Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#517169
Νίκος Παππάς έγραψε:Το CBF 1000 που ειπε ο Morx ειναι πολυ καλη φαση παντως. Ευκολο, ηπιο, με χωρους για δυο ανετους και αν θες παει σφαιρα



Το πρόβλημα του είναι ότι το βλέπω ακριβώς όπως το έβαλε ο georgetz στη φώτο. :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By Morx
#517174 Τα 600χλμ την εβδομαδα ειναι πολλα, για να παρεις ενα οχημα χωρις προστασια απο καιρικα φαινομενα.
Been there, done that και στο λεω απο καρδιας.

Επισης, εσυ καλα υπολογιζεις 600 ... αλλα οταν ανοιξεις το γκαζι και τα 90+ αλογα σε σπρωξουν, θ'αρχισουν τα "ελα μωρε, σχολασα, ας κανω και μια γυρα πριν προσγειωθω σπιτι".
ΩΠ λιακαδα, ας κανω μια μικρη βολτα (μπαμ 100+100χλμ)....
ΩΠ, ο μπροστα εκανε ακρη, γιατι να περασω σαν ανθρωπος, 2 κατω και απογειωση...
ΩΠ, γιατι με κοιταξε στο φαναρι περιεργα ο deliverάς ... "Launch control" αφορμη.


Οσον αφορα τη "βαρκα" το CBF1000 ... ειναι οτι καλυτερο για καθημερινο, γκαζατο, στριφτερο, ταξιδιαρικο.
Οδηγησε το αν μπορεσεις και θα με θυμηθεις.
Και δεν συμπαθω χονδα, γιατι σταζουν αιμα τα ματια μου, αλλα αυτο τουλαχιστον βλεπεται.
Oσον αφορα το γκαζι του, για το βαρος της και τα αλογακια, τα 4μισι για τα 100 ... δεν ειναι καθολου ασχημα.
Και πολυ ωραιες ρεπριζ και ελαστικο μοτερ.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#517177 Στα 600 το μήνα είμαι πλέον όχι την εβδομάδα ενώ υπάρχει και αμάξι.
Σχεδόν όλα είναι σε τέτοιες φάσεις που περιγράφεις οπότε δύσκολα να αυξηθούν πολύ! :s_tongue

Εμένα πάλι ενώ μου αρέσουν διάφορα άλλα Honda αυτό δεν θα το έλεγα τόσο ωραίο. Μάλλον στο βαρετό θα έκλεινα.
Αντίθετα το SV1000 άνετα το αγόραζα.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#517180 Ωπα γραψε λαθος, διαβασα 600 τη βδομαδα.

Τα SV1000 ειναι δυστυχως στην πλειοψηφια τους, 2α, 3α, 4α χερια και αντε ψαξε και βγαλε ακρη με το τι μπορει να σου βγαλει.
Οι περισσοτεροι ιδιοκτητες, δεν ηταν και νορμαλ παλικαρια...
Εαν καποιοι ειπαν το CBF1000 βαρετο, τοτε το SV1000 ειναι ο υπνος σε δυο ροδες.
Καλο, αλλα τον V2 τον βαριεσαι πιο γρηγορα. Τουλαχιστον στο CBF εχεις ενα ευρυ φασμα στροφων να ευχαριστηθεις ηχο και αποδοση.

Ξαναλεω, για καθημερινη μετακινηση παρε κατι που να σε προστατευει απο τον αερα και τα νερα οσο καλυτερα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#517190 Τα κιλά του CBF 1000 ειναι πολλά παραπάνω απο το SV ,το οποίο λογω V2 ταιριάζει σαφώς περισσότερο για την περιστασιακή χρήση και οχι μόνο.
Επίσης , ακομη και να βαρεθείς (λέμε καμια μλκια να περνά η ωρα με τους δρόμους που έχουμε ) παιζουν απο λαιτ αναβαθμίσεις σε φρενα -καλαμια - ΦΠΕ μεχρι full μπροστινά απο GSXR , γιατί κατι παλικάρια τα θέλουν για πίστα μετα :inlove:

Το μόνο που με κρατά για κατι τέτοιο , αφού κι απο Γερμανία φέρνεις πλέον , ειναι ότι η κατανάλωση ενος 1000ριου ειναι μεγάλη , οτι και να κάνεις και καποια στιγμή με τη βενζίνη στο 1.6 και με αυξητικές τάσεις ,θα στη δώσει.

Αν πιστεύεις οτι ποτέ δε θα έχεις τέτοια σκέψη , ορμα :twisted:
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#517578 CBF1000 πρώτης γενιάς έχω, του έριξα ένα σέρβις στα μπροστινά και ενδέχεται να του βάλω του χρόνου και ένα αμορτισέρ πίσω. Έγινε πολύ καλύτερο. Πολύ ζυγισμένο μηχανάκι, από ταχύτητα βαδίσματος και πάνω δεν καταλαβαίνεις το βάρος του. Από τα 60 και πάνω δουλεύει σαν αυτόματο (δεν αλλάζεις ταχύτητα) έχει πολύ καλή εργονομία για τα μέτρα μου. Καίει γύρω στα 5,5/100, έχει καλές ρεπρίζ για άνετη κίνηση στην εθνική. Το ABS μου γλίτωσε το τομάρι μια φορά.

Πύραυλος δεν είναι, αναρτήσεις SS δεν έχει, αλλά μεταξύ μας παίδες, πόσοι τα τερματίζουμε τα μηχανάκια και απο πλευράς γκαζιού (πλην ευθείας) και ιδίως απο πλευράς στριψίματος; Τις προάλλες ήμουνα χολωμώντα με τη γελάδα, σίγουρα ένα πιο ελαφρύ μηχανάκι θα ήταν πιο άνετο αλλά δεν χάλασε και ο κόσμος, για αυτόν που το πάει 7/10. Για πίστα οκ, δεν κάνει.

Ήθελα vfr800 αλλά βρέθηκε αυτό σε καλή κατάσταση. Δεν το μετάνιωσα, πλην ήχου του άτιμου του V4.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#517642 Δεν με ενοχλεί το CBF ούτε από θέμα αλόγων, εδώ τώρα είμαι με 30 άλογα, ούτε θεωρώ ότι θα είναι βαρετό.

Απλά μέσα σε όλα τα άλλα θέλω να μου αρέσει η μηχανή. Το CBF εμφανισιακά δεν είναι στις πρώτες θέσεις μου!

Κατά τα άλλα δεν βλέπω το λόγο να μην με κάλυπτε.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#517649 Δοκιμασε το και δωστου λιγο χρονο στα ματια σου και στο μυαλο σου... και θα το χωνεψεις.
Διωχνει στην ακρη τα 600άρια που μπορεις να διαχειριστεις (τοσο σε δυναμη - στα χερια σου- οσο και σε καταναλωση -στην τσεπη σου-) και ειναι οτι πιο ευχρηστο και βολικο για πολλαπλων ρολων.

Οσο για το αν στριβει, μια χαρα στριβει για την κατηγορια του!
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#519614
Morx έγραψε:Δοκιμασε το και δωστου λιγο χρονο στα ματια σου και στο μυαλο σου... και θα το χωνεψεις.
Διωχνει στην ακρη τα 600άρια που μπορεις να διαχειριστεις (τοσο σε δυναμη - στα χερια σου- οσο και σε καταναλωση -στην τσεπη σου-) και ειναι οτι πιο ευχρηστο και βολικο για πολλαπλων ρολων.

Οσο για το αν στριβει, μια χαρα στριβει για την κατηγορια του!



Χωρίς να έχω οδηγήσει το cbf1000 αλλά έχοντας οδηγήσει το μικρό του αδερφάκι και κοιτώντας την μπροστινή του ανάρτηση (Ν1 στην προσωπική μου ιεραρχία) οδηγούμε στο συμπέρασμα ότι θα είναι ΓΤΠ :)
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#520551
red_monster έγραψε:θα είναι ΓΤΠ :)


Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, οι αναρτήσεις όντως είναι budget, μην λέμε και αρλούμπες. Και εγώ ΓΤΠ το θεωρούσα, μέχρι που έδωσα 2 φράγκα για λαδάκια, ένα σετ ρουλεμάν τιμονιού κώνικα, και αποστάτες (μηδαμινό κόστος) για να δώσω λίγο προφόρτιση μπροστά, από μαμά δεν ρυθμίζεται.

Αποτέλεσμα: Άλλο μηχανάκι. Πλέον διακρίνω τα όρια του λάστιχου, πριν έλεγα "νταξ μωρέ, κι'αυτά καλά είναι" και απέδιδα τα κουνήματα και τα λυγίσματα στη φιλοσοφία της κατασκευής. Έχεις πλέον εμπιστοσύνη να το πιέσεις.

Οπότε μην βιάζεστε να κρίνετε από μηχανάκια που έχουν 50 χιλιάδες χιλιόμετρα και η μόνη συντήρηση ήταν λάδια-λάστιχα-φρένα.

Επιμένω στην άποψη μου ότι (και με έκραξαν σε αμιγώς μοτοσυκλετιστικό φόρουμ) αν τελειώνεις το μαμά πιρούνι-αμορτισέρ του cbf (ή αντίστοιχου) στο δρόμο, τότε ή είσαι δημόσιος κίνδυνος ή αυτοπαραμυθιάζεσαι ότι το τελείωσες.


Να μην βάλω το βιντεάκι του αυστραλού που παίρνει ένα μαμά dr650 160 κιλά και κάνει πλάκα σε ready to race κατέμια. Εκεί πώς δεν του φταίνε τα πιρούνια και τα κουτάλια;


Άβαταρ μέλους
By xenos
#520561
lemon3 έγραψε:Να μην βάλω το βιντεάκι του αυστραλού που παίρνει ένα μαμά dr650 160 κιλά και κάνει πλάκα σε ready to race κατέμια. Εκεί πώς δεν του φταίνε τα πιρούνια και τα κουτάλια;


Το ξεχείλωσες! :lol:
Άβαταρ μέλους
By lemon3
#520686
xenos έγραψε:
lemon3 έγραψε:Να μην βάλω το βιντεάκι του αυστραλού που παίρνει ένα μαμά dr650 160 κιλά και κάνει πλάκα σε ready to race κατέμια. Εκεί πώς δεν του φταίνε τα πιρούνια και τα κουτάλια;


Το ξεχείλωσες! :lol:



Η εφαρμογή είναι διαφορετική, το concept παραμένει το ίδιο... Πόσοι τα "τελειώνουν" τα μηχανάκια και πόσοι νομίζουν ότι τα τελειώνουν; :s_wink
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#520730 Η φάση στα τελευταία ποστ είναι :

- Πάρε CBF1000 :rtfm:
- Δεν θέλω :s_no
- Ρε πάρε , σου αρέσει και δεν το ξέρεις :rtfm: :s_devil
- Μπα :s_no
- Ρε άμα το φτιάξεις έτσι , θα είναι φοβερό :rtfm: :s_thumbsup
- ....