Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#440312 Τελειως πληροφοριακα, καλο, πολυ καλο ειναι και το super tenere το 1200.
Βεβαια δεν εχει αυτοματο, εχει δυο εκδοσεις, μια με ηλεκτρικα καλουδια και μια σκετη

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#440318 Δεν ξέρω, εδώ πια μιλάμε για ΚΤΜ, BMW και Ducati money, οπότε θέλει πολύ σκέψη και τόλμη. Το ίδιο underdog και η Triumph, Moto Guzzi και Aprilia φυσικά...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#440319
Νίκος Παππάς έγραψε:Τελειως πληροφοριακα, καλο, πολυ καλο ειναι και το super tenere το 1200.
Βεβαια δεν εχει αυτοματο, εχει δυο εκδοσεις, μια με ηλεκτρικα καλουδια και μια σκετη

Εικόνα



Μαστόδοντο από τα λίγα, είχε δίπλα δίπλα στην έκθεση Mt07, Mt09, Tenere και Super Tenere, η διαφορά μεγέθους ήταν τεράστια.

Σαν καναπές με ρόδες :lol:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#440322 Εντωμεταξύ και αυτό είναι απίστευτα βαρύ, πιο βαρύ από BMW , Ducati, KTM. Τι διάβολο;
Φυσικά, το βαρύτερο όλων είναι το Honda.
:sorry:
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#440340 Τότε, ή αυτό που αρέσει σε εμένα ή το αδερφάκι του.
ΚΤΜ 1190 αντβ

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#440351 Αυτό φτάνει σε τιμές Ducati και BMW. Λυπάμαι, αλλά όχι!
:lol:
Αν θέλεις άνεση, περιμένεις να λύσει τα προβλήματα η BMW με το πηρούνι και προχωράς.
Αν θέλεις όλα τα υπόλοιπα και αντέχεις το παραπάνω κόστος συντήρησης, πας γραμμή για το Multistrada 1200 S.
Αν δεν σου κάνουν τα παραπάνω, είσαι πάρπας και αντέχεις το βάρος, πας για Crosstourer.
Αν δεν είσαι κάποιος από τους παραπάνω, πας για ΚΤΜ ή για Super Tenere.
Αν δεν θέλεις τα δύο τελευταία και θέλεις κάτι διαφορετικό, πας για Moto Guzzi Stelvio.
Εικόνα
:tomato:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#440381 Σχετικα με το βαρος, ημουν προκατειλημενος και γω, μεχρι να φτασω στο σημειο να οδηγησω αρκετα απο τα γνωστα ποταμοπλοια της καθε εταιρειας.
Ειμαι 1,75 και 70 κιλα.

Ειναι θεμα συνηθειας κυριως.
Και αργεις πολυ περισσοτερο να το συνηθισεις, γιατι δεν ενδεικνυται να κανεις J-turn με ενα BMW K1200rs, τριβαλιτσο, φορτωμενος σε καθημερινη βαση....
Το να το στησεις στο κεντρικο stand, ειναι πανευκολο, το οτι ειναι βαρυ δε σημαινει οτι οι μηχανικοι επαιζαν το πουλακι τους και δεν εφτιαξαν σωστο μοχλο...
Το να κατεβεις και να το σπρωξεις πισω για να ξεπαρκαρεις, δεν ειναι καθολου ντροπη. ΔΕΝ γινεται αλλιως... αν γινοταν, θα βλεπαμε Smart να το παρκαρει σηκωτο οδηγος με συνοδηγο.

Το μεγαλο αβανταζ στα βαρια touring, ειναι η ανεση στα πολλα. Δεν ενοχλει καμια λακουβα, καμια ριπη ανεμου, καμια μετατοπιση κεντρου βαρους απο το συνεπιβατη κλπ κλπ.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#440394
dimviii έγραψε:μεγαλη υποθεση να μην φοβαται η :inlove:
εχετε υποψιν σας ότι οσο μεγαλωνουν, φοβούνται περισσοτερο .
Την πιο ανιωθη από ολες παντως ετυχε και την παντρευτηκα.
Τα εχουμε κατι μηνες,και εχουμε παει Μεγαρα με το 306,την βαζω μεσα για λιγους γυρους,και τι μου λεει?
να κανω και εγω μερικους? :lol: :dizzy: :omg:
Δεν θα ξεχασω γκομενιτσα πιτσιρικας εγω με το 5αρι,που μου ελεγε ότι δεν φοβαται,γιατι εχω παει και με 200 με ένα θειο μου με Μερσεντές. :lol: Εβαλε τα κλαματα στην 3η στροφη στα λιμανακια. :oops:
Γενικα πιτσιρικάδες ειχαν τυχει τα απίστευτα με διαφορες κοπελίτσες σε σχεση με την ταχυτητα.
Καλα χουνέρια εχει φαει και η μανα μου,με κορυφαιο πολυ δυνατο κυνηγητο από χωριο προς Αργος, με εντοπιο Σουμπαρου,οπου σταματώντας πλαι μου μολις μας επιασε κινηση στο Αργος,βλεπει τη μανα μου στο καθισμα του συνοδηγου(74 ετων) και εμεινε ετσι :s_omg :lol:


:offtopic: αλλά έχουμε κοινές εμπειρίες. Την πρώτη φορά που πήγα την μάνα μου Γιάννενα, γύρισε με το ΚΤΕΛ. :lol:
Άνιωθη πλέον είναι η αδερφή μου. Βέβαια κάθε φορά που την πηγαινα Γιάννενα στις αρχές είχαμε αναγκαστική στάση. :innocent: Το επικό το έχω ακούσει πιτσιρικάς από τότε "σχέση" με το σκουτεράκι.
-Μην τρέχεις.
-Μα δεν τρέχω. Με πενήντα πηγαίνω
-Και που το ξέρεις;
:help: :dizzy: :dizzy: :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#443924 Πάντως τα ντουκάτι νομίζω ότι πράγματι δεν ήταν όσο μπουρδέλα ακούγεται, απλά δεν είχαν την πρέπουσα συντήρηση. Τώρα κάτι άφρικες που δεν τους άλλαζες ποτέ λάδια και δεν πάθαιναν τπτ οκ, γίνεται. Εγώ μόνο μια μηχανή είχα ως πιτσιρικάς σε αφίσα στο δωμάτιο και ήταν αυτή:
Εικόνα

Πωπω, ακόμα και σήμερα μου φαίνεται καταπληκτική! Όπως και η παρακάτω κυρία:
Εικόνα

Και μπορούν και κάνουν και παπάδες. Τώρα τα καινούρια με τόσα ηλεκτρικά έχουν συχνά αστοχίες και πρέπει να είσαι άπλας να μπορείς να τα μαζέψεις. Τα μουλτι τα πρώτα είχαν θέμα με τις κεφαλές αν θυμάμαι καλά. Τα bmw τα 1200 και αυτά όλο θέματα. ε το ξέρεις, το αποφασίζεις το παίρνεις πακέτο. Αλλιώς πάρε old fashion ιάπωνα να μην βλέπεται, να μην στρίβει έτσι, αλλά να μην χαλάει κιόλας (έτσι όλα τα κλισέ μαζί :innocent: ).

Εγώ να σας πω την αλήθεια μου; Κάποια μηχανάκια/αυτοκίνητα μου έκαναν από πάντα κλικ, ανεξάρτητα απ ότι λέει όλος ο κόσμος. πχ το μξ ήταν σκάλωμα από μικρός. Δεν το μετάνιωσα ποτέ που το πήρα. Τώρα στα μηχανάκια. Μου αρέσουν πολύ πχ ktm adv 990, triumph street/speed triple, duc monster. To 1o λόγω διαστάσεων, θεωρώ ότι δεν μπορώ να το κουμαντάρω και βγαίνει εκτός. Αλλά κάθε φορά που πετυχαίνω ένα στο δρόμο, εκτός ότι το χαζεύω, πάντα μα πάντα ο ιδιοκτήτης το πήγαινε τάπα! Τι σούζες, τι ανοίγματα. :inlove:
Το 2ο ήταν στη λίστα, αλλά διάβασα πολλά αρνητικά σχόλια για ηλεκτρονικά (πηνία πχ συνέχεια) και για την άσχημη μεταπώληση του. Παρόλα αυτά έκανα λάθος που δεν βρήκα κάποιο (που άραγε) να οδηγήσω. Ειδικά για το μοτέρ και την θέση οδήγησης του.
Το duc που πήρα κιόλας και αυτό ήταν κόλλημα, σχεδόν μαθητικό. Αλλά όπως όλα τα όνειρα εκείνης της ηλικίας, ξεφτίζουν όταν τα έχεις. Πχ, οκ, στρίβει πάαααααααρα πολύ ωραία, φρενάρες. Αλλά ρε παιδί μου, πλαστικό ρεζερβουάρ με καπάκια; :hmmm: Χωρίς abs; :hmmm: Επίσης είναι πιο μικρό από παπάκι σε βαθμό να με ενοχλεί εμένα που δεν είμαι και ψηλός. Από δύναμη οκ, αλλά μέχρι εκεί. Δεν μου λείπει το ξέσπασμα του 4κ, αλλά λίγο περισσότερο το ήθελε γμτ για να παίζεις πιο ωραία.
Είμαι σίγουρος ότι αν το δώσω θα το μετανιώσω, αλλά αν δεν το μετανιώσεις δεν θα πας ποτέ σε κάτι καλύτερο. Βέβαια και εγώ 7-8-10κ δεν δίνω για μηχανάκι που αφήνω έστω κ σε κλειστό πάρκινγκ πολυκατοικίας.

Και ένα μηχανάκι που μου αρέσει και το χαζεύω πάντα.....
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#443927 To K1200 πάει πολύ ωραία στην πίστα, είχα πάει με 2 φίλους με ένα σε αυτό το χρώμα κι ένα κίτρινο-μαύρο Κ1200 και πήγαιναν μπάλα στην "κλειστή" διαδρομή της συγκεκριμένης πίστας.
Για την εθνική δεν το συζητάω, τους ζήλευα για την άνεση.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#443929 Τα ίδια γούστα και κολλήματα έχουμε (με την εξαίρεση της τελευταίας bmw) :lol: Αν πας κάποια στιγμή σε on off τόλμα το για το 990. Εγώ επίσης έχω άχτι και τα μεγάλα γιαπωνέζικα τετρακύλινδρα αερόψυκτα και κυρίως το zrx 1100 -1200.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#443945
NiTse έγραψε:Τα ίδια γούστα και κολλήματα έχουμε (με την εξαίρεση της τελευταίας bmw) :lol:


Ξέρεις τι; Η bmw που έβαλα είναι από τα πράγματα που όποτε βλέπω λέω "αυτό μου αρέσει ιδιαίτερα". Το παθαίνω σπάνια, αλλά με διάφορα πράγματα. Μια φορά λέω στη σύζυγο "ωραίο σακάκι αυτό". Μου λέει είναι η τρίτη φορά που μου το λες (σε διαφορετικά μαγαζιά :oops: ), μήπως να το πάρεις; :lol: Έτσι και αυτή η bmw. πχ adv 1200 κλπ δεν με εντυπωσιάζουν τόσο.

NiTse έγραψε:Αν πας κάποια στιγμή σε on off τόλμα το για το 990.


Ρε συ, θα είμαι λες και καβαλάω ελέφαντα, γι αυτό είναι εκτός. :lipsealed: +επιτόπιες μανούβρες κλπ.

NiTse έγραψε:Εγώ επίσης έχω άχτι και τα μεγάλα γιαπωνέζικα τετρακύλινδρα αερόψυκτα και κυρίως το zrx 1100 -1200.


Μπαααα! Αλλά κάτι τέτοιο:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#443946 Ιδια κατηγορια ειναι. Τοοοοονους ροπης!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Morx
#444024 Πηγαινα χθες προς Σερρες με φιλο, που ειναι νεος στο "αθλημα".
Τον ειχα μπροστα μου, για εχει δικο του ρυθμο ωστε να μην κανει καμια παλικαρια προσπαθωντας να ακολουθησει και καρφωσει μπαριερες.

Σεμνα, ταπεινα 130, με καποια ψιλοανοιγματα μεχρι 180 εκεινος.

Λιγο πριν το τουνελ, στην ευθεια, ειμαι δεξια χαλαρος και ξαφνικα περναει με +(ΠΟΛΛΑ) μια 911 μαυρη με γερμανικα νουμερα. Με ξαφνιασε γιατι οταν κοιταξα πριν δευτερολεπτα καθρεπτη, δεν ειδα τιποτα πισω μου.
ΩΝΑΣΟΥΓΑΜΗΣΩ εδω ειμαστε.

Ανοιγω με 6η οπως ημουν.... ΔΕΕΕΕΕΕΕΝ.... κατεβαζω 4η και ξεσκιζομαι.
Τον φτανω πριν τις στροφες με 190 κοντερ.
Λεω απο μεσα μου, τωρα θα κοψει, τωρα θα το ριξει στα φρενα.
@@

Οι ανοιχτες με 220-240 και η γκαζιερα στο στοπ!
Ο τυπος με ιδρωσε... :dizzy:
Ηρθαν οι πιο κλειστες στροφες, τον περναω απο εξωτερικη, κραταω τη λωριδα μου κοβω λιγο, κραταει και εκεινος τη δικη του, περναει ξανα μπροστα, σε ολες τις διαδοχικες, βλεπω σημαδια απο τα λαστιχα στο δρομο. Κραταω 4η για καλες εξοδους και τα δινω ολα. Με ιδρωσε ο τυπος.
Μεχρι την εξοδο για Στρυμονικο... ηταν 100-200 μετρα πισω μου και ακολουθαγε.
RESPECT στον τυπο!! Δεν μου εχει τυχει μεχρι στιγμης να πετυχω αυτοκινηταρα και να το πηγαινει στα στροφιλικια οπως του αρμοζει!

Ο φιλος μου τα ειδε ολα, τον περιμενα 5 λεπτα με αλαρμ.
Με το που τον περναει η πορσε, περναω και εγω, νομιζε θα με εβρισκε στα συνορα και γελαγε.

Κριμα σε μερικα καλα σημεια που ειχε κινηση αλλιως θα πηγαιναμε σε ολη τη διαδρομη ο καθενας στη λωριδα του με πιο ποιοτικο κυνηγητο.