Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By citastak
#604060 Έκανα πρώτη "μεγάλη" βόλτα με το GS μου την Κυριακή, πηγαίνοντας σε φίλο έξω από την Πάτρα.
Τον νέο δρόμο δεν τον είχα ξανακάνει - μου άρεσε πολύ. Ωραίες στροφές, σωστές κλίσεις. Επιτέλους ένας σύγχρονος δρόμος.
Το πήγαινε δεν με κούρασαν καθόλου. Δεν είχε κίνηση, είχε και δροσιά ειδικά στα σημεία τα οποία περνούν δίπλα στη θάλασσα, όνειρο ήταν. Πήγαινα με 130-150 ενώ έκανα και κανά δυο ανοίγματα μέχρι ψηλότερα, αλλά στιγμιαία. Στην επιστροφή είχε κίνηση και ο κόσμος μ@λ@κιζότ@ν, οπότε πήγα πολύ συντηρητικά με τα μάτια μου 1000, ειδικά στην προσέγγιση και στην αναχώρηση από τα διόδια. Κουράστηκα από το ότι ήμουν στην τσίτα (υπήρχαν κάτι σούπερ ζώα που έφευγαν από τη ΛΕΑ, κατέληγαν στην αριστερή και ανάποδα σε μερικά δευτερόλεπτα).
Έκανα 520 χλμ - πολύ μου άρεσε!

- Από κατανάλωση, το Roadtrip έγραψε 5,9λτ/100 στο πήγαινε. Στο γύρνα φαντάζομαι λιγότερα, αλλά δεν έβαλα βενζίνη φτάνοντας στην Αθήνα. Καθόλου κακό για 1200 κυβικά!
- Χρειάζομαι μεγαλύτερη ζελατίνα. Είμαι 1,81μ και σκάει στην πάνω μεριά του κράνους ο αέρας της ζελατίνας. Παρότι έχω αθόρυβο κράνος (Schuberth S2 pro) είναι αρκετά ενοχλητικό. Σκύβοντας (καμπουριάζοντας) λίγο, ο θόρυβος εξαφανίζεται και ακούω μόνο μοτέρ και τη μουσική από το bluetooth. Έχει διάφορες αλλά προσανατολίζομαι σε κάτι φτηνό τύπου GIVI (max 100euro).
- Το Navi IV που έχω της BMW είναι καταπληκτικό, παρότι είναι παλιό και όχι smart. Σου δίνει εύκολες επιλογές για αλλαγή σημείων εν κινήσει από το ειδικό δαχτυλίδι στη μανέτα και γενικά είναι μέγας βοηθός. Ίσως ο μόνος λόγος που θα προτιμήσω σε ταξίδι έξω να βάλω το κινητό μου θα είναι η έλλειψη smart features (δλδ να μου λέει τί κίνηση έχει, που έχει ατύχημα εμπρός κτλ).

Τώρα λόγω φθινόπωρου-χειμώνα και δουλειάς, οι βόλτες περιορίζονται. Έχω ένα διήμερο ταξίδι προς τη Θεσσαλονίκη τέλη Νοέμβρη. Αν ο καιρός δεν είναι κακός, θα πάω οδηγώντας. Και έχω ήδη ξεκινήσει και σκέφτομαι τη Μασσαλία τον Μάιο (πάλι για δουλειά)...
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#605282 Δεν το είχα δει αυτό το ποστ! Ο δρόμος προς την Πάτρα είναι σούπερ διαδρομή, πανέμορφη δίπλα στην θάλασσα.
Αν και πάντα νομίζω πιο ωραία φάση είναι μακριά από αυτοκινητόδρομος.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#605549
citastak έγραψε:Μου αρέσει ο αυτοκινητόδρομος και να γράφω χιλιόμετρα, ειδικά όταν κάνω μονοήμερα.
:)
Περί ορέξεως...
Καλημέρα


εχεις καποιου ειδους cruise control στην μηχανη? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#606039
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Πωωωω! Ετσι οπως ειναι!! Μεχρι και iPhone αγοραζα για χαρη της να συνδεεται στο Apple car play, να την φορτωνω με το γυναικακι μαζι και να χανομαστε!

Ασταδιαλα, αρρωστησα παλι
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#606059 Ελπίζω μεγαλώνοντας να μην πάθω τίποτα και αρχίσουν να μου αρέσουν και εμένα αυτά! :s_tongue :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#606080
NiTse έγραψε:Τόσο εύκολα ξέχασες τη Multistrada;;; :lol:

Την ποια; :shifty:

:lol:


Χωρις πλακα ωραιες οι Ducati αλλα οι απαιτησεις συντηρησης ειναι τσουχτερες το λιγοτερο

Ενω αυτη η Africa ειναι HONDA, σε μισο βουνο αμμο να την ριξεις μολις την ξεθαψεις θα παρει μπρος με μιση μιζια (λεμε τωρα) :lol:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#606133 Άμα δε βγάζει θέμα με ανορθωτή, ναι με τη 1η παίρνει :lol:

Κατ'τ'άλλα , έχει να πέσει άπειρο γέλιο με άλλη μια φουρνιά επίδοξων εξερευνητών του Πόλου που δεν έχουν ιδέα για το πως θα κουμαντάρουν 230 κιλά μηχανή με ανεβασμένο κέντρο βάρους και θα δούμε τις γνωστές πρακτικές λύσεις

α) σκαμμένες σέλες σε βαθμό Gran Canyon
β) σφίξιμο και χαμήλωμα ανάρτησης ("ναι ρε φίλε , θα έχει και καλύτερη οδηγική συμπεριφορά να'με")
γ) 2πατα μποτάκια, έτοιμα για το ερχόμενο Pride

Επιλογές υπάρχουν :lol:

ΥΓ Για παρκαρίσματα ανάποδα και επιτόπιες αναστροφές είναι τα πιο προχώ , ο Χούντρας θα έχει πολύ δουλειά :shifty:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#606176 Αυτό που λες το'χω και εγώ απορία.
Πάνε και δίνουν 20+χιλ για μοτό και τη βάζουν χώμα, δασικό και το παίζουν εντουράδες. Ώσπου σε κάποια δόση τους πέφτει η μηχανή στα ποδάρια εκεί στο βουνό, παθαίνει και ζημια μερικά χιλιάρικα και συνέρχονται. Είχα δει ένα 1200GS LC όταν έψαχνα, που του είχε βάλει ακτινωτές ζάντες και τρακτερωτό λάστιχο για να μπαίνει χώμα. Τι χώμα να μπεις με το γαϊδούρι 220 κιλά ρε φίλε. Μόνο η μανέτα να σου σπάσει θέλεις 100 ευρώ (για να μην πω κάγκελο για τον boxer αν στραβώσει).

Γιατί να μην πας να πάρεις ένα εντουράκι με 2-3 χιλ να ξεκαυλώνεις τα ΣΚ στο βουνό. Είναι άπειρα πιο ελαφρύ, πιο μανιντζέβελο, μπορείς να το μάθεις πιο εύκολα και η συντήρησή του είναι ελάχιστη. Άσε που μπορείς να κάνεις και μονοπάτια και εκεί να δεις αδρεναλίνη.

Εννοείται πως τα παραπάνω δεν αφορούν πραγματικούς εξερευνητές που παίρνουν τη μοτό και γυρίζουν τη γη. Εκεί θες κάτι που να κάνει άσφαλτο και χώμα και άνετα κτλ κτλ.
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#606185 Γιατι ειναι εντυπωσιακα στην εμφανιση και υποσχονται δυνατοτητες που καθε αναβατης ονειρευεται.

Οταν αγορασα την Africa το 96 οι περισσοτεροι την ειχαν για τις καφετεριες και την μοστρα, δεν ημουν τετοιος τυπος εγω. Αλλα οταν την ταξιδευα, οταν την εβαζα σε χωματινες διαδρομες σε Υμηττο, Πεντελη, Παρνηθα, δεν με ενοιαζε καθολου τι χρηση εκαναν αλλοι.

Το χωμα θελει χερια και μικρο βαρος. Αλλα αν μαθεις πως και τι μπορεις και με το GS 1200 Adve να κανεις "παπαδες" αναλογικα. Επισης μπορεις να κανεις απλη διελευση απο χωματοδρομους. Ειναι εντυπωσιακα παντως αυτα που μπορουν να κανουν τα μαστοδοντα αυτα λογω ροπης και ηλεκτρονικων.