Anonymous Founder έγραψε:Κάτι τέτοιο αν θέλει να μην δώσει και πολλά λεφτά;Η πεζω δανείζεται μηχανικά από πιατζιο. Δε τα προτείνω καθώς έχουν μηδέν μεταπώληση ενώ και σαν ανταλλακτικά και σέρβις εγγύηση αντιπροσωπείας θα είναι δύσκολα τα πράγματα
https://www.peugeot-motocycles.gr/110cc ... e-200i.php
Εγώ πάντως επιμένω για τρίτροχο. Έχει και η Peugeot ένα είδα τώρα, αλλά είναι πολύ ακριβό. Με επίπεδο πάτωμα πάντως!
https://www.peugeot-motocycles.gr/metro ... 13-abs.php
JarnoT έγραψε:Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Το κυμκο που έβαλες εκτός από ακριβό έχει και ακριβό ιμάντα στα 130 ευρώ.
Θα του διαβιβασω.
Η χρήση του scooter είναι καθημερινή ως κύριο όχημα, δεν έχει αυτοκίνητο. Κάθε μέρα πηγαινελα εργασία και κυρίως εξορμήσεις προς ανατολικές παραλίες Αττικής για προπονήσεις.
Η τιμή του kymco είναι ενδεικτική, ωστόσο όχι περιοριστική. Θα μπορούσε να ανέβει λίγο παραπάνω.
Ο κύριος λόγος που θέλει να αλλάξει το νυν yamaha είναι ότι έφτασε σε ένα σημείο που αυτό βγάζει κάποια μικροθεματα, τα οποία τον κρεμάνε, με τα οποία δεν μπορεί πλέον να το εμπιστευτεί πλήρως ότι δε θα τον αφήσει όταν το χρειάζεται (δηλ κάθε μέρα όλη μέρα).
Δεν ξέρω αν το εξηγώ καλά, νομίζω καταλαβαίνετε.
Αν φτάνει εκεί πάνω οικονομικά σε αγορά ας πάει σε sh350 όπου ρωτώντας σε μερικές αντιπροσωπείες θα το πάρει απ' όπου του κάνουν καλύτερη τιμη
Anonymous Founder έγραψε:Κάτι τέτοιο αν θέλει να μην δώσει και πολλά λεφτά;
https://www.peugeot-motocycles.gr/110cc ... e-200i.php
Εγώ πάντως επιμένω για τρίτροχο. Έχει και η Peugeot ένα είδα τώρα, αλλά είναι πολύ ακριβό. Με επίπεδο πάτωμα πάντως!
https://www.peugeot-motocycles.gr/metro ... 13-abs.php
Οπως εγραψε κι ο συνονοματος τα μηχανικα ειναι Piaggio οποτε δεν εχεις κανενα λογο να το προτιμησεις το Peugeot. Μεταπωληση αστεια δε.
A και οταν χαλασει κατι στο μπροστινο, που θα χαλασει αργα η γρηγορα, θες ενα νεφρο.
Αν επιπεδο πατωμα τοτε SH350. Αν δεν εμεινε ευχαριστημενος απο το YAMAHA τοτε το Honda SH 350 κι ας ειναι ακριβοτερο.
Στα σκουτερ ισχυει ενας κανονας. Ειτε θα ειναι ακριβο στην αγορα, ειτε ακριβο στην συντηρηση η οποια θα ειναι συχνοτερη με ακριβοτερα αναλωσιμα.
Ιμαντας κινησης Honda sh 350, 60€ με αλλαγη καθε 24.000χλμ
https://www.hondabikes.gr/gnhsia-antall ... rza-350-21
Ιμαντας κινησης ct300i, 129€ με αλλαγη καθε 18.000 χλμ
https://kymco.gr/product/x-town-ct300i-abs-e5/
Την χρηματικη διαφορα τους θα την πληρωσει σε βαθος χρονου αλλα δεν θα εχει SH.
Χωρια τον εξοπλισμο, χωρια την μεταπωληση, χωρια το ονομα HONDA.
Fiat Panda 7,6l/100km
Πλάκα-πλάκα έρχεται η ώρα στα 120.000km...
εργαλεία, τι να λέμε τώρα
Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά. Θα επανέλθω με όποια εξέλιξη/απορία.
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
Η αλήθεια είναι πως εκτός από το Peugeot, τα άλλα δεν έχουν επίπεδο πάτωμα...
Ειπαμε, κοστιζουν, ειναι βαρια, δεν πανε, καινε σαν αμαξι και χαλανε στο μπροστινο!
Φτιαχτηκαν για οδηγους ΙΧ που δεν καβαλησαν ποτε μηχανη και θελουν την ασφαλεια της παραπανω ροδας. Αν εχεις εμπειρια απο διτροχο σου φαινεται και ειναι "κουρσουμι"
Fiat Panda 7,6l/100km
Αλλά ούτε 3 ρόδες έχει ούτε επίπεδο πάτωμα.
Anonymous Founder έγραψε:Αν δεν είναι πρόβλημα τα παραπάνω χρήματα, από την στιγμή που το χρησιμοποιεί πολύ, να ξαναδεί τα τρίτροχα πάντως, εκτός κι αν δεν υπάρχει κάποιο με επίπεδο πάτωμα!Τα 3τροχα είναι λακουβομαζωχτης.
Η αλήθεια είναι πως εκτός από το Peugeot, τα άλλα δεν έχουν επίπεδο πάτωμα...
Δε γλυτώνεις λακούβα με τίποτα. Οπότε χαιρετάει η μέση σου κάποια στιγμή.
Άλλο αρνητικό το αυξημένο βάρος, η αυξημένη κατανάλωση, κακές επιδόσεις σε σχέση με 2τροχα, 3 λάστιχα για αλλαγή, πιο δύσκολα μέσα στη κίνηση πόλης, λιγότερο ευέλικτα, λίγοι αγοραστές άρα κακή μεταπώληση.
Κανένας λόγος αγοράς τους
https://www.gazzetta.gr/gmotion/2114889/yamaha-pliris-ananeosi-gia-tricity-125-vid
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
nikos έγραψε:Εχω τρομερά αντίθετη άποψη. Είχα το mp3 250 καιτου εκανα 45 χιλ χλμ σε 3.5 χρόνια. Είναι απίστευτα οχήματα, χωρίς ιδιαίτερα αυξημένη κατανάλωση (4.5 λίτρα χωρίς να προσέχω ιδιαίτερα), με χώρους, προστασία κτλ. Ειδικά με το κλείδωμα στα φανάρια, εφτανα στεγνός στο γραφείο χωρίς να έχω βάλει πόδι κάτω. Δυσκολία στην κίνηση πόλης δεν είχα ποτέ. Μεταπώληση; Στις 7 μέρες το είχα δώσει και χωρίς να χάσω πολλά λεφτά.Anonymous Founder έγραψε:Αν δεν είναι πρόβλημα τα παραπάνω χρήματα, από την στιγμή που το χρησιμοποιεί πολύ, να ξαναδεί τα τρίτροχα πάντως, εκτός κι αν δεν υπάρχει κάποιο με επίπεδο πάτωμα!Τα 3τροχα είναι λακουβομαζωχτης.
Η αλήθεια είναι πως εκτός από το Peugeot, τα άλλα δεν έχουν επίπεδο πάτωμα...
Δε γλυτώνεις λακούβα με τίποτα. Οπότε χαιρετάει η μέση σου κάποια στιγμή.
Άλλο αρνητικό το αυξημένο βάρος, η αυξημένη κατανάλωση, κακές επιδόσεις σε σχέση με 2τροχα, 3 λάστιχα για αλλαγή, πιο δύσκολα μέσα στη κίνηση πόλης, λιγότερο ευέλικτα, λίγοι αγοραστές άρα κακή μεταπώληση.
Κανένας λόγος αγοράς τους
Περί ορέξεως βέβαια, αλλά εγώ δεν θα είχα μπει στο χώρο τη μοτοσυκλέτας αν δεν ήταν οι Ιταλοί. Πολλές φορές το μελέτάω το μπιθρί μου.
< >