www.bikeit.gr/scooter-papia-yam ... ic-scooter
Υ.Γ. (edit) η 2η μπαταρία, που διπλασιάζει την αυτονομία, κοστίζει μόλις 1800 € επιπλέον :lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#810411
Με βάση τις μετρήσεις που κάναμε εμείς, η κάθε μπαταρία μπορεί να φτάσει τα 30 χιλιόμετρα με μία φόρτιση στο μέγιστο, και αυτό φυσικά εξαρτάται και από το πόσο… βαρύ είναι το χέρι σας. Στην περίπτωση των 2 μπαταριών μιλάμε δηλαδή για 50-60 χιλιόμετρα αυτονομίας, για να έχετε και το κεφάλι σας ήσυχο. Σίγουρα θα θέλαμε το κάτι παραπάνω από την Yamaha σε αυτό το σημείο, ειδικά την στιγμή που διάφορα άλλα ηλεκτρικά scooter ξεπερνούν την ως άνω τιμή. Επίσης, το NEO's δεν έχει σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Όμως, ας μην ξεχνάμε το εξής: Βάσει έρευνας της FEMA Ευρώπης, ο μέσος αναβάτης κάνει κάθε μέρα, 28 χιλιόμετρα για να πάει από το σπίτι στην δουλειά του. Είναι σαν να είναι… υπολογισμένο: Φτάνεις στην δουλειά σου, φορτίζεις, φεύγεις, πας σπίτι σου, φορτίζεις. Και είσαι κύριος.


:s_rofl :s_rofl :s_rofl

Τι Dimsaba θελετε. :s_bye
Άβαταρ μέλους
By Chris
#810413 Τελειο :thumbsup: Σαν να λεμε να σε καταραστει μια γρια να φτανεις παντου με το λαμπακι της βενζινης αναμμενο. Εγγυημενα -5 χρονια ζωης ανα διαδρομη
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810418
g8777 έγραψε:
Με βάση τις μετρήσεις που κάναμε εμείς, η κάθε μπαταρία μπορεί να φτάσει τα 30 χιλιόμετρα με μία φόρτιση στο μέγιστο, και αυτό φυσικά εξαρτάται και από το πόσο… βαρύ είναι το χέρι σας. Στην περίπτωση των 2 μπαταριών μιλάμε δηλαδή για 50-60 χιλιόμετρα αυτονομίας, για να έχετε και το κεφάλι σας ήσυχο. Σίγουρα θα θέλαμε το κάτι παραπάνω από την Yamaha σε αυτό το σημείο, ειδικά την στιγμή που διάφορα άλλα ηλεκτρικά scooter ξεπερνούν την ως άνω τιμή. Επίσης, το NEO's δεν έχει σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Όμως, ας μην ξεχνάμε το εξής: Βάσει έρευνας της FEMA Ευρώπης, ο μέσος αναβάτης κάνει κάθε μέρα, 28 χιλιόμετρα για να πάει από το σπίτι στην δουλειά του. Είναι σαν να είναι… υπολογισμένο: Φτάνεις στην δουλειά σου, φορτίζεις, φεύγεις, πας σπίτι σου, φορτίζεις. Και είσαι κύριος.


:s_rofl :s_rofl :s_rofl

Τι Dimsaba θελετε. :s_bye

Το να βγάζεις ηλεκτρικό όχημα χωρίς σύστημα ανάκτησης ενέργειας, είναι στα όρια -ή πιο σωστά, πέραν αυτών των ορίων- της ηλιθιότητας.
Κανονικά, θα έπρεπε οι αγοραστές να την τιμωρήσουν και να μην αγοράσει κανείς αυτή την αστειότητα.
:s_hang
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#810426 Μέχρι και το Xiaomi πατίνι μου έχει KERS :lol:
Και για να επανέλθω σε κάτι που μου προτάθηκε τον πρώτο καιρό της απόφασής μου για μηχανοκίνητο, θερμικό δίκυκλο. Ναι, μία φορά δοκίμασα (εξ ανάγκης) τον θανατηφόρο συνδυασμό ΟΑΣΘ & πατινιού. Αποτελέσμα: ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ :lol:
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#810896 Λοιπόν, το πήρα το BV. Φοβερό εργαλείο. Η δύναμη δεν του λείπει και φτάνει & περισσεύει για την χρήση που οραματίζομαι. Ούτε το μισό γκάζι δεν έχω ανοίξει ακόμη...
Τον συμπλέκτη τον καταλαβαίνεις λίγο χειρότερο από του BV400, είναι αλήθεια. Είναι πάντως καλύτερος από της Vespa GTS.
Κατά την μέχρι τώρα άποψή μου είναι πιο μανιτζέβελο στην κίνηση, πιο ανάλαφρο στις λακούβες και πιο εύκολο να το σύρεις με τα πόδια, να το βάλεις στο διπλό σταντ κλπ.
Προς το παρόν δηλώνω ευχαριστημένος! Θα επανέλθω μετά από καιρό...

προχθές το βράδυ όμως οδήγησα στους δρόμους της Αθήνας ένα V-Strom 650 και έπαθα πλάκα.
Αυτά είναι εργαλεία για πραγματική οδηγική απόλαυση :inlove:
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#811839 Ευχαριστούμε :metalo:

Θερμοσίφωνα λες την εξάτμιση ε;;;
Πραγματικά..
πού να δεις αυτήν του 400αριού .....με διπλή μπούκα....από μονοκύλινδρο μοτέρ :lol:

Είναι φοβερό, πώς για να καλύψουμε τις απαιτήσεις ρύπων, διαχχρονικά για την ίδια δουλειά-απόδοση πλέον θέλουμε μεγαλύτερα σε κυβισμό μοτέρ....με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε λοιπές επιβαρύνσεις...
Άβαταρ μέλους
By Morx
#811852 Καλοταξιδο να ειναι και να το χαρεις στο μαξιμουμ!!!

Ο θερμοσιφωνας δεν ειναι τιποτα. Ντυμενη με πλαστικα ειναι η εξατμιση.
Λιγοι προσεξαν στο λαιμο εξαγωγης, τον προ-καταλυτη! ;)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#811861 Καλοτάξιδο. Το χρώμα πολύ σοβαρό το βρίσκω, εμένα μου αρέσουν τα πιο έντονα (λογικό θα μου πεις, όταν επιλέγω Ducati Multistrada κόκκινη... :lol: ).