Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#407924
Νίκος Παππάς έγραψε:Αν μπεις με late apex τερματίζει εύκολα. Απλά θέλει προπόνηση και σχολείο

Από το Redmi Note 4

Υπάρχει άσκηση για αυτό που λέγεται quick turn, το κακό είναι παίζει να ακούσεις κανένα στριγκλισμα από το μπροστινό λάστιχο και να νιώσεις κάτι ζεστό στην σέλα.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#407940 διμικ στρώνει λάστιχο:
:s_shout :s_shout :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By dimik
#407942
rx8_drifter έγραψε:διμικ στρώνει λάστιχο:
:s_shout :s_shout :s_tongue

Μπα είμαι μεγάλος χεστης στην πραγματικότητα, απλά από την πολύ προπόνηση/σχολεία έφτασα σε κάποιο σημείο να κοιτάζω τα λάστιχα μου και να μην το πιστεύω ότι τα έκανα εγώ έτσι. Δεν είμαι όμως και κανένας που βάζει φωτιά στους δρόμους.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#414470 Κάθησα χτες και αλλαξα λάδια στο μηχανάκι, μιας και απ την Ισπανία μέχρι τώρα είχε μαζέψει πάνω απο 8000 (Γενικά θέλω να αλλάζω κάθε 5000, αλλά το αμέλησα).

Ε ρε πουστη, το γ@#$νο το φίλτρο λαδιου μου έβγαλε την παναγία :s_mad Κάποιος μαλάκας όταν το άλλαξε μόνο ηλεκτροκόληση δεν το έκανε. Ενα εργαλείο που είχα για το αμάξι δεν χώραγε με τπτ, αναγκάστηκα και πεταχτηκα με τις φόρμες μέχρι το Ντελφτ για να πάρω απο ένα φίλο ενα με αλυσίδα και έφαγα πάνω απο μισάωρο μέχρι να το καταφέρω. Στα τελευταία είχε ζαβώσει εντελώς και πλέον ήμουν στο δρόμο χωρίς επιστροφή, αλλά πήρε πούλο :twisted:

Για λάδια πάντα έπαιρνα castrol, αλλά αυτή τη φορά λόγω και μιας προσφοράς είπα να δοκιμάσω αυτά:

Εικόνα

Διάβασα καλές κριτικές (νομίζω είναι και το προτεινομενο της Καθε Τετάρτη Μάστορα) και είπα να του δώσω μια ευκαιρία
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#414475 για το φιλΙτρο λαδιου, εάν χωρανε τα χερια βεβαια,ενα ωραιο κολπακι που δουλευει στις 99% των περπτωσεων,ειναι να το τυλίξεις με ένα κομματι πατοχαρτο,ή σμυριδοπανο(το σμυριγλι προς το φιλτρο).Τα χερια σου μετα δεν γλυστρανε με τιποτα,και μπορεις να εξασκισεις πολλαπλασια δυναμη.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#414477 Ή απλά του καρφώνεις ένα κατσαβίδι, τα κάνεις όλα αιδοίο και τέλος.

Εικόνα

Τι πίθηκοι ρε γμτ.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#414483 Ήαν κι αυτό μέσα στο παιχνίδι, αλλά δεν έχεις καθόλου χέρι αν το κάνεις αυτό για να το γυρίσεις. Λόγω πολλαπλής ο χώρος είναι ελάχιστος, και αν δεν έχεις ράμπα να είσαι στο ύψος σου και εισαι ξαπλωμένος με το χέρι δεν παίζει τπτ.

Μου θυμίζει μια αντίστοιχη φάση με μπουζί στην Εύα που αναγκάστηκα να βάλω μοχλό για να τα χαλαρώσω. Εκεί βέβαια μπορεί να υπήρχε και κάποια ψυχρή κόληση?

Εν τω μεταξύ ρε πστ απορώ τί σκατα κάνουν. Είναι σαφείς οι οδηγίες, με το χέρι βιδώνεις και δίνεις μισή στροφή εξτρα. Πιθικοι εντελώς :s_hang
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#515812 Kαιρό έχω να γράψω μου φαίνεται :adminpower: (γιατί είχα και καιρό να καβαλήσω σοβαρα :vava: )

Μετά απο μήνες απουσίας μάζεψα αρκετά χιλιομετράκια και την βδομάδα που μας πέρασε μου έκανε κάτι παταλά. Εκει που πήγαινα ωραία και καλά έσβηνε μες στη μέση του αυτοκινητόδρομου :omg: Το φαινόμενο ήταν στην αρχή εντελώς σποραδικό, αλλά το ΠΣΚ είχα κανονίσει ταξίδι πρώτη φορά με το αμόρε εντός Ολλανδίας και δεν ήθελα τέτοια. Την Πέμπτη λοιπόν είχα καβατζωθεί με το πολύμετρο και λέω μόλις το κάνει (αν το κάνει) θα σταματήσω στην άκρη και θα δώ επιτόπου τάσεις κλπ γιατί τα VFR είναι ύποπτα με τους ανορθωτές. Φτάνω γραφείο λοιπόν το πρωί και λέω ας ρίξω μια ματιά (εν ώρα εργασίας :s_biggrin ). To troubleshooting δεν διήρκησε πάνω απο 15 δευτερόλεπτα, με το που πήγα να μετρήσω μπαταρία είδα ότι είχε χαλαρώσει ο θετικός πόλος :tomato:
Ειπα κι εγώ, είναι δυνατόν η χοντάρα να κάνει νερά :adminpower:

Το ΠΣΚ λοιπόν μας βρήκε να ανηφορίζουμε (ω για την ακρίβεια, γιατί έπρεπει να είμαι εκεί χαράματα για ενα μύτινγκ και η :inlove: δεν είχε σκοπό να χαλάσει το beauty sleep, οπότε ήρθε με τρένο :lol: ) για το πανέμορφο Groningen. Ευκαιρία επιτέλους να δοκιμάσω τις πλαϊνές βαλίτσες οι οποίες κάθονταν για 6 μήνες στην αποθήκη.
Εδω να επισημάνω οτι επειδή το back bag είναι της Shed, τα monokey της Givi δυστυχώς δεν ταιριάζανε μιας και ήταν φτιαγμένα για τις ορίτζιναλ χειρολαβές της Χόντα. Μόνη λύση ήταν να φτιάξω αποστάτες και καινούργιες βίδες, όπως και έγινε (τί το εχουμε το μηχανουργίο :s_biggrin )

Εικόνα

Εδώ με όλο τον εξοπλισμό
Εικόνα

Εικόνα

Στο πήγαινε που ήμουν μόνος μέχρι τα 190 είναι σταθερότατη, απο κει και πάνω νοιώθεις κραδασμούς. Με δύο άτομα πάτησα για λίγο 170, απο κει και πάνω αρχίζουν οι κραδασμοί. Με νορμάλ ταχύτητες ούτε που τις καταλαβαίνεις. Σ αυτό το setup βέβαια ξεχνάς διηθήσεις σε μποτιλιαρίσματα, ευτυχώς ήμασταν τυχεροί αυτές τις μερες :lol:

Αντε, καλό μας καλοκαίρι :metalo:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#515887 Προφανώς όταν είχα εγκαταστήσει την προέκταση για τον φορτιστή δεν τον είχα σφίξει καλά. Θα έχω τον νού μου όμως να τον ξανατσεκάρω στο μέλλον γιατί φοβάμαι μην εχει θέμα η βίδα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#524569 Το πρόγραμμα χτες είχε τακάκια μπρος πισω, λάδια και εγκατάσταση του GPS.
Τα πίσω ήταν με κάτι φλίδες :tomato:

Εικόνα

Τα μπροστά είχαν αρκετό ψωμί ακόμα, αλλά μιας και μπήκα στη διαδικασία τα άλλαξα κι αυτά. Μπήκαν κατι EBC sintered, πολύ βελτιωμένα απ ό,τι είχε πάνω.

Μιας και χώρος για τέτοια δεν παίζει στο κοινόχρηστο, καβατζωθηκα στο συνεργειο φίλου :superman:
Εικόνα

Το GPS ήθελα να το βάλω σε παροχή που ανάβει μονο με διακόπτη, αλλά εχει ενα DCDC converter που χωράει μόνο στη σέλα. Είχε 2 ασφάλειες εκεί αλλά αυτές ήταν μόνιμα ON οποτε τελικά έβαλα κλέφτη και το συνδεσα σε μια 30άρα. Καλώδιο πέρασα κάτω απ το ντεπόζιτο. Θα κοιτάξω λίγο καλύτερα να βρω ενα ηλεκτρολογικό διάγραμμα να πάρω σήμα απ το διακόπτη και να βάλω ενα 30άρι ρελε και μια ασφαλιοθήκη να τελειώνω