Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#12520
leonp έγραψε:Το σύνολο (βάρος στον εσωτερικό τροχό + εξωτερικό τροχό) είναι πάντα ίδιο είτε έχεις ανάρτηση ή όχι, αλλά η κατανομή του βάρους στον εσωτερικό και εξωτερικό τροχό αλλάζει με το είδος της ανάρτησης που έχεις.


Μα ακόμα και το συνολικό βάρος που έχεις σε έναν άξονα (net βάρος + μεταφορά) επηρεάζεται από τη σχετική σκληρότητα σε roll μεταξύ εμπρός και πίσω οπότε μόνο σταθερό δεν είναι.

Το μόνο που είναι σταθερό είναι η συνολική μεταφορά βάρους σε ΟΛΟ το αυτοκίνητο. Το πώς αυτή θα κατανεμηθεί στον κάθε άξονα έχει να κάνει με το πόσο σκληρός σε roll είναι αυτός ο άξονας σε σχέση με τον άλλον άξονα.
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#12703
funkyreverend έγραψε:Α να γεια σου, τώρα έγινε κλαριφιέ το πράμα.


Πάτερ μου, η ειρωνεία είναι αμαρτία... :rtfm: :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#12712
A-Viper7 έγραψε:...Το μόνο που είναι σταθερό είναι η συνολική μεταφορά βάρους σε ΟΛΟ το αυτοκίνητο. Το πώς αυτή θα κατανεμηθεί στον κάθε άξονα έχει να κάνει με το πόσο σκληρός σε roll είναι αυτός ο άξονας σε σχέση με τον άλλον άξονα.
Και σε επίπεδο δρόμο επηρεάζεται από την δυναμική κατάσταση (επιτάχυνση, επιβράδυνση, στροφή, συνδυασμός).... και αν δεν είναι επίπεδος ο δρόμος ακόμα πιο μπλεγμένα....
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#12720
sknipper έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:...Το μόνο που είναι σταθερό είναι η συνολική μεταφορά βάρους σε ΟΛΟ το αυτοκίνητο. Το πώς αυτή θα κατανεμηθεί στον κάθε άξονα έχει να κάνει με το πόσο σκληρός σε roll είναι αυτός ο άξονας σε σχέση με τον άλλον άξονα.
Και σε επίπεδο δρόμο επηρεάζεται από την δυναμική κατάσταση (επιτάχυνση, επιβράδυνση, στροφή, συνδυασμός).... και αν δεν είναι επίπεδος ο δρόμος ακόμα πιο μπλεγμένα....


Για δεδομένη πλευρική επιτάχυνση η συνολική μεταφορά βάρους είναι σταθερή και εξαρτάται από το μετατρόχιο και το ύψος του κέντρου βάρους.

Αν ο δρόμος δεν είναι επίπεδος, απλώς προσθέτεις την επιπλέον πλευρική/διαμήκη επιτάχυνση του κέντρου βάρους λόγω βαρύτητας οπότε η συνολική σου πλευρική ή διαμήκης επιτάχυνση θα είναι λίγο μεγαλύτερη και το ίδιο θα συμβεί και στη συνολική μεταφορά βάρους.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#12733
A-Viper7 έγραψε:
funkyreverend έγραψε:Α να γεια σου, τώρα έγινε κλαριφιέ το πράμα.


Πάτερ μου, η ειρωνεία είναι αμαρτία... :rtfm: :s_biggrin


Δεν ειρωνεύομαι τέκνον μου, αυτό που μου έγραψε ο leonp παρ' ότι σωστό, με μπέρδεψε και μου το διαλεύκανες εσύ.
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#12734
funkyreverend έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:
funkyreverend έγραψε:Α να γεια σου, τώρα έγινε κλαριφιέ το πράμα.


Πάτερ μου, η ειρωνεία είναι αμαρτία... :rtfm: :s_biggrin


Δεν ειρωνεύομαι τέκνον μου, αυτό που μου έγραψε ο leonp παρ' ότι σωστό, με μπέρδεψε και μου το διαλεύκανες εσύ.


:s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#14164
21 quadra έγραψε:Oι αντιστρεπτικές είναι ανενεργές όταν πιεσθούν στην ευθεία από μια εγκάρσια ανωμαλία οι τροχοί του ίδιου άξονα.

Οι Άγγλοι ( πχ Morgan ) προτιμούν τα φαρδιά αμαξώματα με σκληρά ελατήρια από τις αντριστρεπτικές.

μόνο στην περίπτωση που και οι δύο τροχοί κτυπήσουν ακριβώς την ίδια στιγμή την ανωμαλία αυτή και δεν έχει η ανωμακία αυτή διαφορά ύψους κατά μήκος της ή κατά πλάτος... σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, δηλάδή στις περισσότερες, η αντιστρεπτική θα πιάσει δουλειά...
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#14204
Goldmund έγραψε:
21 quadra έγραψε:Oι αντιστρεπτικές είναι ανενεργές όταν πιεσθούν στην ευθεία από μια εγκάρσια ανωμαλία οι τροχοί του ίδιου άξονα.

Οι Άγγλοι ( πχ Morgan ) προτιμούν τα φαρδιά αμαξώματα με σκληρά ελατήρια από τις αντριστρεπτικές.

μόνο στην περίπτωση που και οι δύο τροχοί κτυπήσουν ακριβώς την ίδια στιγμή την ανωμαλία αυτή και δεν έχει η ανωμακία αυτή διαφορά ύψους κατά μήκος της ή κατά πλάτος... σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, δηλάδή στις περισσότερες, η αντιστρεπτική θα πιάσει δουλειά...


+1
Άβαταρ μέλους
By nido
#20626 Γενικά tips για fine-tuning στησίματος:

Εικόνα
(ελπίζω ότι οι περισσότεροι είναι ΟΚ με αγγλικά )