Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#388670 Τις είχε και στην έκθεση τις Brixton. Πολύ ωραίες.
Κρίμα που δεν βγαίνουν και στα 250 κυβικά τουλάχιστον.
Άβαταρ μέλους
By koubeast
#388678 Το skyteam ace δείχνει πολύ φτηνιαρικο δυστυχώς. Άλλο ένα πολύ ωραίο που είδα απο κοντά (ήταν και στην έκθεση απ ότι έμαθα) είναι το astor orcal 125.

Εικόνα

https://www.car.gr/7401286-orcal-astor-125

Δείχνει πολύ προσεγμένο, πολύ ωραίο απο κοντά.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#388693 όλες οι μηχανές αυτές κατασκευάζονται με γνώμονα το κόστος , οπότε φθηνές είναι, καμιά δεν πείθει οτι πρόκειται για original κατασκευή ή μια μικρότερη Bonnie....

Ζήτημα λοιπόν είναι τα φθηνά ανταλλακτικά για τα (αναμενόμενα) χαζοπροβληματάκια μικρής έκτασης που προκύπτουν
και εννοείται να είναι καλή βάση για custom λύσεις ώστε να φέρει κάποιος στα μέτρα του με σχετικά μικρό κόστος.

Εκεί πατά το υπερ-ελαφρύ Ace ,ρεπλικα του παλιού Honda Dream , με kit φρένων, αύξησης κυβισμού, αναρτήσεων και άλλων γιαυτό και πουλά καλά.

Το σημαντικότερο εν τέλει είναι με τι ευχαριστιέται κάποιος :)
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#388708 Καλα ολα αυτα τα νεο-ρετρο 125αρια, αλλα πολυ αδυναμα ρε παιδι μου. Με 10-11 αλογα θα ειναι πιο αργα απο τα παπια, λογω βαρους κυριως.
Αντε τωρα να προσπαθεις να κινηθεις στην Κηφισιας-Συγγρου-ποταμι με αυτα και να σε περνανε με 120χαω :lipsealed:

Αν εβγαιναν 250αρια θα ηταν προτιμοτερα.

Ειχε στην εκθεση στο περιπτερο του Γκοργκολη ενα 400 αρι σχεδον ιδιο με το srx 400.
Αν το εισαγει τελικα θα εχει γυρω στα 3800€
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#388769
NiTse έγραψε:Τα καινουρια τα Benelli τα είχε η έκθεση; Τα είδε κανείς πως του φάνηκαν απο κοντά;


Δεν τα είδα κάπου.


Νίκος Παππάς έγραψε:Ειχε στην εκθεση στο περιπτερο του Γκοργκολη ενα 400 αρι σχεδον ιδιο με το srx 400.
Αν το εισαγει τελικα θα εχει γυρω στα 3800€


Θυμάσαι μοντέλο?
Νόμιζα θα έχει μόνο scooters και δεν πέρασα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#388771 Έβγαλε ανακοίνωση στο Facebook η benelli ότι δεν ήρθαν εγκαίρως όλες οι μοτο για να παρουσιαστούν στην έκθεση

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#388822
Νίκος Παππάς έγραψε:Καλα ολα αυτα τα νεο-ρετρο 125αρια, αλλα πολυ αδυναμα ρε παιδι μου. Με 10-11 αλογα θα ειναι πιο αργα απο τα παπια, λογω βαρους κυριως.
Αντε τωρα να προσπαθεις να κινηθεις στην Κηφισιας-Συγγρου-ποταμι με αυτα και να σε περνανε με 120χαω :lipsealed:

Δεν είναι καμιά φοβερή διαφορά. 110 κιλά είναι τα καλά παπιά και περίπου 130 αυτά τα μοτοσυκλετάκια. Σε ταχείας κυκλοφορίας δρόμο πάντως νιώθω 100 φορές πιο ασφαλής με λίγο βαρύτερη από παπί, που είναι φτερό στον άνεμο, μοτοσυκλέτα

Νίκος Παππάς έγραψε:Αν εβγαιναν 250αρια θα ηταν προτιμοτερα.

Σίγουρα! Ο τύπος στην τεομοτο είπε πάντως πως η brixton θα φέρει και μεγαλύτερου κυβισμού μηχανάκια.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#388824 Αν κρίνω από το δικό μου, 250αρι σκούτερ με 20 άλογα που στους μισούς δρόμους της Αθήνας μου λείπει δύναμη και λόγω μετάδοσης κερδίζω σε ρεπριζ, βραστα και άστα θα είναι τα 125 κυβικά

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By xenos
#390746 Να επανέλθω με λίγο περισσότερα σχόλια σχετικά με το 696. Λοιπόν (ανάμικτα)...

Καταρχάς έχω αρχίσει το να το συνηθίζω αρκετά και να το δουλεύω αντίστοιχα. Τις πρώτες μέρες κάπως μου φάνηκε να σκορτσάρει χαμηλά. Τώρα δεν το κάνει πλέον, γιατί απλά φεύγω πιο γρήγορα. :s_thumbsup
Τη θέση οδήγησης την έχω συνηθίσει και δεν με ενοχλεί καθόλου. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είναι άνετο. Σε γρήγορη οδήγηση μου φαίνεται άψογη.
Τη σέλα πολύ άνετη δεν τη λες, αλλά δεν είναι on off ταξιδιάρικο, οπότε το συγχωρείς και αυτό. Το ύψος της δε, είναι αρκετά χαμηλό, το οποίο θα βολέψει χαμηλού αναστήματος αναβάτες, αλλά ακόμα και για μένα που δεν είμαι πρώτο μπόι, θα την προτιμούσα λίγο πιο ψηλά. :oops:
Το τιμόνι δεν κόβει καθόλου, οπότε σε καθημερινή χρήση μάλλον σπάει νεύρα και @@ ταυτόχρονα. Στο δρόμο όμως εκτός κίνησης δεν με προβλημάτισε ποτέ. :hmmm:
Τα φρένα (το μπροστινό δλδ) είναι πολύ δυνατά και θέλει λίγο εξοικείωση γιατί κάθε mm μεταφράζεται σε αρκετή διαφορά.
Από μοτέρ τώρα, καλό δεν λέω, αλλά (θα την πω την παπάτζα μου τώρα) θα ήθελα λίγο παραπάνω. :oops: Και δεν είναι ότι είμαι γρήγορος, τρέχω, κλπ. Φαντάζομαι το 1100 θα είναι τέλειο εκεί και πολύ πιο γεμάτο.
Ο συμπλέκτης μια χαρά μαλακός (και υγρός) και βολικότατος.
Η ανάρτηση του δεν είναι καθόλου σκληρή όπως το νιώθω και δεν προβληματίζει πουθενά.

Σε πιο γρήγορους, για εμένα, ρυθμούς μπορώ να πω ότι δεν με έχει πουλήσει ποτέ. Το μεγαλύτερο θέμα μου είναι ο πιθανός δισταγμός στην είσοδο της στροφής. Εκεί είναι που γίνεται η μλκία. :rant: Το μυαλό/ένστικτο κάποιες φορές νικά και τον πίνεις. Όπου το εμπιστεύεσαι, στρίβει πάντα και όπως πρέπει το γαμήδι. Νιώθω πιο άνετα μαζί του πλέον και κάνει τα περισσότερα εκείνο. Θέλει (όπως όλα άλλωστε) σταθερό γκάζι και να μην ταράζεις την ισορροπία του ιδιαίτερα πριν στρίψεις. Όσο πιο ομαλός είσαι εσύ, τόσο είναι και εκείνο. Επίσης το που κοιτάς παίζει σημαντικότερο ρόλο απ όσο πίστευα και είναι κάτι που προσπαθώ να διορθώσω.

Αυτά τα ολίγα... :s_bye
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#390749 Κανε σχολειο.
Εχει την Κυριακη αυτη ο Χουντρας
https://www.facebook.com/events/703521349827874/