Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#29455
drdino έγραψε:Εσύ θα το ξέρεις και καλύτερα από εμένα, εγώ 2 φορές που πήγα Βασιλίτσα είδα αρκετούς που είχαν βγει στο χαντάκι γιατί νόμιζαν πως 4κινηση=υπερατού. :lol:



Ακριβώς. :s_cool Το άλλο "λάθος" είναι βέβαια ο εξοπλισμός SUV/υπερSUV με ασφάλτινα λάστιχα αλλα αυτό είναι αλλη ιστορία.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#32284 Εικόνα

με το προσθοκινητο JUKE, βγηκα απο το χωραφι βαζοντας την οπισθεν ενω προσφυση ειχαν οι δυο διαγωνιοι τροχοι, το αμαξι μπαλατζαριζε σε αυτους που βλεπετε, ειναι το πιο δυσκολο που μου ετυχε - το επεδιωξα σε ενα βαθμο μπαινοντας στο χωραφι. τι συνεβη λοιπον και ο ενας μπροστινος που ηταν στον αερα δεν γυριζε και εδωσε τη δυνατοτητα στον αλλον να εχει ισχυ και ροπη ωστε να βγει απο την κατασταση αυτη??
Άβαταρ μέλους
By 224v
#35134
kostis20 έγραψε:Μπήκε το EDL/ESP.Ή ο μπροστνος δεν ήταν στον αέρα και βρήκε πρόσφυση.


Ναι αυτο σκεφθηκα και εγω, αλλα τοτε τι χρειαζεται η τετρακινηση για τετοιες περιπτωσεις?? να κουβαλας τζαμπα βαρος ενω σπανια θα χρειασθει... ενα μπλοκε βεβαια κανει περιπου κατι παρομοιο αλλα σε τετοιο αυτοκινητο ισως ειναι υπερβολη αφου τα καταφερνει και με το EDL/ESP)
Άβαταρ μέλους
By IKE
#35180 Για τέτοιες περιπτώσεις δεν είναι απαραίτητη η ττερακίνηση, για άλλες προφανώς είναι.
Άβαταρ μέλους
By kinq1
#36136 Το ESP του Juke κάνει ένα είδος "εξομοίωσης" του μπλοκέ διαφορικού, δηλαδή αν δει ότι ό ένας τροχός γυρνάει χωρίς πρόσφυση, ενώ ο άλλος δεν γυρνάει καθόλου, ενεργοποιεί το φρένο στον τροχό που γυρνάει, αναγκάζοντας τη ροπή του κινητήρα να πάει στον τροχό που δεν γυρνάει. Η συγκεκριμένη λειτουργία μάλιστα, είναι η μόνη λειτουργία του ESP που δεν απενεργοποιείται με το κουμπί "ESP off".
Άβαταρ μέλους
By ELTASSOS
#57461 Subaru ipreza.

αυτες τις μερες με τα χιονια δεν με προδωσε πουθενα η 4-κινηση ουτε τα κοντα του σε συνδυασμο με φρενακι σε κατηφορα. Ειναι αστερι για τετοια δουλεια. Μειονεκτημα οτι ειναι χαμηλο οποτε μονο σε πατημενο η καθαρισμενο δρομο. Λαστιχα πιρελλι δρομου, οχι τιποτα ιδιαιτερο, 5-ετιας με 60000 χλμ.(επρεπε να ειχαν αλλαχτει).

Εξαιρετικη 4-κινηση με το ABS να δουλευει συνεχει σε παγωμενη κατηφορα
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#59629 Και ένα βιντεακι με το SQ5 που φοράει το crown gear.
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#73771 Quatro, SH-AWD, Symmetrical All-Wheel Drive, πως υλοποιούνται τι προσφέρουν κλπ. κλπ.

Λυσάξτε. :twisted:
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#73869 Πέρα απο το πως υλοποιούνται θα ήθελα να συζητηθεί και η κατανομή ροπής σε κάθε σύστημα.

@ΙΚΕ
Είχες γράψει ενα κομμάτι στο 4τφ -με τύπους και σηματάκια- για το που πάει η ροπή. Αν δεν βαριέσαι ρίξτο ενα copy και εδώ.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#73993
j.marr έγραψε:@ΙΚΕ
Είχες γράψει ενα κομμάτι στο 4τφ -με τύπους και σηματάκια- για το που πάει η ροπή. Αν δεν βαριέσαι ρίξτο ενα copy και εδώ.


Είχα γράψει διάφορα (χάρη στον admin-hakorz-δία που με έσβησε βέβαια είναι πιο δύσκολο να ψάξω), για ποιο αντικείμενο συγκεκριμένα ήταν θυμάσαι? Αν εννοείς γενικά θα κοιτάξω να τα συγκεντρώσω αν υπάρχει ενδιαφέρον.