Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#599554 Μια χαρά ναι! Πόσο κόστισαν οι αναβαθμίσεις; Ποια απ όλες θα την θεωρούσες must have ; Τέλος, εκτός από το Kymco, σκέφτηκες κάποιο άλλο και αν ναι, γιατί προτίμησες αυτό;
(Πολλές οι ερωτήσεις, αλλά παίζει κάποια στιγμή να ψάχνω κι εγώ σκούτερ στο μέλλον, οπότε...).
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#599556
HighFidelity έγραψε:(Πολλές οι ερωτήσεις, αλλά παίζει κάποια στιγμή να ψάχνω κι εγώ σκούτερ στο μέλλον, οπότε...).


Εντάξει, αυτό να δω και θα έχω κλείσει σαν άνθρωπος

@soch, ωραίο το 550 έτσι όπως το έφτιαξες ( βοηθά και το χρώμα βέβαια). Έχεις εσύ κάποιο από τα χαζοθεματα που βγάζει;

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By soch
#599572
HighFidelity έγραψε:Μια χαρά ναι! Πόσο κόστισαν οι αναβαθμίσεις; Ποια απ όλες θα την θεωρούσες must have ; Τέλος, εκτός από το Kymco, σκέφτηκες κάποιο άλλο και αν ναι, γιατί προτίμησες αυτό;
(Πολλές οι ερωτήσεις, αλλά παίζει κάποια στιγμή να ψάχνω κι εγώ σκούτερ στο μέλλον, οπότε...).


Σου γράφω ονομαστικές τιμές.
Pandora DXL 1200L Smart Moto 379€ αγορά + 100€ τοποθέτηση + 5€ sim
Τελικό Akrapovic 755€ αγορά + 20€ τοποθέτηση (θέλει δουλίτσα για να ασφαλιστεί και να μην την κλέψουν για πλάκα)
Ανάρτηση Ohlins 690€ αγορά + 20€ τοποθέτηση και ρύθμιση
Αναβάθμιση καθίσματος 70€ (μόνο για τον οδηγό)
Ζελατίνα ψηλή Ermax 134€
Βαλίτσα Givi V47 225€ + σχάρα Kymco 195€ (ή Givi 100€) + πιάστρα Μ5 36€ + πλάτη 33€
Καθρέπτες τιμονιού Chaft 26€
Κουβέρτα Tucano Urbano 185€

Για μένα must είναι ο συνδυασμός ανάρτηση + σέλα. Ασφάλεια + άνεση στο μέγιστο βαθμό.
Ο συναγερμός επίσης must αλλά το πόσα θα δώσεις είναι θέμα δικό σου. Εμένα μου αρέσουν οι ευκολίες και η παραμετροποίηση για να τον φέρω εκεί που θέλω, καθώς και το τράκερ. Οπότε διάλεξα ακριβό. Οι καθρέπτες στο τιμόνι βοηθάνε πολύ στη διήθηση, η βαλίτσα προσθέτει επιλογές, η κουβέρτα είναι ότι πρέπει για τις βροχές και τα κρύα, αλλά όλα αυτά είναι θέμα συνήθειας.
Μετά το Integra δοκίμασα tmax αλλά το απέρριψα διότι δεν πατούσα κάτω στα φανάρια (1.74) λόγω του πλάτους της σέλας. Σκοπός ήταν να αγοράσω κάτι για να διευκολύνομαι, όχι να δυσκολεύομαι περισσότερο. Δοκίμασα επίσης το φρέσκο BMW 400GT το οποίο είναι αρκετά "χαμηλότερο" σε ανάρτηση, κινητήρα, φρένα. Το BMW C650 sport που μου άρεσε πολύ είναι παλιό μοντέλο, ακριβό (>13κ) και με μειονεκτήματα στη μετάδοση. Οπότε δια της ατόπου απαγωγής κατέληξα στο ΑΚ.

Νίκος Παππάς έγραψε:@soch, ωραίο το 550 έτσι όπως το έφτιαξες ( βοηθά και το χρώμα βέβαια). Έχεις εσύ κάποιο από τα χαζοθεματα που βγάζει;
Από το Mi A1.

Σε ευχαριστώ πολύ. Το πήρα 2019 updated οπότε ήταν αναβαθμισμένο. Μόνο στο δεξί γκριπ είχα θέμα ξεφλουδίσματος οπότε και αντικαταστάθηκε μέσω εγγύησης στο σέρβις των 1.000

KiloMeater έγραψε:Όλα ωραία, την εξάτμιση τί την ήθελες...

Μερσί. Η εξάτμιση ήταν ευκαιρία από γνωστό που τη φόρεσε για 200χλμ και στη συνέχεια αφού πούλησε το ΑΚ του έμεινε. Την πήρα σε πολύ καλή τιμή και μου αρέσει τόσο οπτικά όσο και για τον ήχο της.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#599574 Πολυ ωραίο , το διαβάζω και το ζήλεψα
Δεν ξέρω αν θα έβαζα συναγερμό, ποτέ δεν τους εμπιστεύτηκα και πολυ, μακάρι να μη το χρειαστείς ποτέ.
Θυμαμαι και εγώ οταν ειχα βάλει ohlins είχε μεταμορφωθεί το μηχανάκι, άξιζε κάθε ευρώ.
Τώρα για την εξάτμιση ... εχω μια παραξενιά με το θόρυβο (ως πεζός πχ) όποτε το προσπερνάω γιατι θε θα γράψω τίποτα καλό :-)

Τo integra γιατι το έδωσες; Μια φορά που το ειχα οδηγήσει με είχε ενθουσιάσει.
Άβαταρ μέλους
By soch
#599575 Ο συγκεκριμένος συναγερμός είναι άριστος, το λογισμικό του έχει τα πάντα, που πήγες, πότε, που είναι το μηχανάκι, ιστορικό κ.λπ. Και βέβαια την ευκολία της όπλισης/αφόπλισης ασύρματα.
Στέλνει μήνυμα στο κινητό σε κάθε συμβάν, παίρνει τηλέφωνο όταν χτυπά.
Επειδή και μένα δεν μου αρέσουν οι εξατμίσεις όταν σηκώνουν τον κόσμο στο πόδι, δεν πρόκειται να βγάλω του σιγαστήρες. Ο ήχος της είναι τόσο όσο.
Το Integra με είχε κουράσει στην πόλη καθημερινά, δεν είναι και τόσο μανιτζέβελο. Κάτι οι μεγάλες ρόδες, κάτι το ψηλό κέντρο βάρους. Επίσης και το DCT έχει λίγο τα παράξενά του με περίεργα κατεβάσματα στη διήθηση. Αστέρι στον ανοικτό δρόμο, λίγο κουραστικό στην κίνηση.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#599592 Ωραία όλα, αλλά το κόστος με έστειλε λίγο! Ακριβό σπορ λοιπόν τα μεγάλα σκούτερ! Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις!
Εγώ μάλλον θα κρατήσω (αν τα καταφέρω Νίκο Παππά...) την Multistrada για μια 10ετια ακόμη!
Άβαταρ μέλους
By soch
#599606 Μερσί. Ήμουν τυχερός που βρήκα αμορτισέρ και τελικό σε χαμηλότερες τιμές, γιαυτό και προχώρησα.
Γεγονός είναι πάντως πως τα μεγάλα σκούτερ έχουν κόστη, όχι μόνο στις αναβαθμίσεις αλλά και στα σέρβις.
Και να σκεφτείς πως στο Κύμκο οι τιμές των αξεσουάρ είναι χαμηλότερες σε σχέση με tmax, BMW, suzuki κ.λπ.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#599800 Ο καλός συναγερμός για τέτοιο σκούτερ κόσμημα με ακριβά περιφερειακά είναι must! Να το χαίρεσαι soch. Είσαι μερακλής και φαίνεται.

Sent from my S10+
Άβαταρ μέλους
By soch
#599889
elteo έγραψε:Ο καλός συναγερμός για τέτοιο σκούτερ κόσμημα με ακριβά περιφερειακά είναι must! Να το χαίρεσαι soch. Είσαι μερακλής και φαίνεται.

Σε ευχαριστώ πολύ!
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#600462 Καλοστριφτα Γρηγόρη!!
Πώς και δεν έβαλες κάποιο ss ελαστικό; Σαν τα Bridgestone S21?

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#600463 H μαμά Ducati αυτά βάζει στις Multi της και ποιος είμαι εγώ να φέρω αντιρρήσεις; :lol:
Δεν θεωρώ πως τα SS είναι η σωστή επιλογή για τέτοια μηχανάκια πάντως όπως και να χει.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#600468 Τα SS ελαστικά απλά θα προσφέρουν μεγαλύτερο κράτημα στον δρόμο, θα ζεσταίνονται πιο εύκολα και θα φθείρονται πιο γρήγορα.
Εφόσον πατάει χώμα η μοτοσυκλέτα καλά είναι τα Scorpion Trail.
Σε διαφορετική περίπτωση υπάρχουν πολλές καλύτερες επιλογές, εγώ π.χ μιας και δεν το στρίβω πλέον έβαλα τα Pirelli Αngel για μεγαλύτερη αντοχή στα χλμ.