Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#526756 Πρώτα να γίνεις καλά, να νιώσεις εντάξει, και θα δεις μετά. Εγώ έκανα χρόνια να το πάρω απόφαση να ξαναγοράσω μηχανή μετά από ατύχημα. Δεν υπάρχει λόγος τώρα να πάρεις την απόφαση, γνώμη μου είναι μιας και η ζημιά είναι τόσο μεγάλη, πάρε τα χρήματα αυτά από την ασφαλιστική (υποθέτω θα εκκρεμούν και δικαστήρια για τον τραυματισμό, ψυχική οδύνη κλπ) και βάλτα στην άκρη. Σε 1 ή περισσότερα χρόνια, το ξανασκέφτεσαι. Στην παρούσα φάση, δεν είναι καλό να πιεστείς και δεν εννοώ μόνον σωματικά (που μετά από τέτοιο τραυματισμό, η μηχανή μπορεί να κάνει και κακό σε απλή χρήση).
Επειδή οι μηχανές είναι για το χόμπι μας και να περνάμε καλά, αν νιώθουμε περίεργα, ΔΕΝ καβαλάμε.
:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#526769 Όλοι όσοι είχαν σοβαρό ατύχημα στην αρχή είπαν τέρμα οι μηχανές.
Με τον καιρό και όσο αναρρώνεις πλήρως το σκέφτεσαι αλλιώς, ειδικά αν δεν αφήσει προβλήματα η ανάρρωση.

Όλοι παίρνουν τον χρόνο τους. Σε κάποιους είναι μήνες, σε άλλους χρόνια.
Σε εμένα από τον Μάρτη που τρακαρα μέχρι το τέλος Αυγούστου που είχα φυσιοθεραπείες δεν το σκεφτόμουν καν.
Από Σεπτέμβρη που ξεκίνησα τα ΜΜΜ για το σπίτι- δουλειά και είδα τι ταλαιπωρία ήταν για τα δικά μου ωράρια ήταν πολύ εύκολο να πάρω ξανά την απόφαση. Έστω και για σκούτερ.

Το θέμα τώρα είναι να γίνεις καλά. Απόλυτα καλά.
Την μηχανή καλύτερα στειλτην. Είτε την φτιάχνεις είτε ως είναι. Αναλόγως του πόσο θα κοστίσει η επισκευή και πόσα θα βάλεις εσύ.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#526852 Μορφέα περαστικά και εύχομαι να ξανακαβαλήσεις μόλις με το καλό γίνεις καλά.
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#527454 @xenos
Αφού εσύ έχεις Monster και δεν το θες, τι να την κάνεις; :lol:

@HF
Ακριβώς όπως τα λες.

@Νίκος Παππάς
Αποφάσισα να την στείλω σαν ολική. Η άλλη ασφαλιστική θα καλύψει την τρέχουσα εμπορική της αξία (η εκτίμηση τους ήταν στα 8.800, αρκετά κοντά με την πραγματική), ή για την ακρίβεια την διαφορά αφού στην ολική την αγοράζει κάποιος έμπορος για ανταλλακτικά και αυτοί σου δίνουν τα υπόλοιπα.
Είμαι περίεργος να δω τι ποσό θα δώσει ο έμπορος για ανταλλακτικά γιατί αν πει κάνα αστείο νούμερο μπορεί να την κρατήσω εγώ για διακόσμηση και να μου δώσει η ασφαλιστική τα υπόλοιπα... :lol:

Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Πάντα όρθιοι. :)
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#527469 Περαστικά Μορφέα και τα παλιοσίδερα στα @@ σου.
Εσύ να γίνεις καλά και να αναρρώσεις πλήρως.

Όσο για την ολική, γνωστός μου με παρομοια περιπτωση την έβγαλε ολική αποζημιώθηκε και πήρε οτι έμεινε, την πούλησε εικονικά σε ενα φιλο του, την επισκεύασαν με πολύ λιγότερα και τώρα την κυκλοφορεί κανονικά.
Απο οτι λέει έβγαλε και κέρδος.
Τουλάχιστον κάπως έτσι πρεπει να έγινε, δεν ξέρω λεπτομέρειες ουτε προτρεπω να κανεις κάτι παράνομο.....
Δεν έχω και λογο να μην τον πιστέψω πάντως, δεν είναι παπατζης.

Sent from my A0001 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By edmond
#527498 Νομίζω πως ναι. Και εαν όχι σε μάντρα, σίγουρα διαγραφή απο τα κιτάπια του υπ. Συγκοινωνιών καταθέτοντας πινακίδα κλπ.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#527503
morpheus έγραψε:@xenos
Αφού εσύ έχεις Monster και δεν το θες, τι να την κάνεις; :lol:
)


696 εχω, οχι 821. Ενα χαος τα χωριζει.
Αν μπορεις να την κρατησεις με λιγα χρηματα, καντο. Τα ανταλλακτικα θα φυγουν ευκολα πιστευω.
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#527680 Σ'ευχαριστώ πολύ rocsta

rx8_drifter έγραψε:Noμίζω ότι αν πάρεις ολική είσαι υποχρεωμένος να κάνεις διαγραφή του οχήματος σε μάντρα?

Σύμφωνα με τον διακανονιστή υπάρχουν 2 περιπτώσεις ολικής.
Η μία είναι να έχει μείνει ένα σεβαστό μέρος τους οχήματος ανέπαφο έτσι ώστε να υπάρχει ενδιαφέρον να πουληθεί σαν ανταλλακτικά ή σαν επισκευάσιμο (αυτή είναι και η περίπτωση μας) και να δώσει η ασφαλιστική την διαφορά.
Και η άλλη να έχει καταστραφεί πλήρως το όχημα όπου εκεί πάει ολική - ολική, πληρώνει όλη τη αξία η ασφαλιστική και απαιτείται διαγραφή του οχήματος και κατάθεση πινακίδας.
Στην πρώτη περίπτωση, όπως αυτή που ανέφερε ο kovathe, αρκεί μια μεταβίβαση στην μεγαλύτερη προσφορά.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#529024 Αδέρφια, τι μπαταρία παίρνει xmax 250 του 2006/7, χωρίς ABS? Με έχει μπερδέψει το ίντερνετ, βρίσκω προτεινόμενες από 5 έως 8 ah, διαφόρων διαστάσεων, κλπ :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#529052
Chris έγραψε:Αδέρφια, τι μπαταρία παίρνει xmax 250 του 2006/7, χωρίς ABS? Με έχει μπερδέψει το ίντερνετ, βρίσκω προτεινόμενες από 5 έως 8 ah, διαφόρων διαστάσεων, κλπ :dizzy:


Δες το manual να είσαι σίγουρος.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#539293 Σήμερα πρώτη βόλτα μετά από καιρό με την Multi, που πέρασε το καλοκαίρι λαβωμένη στο συνεργείο. Δεν είχε χρόνο να ασχοληθεί μαζί της και όταν την άνοιξε, είδε πως το πρόβλημα ήταν λιγότερο σοβαρό από αυτό που υποψιαζόμασταν (μπιέλα :lipsealed: ).
Τελικά είχε σπάσει ο πείρος του εμβόλου! :lipsealed: :help:
Πρώτη φορά είδε τέτοια βλάβη μου είπε.! :s_shout

Τελικά, και αφού άκουσα προσεκτικά τις συμβουλές φίλων και γνωστών, να μην την φτιάξω και να την πετάξω, η απόφαση είχε παρθεί και δόθηκε εντολή να φτιαχτεί και μάλιστα σωστά. Αλλάχτηκαν και οι δύο πείροι εμβόλων, το πιστόνι του κυλίνδρου με το πρόβλημα, έγινε πλήρες σέρβις στις κεφαλές, αλλάχτηκαν τσιμουχάκια, οδηγοί βαλβίδων, λάδια, φίλτρα, τσεκάρανε το ξηροκάμπανο και σήμερα κουδούναγε όλο χαρά ανάμεσα στα πόδια μου.
:inlove:

Εντάξει, δεν πήγε φθηνά, αλλά δεν είχα και άλλη επιλογή. 860€ περαστικά μας.


ΥΓ: Έφτασα με ένα χαμόγελο ΝΑ στην δουλειά. :s_roses
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#539296 Tσαμπα αν σκεφτεις ποσο θα πηγαινε με την αρχικη υποψια.

Καλες βολτες Γρηγορη! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#539302 εσπασε ο πυρος του εμβολου? τελειως? η απλα ειχε σπασει αλλα ειχε μεινει στη θεση του? δεν διελυσε κεφαλη/στροφαλοκομβια κλπ?