Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#28799 Καθόλου περίεργη δεν είναι, απλά σκέψου ότι αρκεί ο ένας εμπρός τροχός να είναι στον αέρα, όχι οι 2. Απαράδεκτο το σύστημα της Honda, πολύ αμφιβάλω αν είναι τόσο πιοα χαμηλής αντοχής ή απλά το ρύθμισαν έτσι ώστε να μην χρειαστεί να πάθει ποτέ τίποτα. Με το setup αυτό η τετρακίνηση έχει σχεδόν μηδενική συμβολή.

ΥΓ. Για την ρυμούλκηση δεν είμαι σίγουρος, πιθανώς να ισχύει αυτό που λέει ο leonp, ανάλογα που βρίσκεται ο συμπλέκτης της τετρακίνησηςμε κλειστή τη μηχανή.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#28802 Και το να βρεθεί ο τροχός στον αέρα θεωρείται πολλές φορές abuse case γι'αυτές τις τετρακινήσεις σε αυτού του είδους τα αυτοκίνητα.

Πολύ πιθανό να είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε να μειώσει την πιθανότητα να χαλάσει το σύστημα αν κάποιος επιμένει να γκαζώνει ενώ σπιναρει. Με κίνδυνο να γίνω βαρετός επειδή έτυχε να δω πρόσφατα το συγκεκριμένο στη δουλειά σε teardown, η διαφορά διαμέτρου στα ημιαξονια είναι αποκαλυπτική.

Εδώ ένα ακόμα ενδιαφέρον βίντεο:
http://www.youtube.com/watch?v=Uwr5_Sd47Us
Άβαταρ μέλους
By IKE
#28807
drdino έγραψε:Και το να βρεθεί ο τροχός στον αέρα θεωρείται πολλές φορές abuse case γι'αυτές τις τετρακινήσεις σε αυτού του είδους τα αυτοκίνητα.


Ναι οκ, αυτή είναι και η δικαιολογία αλλά κακώς θεωρείται ακραία περίπτωση, εντάξει, το να βρεθούν και οι 2 εμπρός πες οκ, αλλά το να χάσει πρόσφυση ο ένας εμπρός τροχός είναι πανεύκολο, χωρίς καν να έχεις βγει εκτός δρόμου.

Στη πράξη η τετρακίνηση αυτή είναι χρήσιμη μόνο σαν πολύ ελαφρύ αντισπιν εν κινήσει, κρίμα τα 50 κιλά και όλα τα τζάτζαλα που κουβαλάει κανείς δηλαδή.

Για τα ημιαξόνια έχεις δίκιο, είναι οριακά. Αν ήταν σωστά διαστασιολογημένα θα κόστιζε στη Honda 100 ευρώ παραπάνω, και πολλά λέω ίσως.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#28812 Εγώ το βλέπω ανάποδα το θέμα, δηλαδή τα ημιαξονια δεν είναι οριακά αλλά ο,τι χρειάζεται η συγκεκριμένη εφαρμογή. Το πρόβλημα λοιπόν ξεκινάει από το ότι η Honda θεωρεί πως το αμάξι δεν χρειάζεται περισσότερη ροπή πίσω για τη χρήση για την οποία προορίζεται.

Υγ: 100 ευρώ είναι τρομακτική διαφορά για την βιομηχανία, εδώ πέφτει κράξιμο για να γλυτώσουμε μερικά σεντς από τους διακόπτες των παραθύρων :lol:
Άβαταρ μέλους
By IKE
#28814 Η συγκεκριμένη εφαρμογή θα μπορούσε απλά να απουσιάζει, ένα 2κίνητο CR-V είναι πρακτικά ίδιας απόδοσης και θα κοστίζει και 100 ευρώ λιγότερο στη Honda από το 4κίνητο.

ΥΓ. Γράφουν στα ίντερνετς ότι η Acura πιθανώς θα το γυρίσει σε στάνταρ τετρακίνηση σε όλα της τα μοντέλα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#28817 Αν ήταν δικίνητο όμως, τότε ενδεχομένως δεν θα το προτιμούσε κανείς σε σχέση με ένα άλλο τετρακίνητο. Επιπλέον, η Honda μπορεί και χρεώνει σαφώς παραπάνω την υποτυπώδη αυτή τετρακίνηση απ' ότι της κοστίζει.

Η άποψη επίσης βλέπω στα ιντερνετς πως είναι ότι το crv πρώτης γενιάς και το hrv ήταν ικανότερα.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#28822
drdino έγραψε:Η άποψη επίσης βλέπω στα ιντερνετς πως είναι ότι το crv πρώτης γενιάς και το hrv ήταν ικανότερα.


Τα οποία και αυτά ήταν υποτυπώδη, είχα τύχει σε εκτός δρόμου διαδρομή με πρώτης γενιάς CR-V, πρακτικά είχε συμπεριφορά προσθιοκίνητου. Επίσης θα μου έκανε εντύπωση αν τα τελευταία είχαν υποδιαστασιολογημένο πίσω σύστημα μετάδοσης σε σχέση με τα πρώτα, απλά φαντάζομαι πως επειδή τα αρχικά τράβαγαν πολύ μεγάλο ζόρι, ακριβώς λόγω της ανεπάρκειάς τους, έκαναν αυτή τη ρύθμιση.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#28833 Αυτά τα αμάξια τα παίρνεις με την ψευδαίσθηση ότι όταν το χρειαστείς θα έχεις και την τετρακίνηση κτλ... (παραμύθια, συνήθως άχρηστο πάει αλλά λέμε τώρα....).
Αυτό το βίντεο σου χαλάει την φαντασίωση, πως να πας να το πάρεις μετά ; μέγα άκυρο
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#28837 Συμφωνώ με ΙΚΕ. Ακόμα και με έναν τροχό χωρίς πρόσφυση θα μπορούσε να συμβεί αυτό.Ειδικά με το esp/edl απλά να μην υπάρχει όπως βλέπουμε.
Όπως και στα παλιότερα video με τα audi & το τορσεν βέβαια ,εγώ απορώ γιατί δεν ενεργοποιειται έστω και ελάχιστα το ESP/EDL στους μπροστά τροχούς.Τόσο για τη πλάκα έχουν την αντοχή των εξαρτημάτων τους?
Κατά τα άλλα είδατε πώς περνάει το Κuga ,το οποίο έχει και αυτό συμπλέκτη για κεντρικό?
Tα παλία crv είχαν συστημα με υδραυλική αντλια η οποια ανεβαζε πίεση απο τη διαφορά περιστροφής μπροστα και πίσω τροχών. Υστέρούσε αρκετά...
Αποτυχία για τη Honda πάντως και τα άλλα SUV παρόμοια συστήματα έχουν και μερικά κλειδώνουν και το συμπλέκτη...Επρεπε να είχαμε γεμίσει διαλυμένα QQ και Χtrail...
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#29415
drdino έγραψε:Και το να βρεθεί ο τροχός στον αέρα θεωρείται πολλές φορές abuse case γι'αυτές τις τετρακινήσεις σε αυτού του είδους τα αυτοκίνητα.


Ένας τροχός στην άσφαλτο ο άλλος σε βαθύ χιόνι. > Τον ήπιες.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#29421 Φυσικά. :lol: Το θέμα είναι πως τα περισσότερα από αυτά τα τεμέκ τετρακίνητα δεν θα δουν συηχνά τέτοιες συνθήκες, οπότε και δεν θα βγει το πρόβλημα στην επιφάνεια,.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#29426 Δεν εχω μπει στις τεχνικες λεπτομερειες (δεν διαβασα ολο το θεμα) αλλα για την Ακιουρα που αναφερθηκε, ως γνωστο η αγορα της ειναι η Αμερικαναδικη που στο μεγαλυτερο τμημα πεφτει απο αρκετο εως παρα πολυ χιονι και αρα τα τετρακινητα sedan και SUV ειναι must για τις αναγκες της αγορας. Τουλαχιστον απο αυτο που θυμαμαι και επηδει το 90% των αυτοκινητων εχουν all weather και οχι χειμερινα λαστιχα ακομα και η ελαφρυ τετρακινηση εχει καποιο πλεονεκτημα στο χιονι σε σχεση με την μπροστινη κινηση, περα απο οτι ακουγεται και καλυτερα στο marketing. Αρα θα πρεπει να δουμε την συμπεριφορα αυτων των συστηματων στους χιονισμενους δρομους για να αξιολογησουμε την εμπορικη τους χρησιμοτητα.
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#29435
drdino έγραψε:Φυσικά. :lol: Το θέμα είναι πως τα περισσότερα από αυτά τα τεμέκ τετρακίνητα δεν θα δουν συηχνά τέτοιες συνθήκες, οπότε και δεν θα βγει το πρόβλημα στην επιφάνεια,.


Ισχύει αλλα είναι λάθος ΙΜΟ να έχει την αίσθηση ο οδηγός οτι οι δυνατότητες ενός οχήματος είναι πάνω απο τις πραγματικές.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#29443 Εσύ θα το ξέρεις και καλύτερα από εμένα, εγώ 2 φορές που πήγα Βασιλίτσα είδα αρκετούς που είχαν βγει στο χαντάκι γιατί νόμιζαν πως 4κινηση=υπερατού. :lol: